IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Profile
Personal Photo
Rating
 
Options
Options
Personal Statement
Alex35520 doesn't have a personal statement currently.
Personal Info
Alex35520
novice
Age Unknown
Gender Not Set
Bucuresti
Birthday Unknown
Interests
No Information
Statistics
Joined: 9-November 04
Profile Views: 86*
Last Seen: 5th May 2006 - 08:13 PM
Local Time: Dec 12 2018, 12:20 PM
30 posts (0.01 per day)
Contact Information
AIM No Information
Yahoo No Information
ICQ No Information
MSN No Information
Contact Private
* Profile views updated each hour

Alex35520

Membri

**


Topics
Posts
Comments
Friends
My Content
24 Oct 2005
As dori sa aflu care sunt taxele care trebuie platite conform noilor reglementari pentru o masina noua de provenienta non-ue si daca ar exista vreo posibilitate prin care s-ar putea reduce acestea.

Sa discutam pe un exemplu: sa zicem ca as vrea sa-mi cumpar un Chevrolet Kalos, care nu se fabrica decat in Coreea. Cat m-ar costa sa-o import ?

Va multumesc anticipat pentru raspuns,

Alex
18 Jul 2005
Salut,

Stie cineva sigur 100%, daca foliile aplicate pe geamurile laterale spate si luneta sunt legale sau nu ?

Eu umblu cu ele bine merci de destul timp si nici un destept nu a avut de obiectat pana acum nimic. Doar s-au uitat cu atentie la geamurile laterale fata si dupa ce au vazut ca nu sunt folii pe ele, au zis ca e ok.

...asta pana ieri cand m-au oprit la un filtru si respectivul a tinut neaparat sa-mi ia talonul pentru ca "masina are folii de culoare neagra pe geamurile laterale spate si luneta". Nu m-am certat ca nu aveam un chef nebun de asa ceva. Am pe undeva pe-acasa un certificat de conformitate RAR pentur folii, dar a expirat de vreo cateva luni si oricum in cazul asta nu m-ar fi ajutat cu nimic.

Intrebarea mea este daca este legal sa le ai sau nu (repet: pe geamuri laterale spate si luneta) ? Si in cazul in care dor autorizatia respectiva este problema, cum as putea face sa iau una valabila ?

Mentionez ca masina am cumparat-o cu folii pe geamurile respective si certificatul de conformitate pe care mi l-a dat fostul proprietar este o copie , care nu stiu daca a avut vreo valoare chiar si cand era inca valabila.

In situatia asta, cam ce ar fi de facut, inafara de a da jos foliile, lucru pe care nu am sa-l fac pentru ca mi se pare o idiotenie ?

Multumesc anticipat pentru eventualele raspunsuri,

Alex

PS: Sper ca topicul este bine pus aici, daca nu, rog moderatorii sa-l mute intr-un loc cu mai mult soare smile.gif
21 Jun 2005
Problema e simpla in aparenta: masina mi-a fost lovita de unul care avea RCA la Omniasig-Asirag (nu Omniasig SA !!!)

Ei nu au contract decat cu un singur service la care nu-mi vine sa las masina pentru ca nu am incredere.

Intrebare: daca aleg sa mi-o repar pe banii mei (nu am casco) la Porsche, ce sanse sunt sa fiu plimbat sute de ani pana-mi vad banii inapoi sau ce sanse sunt sa nu-i mai vad pe toti sau deloc ?

In principiu ar trebui sa fie simplu: eu nu vreau sa mi-o repar la un service cu care au ei contract si caruia sa-i poata vira banii direct, fara ca eu sa cheltui ceva, deci mi-o repar pe banii mei si le duc facturile, devizul si ce-o mai trebui. Ei s-ar presupune ca ar trebui sa fie de acord cu facutrile si in cateva zile sa-mi dea inapoi banii. Dar nu stiu de ce mi se pare ca lucrurile se pot complica foarte usor si am zis ca-i mai bine sa intreb cum ar trebui procedat.

A avut cineva vreo experienta de genul asta ?

Multumesc mult,

Alex
2 Jun 2005
Salut,

Este o problema destul de spinoasa cand vine vorba pe nepusa masa de schimbat asa ceva. Si cand te-apuci sa schimbi, mai bine le schimbi pe toate 4, nu una, nici doua.

Ar fi vreo firma care intr-adevar se respecta, adica are marfa de calitate, preturi competitive ? Dac-ar mai avea si-un service prin apropiere care sa se ocupe de montarea lor ar fi perfect !

Dupa montarea celor noi care ar fi manoperele obligatorii de efectuat ? (intreb pentru ca nu m-am lovit de problema asta pana acum, nu intreb ca sa fac conversatie)

Sunt cumva niste criterii de care ar trebui sa tina seama un cumparator in momentul alegerii noilor anvelope ? Care brand-uri sunt mai de incredere si au produse cu raport pret-calitate bun ? Ce tehnologie aparte ar fi bine sa contina, etc ? (am vazut ca unele anvelope au armatura de teflon, etc)

Din cate am inteles, Ausburgh-ul s-ar apropia cel mai mult de asta, dar poate ma contraziceti....Voi ce credeti ?

Intreb toate astea pentru ca trebuie sa aleg noile anvelope 195/55/15 (all-season de preferat) si nu imi surade ideea sa arunc o groaza de bani pe unele despre care ceva mai tarziu sa aud ca sunt proaste sau care imi vor face "bucurii".

Multumesc anticipat userilor si moderatorilor care-si vor gasi timp sa raspunda.

Cu respect,

Alex
2 Jun 2005
Salut,

Problema se manifesta cam asa din cate am putut sa-mi dau seama: in timpul folosirii aerului conditionat pe rece, se produc curgeri de lichid(apa ??!) destul de importante de undeva de dedesubtul masinii cam din planul bordului sau ceva mai in fata.

Am observat asta in momentul in care dupa vreo 45 minute de cand am pornit aerul conditionat (nu clima!!!), am oprit masina intr-o zona in care soseaua era inclinata si dupa vreo 10 minute cand m-am intors la masina, se facuse deja in mic "paraias", care continua sa curga (cam cum ai fi varsat o sticla de 1 litru de apa, progresiv, intr-o zona inclinata).

Dupa oprirea aerului curgerea a incetat sau cel putin s-a diminuat cu 90%. "Lichidul" parea a fi apa la o temperatura normala, nici calda, nici rece.

Are cineva idee ce-ar putea fi, cat de grav este si cam cum s-ar putea rezolva ?

Multumesc anticipat,

Alex
Last Visitors
Alex35520 has no visitors to display.

Comments
Other users have left no comments for Alex35520.

Friends
There are no friends to display.
RSS Lo-Fi Version Time is now: 12th December 2018 - 06:20 PM
IPS Driver Error

IPS Driver Error

There appears to be an error with the database.
You can try to refresh the page by clicking here