IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Profile
Personal Photo
Rating
 
Options
Options
Personal Statement
ghost1 doesn't have a personal statement currently.
Personal Info
ghost1
perioada de proba
Age Unknown
Gender Not Set
Location Unknown
Birthday Unknown
Interests
No Information
Statistics
Joined: 15-December 13
Profile Views: 0*
Last Seen: 24th September 2017 - 07:58 PM
Local Time: Nov 22 2017, 07:02 AM
9 posts (0.01 per day)
Contact Information
AIM No Information
Yahoo No Information
ICQ No Information
MSN No Information
* Profile views updated each hour

ghost1

Membri


Topics
Posts
Comments
Friends
My Content
24 Sep 2017
Buna seara,
Ma confrunt cu o serie de probleme ciudate la o masina diesel,un bmw 520d e60 din 2006.Mentionez ca am cumparat-o in luna august anul acesta la 207000 km si m-am bucurat si eu de ea pana cand a ajuns la 211054 km.Problema la masina este ca in panta de abia urca,nu mai pot depasi 60km/h,iar la drum intins de abia ajunge din inertie la 100km/h,de abia pot depasi un camion cu chiu cu vai,ma rog de ea de-a dreptul.Am dus-o la un service si am pus-o pe tester,si de acolo mi-a dat vreo cateva coduri de eroare,din ce tin minte 2 bujii din 4 care nu functionau,si ca trebuie sa reconditionez turbina.Bujiile le-am pus noi,am reconditionat si turbina,reconditionarea costandu-ma undeva la 1600 de ron,dar problema este ca dupa ce am reconditionat turbina si am schimbat bujiile,masina merge si mai prost decat pana s-o duc la service.Plus ca in timpul functionarii nu se mai aude acel "fasait" placut de motor desfundat si sanatos de turbo.Este un efect de ca si cand masina "nu respira",masina nu trage,de ca si cand are un dop si nu poate respira.in concluzie la turbina am umblat fix degeaba luandu-ma dupa unu si altul.Acum cineva imi spune ca ar putea fi:
1.ori dpf infundat
2.ori filtru de motorina infundat si de aia nu trage
3.ori debitmetru
dar avand in vedere ca am reconditionat turbina,si avand in vedere ca am alergat-o pe autostrada vreo 200 km pana acum,nu trebuia sa se desfunde dpf-ul si sa inceapa cat de cat procesul de regenerare?mai cu seama ca pe bord la filtru de particule imi arata ca fiind OK
Cel mai tare ma supara ca nu mai aud sunetul acela ,fasaitul acela placut de turbina,care se auzea pana sa am problemele astea ,si faptul ca am ajuns sa ma og de ea ca sa pot depasi macar un camion. sad.gif
Mai mentionez cateva aspecte.Pana sa reconditionez turbina,cand au inceput aceste probleme nu scotea nici un fel de fum albicios sau negru,teava de esapament era si este curata in continuare,de aceea zic ca mi-au umblat degeaba in turbina.Si inca un aspect ,problemele acestea au inceput intr-o zi cu soare cand am alimentat cu motorina de la o statie OMW.Din august de cand am masina,mereu am alimentat de la rompetrol si nu am avut probleme.Dar poate ca este doar o coincidenta
Cine a avut sau mai are aceasta masina,imi poate da un indiciu,o rezolvare ceva,pt ca unu m-am saturat sa le tot iau prin eliminare si sa cheltui bani aiurea si sa schimb piese care nu sunt de vina.multumesc,
2 Apr 2015
Salutare la toata lumea.Am si eu o coaja de masina din 92 un Vectra a 1.6i cat, si de la o vreme,de fapt de mai mult timp indiferent daca dau de pe consola bordului cald/rece nu mai functioneaza.
Imi baga mereu cald in habitaclu ma dispera,de fapt m-a disperat pt ca m-am dus la un mecanic si mi-a desfacut 2 furtune cu colier de la motor acolo si mi-a pus niste dopuri ca sa nu mai imi bage cald inauntru.
Mi-a facut asta pt ca mi-a zis ca nu are timp si e f costisitor de umblat la caloriferu din bord.
Intrebare mea la voi este urmatoarea:
Daca reusesc sa dau acel calorifer jos se poate desface si curata?Ca mecanicu mi-a zis ca e posibil sa fie blocate nu stiu ce clapete inauntru lui acolo si degeaba dau io din consola rece/cald.
Va multumesc,astept raspunsurile voastre
19 Aug 2014
Ma confrunt cu o problema la masina mea de cateva zile.Am un opel Vectra A motorizare 1.6i din 92.Mentionez ca atunci cand apa ajunge in juru valorii de 100 grade ventilatorul de pe radiator nu mai pleaca si nu inteleg dc pt ca alte dati pleca la 96 grade pana in 100.E posibil sa se fi stricat ventul sau termocupla(termocontactul) de pe radiator?Mai mentionez ca am curatat cele 3 contacte de pe termocupla ca erau oxidate.In instalatie am mai avut doar 2.5 l de lichid de racire.In vasul de expansiune lichidul era la nivel,dar in radiator nu mai era gram de lichid.Aici mi-am luat eu teapa ca am crezut ca daca in vasu de expansiune e lichidu la nivel e totu ok,habar n-am avut ca sunt 2 instalatii practic,ce intra in motor cu vasu de expasiune si ce intra in radiator.Era sa calez si motorul sa-l stric.Noroc cu ECU masinii care a fost mai destept ca mine si care efectiv dupa ce apa a trecut de 100 grade a taiat alimentarea masinii...
Voi ce parere aveti despre fenomen,sa fie de vina termocupla sau ventul stricat?Ca nu mai stiu ce sa mai fac cu jafu asta de masina,ca mi-a mancat sufletul.....
Totul a inceput de la un furtun care a avut o fisura mica in el si nu l-am vazut.Si pe acolo am pierdut toata apa din radiator.Ca sa nu mai spun ca si in habitaclu imi baga mereu numai cald degeaba dadeam pe rece....
Daca termocupla s-a stricat afecteaza si termostatul si-l strica si pe ala si ramane blocat?Sau nu are legatura termostatul cu termocupla si ventu de pe radiator?Sunt niste chestii care nu le pricep
Va multumesc
4 Jul 2014
Am si eu o curiozitate,dar sunt aproape sigur ca nu se poate.In fine sa incepem cu inceputul smile.gif
-Am cumparat si eu un dvd auto cu navigatie de pe net,dvd-ul merge perfect,nu are absolut nici o problema DOAR ca nu e gandit la un aspect din fabrica.Nu are ventilator activ pe spate unde e radiator de aluminiu sa disipe caldura,si cand merge cam 30 min se incinge in bord si se mai blocheaza cateodata.
Curiozitatea mea ar fi urmatoarea:
-as putea prin vreo metoda sa-i adaptez eu un coler activ pe spate si sa-l leg la bateria auto dar sa fac in asa fel incat colerul sa porneasca doar cand pornesc aparatul,sau macar cand pun contact masinii?Ca asa nu fac nimic daca il leg direct la baterie,ca merge incontinuu si-mi descarca bateria:))
Se poate realiza asta ce-mi doresc sau bat campii?.....
Va multumesc,
22 Dec 2013
Va rog frumos spuneti-mi si mie cei care va pricepeti, ce firme in Bucuresti imi recomandati ca ar fi serioase pt repararea calculatoarelor motor(ECU)?
Doresc sa repar un ECU de Vectra A de 1.6i c16nz.Momentan am un ecu de c14nz 1.4 si-mi arata eronat si consum si tot,de aceea doresc sa repar ecu original care a fost pe masina.Firme am observant ca sunt o gramada care se lauda ca repara asa ceva si ca au experienta,dar nu stiu in care sa am incredere
Last Visitors
ghost1 has no visitors to display.

Comments
Other users have left no comments for ghost1.

Friends
There are no friends to display.
RSS Lo-Fi Version Time is now: 22nd November 2017 - 08:02 AM
IPS Driver Error

IPS Driver Error

There appears to be an error with the database.
You can try to refresh the page by clicking here