IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Profile
Personal Photo
Rating
 
Options
Options
Personal Statement
Andrei43579 doesn't have a personal statement currently.
Personal Info
Andrei43579
perioada de proba
Age Unknown
Gender Not Set
Bucuresti
Birthday Unknown
Interests
No Information
Statistics
Joined: 30-March 05
Profile Views: 10*
Last Seen: 16th March 2007 - 08:05 AM
Local Time: Mar 29 2024, 04:52 AM
8 posts (0 per day)
Contact Information
AIM No Information
Yahoo No Information
ICQ No Information
MSN No Information
Contact Private
* Profile views updated each hour

Andrei43579

Membri


Topics
Posts
Comments
Friends
My Content
28 Apr 2007
Salutare tuturor,
Ma adresez entuziastilor de masini de pe acest forum in speranta ca ma vor ajuta sa imi aleg, prin argumente clare, noua masina.

Vreau sa spun de la inceput ca acum am un Opel Corsa cu motor de 1.0 L, cu 55 de CP in doua usi. Deci nu ma intereseaza catusi de putin sa prind 100 km/h in mai putin de x secunde. Totusi, motorul care se va instala in noua masina nu trebuie sa fie prea mic (veti vedea si de ce) in comparatie cu masa masinii.

As avea nevoie de o masina “de familie”, da nu un monovolum si nici una sport sau in doua usi…

In mare, masinile dintre care as vrea sa aleg sunt:

• VW Golf V, varianta Trendline, 1.4 benzina, 80 CP – 15.300 Eur
• Opel Astra, varianta Enjoy, 1.4 benzina, 90CP – 14.600 Eur
• Ford Focus, varianta Ambiente, 1.6 benzina, 100 CP – 14.600 Eur

Preturile sunt cele finale, include TVA si sunt calculate in urma aplicarii discounturilor promotionale din aceasta perioada.

Toate masinile costa deci aproximativ la fel (cu exceptia Golf-ului, dar nu este o problema diferenta) si au dotari comparabile (clima, jante aliaj, vopsea metalizata, sisteme de siguranta comparabile, etc).

Enumar mai jos elementele pro si contra, din punctul meu de vedere:

•Golf:
o PRO: design interior, spatiu interior, posibilitate de vanzare ulterioara
o CONTRA: cel mai mic motor. In cartea tehnica zice ca motorul de 1.4 are 70 CP si nu 80 cum apare in oferta de pret. Stiti cumva care este adevarul? Altele ar fi: costuri de intretinere mai mari (as avea nevoie de parerea celor care au Golf iesit din garantie).
•Opel Astra:
o PRO: motor mai mare ca la Golf, tot de 1.4. Portbagaj mai mare (dupa cum va ziceam, ma intereseaza o masina “de familie”), posibilitate de vanzare ulterioara (nu ca la Golf, dar peste Ford, dupa parerea mea).
oCONTRA: fiabilitate mai scazuta ca la Golf. – asa o fi? Astept pareri.
•Ford Focus:
oPRO: cel mai mare motor, cel mai mare portbagaj, garantie 4 ani fara limita de km
oCONTRA: design interior mult mai slab ca Astra dar mai ales vs Golf, fiabilitate – aici iar am nevoie de pareri.

Cam asta este paleta din care trebuie sa aleg. Multumesc pentru rabdarea pe care ati avut-o citind tot ce este mai sus si pentru eventualele pareri avizate.

Multumesc,
Andrei
12 Mar 2007
Salutare tuturor, am un Opel Corsa-C din 2001, motor de 1.0 L. De vreo doua zile, dupa ce merg cam 30 de min (dim, spre servici, aglomeratie mare - deci in general viteza 1-2 max 3) se aprinde un bec pe bord. Este becul cu masina si cu cheita pe ea (sub cel de check engine). Tot in acel moment, indicatorul de temperatura la apa (care este bine mersi pe la 80 de grade Celsius) scade brusc la zero - ma rog, la valoarea la care este cand pornesc masina. Tot atunci, incepe sa se invarta ventilatorul de la motor - cred ca este cel care raceste motorul vara...
La inceput, dupa ce mergeam cam 5-10 min asa, se stingea becul, indicatorul de la temperatura crestea brusc pana la 80 de grade si se oprea si ventilatorul.
Cand este becul aprins, masina merge absolut normal si baga si caldura, chiar daca indicatorul temperaturii la apa este minim.

Aveti idee ce poate fi defect? Cam cat costa reparatia?

Multumesc,
Andrei
23 Feb 2007
Salutare,
am un Opel corsa-C din 2001 cu motor de 1.0. De fiecare data cand pornesc masina la rece intra in functiune socul automat - cred ca asa se numeste. Adica masina este putin turata, cam la 1200 rpm la relanti. Sta asa timp de 1-2 minute in functie de cat de frig este afara. Am inteles de la niste "meseriashi" auto ca este bine sa astept pana acel soc se decupleaza singur, 1-2 minute. Nu ma deranjeaza, dar vreau sa stiu daca este intradevar adevarat ca este bine sa astepti. Unii pleaca de pe loc la 5-10 sec dupa pornire, dupa ce se sting becurile de pe bord.

Cum e corect sa fac? Fiind o masina care are deja 130k km din 2001 vreau sa am grija de ea si sa fac cum este mai bine ca sa ma tina cat mai mult.

Ce ziceti, cum e bine sa fac?

Multumesc,
Andrei
3 Aug 2006
salutare tuturor,
am un Opel Corsa C din 2001, motor de 1L. Azi dimineata am plecat ok cu ea. Seara cand am plecat de la servici am bagat cheia in contact si nu se misca sub nicio forma. Am crezut ca s-a stricat cheia, demagnetizat, chestii din astea...cand sa plec dupa cealalta cheie, a pornit...ajung acasa, parchez si zic sa mai incerc o data...si n-a mai vrut in veci.
Deci, cheia intra si iese foarte usor din contact dar nu se misca deloc. Volanul e blocat. Ce e de facut.

Multumesc mult pentru raspuns!

Andrei
Last Visitors
Andrei43579 has no visitors to display.

Comments
Other users have left no comments for Andrei43579.

Friends
There are no friends to display.
RSS Lo-Fi Version Time is now: 29th March 2024 - 10:52 AM
IPS Driver Error

IPS Driver Error

There appears to be an error with the database.
You can try to refresh the page by clicking here