IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Profile
Personal Photo
Rating
 
Options
Options
Personal Statement
Sebastian39516 doesn't have a personal statement currently.
Personal Info
Sebastian39516
sofer profesionist
Age Unknown
Gender Not Set
Bucuresti
Birthday Unknown
Interests
No Information
Statistics
Joined: 30-January 05
Profile Views: 109*
Last Seen: 8th August 2007 - 03:47 PM
Local Time: Jan 17 2018, 12:01 AM
156 posts (0.03 per day)
Contact Information
AIM No Information
Yahoo No Information
ICQ No Information
MSN No Information
Contact Private
* Profile views updated each hour

Sebastian39516

Membri

****


Topics
Posts
Comments
Friends
My Content
27 Apr 2007
Salut!
Am revenit in randul corsarilor!! Mi-am luat o corsa c, 1.3 cdti, 2006 si incerc sa ma obisnuiesc cu dieselul dupa atata amar de vreme in care am fost fan benzina. Ce sa zic, e misto sa conduci un diesel, mai ales daca e si turbo, si sper sa merite investitia. Am o intrebare pt cei care au o astfel de masina: cand dati la demaror cat de repede va porneste motorul? La noua mea masina am impresia ca dureaza destul de mult ca sa porneasca, adica trebuie sa tin cam doua secunde. La benzina pornea mai repede, deci sa zicem ca ar fi normal, insa am pornit si alt motor diesel, de pe un ford focus, si acesta a luat-o la sfert. Credeti ca ar putea fi o problema sau nu? Trebuie sa-i schimb toate filtrele si uleiul. Nu stiu daca si bujiile trebuie schimbate pt ca unii spun ca acestea se inlocuiesc spre iarna, altii ca la fiecare 15000km... Daca aveti un raspuns cat de cat pertinent, va rog reply.
Ah, si inca o chestie: motorul asta 1.3cdti este cel de la fiat?

Multumesc!
11 Apr 2007
....dar raman cu sufletul alaturi de cei care iubesc aceasta masina. Am avut o masina excelenta! A "vazut" ce inseamna drumurile din Romania, poluarea, carburantii de proasta calitate, uleiurile "made for Romania". Cu toate astea a reusit "mititica", la testul full din Autovit, un remarcabil 93 de puncte din 100 posibile. Din 2001 si pana acum a pierdut doar 2.5 cai putere, 9nm la cuplu si un singur amortizor nu era in parametrii. Poate ca urmatoarea mea masina o sa fie tot un opel. Poate o sa fie tot o corsa, nu stiu precis pt ca sunt total indecis. Iubesc aceasta masina si ii sfatuiesc pe corsari sa aiba grija de ea pt ca e buna, e tare si iti ofera cat poate de fiecare data cand ai nevoie de ea! Drum bun, corsari!!
14 Nov 2006
In ultimul timp, sa zicem cateva luni, mi s-a intamplat sa-mi "moara" toate acele de pe bord pt o fractiune de secunda, nu si iluminarea(din cate imi aduc aminte), si apoi sa-si revina. Atunci cand isi revin se aprinde martorul "frana de mana trasa" pt scurt timp, se aude si un releu pe sub bord si totul revine la normal. Chestia asta mi s-a intamplat cand:
1)mergeam mai tare pe un asfalt valurit
2)ma oprisem la un semafor

Ce credeti ca ar putea fi? Un contact prost?
Multumesc!
4 Sep 2006
...se desfac? Am intampinat dificultati la demontare, adica dupa inlaturarea protectiei de plastic si desfacerea piulitei, am tras de stergatoare insa nimic! Au vreo siguranta? Sunt pur si simplu blocate din cauza ca nu au fost scoase vreodata(sau dupa multa vreme)? Imi este frica sa fortez cu vreo scula pt ca parbrizul e aproape si nu stii niciodata cum iti scapa mana...Intreb acest lucru deoarece am problema cu "parcatul" lor si as vrea sa ma uit pe la motoras si ansamblul de parghii. Poate e uzata vreo rotita zimtata, poate e ceva in neregula cu motorasul. Pt aceasta trebuie sa dau la o parte plasticul ala dintre parbriz si interiorul motorului, ma rog, cel care mascheaza bidonasul cu uleiul de frana, motorasul stergatoarelor, admisia de aer pt ventilatorul din habitaclu etc So, ceva idei?
27 Jul 2006
Salut tuturor,
Am expus chestiunea si pe alte forumuri si nu cred ca ar fi rau daca scriu si aici. Am o problema la masina si nu reusesc sa-i dau de cap. Iata despre ce este vorba: intr-o buna zi mi s-a aprins un bec pe bord si am simtit o lipsa de putere la motor. Am remarcat ca nu pot tura motorul mai mult de 3000 rot/min. Am aflat apoi ca becul respectiv e legat de sistemul de evacuare si de valva EGR(exhaust gas recirculation) iar principala problema cu aceasta valva ar fi blocarea ei din cauza depunerilor. Ulterior am cautat niste documentatii pe net si am gasit cum se desface valva si ce verificari se fac inainte de a te apuca de aceasta operatie. Ideea e ca valva se incadreaza in parametrii dati de fabricant, adica bobina are rezistenta in jur de 8 ohmi iar potentiometrul vreo 3k ohmi. Problema cea mare este ma masurarea tensiunii care trebuie sa fie pe bobina, adica un 12V, tensiune care la mine e de doar 3.5V cu conectorul scos(ca asa se face masuratoarea). Ce ma intereseaza pe mine este de unde provine aceasta tensiune. Este de la ECU sau din alta parte? Daca e de la ECU, mai exista ceva intre unitatea centrala si bobina valvei EGR?(in mod normal ar trebui sa mai fie cel putin un releu, parerea mea) In documentatiile gasite de mine este scris ca pe bobina valvei trebuie sa am permanent un 12V, din momentul in care am pus contactul. Daca trebuie sa am 12V acolo permanent ma gandesc ca s-ar putea bypass-a ECU(pinul care da tensiunea aia) si sa-mi trag din alta parte 12V la punerea contactului. Ma intereseaza, in final, daca aveti vreo documentatie sau s-a lovit cineva de problema asta. Va multumesc anticipat!
Last Visitors


2 Dec 2008 - 19:12

Comments
Other users have left no comments for Sebastian39516.

Friends
There are no friends to display.
RSS Lo-Fi Version Time is now: 17th January 2018 - 12:01 AM
IPS Driver Error

IPS Driver Error

There appears to be an error with the database.
You can try to refresh the page by clicking here