IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Profile
Personal Photo
Rating
 
Options
Options
Personal Statement
razvanCon doesn't have a personal statement currently.
Personal Info
razvanCon
perioada de proba
Age Unknown
Gender Not Set
Location Unknown
Birthday Unknown
Interests
No Information
Statistics
Joined: 20-September 15
Profile Views: 0*
Last Seen: 22nd September 2015 - 09:49 PM
Local Time: Apr 16 2024, 10:36 PM
1 posts (0 per day)
Contact Information
AIM No Information
Yahoo No Information
ICQ No Information
MSN No Information
* Profile views updated each hour

razvanCon

Membri


Topics
Posts
Comments
Friends
My Content
20 Sep 2015
Buna dimineata, as dorii niste pareri, cat se poate de mult profesioniste. In aceasta noapte intorcandu-ma cu masina de la un local, mentionez din nou Dacia Logan 1.5 dci 170 de mii de km parcursi, luata noua, masina a inceput sa se tureze si subtureze singura in mers la o viteza de aproximativ 40-50km/h, in aceasta seara am parcurs in total 20-25km maxim, dupa ce a inceput sa se tureze si sub tureze am scos cheia din contact si m-am indepartat de masina deoarece a inceput sa scoata un fum gros alb pe toba de esapament. Dupa aceasta am asteptat masina producant autoaprindere cu cheia scoasa, s-a facut o perdea groasa de fum langa aceasta, incepand sa iese si de la capota. De indata ce sa oprit masina am deschis capota, observant ca rezervorul de apa era gol, iar langa scursa presupun ca apa din acesta, chemandu-l pe tatal meu acesta a deschis incet capacul de la rezervorul de apa introducand apa in acesta(recipientul scotea aburi iar apa a inceput sa se evapore, aproximativ 3-4 cm de la umplere in circa 2-3 minute). In bord in momentul in care a inceput sa se tureze contorul apei era la standarde normale, iar dupa acel episod am fost nevoit sa deschid geamurile repunand contactul(apa era urcat la temperatura maxina). Masina momentan a incercat tatal meu sa o reporneasca, aceasta face contact dar in scurt timp se opreste(presupun ca de la supranincalzire). Pana luni nu cred ca gasesc un service deschis in oras sa fie dispus sa o "investigheze" asa ca as dorii cateva pareri despre incident. Mentionez ca acum la 6 ore de la incident motorul inca este incalzit, iar apa a scazut circa 7-8 cm.
Ar putea fi produs incidentul din cauza mea? Sau este o defectiune de la circuitul electric de indicare a apei?+ Care ar putea fi cauzale si cam ce ar trebui schimbat la masina.


Va multumesc mult in avans, cu multa stima Razvan.
Last Visitors
razvanCon has no visitors to display.

Comments
Other users have left no comments for razvanCon.

Friends
There are no friends to display.
RSS Lo-Fi Version Time is now: 17th April 2024 - 12:36 AM
IPS Driver Error

IPS Driver Error

There appears to be an error with the database.
You can try to refresh the page by clicking here