IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Profile
Personal Photo
Rating
 
Options
Options
Personal Statement
buz_oianu doesn't have a personal statement currently.
Personal Info
buz_oianu
perioada de proba
Age Unknown
Gender Not Set
Location Unknown
Birthday Unknown
Interests
No Information
Statistics
Joined: 11-March 16
Profile Views: 0*
Last Seen: 12th March 2016 - 01:20 PM
Local Time: May 19 2024, 05:22 PM
1 posts (0 per day)
Contact Information
AIM No Information
Yahoo No Information
ICQ No Information
MSN No Information
* Profile views updated each hour

buz_oianu

Membri


Topics
Posts
Comments
Friends
My Content
11 Mar 2016
Salutare, detin o skoda fabia 1.2 htp 54 cp an 2004.

Problema este in felul urmator, se tot aprinde check la motor. Eroarea e ba sonda 1 dinaintea catalizatorului, ba sonda 2 de dupa catalizator.

Veneam de la cta ma duceam catre roman, alimentasem 98, in apropierea bacaului hop se aprinse martorul. Intru pe net, sun la skoda bacau, fac programare si ma prezint la ei, dupa 20 min imi aduc masina si imi spun ca e sonda 2 de dupa catalizator si ca in 80% din situatii trebuie schimbat catalizatorul ca e infundat si costa la ei 2800.. . Merg mai departe ajung inapoi la cta ma duc la mecanicii mei imi sterg eroarea (80 lei), ma duc alimentez din nou 98, plec de la cta la barlad. Pe la tecuci, hop martorul in bord... la service la barlad o baga baietii pe calculator, sonda 1 si senzorul de temperatura, imi sterg eroarea. Ma duc la peco si bag 95, plec la iasi, inapoi la barlad, apoi cta, martorul nu se mai aprinde. Acum 4 zile din nou acelasi traseu cta- barlad, cu benzina 95+ de la luk, martorul ramane stins, plec de la barlad la iasi si pe la jumatatea drumului hop martorul, rezervorul era mai jos de jumatate cand s-a aprins, Mi-am cumparat vcds cu cablu si am facut diagnoza, sonda 1 fault.... :|, nu stiu ce sa ii fac.

Mentionez ca stilul de condus este ponderat iar la aprinderea martorului motorul nu isi schimba caracteristicile, functioneaza normal.

Parerea mea: 

- daca alimentez cu benzina cu cifra octanica peste 95, automat gazele rezultate din ardere sunt mai fierbinti, iar sondele citesc pana la o anumita valoare X, ce trece peste valoarea X  la care sunt setate sondele se aprinde martorul in bord, functionarea motorului fiind aceeasi cat si consumul.

Astept si parerile voastre daca ati intampinat problema asta si daca ati schimbat ceva pe la motor. Adica trebuie sa schimb catalizatorul, sondele, etc...



Multumesc anticipat
Last Visitors
buz_oianu has no visitors to display.

Comments
Other users have left no comments for buz_oianu.

Friends
There are no friends to display.
RSS Lo-Fi Version Time is now: 19th May 2024 - 07:22 PM
IPS Driver Error

IPS Driver Error

There appears to be an error with the database.
You can try to refresh the page by clicking here