IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Profile
Personal Photo
Rating
 
Options
Options
Personal Statement
Alexandru18 doesn't have a personal statement currently.
Personal Info
Alexandru18
perioada de proba
Age Unknown
Gender Not Set
Bucuresti
Birthday Unknown
Interests
No Information
Statistics
Joined: 3-October 03
Profile Views: 83*
Last Seen: --
Local Time: Apr 18 2024, 06:48 AM
6 posts (0 per day)
Contact Information
AIM No Information
Yahoo No Information
ICQ No Information
MSN No Information
Contact Private
* Profile views updated each hour

Alexandru18

Membri


Topics
Posts
Comments
Friends
My Content
21 Oct 2003
Care vi se pare cea mai tare marca de masini? Cadillac, Chevrolet, Chrysler (inclusiv Jepp), Humme, rMercedes, B.M.W.,
Opel, Ferrari, Lamborghini, Toyota, Mitsubishi, Rover, Rolls-Royce, Bentley, Maserrati, Volovo, Saab sau alta? Dati-va cu parerea.
12 Oct 2003
-am lamurit cu masinile americane. Costa enorm sa le repari (mai ales daca sunt luate de la cimitir). Asa ca am revenit la vechia mea dragoste: masinile rusesti (sovietice). Faza e ca e nu ma prea pricep la masini si deci si prin urmare nu stiu nimic depre costul de reparare/intertinere. Poate ma ajutati voi.
Masinile despre care vreu sa va vorbesc sunt: GAZ M21 "Volga", GAZ M22 "Volga", GAZ 12 ZIM, GAZ 13 Ceaika, ZIS (ZIL) 110 si ZIL 111. Sa le luam pe rand

-VOLGA se gasesc inca destule, iar IMS-urile au avut motor de Volga, asa ca pot sa gasesc piese la preturi destul de mici. Consumul la Volga in oras nu e chiar enorm (13-15,5%, depinde de model), iar garda de sol e ridicata, asa ca nu risc sa-mi busesc masina din cauza "gropitelor" din Bucuresti. Intre radiator, motor si bordul masinii exista ceva spatiu, asa ca nu risc sa ma trezesc cu motoru' in masina. Masina n-are airbag, dar protectia imi este asigurata de tabla groasa (in general masiniiile rusesti au tabla groasa). Marea problema e ca axul volanului e rigid. De notat ca "Volga" are schimbatorul de viteze la volan.

- ZIM e destul de mare (are 6 locuri), schimbatorul de viteze la volan, gemauri cu actionare hidraulica si cinsuma vreo 20% un oras. Din nefericire nu stiu cum sta cu piesele.

- CEAIKA e si ea mare (7 locuri), are geamuri hidraulice, iar schimbarea vitezelor se face prin butoane (ca la unele autobuze), asa ca nu iti trebuie sa inveti cum se schima vitezele (smecheria e ca transimisia de la butoane la schimbatorul de viteze propiu zis se realizeaza pe cale hidraulica, nu pe cale mecanica ca la majoritate masinilor). Cosnumul in oras e cam de 18-21%. Dar iarasi intervine problema pieselor.

- ZIS (ZIL) 110. E fabricata de acelasi ZIL care a fabricat (fabrica) frigiderele ZIL. Are un look foarte american, 7 locuri, schimbatorul de vizteze la volan, geamuri cu actionare hidraulica, suspensii hidraulice. E favorita mea. Pe langa piese, cealalta probleama e si consumul enorm (cam 25-27%! in oras).

-ZIL 111 are toate calitatiile lui ZIL-110, dar are schimatorul de viteze cu butoane (vezi Ceiaka). Consuma cam 19-21% in oras.

Astept raspunsurile voastre. Pentru alte informatii legate de masinile rusesti intrati pe www.autogallery.org.ru sau pe www.gaz.ru
12 Oct 2003
M-am lamurit cu masinile americane. Costa enorm sa le repari (mai ales daca sunt luate de la cimitir). Asa ca am revenit la vechia mea dragoste: masinile rusesti (sovietice). Faza e ca e nu ma prea pricep la masini si deci si prin urmare nu stiu nimic depre costul de reparare/intertinere. Poate ma ajutati voi.
Masinile despre care vreu sa va vorbesc sunt: GAZ M21 "Volga", GAZ M22 "Volga", GAZ 12 ZIM, GAZ 13 Ceaika, ZIS (ZIL) 110 si ZIL 111. Sa le luam pe rand

-VOLGA se gasesc inca destule, iar IMS-urile au avut motor de Volga, asa ca pot sa gasesc piese la preturi destul de mici. Consumul la Volga in oras nu e chiar enorm (13-15,5%, depinde de model), iar garda de sol e ridicata, asa ca nu risc sa-mi busesc masina din cauza "gropitelor" din Bucuresti. Intre radiator, motor si bordul masinii exista ceva spatiu, asa ca nu risc sa ma trezesc cu motoru' in masina. Masina n-are airbag, dar protectia imi este asigurata de tabla groasa (in general masiniiile rusesti au tabla groasa). Marea problema e ca axul volanului e rigid. De notat ca "Volga" are schimbatorul de viteze la volan.

- ZIM e destul de mare (are 6 locuri), schimbatorul de viteze la volan, gemauri cu actionare hidraulica si cinsuma vreo 20% un oras. Din nefericire nu stiu cum sta cu piesele.

- CEAIKA e si ea mare (7 locuri), are geamuri hidraulice, iar schimbarea vitezelor se face prin butoane (ca la unele autobuze), asa ca nu iti trebuie sa inveti cum se schima vitezele (smecheria e ca transimisia de la butoane la schimbatorul de viteze propiu zis se realizeaza pe cale hidraulica, nu pe cale mecanica ca la majoritate masinilor). Cosnumul in oras e cam de 18-21%. Dar iarasi intervine problema pieselor.

- ZIS (ZIL) 110. E fabricata de acelasi ZIL care a fabricat (fabrica) frigiderele ZIL. Are un look foarte american, 7 locuri, schimbatorul de vizteze la volan, geamuri cu actionare hidraulica, suspensii hidraulice. E favorita mea. Pe langa piese, cealalta probleama e si consumul enorm (cam 25-27%! in oras).

-ZIL 111 are toate calitatiile lui ZIL-110, dar are schimatorul de viteze cu butoane (vezi Ceiaka). Consuma cam 19-21% in oras.

Astept raspunsurile voastre. Pentru alte informatii legate de masinile rusesti intrati pe www.autogallery.org.ru sau pe www.gaz.ru
Last Visitors
Alexandru18 has no visitors to display.

Comments
Other users have left no comments for Alexandru18.

Friends
There are no friends to display.
RSS Lo-Fi Version Time is now: 18th April 2024 - 12:48 PM
IPS Driver Error

IPS Driver Error

There appears to be an error with the database.
You can try to refresh the page by clicking here