Profile
Personal Photo
Rating
Options
Personal Statement
tudor03 doesn't have a personal statement currently.
Personal Info
tudor03
perioada de proba
Age Unknown
Gender Not Set
Location Unknown
Birthday Unknown
Interests
No Information
Statistics
Joined: 8-October 12
Profile Views: 0*
Last Seen: 19th October 2012 - 09:08 AM
Local Time: Apr 28 2024, 05:40 PM
1 posts (0 per day)
Contact Information
No Information
No Information
No Information
No Information
* Profile views updated each hour
|
Topics
Posts
Comments
Friends
My Content
8 Oct 2012
PENTRU CEI PRETENTIOSI CU MASINA LOR , CE VOR SA RESPECTE ORIGINALUL
O alternativa la reparatia traditionala cu chit si revopsire ! Eliminarea loviturilor de grindina si indoiturilor minore ( in locuri accesibile ) Fara Chit si Revopsire , cu tehnici inteligente , neconventionale , import USA .( PDR- paintless dent repair) - ecologic - avantaje : nu apar nepotriviri de vopsea ,mentinandu-se vopseaua originala masina isi pastreaza valoarea in cazul revanzarii, mai mult poate fi polishata ( lustruita ),protectie impotriva coroziuni i Este o tehnica unica de a crea presiune in partea din spate a panoului deteriorat ,sau tragere , pana cand deformatia revine la forma initiala. Reparatia este minutioasa ,se lucreaza milimetru cu milimetru . Timp de lucru in functie de pozitionare pe caroserie,marime, acces ( daca necesita demontarea unor panouri ) cca.2-6 ore , chiar si mai mult. Metoda de eliminare a deformatiei este un procedeu manual ,ce utilizeaza instrumente specializate, se bazeaza pe memoria aliajului de a reveni la forma initiala, pastrandu-se vopseaua originala . O reparatie corecta de lovituri de grindina ( cca 100-150 lovituri pe element ), dureaza 2-3 zile Deformatia trebuie remediata in timp cat mai scurt de la aparitia ei , altfel cu trecerea timpului apar tensiuni remanente, memoria aliajului de a reveni la forma initiala scade, implicit reparatia devine mai greoaie si mai costisitoare . Adeptii reparatiei clasice ( polizare ,chituire, vopsire) trebuie sa aiba in vedere faptul ca elementele caroseriei cele mai expuse la grindina sunt si cele mai expuse razelor solare sau temperaturilor foarte scazute , fapt ce , in timp , duce la fisurarea stratului de chit datorita ciclurilor repetate de dilatare contractie, implicit fisurarea lacului . |
Last Visitors
tudor03 has no visitors to display.
Comments
Other users have left no comments for tudor03.
Friends
There are no friends to display.
|
Lo-Fi Version | Time is now: 28th April 2024 - 07:40 PM |