IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Profile
Personal Photo
Rating
 
Options
Options
Personal Statement
tudor03 doesn't have a personal statement currently.
Personal Info
tudor03
perioada de proba
Age Unknown
Gender Not Set
Location Unknown
Birthday Unknown
Interests
No Information
Statistics
Joined: 8-October 12
Profile Views: 0*
Last Seen: 19th October 2012 - 09:08 AM
Local Time: Apr 28 2024, 05:40 PM
1 posts (0 per day)
Contact Information
AIM No Information
Yahoo No Information
ICQ No Information
MSN No Information
* Profile views updated each hour

tudor03

Membri


Topics
Posts
Comments
Friends
My Content
8 Oct 2012
PENTRU CEI PRETENTIOSI CU MASINA LOR , CE VOR SA RESPECTE ORIGINALUL

O alternativa la reparatia traditionala cu chit si revopsire !
Eliminarea loviturilor de grindina si indoiturilor minore ( in locuri accesibile ) Fara

Chit si Revopsire , cu tehnici inteligente , neconventionale , import

USA .( PDR- paintless dent repair)

- ecologic

- avantaje : nu apar nepotriviri de vopsea ,mentinandu-se vopseaua originala masina isi pastreaza valoarea in cazul revanzarii, mai mult poate fi polishata ( lustruita ),protectie impotriva coroziuni
i
Este o tehnica unica de a crea presiune in partea din spate a panoului deteriorat ,sau tragere , pana cand deformatia revine la forma initiala. Reparatia este minutioasa ,se lucreaza milimetru cu milimetru . Timp de lucru in functie de pozitionare pe caroserie,marime, acces ( daca necesita demontarea unor panouri ) cca.2-6 ore , chiar si mai mult.

Metoda de eliminare a deformatiei este un procedeu manual ,ce utilizeaza instrumente specializate, se bazeaza pe memoria aliajului de a reveni la forma initiala, pastrandu-se vopseaua originala .

O reparatie corecta de lovituri de grindina ( cca 100-150 lovituri pe element ), dureaza 2-3 zile

Deformatia trebuie remediata in timp cat mai scurt de la aparitia ei , altfel cu trecerea timpului apar tensiuni remanente, memoria aliajului de a reveni la forma initiala scade, implicit reparatia devine mai greoaie si mai costisitoare .

Adeptii reparatiei clasice ( polizare ,chituire, vopsire) trebuie sa aiba in vedere faptul ca elementele caroseriei cele mai expuse la grindina sunt si cele mai expuse razelor solare sau temperaturilor foarte scazute , fapt ce , in timp , duce la fisurarea stratului de chit datorita ciclurilor repetate de dilatare contractie, implicit fisurarea lacului .

Last Visitors
tudor03 has no visitors to display.

Comments
Other users have left no comments for tudor03.

Friends
There are no friends to display.
RSS Lo-Fi Version Time is now: 28th April 2024 - 07:40 PM
IPS Driver Error

IPS Driver Error

There appears to be an error with the database.
You can try to refresh the page by clicking here