IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Profile
Personal Photo
Rating
 
Options
Options
Personal Statement
vali201888 doesn't have a personal statement currently.
Personal Info
vali201888
perioada de proba
Age Unknown
Gender Not Set
Location Unknown
Birthday Unknown
Interests
No Information
Statistics
Joined: 6-March 18
Profile Views: 0*
Last Seen: 17th March 2018 - 10:39 AM
Local Time: Sep 26 2018, 10:43 AM
7 posts (0.03 per day)
Contact Information
AIM No Information
Yahoo No Information
ICQ No Information
MSN No Information
* Profile views updated each hour

vali201888

Membri


Topics
Posts
Comments
Friends
My Content
10 Mar 2018
De unde ne cumparam CAUCIUCURI noi sau JANTE? Dupa ce ne-am hotarat sa cumparam un set nou de anvelope sau jante trebuie sa parcurgem cateva etape simple menite sa ne ajute sa facem alegerea cea mai potrivita. Mai intai, in functie de bugetul disponibil ar trebui sa ne decidem cam din ce gama ar trebui sa faca parte anvelopele sau jantele: premium, medium sau de buget. Daca ne-am hotarat asupra gamei si bugetului alocat, urmatoarul pas este sa ne documentam putin despre caracteristicile anvelopelor si jantelor care urmeaza sa le cumparam...ne uitam in cartea tehnica...pe masina...eventual mai vorbim cu un prieten...sau apelam la atotstiutorul Google. Acum, dupa ce stim cam ce ne trebuie si cam cat costa incepem sa-i cautam si pe cei de unde urmeaza sa facem achizitia. Daca anvelopele si jantele se pot monta tot la ei, cu atat mai bine! In ori ce caz acestia trebuie sa fie cunoscuti in piata de profil, cu experienta, profesionisti si dispusi sa ne dea toate sfaturile necesare achizitiei... nu doar sa ne vanda ce le cerem la cel mai mic pret din piata si atat... poate cerem gresit... iar daca nimeni nu ne spune ca am ales gresit si atunci vom monta pe masina anvelope sau jante nepotrivite consecintele putand fi dintre cele mai grave, si asta poate doar pentru cativa lei mai putin...insa unde nimeni nu ne-a explicat nimic la momentul achizitiei! La Vadrexim gasesti CAUCIUCURI si jante la cele mai Mici Preturi si asigura consultanta gratuita pentru oricine isi doreste achizitia unui set nou de anvelope sau jante. Daca nu esti din Bucuresti lepoti comanda online si le primesti in 24-72 ore cu transport 100% GRATUIT orice set de anvelope noi sau jante ORIUNDE in tara. Fie ca ai nevoie de cauciucuri de iarna pentru sezonul rece, fie ca aveti nevoie de cauciucuri de vara, aici gasesti atat anvelope premium cat si de buget, marci cunoscute dar si mai putin cunoscute pe piata romaneasca: anvelope MICHELIN, GOODYEAR, DUNLOP, PIRELLI, CONTINENTAL, FULDA, BF GOODRICH, FEDERAL, SILVERSTONE, DEBICA, SAVA, MATADOR, TIGAR, RIKEN, ROVELO, etc si jante AEZ, DEZENT, ENZO, DOTZ, OZ, HRS, MSW, ASW, ALCAR STAHLRAD, MAGNETO, etc.
10 Mar 2018
Jante ALIAJ sau Jante TABLA? Probabil multi dintre soferi au avut dilema aceasta cel putin odata la schimbarea anvelopelor in functie de sezon! Luate in amanunt, fiecare varianta are avantaje si dezavantaje. Jantele din otel (tabla) ofera avantajul de a fi mai ieftine de achizitionat si mai usor de intretinut. Astfel, ele pot fi indreptate pe aparatele speciale in cazul unor deformari usoare, fara riscul de a le fisura si pot fi revopsite apoi fara prea multe pregatiri speciale. Pentru cei putin mai pretentiosi la cum arata masina, exista posibilitatea montarii capacelor din plastic intr-o gama destul de variata de modele. Un alt avantaj este faptul ca o janta din otel aleasa corect dupa specificatiile masinii, se potriveste perfect cu restul ansamblului neexistand niciun fel de riscuri. Printre dezavantajele jantelor din otel enumeram greutatea mai mare a unei astfel de JANTE TABLA in comparatie cu o janta din aliaj, ventilarea mai slaba a sistemului de franare si, in cazul in care se opteaza pentru capace, faptul ca de cele mai multe ori acestea trebuiesc fixate pe janta prin diferite metode pentru a preintampina pierderea lor in trafic sau chiar furtul acestora. Un aspect foarte important de retinut pentru cei care aleg sa treaca de la jantele din aliaj la jantele din otel (mai ales in perioada iernii): se recomanda achizitionarea kit-ului de prezoane sau piulite de strangere special pentru jantele din otel. De ce? Pentru ca in multe situatii, conul prezonului sau al piulitei nu calca perfect pe janta din otel, ducand in timp la distrugerea ei prin deformare repetata. Jantele din aliaj au aparut ca echipare standard pe anumite segmente de masini din nevoia de a sublinia o echipare mai bogata a seriei sau latura sportiva si/sau de lux a marcii auto producatoare. Desi in urma cu ceva ani aveau preturi prohibitive pentru buzunarul consumatorului de volum, astazi sunt foarte multe marci producatoare de JANTE ALIAJ iar preturile sunt tot mai atractive. Unul din avantajele acestor jante este insasi paleta foarte larga de modele si compatibilitati. Un alt avantaj este dat de greutate, in general mai scazuta decat al unei jante din otel la acelasi diametru si este un aspect de luat in considerare mai ales pentru cei care utilizeaza masina mai mult in regim urban. Alt aspect practic al jantelor din aliaj este suprafata mai mare ramasa descoperita, lucru care favorizeaza o racire mai rapida a franelor si o disipare mai eficienta a caldurii produse de discurile de frana suprasolicitate in traficul urban. Trebuie insa enumerate si cateva dezavantaje. Pretul de achizitie ar putea fi primul pe lista. Desi in unele cazuri jantele din otel si cele din aliaj au preturi apropiate, cele din urma, mai ales cele after market, se achizitioneaza la set de 4 bucati facand ca investitia initiala sa fie ceva mai consistenta. Intretinerea jantelor din aliaj necesita ceva mai multa atentie. O janta din aliaj folosita intens pe drumuri accidentate se va ovaliza si va necesita indreptari repetate. Acestea se fac de obicei “la cald” si au ca efect secundar slabirea jantei prin decalirea materialului. Practic, exista riscul ca in locul unde janta a fost incalzita, sa apara fisuri care sa necesite interventii mult mai complexe si pline de riscuri. Parcarile la bordura trebuiesc evitate pentru a nu ajunge sa zgariem buza jantelor. Asadar, e bine de cantarit fiecare optiune in parte. Pana la urma alegerea unei JANTE din aliaj sau otel este dictata tot de bugetul din buzunarul fiecaruia dintre noi. Puteti verifica starea anvelopelor dumneavoastra sau achizitiona anvelope si jante noi la Super Preturi de la Vadrexim unde le si poti monta imediat la cumparare iar daca nu esti din Bucuresti poti cere si sa le primesti prin curier rapid acasa oriunde in tara fara costuri de transport daca ai comandat un set de anvelope noi sau jante.
10 Mar 2018
Anvelope VARA, Anvelope IARNA sau Anvelope All Season? Cu totii stim ca nici un lucru nu poate fi bun la toate...cu toate astea ne-am dori sa cumparam niste anvelope care sa fie foarte bune si iarna si vara! Din pacate nu s-au inventat inca anvelopele care sa ne ofere aderenta maxima atat pe uscat vara cat si pe zapada iarna. Anvelopele all season sunt un compromis pentru cei care nu circula cu masina in afara localitatilor unde de obicei se dezapezeste destul de repede si unde viteza cu care se circula e mult mai mica decat in afara localitatii. Daca va doriti aderenta maxima atat la franare cat si la inaintare de la anvelopele de pe masina dvs atunci ar trebui sa utilizati anvelope dedicate anotimpului in care va aflati. Dupa cum stim anvelopele sunt primele componente ale masinii care iau contact cu drumul si tot ele sunt cele care ne tin sau nu masina "lipita de drum" , insa nu intodeauna le acordam importanta cuvenita... Daca ne referim la anvelope vara, ar trebui sa le utilizam doar vara intrucat acestea sunt special construite sa reziste la temperaturi foarte inalte si sa ne si ofere o aderenta foarte buna la temperaturi de rulare mai inalte, temperaturi care pot atinge la nivelul asfaltului in zilele calduroase de vara chiar si 70-80 grade. Daca vorbim despre anvelope iarna, acestea nu sunt concepute sa ruleze la temperaturile foarte mari care sunt vara, au o alta structura a profilului de rulare, mult mai lamelata decat a anvelopelor de vara sau all season iar compozitia chimica a materialelor este speial conceputa pentru a le face mult mai flexibile si mai aderente la temperaturi joase...maxim pana la 10 grade Celsius. Indiferent daca avem pe masina anvelope de vara, iarna sau all season este extrem de important ca ele sa fie intr-o stare buna, stare care trebuie verificata periodic la un service autorizat, macar o data la 6 luni daca nu le schimbam si alegem de exemplu sa mergem cu anvelopele de iarna si vara sau daca avem anvelope all season si le tinem continuu 4-5 ani pe masina. In principal ar trebui verificat: daca s-a ajuns sau nu la indicatorii de uzura maxima, daca anvelopele au umflaturi (galme), daca anvelopele prezinta taieturi, zgarieturi sau intepaturi profunde ce au afectat structura de rezistenta a acestora, daca anvelopele prezinta semne vizibile de deteriorare sau imbatranire a cauciucului urmare a pastrarii lor in conditii necorespunzatoare pe perioada cat nu le folosim sau a stationarii vreme indelungata a autovehiculului, etc. In toate aceste situatii ascultati sfaturile specialistului...daca acesta va recomanda inlocuirea lor atunci ar trebui sa le inlocuiti. Nu va ganditi imediat ca cel ce v-a recomandat inlocuirea vrea sa va ia banii pe un set nou de anvelope... mergeti eventual si la un alt service si cereti o a doua sau o a treia opinie! Cel mai periculos lucru ar fi sa nu faceti nimic...desi cineva care se pricepe v-a atentionat ca anvelopele dvs nu sunt tocmai in regula! Puteti verifica starea anvelopelor dumneavoastra sau achizitiona anvelope si jante noi la Super Preturi de la Vadrexim unde le si poti monta imediat la cumparare iar daca nu esti din Bucuresti poti cere si sa le primesti prin curier rapid acasa oriunde in tara fara costuri de transport daca ai comandat un set de anvelope noi sau jante.
9 Mar 2018
Anvelope VARA, Anvelope IARNA sau Anvelope All Season? Cu totii stim ca nici un lucru nu poate fi bun la toate...cu toate astea ne-am dori sa cumparam niste anvelope care sa fie foarte bune si iarna si vara! Din pacate nu s-au inventat inca anvelopele care sa ne ofere aderenta maxima atat pe uscat vara cat si pe zapada iarna. Anvelopele all season sunt un compromis pentru cei care nu circula cu masina in afara localitatilor unde de obicei se dezapezeste destul de repede si unde viteza cu care se circula e mult mai mica decat in afara localitatii. Daca va doriti aderenta maxima atat la franare cat si la inaintare de la anvelopele de pe masina dvs atunci ar trebui sa utilizati anvelope dedicate anotimpului in care va aflati. Dupa cum stim anvelopele sunt primele componente ale masinii care iau contact cu drumul si tot ele sunt cele care ne tin sau nu masina "lipita de drum" , insa nu intodeauna le acordam importanta cuvenita... Daca ne referim la anvelope vara, ar trebui sa le utilizam doar vara intrucat acestea sunt special construite sa reziste la temperaturi foarte inalte si sa ne si ofere o aderenta foarte buna la temperaturi de rulare mai inalte, temperaturi care pot atinge la nivelul asfaltului in zilele calduroase de vara chiar si 70-80 grade. Daca vorbim despre anvelope iarna, acestea nu sunt concepute sa ruleze la temperaturile foarte mari care sunt vara, au o alta structura a profilului de rulare, mult mai lamelata decat a anvelopelor de vara sau all season iar compozitia chimica a materialelor este speial conceputa pentru a le face mult mai flexibile si mai aderente la temperaturi joase...maxim pana la 10 grade Celsius. Indiferent daca avem pe masina anvelope de vara, iarna sau all season este extrem de important ca ele sa fie intr-o stare buna, stare care trebuie verificata periodic la un service autorizat, macar o data la 6 luni daca nu le schimbam si alegem de exemplu sa mergem cu anvelopele de iarna si vara sau daca avem anvelope all season si le tinem continuu 4-5 ani pe masina. In principal ar trebui verificat: daca s-a ajuns sau nu la indicatorii de uzura maxima, daca anvelopele au umflaturi (galme), daca anvelopele prezinta taieturi, zgarieturi sau intepaturi profunde ce au afectat structura de rezistenta a acestora, daca anvelopele prezinta semne vizibile de deteriorare sau imbatranire a cauciucului urmare a pastrarii lor in conditii necorespunzatoare pe perioada cat nu le folosim sau a stationarii vreme indelungata a autovehiculului, etc. In toate aceste situatii ascultati sfaturile specialistului...daca acesta va recomanda inlocuirea lor atunci ar trebui sa le inlocuiti. Nu va ganditi imediat ca cel ce v-a recomandat inlocuirea vrea sa va ia banii pe un set nou de anvelope... mergeti eventual si la un alt service si cereti o a doua sau o a treia opinie! Cel mai periculos lucru ar fi sa nu faceti nimic...desi cineva care se pricepe v-a atentionat ca anvelopele dvs nu sunt tocmai in regula! Puteti verifica starea anvelopelor dumneavoastra sau achizitiona anvelope si jante noi la Super Preturi de la Vadrexim unde le si poti monta imediat la cumparare iar daca nu esti din Bucuresti poti cere si sa le primesti prin curier rapid acasa oriunde in tara fara costuri de transport daca ai comandat un set de anvelope noi sau jante.

Attached File(s)
 
Last Visitors
vali201888 has no visitors to display.

Comments
Other users have left no comments for vali201888.

Friends
There are no friends to display.
RSS Lo-Fi Version Time is now: 26th September 2018 - 12:43 PM
IPS Driver Error

IPS Driver Error

There appears to be an error with the database.
You can try to refresh the page by clicking here