IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Profile
Personal Photo
Rating
 
Options
Options
Personal Statement
MyMarea doesn't have a personal statement currently.
Personal Info
MyMarea
perioada de proba
Age Unknown
Gender Not Set
Location Unknown
Birthday Unknown
Interests
No Information
Statistics
Joined: 24-September 11
Profile Views: 0*
Last Seen: 30th September 2011 - 04:54 PM
Local Time: Apr 25 2024, 10:38 AM
2 posts (0 per day)
Contact Information
AIM No Information
Yahoo No Information
ICQ No Information
MSN No Information
* Profile views updated each hour

MyMarea

Membri


Topics
Posts
Comments
Friends
My Content
24 Sep 2011
Buna ziua,

Am si eu o problema cu un Fiat Marea motor 1,8 115 16v benzina
l-am cumparat de la societatea la care lucrez defect unde a stat mai multi ani
nefolosit ,inaintea mea a vrut sa il cumpere altcineva si la luat ,,in probe,,
masina cred ca la un moment dat a ramas fara lichid de racire a incins-o destul de
tare si a aparut aceasta defectiune la motor ca sa intors fara ulei in baie in doar
1-2 ore cat a fost cu ea in probe,i-au bagat ulei dar il consuma o parte,o parte il
arunca pe esapament,am cumparat-o eu stiind de problema la un pret ok pe atunci,
si am incercat sa o repar a fost segmentata,cuzineti noi,garnituri,distributie noua,
etc,dupa ce am adunat-o si am incercat sa o pornim,nu am reusit deoarece mai avea si alte
defecte,in fine am lasat-o balta pentru ca nu am mai avut bani si alte,inca 2 ani a stat
pe dreapta dupa care am reluat reparatia cand i-am facut restul de reparatii inclusiv
directie ,frane,cosmetica,etc de data aceasta am pornit-o cu greu insa problema cu uleiul
o avea la fel consuma uleiul imediat in cateva ore sau 1,5l/100 km,o parte il arde,o parte
il arunca pe esapament/evacuare,am consultat diversi meseriasi care aproape toti au mentionat
ca avand aceleasi probleme : uzura mare la setul motor,defectiune la chiuloasa sau nu stiu ce
avaporator infundat ,,acela prin care se evacueaza gazele formate in baie,,.Stiind ca am
segmentat motorul am dus si chiuloasa la reparat ,a fost rectificata,verificata,i s-au schimbat
simeringurile la supape ,ghidurile au zis ca sunt bune,am montat-o dar aceeasi problema.Eu nu
mai prea stiu ce sa-i mai fac,cand i-am facut segmentarea motorului nu avea uzura mai deloc,
pistoanele nu,cilindrii nu,putin la segmenti si vre-o 2-3 cuzineti putin atinsi probabil atunci
cand a ramas far ulei.Presiune de ulei are ,verificata,si daca deschizi busonul in timpul mersului
stropeste bine si in carte scrie ca daca scade cu 0,30 bar presiunea de ulei se aprinde becul
insa la mine nu sa aprins niciodata becul care bec merge,probat,.Am mai observat ca sunt ceva gaze
in carter cand deschideam busonul la ulei de sus.Acum masina porneste dar ceva mai greu si mi sa
aprins si becul la injector(arata ca un injector rosu) si nu mai trage asa bine.dar ma ingrijoreaza
mai mult problema la motor cu uleiul pentru ca nu mai stiu ce sa-i fac si mi-a inghitit deja si o
gramada de bani.sonda lambda este cam infundata plina de calamina si probabil ca si catalizatorul
la fel de la atata ulei.Sa nu fi fost segmentata bine ? sau ca a stat 2 ani s-au lipit segmentii?
am facut maxim 2000 km cu ea asa ,am tot bagt ulei la greu.
poate ca cineva dintre dumneavostra stiti sa ma ajutati cu ceva sfaturi.
Va Multumesc daca ati avut rabdare sa cititi mesajul meu.
Last Visitors
MyMarea has no visitors to display.

Comments
Other users have left no comments for MyMarea.

Friends
There are no friends to display.
RSS Lo-Fi Version Time is now: 25th April 2024 - 11:38 AM
IPS Driver Error

IPS Driver Error

There appears to be an error with the database.
You can try to refresh the page by clicking here