IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Profile
Personal Photo
Rating
 
Options
Options
Personal Statement
Sindila doesn't have a personal statement currently.
Personal Info
Sindila
perioada de proba
43 years old
Male
Constanta
Born Feb-28-1981
Interests
No Information
Statistics
Joined: 3-January 13
Profile Views: 0*
Last Seen: 13th February 2020 - 07:45 PM
Local Time: Apr 26 2024, 06:43 PM
4 posts (0 per day)
Contact Information
AIM No Information
Yahoo liviusindila
ICQ No Information
MSN No Information
* Profile views updated each hour

Sindila

Membri


Topics
Posts
Comments
Friends
My Content
3 Jan 2013
Va salut , am facut revizia in septembrie 2012, si de atunci am mers cu focusul in 2 calatoriicca 1500 km. am observat ca dupa ce se incalzea motorul dadea rateuri, nu tragea bine si se aprindea intermitent martorul motor.La revizie, baietii de la service au schimbat 2 dopuri tehnologice care "trebuiau schimbate" si au vrut sa schimbe garnitura de la capac culbutori, care pana la urma nu s-a schimbat caci cea de pe stock nu se potrivea, in schimb, a fost repozitionata cea veche cu "silicon"...
Simptomele se potriveau cu capacul delco crapat de la dacie (cand fura scanteie)
Am scos o fisa si am vazut ca era condensat un lichid pe ea, apoi la fel la toate fisele. Initial am crezut ca e apa (condens), dar dupa examinare atenta si dupa ce am pus pe limba, am realizat ca este 99la 100 lichid de racire, caci este dulce la gust si putin uleios!!!
dupa ce sterg fisele, masina merge minunat
Mentionez ca masina desi este din 2005.06 are doar 71000Km si a fost ingrijita la max, iar benzina de cea mai buna calitate, revizii exclusiv la dealer!iar in 2011 am schimbat distributia la ani si nu la KM!
Nu reusesc sa imi dau seama care este circuitul lihidului de racire si cum ar putea ajunge la bujii>motorul e 1,4 DOHC, si nu, nu este spalator de parbriz stiu ca se intampla sa scape lichid pe la duze si sa ajunga la bujii.
Ajutati-ma va rog...


Am uitat sa va spun ca atunci cand doreau sa schimbe garnitura am fost anuntat ca e posibil s afie nevoie de conpletare cu lichid de racire, lucru care mis-a parut ciudat la acel monent, caci imi spune ca doar nu dau jos chiulasa.
eE posibil ca circuitul de racire sa treaca prin capacul de la culbutori, a desfacut cineva motor de 1,4 sau 1,6 sunt identice ca si constructie difera doar ca si litraj?
Last Visitors
Sindila has no visitors to display.

Comments
Other users have left no comments for Sindila.

Friends
There are no friends to display.
RSS Lo-Fi Version Time is now: 26th April 2024 - 07:43 PM
IPS Driver Error

IPS Driver Error

There appears to be an error with the database.
You can try to refresh the page by clicking here