IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Profile
Personal Photo
Rating
 
Options
Options
Personal Statement
serban4 doesn't have a personal statement currently.
Personal Info
serban4
novice
Age Unknown
Gender Not Set
Bucuresti
Birthday Unknown
Interests
No Information
Statistics
Joined: 29-February 04
Profile Views: 15*
Last Seen: --
Local Time: May 8 2024, 05:37 PM
23 posts (0 per day)
Contact Information
AIM No Information
Yahoo No Information
ICQ No Information
MSN No Information
Contact Private
* Profile views updated each hour

serban4

Membri

**


Topics
Posts
Comments
Friends
My Content
2 Apr 2004
trebuie sa fiti de acord ca actuala generatie de motoare diesel(commonrail) se caracterizeaza prin silentiozitate, performante dinamice si mai ales consum redus de carburant! ba mai mult, sunt chiar mai placute la condus decat benzinarele datorita cuplulului motor mai mare si la o turatie mult mai mica ! eventual numai la pornirea de pe loc benzinarul poate avea demaraj ceva mai bun pentru ca in mers reprizele sunt net in favoarea dieselului datorita asa cum am mai spus cuplului motor mai mare! si asta este f avantajos la efectuarea depasirilor, la urcarea pantelor si la mersul cu masina incarcata! si nu in ultimul rand este cunoscut faptul ca motoarele diesel sunt mult mai fiabile!
tinand cont de toate acestea din care reies clar atatea avantaje, ma intreb si va intreb si pe voi daca in ziua de azi in afara de motivatia pretului mai mic se mai justifica de a cumpara o masina pe benzina! astept si parerile voastre!

[ acest mesaj a fost modificat de : de 2004-04-02 00:05 ]
29 Mar 2004
cand se dau caracteristicile unui motor in afara de putere se da si cuplul motor. m-ar interesa sa-mi spuneti care este diferenta dintre aceste caracteristici in ceea ce priveste performantele dinamice ale masinii. pentru a efectua rapid o depasire ce este mai important puterea sau cuplul motor? intre o masina pe benzina si una pe motorina cu puterea mai mica dar avand in schimb cuplul mai mare care are reprize mai bune? care se infige mai bine in mers?
27 Mar 2004
am intalnit in unele reviste de specialitate spunandu-se motor diesel commonrail a doua generatie! exista doua generatii de astfel de motoare? care este diferenta intre ele si la ce interval de timp au aparut?
21 Mar 2004
am decis sa-mi cumpar un renault clio symbol 1,5 dci. de aceea rog pe cei care poseda aceasta masina sa-mi spuna si mie impresiile lor privind fiabilitatea, performante dinamice, silentiozitate, consum, turatie optima de schimbat vitezele etc. pentru a sti la ce sa ma astept! vreau ca astfel sa aud parerea celor care avand aceasta masina pot da cele mai reale informatii in comparatie cu cei care isi dau cu parerea numai din auzite! v-as mai ruga sa-mi dati informatii si despre rodaj (turatie, pana la ce rulaj km.) care din serviceurile renault imi recomandati(calitate serviciu, pret ora manopera etc.) si la cati km este vizita.
in concluzie am rugamintea sa-mi spuneti tot ce stiti legat de aceasta masina si intretinerea ei!
14 Mar 2004
As vrea sa-mi cumpar un Renault clio Symbol 1,5 dci. Singura problema care ma face sa stau in cumpana este puterea motorului de 65 CP. Ma intreb daca nu cumva este un motor prea mic si astfel masina este lenesa.
Am rugamintea ca cei care au condus o astfel de masina sa-mi spuna parerile.
Last Visitors
serban4 has no visitors to display.

Comments
Other users have left no comments for serban4.

Friends
There are no friends to display.
RSS Lo-Fi Version Time is now: 8th May 2024 - 11:37 PM
IPS Driver Error

IPS Driver Error

There appears to be an error with the database.
You can try to refresh the page by clicking here