IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Profile
Personal Photo
Rating
 
Options
Options
Personal Statement
LiviuStefan doesn't have a personal statement currently.
Personal Info
LiviuStefan
perioada de proba
Age Unknown
Gender Not Set
Location Unknown
Birthday Unknown
Interests
No Information
Statistics
Joined: 14-December 12
Profile Views: 0*
Last Seen: 25th January 2013 - 03:18 PM
Local Time: Apr 24 2024, 05:32 AM
4 posts (0 per day)
Contact Information
AIM No Information
Yahoo No Information
ICQ No Information
MSN No Information
* Profile views updated each hour

LiviuStefan

Membri


Topics
Posts
Comments
Friends
My Content
14 Dec 2012
Pentru cei care se grăbesc și pe care îi interesează doar concluzia, încep cu aceasta:
Cumpărând o mașină Renault, riscați ca defecțiuni tehnice evidente din fabricație să nu fie reparate de service, iar Renault România să spună că "nu s-au constatat neconformități".

Detaliind:
Am achiziționat de la Meridian Vest un Renault Fluence. De la început, la acționarea sistemului de spălare a parbrizului, întâi pornesc ștergătoarele, fac o mișcare completă pe uscat, iar abia apoi vine și lichidul de spălare. Astfel, pe lângă zgomotul foarte neplăcut, lamelele se tocesc și nu mai șterg cum ar trebui, iar parbrizul poate fi afectat de zgârieturi fine.

Am semnalat problema la service-ul Meridian. Cu dificultate, am convins personalul de acolo că într-adevăr este ceva în neregulă (insistau că este normal, că așa e la toate autoturismele - deși am condus și alte autoturisme și situația nu este aceeași, că așa se întâmplă când este acționat sistemul de spălare după mult timp - deși problema este aceeași și când îl acționez la interval de câteva secunde).

Au spus că este necesară o pompă de lichid nouă, astfel am lăsat mașina la ei pentru montare. Ulterior m-au anunțat că s-a rezolvat, dar la ridicarea autoturismului situația era aceeași. După alte verificări din partea mecanicilor, mi s-a spus că, deși este adevărat că nu e în regulă succesiunea secvențelor, problema afectează toate autoturismele Renault și, prin urmare, nu au ce să facă (fără a accepta sugestia de a contacta nivelul tehnic superior, pentru a se remedia defecțiunea la linia de fabricație). Pe moment am crezut că e adevărat, dar vorbind cu alți posesori de Renault, înțeleg că la ei nu se întâmplă așa.

Am reclamat situația la Renault România și am fost rechemat la service pentru a se filma problema. Și mecanicul cu care m-am întâlnit în faza aceasta a recunoscut că nu e normal cum funcționează. După câteva zile, am primit de la Renaul România următorul răspuns:
"Nu s-au constatat neconformități în funcționarea autovehiculului, acesta funcționind conform specificației."

Am făcut o reclamație pe Renault.com și în prezent aștept răspunsul lor. Dacă nu se rezolvă, urmează ANPC.

A fost prima și ultima dată când achiziționez un autoturism Renault.
Last Visitors
LiviuStefan has no visitors to display.

Comments
Other users have left no comments for LiviuStefan.

Friends
There are no friends to display.
RSS Lo-Fi Version Time is now: 24th April 2024 - 06:32 AM
IPS Driver Error

IPS Driver Error

There appears to be an error with the database.
You can try to refresh the page by clicking here