IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Profile
Personal Photo
Rating
 
Options
Options
Personal Statement
Tatanka-Iyotake doesn't have a personal statement currently.
Personal Info
Tatanka-Iyotake
perioada de proba
Age Unknown
Gender Not Set
Location Unknown
Birthday Unknown
Interests
No Information
Statistics
Joined: 9-November 10
Profile Views: 0*
Last Seen: 22nd April 2011 - 03:33 PM
Local Time: Apr 19 2024, 05:54 AM
4 posts (0 per day)
Contact Information
AIM No Information
Yahoo No Information
ICQ No Information
MSN No Information
Contact Private
* Profile views updated each hour

Tatanka-Iyotake

Membri


Topics
Posts
Comments
Friends
My Content
22 Apr 2011
Cicerone Ionitoiu: Memoriu președintelui completului din dosarul 10635/1/2010/recurs la NUP-ul pronuntat in procesul comunismului (Cauza intitulată generic „procesul comunismului" - ORDONANȚĂ : http://www.universulromanesc.com/ginta/showthread.php?t=919 )/ prevazut pe 12 mai 2011 la Înalta Curte de Casație și Justiție, Str. Batiștei, nr. 25, sector 2, cod postal 020934, București, România.

Voi demonstra că tezele susținute de procurorii Molcuț și Iacob, în deciziile pe care le contest și le cer anulate, sunt incorecte și necinstite.

În rezumat , ei sustin că :

1. Eventualul genocid (nu se face nici o referire în rezoluții dacă el a avut sau nu loc, ca și cum, de ani de zile, procuratura face cercetări inutile) - a încetat în 1964.

2. România a inclus genocidul între infracțiunile imprescriptibile de-abia în 1968, deci imprescriptibilitatea nu s-ar mai putea aplica genocidului comunist.

3. Se admite că termenele de prescriere au fost întrerupte (suspendate) până la 22 decembrie 1989, dar de atunci până în 2006 (când s-a creat dosarul 35/P/2006, transformat în 1304/P/2008), s-ar fi scurs 15 ani fără plângeri, care au condus la prescriptie.

La care eu raspund, în drept, că :

1. Justiția comunistă a asasinat în masă oameni nevinovați, deseori pentru "infracțiuni împotriva omenirii" imaginare și neprevazute în codul penal.

2. Genocidul comunist a luat forma complexă și continuată, din 1944 până azi (deci în orice caz, până după 1968, când a fost declarat imprescriptibil și în codul nostru penal).

3. În 1968 (când și comuniștii care au acaparat statul român au recunoscut imprescriptibilitatea) nu trecuseră decât patru ani din clipa în care -chipurile- ar fi încetat genocidul - care deci, nu apucase a se prescrie și nu se mai putea prescrie din acel moment.

4. Chiar acceptând prescriptibilitatea genocidului împotriva poporului român (în timp ce altele, mai vechi, rămîn imprescriptibile…) trebuie aplicate întreruperi și suspendări, pentru perioadele în care justiția controlată de vinovați nu a permis victimelor să facă dreptate.

5. Sub nici o formă complicitatea procuraturii și tribunalelor - care blochează dosarele de șase decenii, nu este motiv valid de prescriere, ci constituie o infracțiune împotriva justiției, care trebuie cercetată și pedepsită.

In sprijinul acestor considerații de drept, atrag atenția asupra următoarelor fapte și dovezi, privind etapizarea infracțiunii complexe și continuate reclamate de mine.

Etapa 1 (complotul cominternist, pina in august 1944).
Etapa 2 (1944-1964 Cotropirea Romaniei si exterminarea românilor nesupuși).
Etapa 3 (1947-1989 Explotarea lagarului comunist).
Etapa 4 Revolutia din decembrie 1989, deturnată ucigaș de FSN
Revoluția începută de popor, în care se striga "Jos comunismul !" și "Fară comuniști!" a îngrozit pe cei care se fereau de judecată, fiind deturnată sub pretextul inventat al teroriștilor.
Etapa 5 Tranzitia spre îmbogătirea criminalilor comuniști (1990-2011).

În ciuda tuturor încercărilor de falsificare a realității, și această etapă de două decenii reprezintă o continuare a agresiunii comuniste. Ea a constat în:

a. Menținerea puterii politice în mâinile comuniștilor/securiștilor regrupați în FSN, împiedincându-se prin orice mijloace eliberarea politică a României: deturnarea ucigașă a revoluției, măsluirea brutală a campaniei electorale, reprimarea rezistenței anticomuniste (de exemplu în Piața Universității)

b. Păstrarea controlului asupra instituțiilor statului (procuratură, justiție, arhive, parlament, etc.) și împiedicarea epurării lor de elemente criminale și apariției unor legi care să sprijine dreptatea.

c. Blocarea judecării și condamnării vinovaților, ascunderea dovezilor, recompensarea criminalilor din solda sistemului și batjocorirea victimelor însetate de dreptate

d. Trecerea avuțiilor acaparate de statul comunist de la victime în buzunarele călăilor, care au ales capitalismul, pentru a putea dispune liber de prada jefuită

e. Distrugerea societății și populației, în interesul comuniștilor îmbogățiți ilicit.

Nu e vorba numai de tăinuire, ci de complicitate, atunci când criminalii sunt acoperiți cu pensii grase și îmbogățiți prin privatizare, iar victimele sunt silite să piară în mizerie și neputință. Istoria va avea toate dovezile, constatând că și în această "epocă de tranziție" genocidul comunist a continuat după 1989, făcând noi ravagii. Atrag atenția că această parte a plângerii a fost cercetată și documentată solid de colegul meu mai tânăr, Ioan Roșca, care și-a dedicat 20 de ani denunțării crimelor comunismului, a pus la dispoziția procuraturii un vast grupaj de probe privind continuarea infracțiunii comuniste după 1990 și a alcătuit Comitetul pentru Reprezentarea Victimelor Comunismului, care l-a împuternicit să acționeze întru reabilitarea adevărului și dreptății.
………..cerem să nu mai fim batjocoriți cu NUP-ri, în locul unei dreptăți durabile, folositoare generațiilor viitoare ca ghid de justiție.

Salvarea din "sistemul" criminal instaurat de cei fără neam si Dumnezeu rămâne în REDEȘTEPTAREA ROMÂNIEI.

Cicerone Ionițoiu, Paris, 27 martie 2011 (în cinstea Basarabiei)
Text integral: http://www.universulromanesc.com/ginta/showthread.php?t=1279
Puține lucruri a dezvoltat civilizația modernă atît de viguros, ca repertoriul tehnicilor de manipulare a cetățeanului- spectator, consumator de sensuri fabricate la comandă. Simulacre, diversiuni, farse, manipulări, înșelăciuni - construiesc în conștiințe imagini virtuale ale realității (socio-politice). Detalii: http://www.legiuneastraina.com
Procesul comunismului si tranzitiei - Intentat celor care au complotat contra intereselor României : http://www.universulromanesc.com/ginta/for...splay.php?f=624
Tradarea Basarabiei-E de mult timpul sa incetam resemnata noastra tacere : http://www.universulromanesc.com/ginta/showthread.php?t=518
Fauritorii României Mari - Omagiu martirilor - Basarabia - 27 martie 1918 : http://www.universulromanesc.com/ginta/showthread.php?t=530
Provincii însîngerate - Identitatea istorica a Basarabiei si Bucovinei (cap-I-) : http://www.universulromanesc.com/ginta/showthread.php?t=86
Provincii însîngerate - România era prinsa între doua ultimate (cap-II-) : http://www.universulromanesc.com/ginta/showthread.php?t=153
Intre pseudo-condamnarea comunismului si pseudo-reconciliere : http://www.universulromanesc.com/ginta/showthread.php?t=573
C. Cojocaru a taiat guvernantilor posibilitatea de a pretinde ca nu au stiut ce fac : http://www.universulromanesc.com/ginta/showthread.php?t=553
Protest-sinteza adresat lui Clinton pentru primirea lui Iliescu : http://www.universulromanesc.com/ginta/showthread.php?t=525
Politica : partide, ideologii, doctrine, concepte.
Incursiune in retelele politico-economice, radiografia organizatiilor - organismelor specifice, finantare, structura de comanda, influenta, resurse umane, ideologie, doctrina, interes, etc. : http://www.universulromanesc.com/ginta/for...splay.php?f=215


Oligarhia : puterea, rețeaua, mafia, căpușa/ Oligarhii de stat - centre alternative de putere reprezentate de serviciile informative... mafia-retelele, lumea interlopa, capusele: segment care se caracterizează fie prin avuție, înrudire, putere militară sau influență politică…: http://www.universulromanesc.com/ginta/for...splay.php?f=503

Istoria ideilor politice - conceptele fundamentale ale gândirii politice/ Formele de guvernare, Raportul morala-politică, Statul național și individualismul, Raportul dintre egalitate și libertate, Omul de stat și rolul acestuia, etc…: http://www.universulromanesc.com/ginta/for...splay.php?f=433

Ideologii, doctrine, filosofie politica, teorii politice/ Ideologia: expresia unui ansamblu de idei filozofice, politice, religioase, etc…formand un sistem mai mult sau mai putin corect de care face uz, un grup social, un individ sau un partid pentru asi atinge scopurile...: http://www.universulromanesc.com/ginta/for...splay.php?f=663
28 Feb 2011
Generația ZERO a politicii românești își face Partid - CIP 2011 „Competenta, Integritate si Prosperitate” -- Directia nouă în politica românească - UN ALT FEL DE POLITICA - Stefan Vlaston

Actuala clasa politica si-a atins limitele in managementul societatii romanesti. Toate partidele politice s-au perindat la conducerea Romaniei si au aratat, cu rare exceptii: incompetenta, coruptie, dispret pentru justitie, dorinta de imbogatire prin fraudarea statului.


1.Este necesara o schimbare democratica, din temelii, a clasei politice. Un partid nu mai trebuie sa fie o caracatita care sa se transforme in partid-stat ci o echipa de specialisti, uniti de un proiect, aspiratii si convingeri comune, doritori sa-si puna energia, cunostintele si expertiza in slujba natiunii.

2.Politica trebuie sa se bazeze pe onoare, demnitate, integritate, caracter si principii.

3.Prima urgenta este definirea unui proiect de tara, un drum al dezvoltarii durabile si sutenabile, pe care sa inscriem Romania urmatorilor ani, in care dezvoltarea infrastructurii, educatiei, sanatatii si cercetarii sa se afle la loc de frunte.

4.Statul trebuie sa creeze conditiile pentru un mediu de afaceri atractiv, in care sa intervina cat mai putin, lasand investitorii romani si straini sa-si dezvolte afacerile asa cum cred de cuviinta.

5.Statul trebuie sa creeze conditiile in care fiecare cetatean sa-si dezvolte potentialul profesional, fara sa-i rapeasca rezultatele muncii in folosul functionarilor sai sau a celor care nu muncesc.

6.Statul trebuie sa renunte la activitati economice, ca arbitru al competitiei nu poate fi si jucator.

7.Statul asigura asistenta doar persoanelor cu handicap fizic sau psihic, constatat de o autoritate nationala.

8.Sistemele publice de educatie, sanatate, ordine publica, justitie, trebuie sa ajunga la nivele de eficienta, randament si performanta comparabile cu acelea din tari europene, prin punerea in contract direct a beneficiarilor-platitori cu furnizorii de servicii.

9.Transparenta totala, fara profituri personale nemeritate, aducand competenta si profesionalismul in prim plan.

10.Se poate elimina coruptia si necinstea cu ajutorul unor conducatori de institutii incoruptibili.

11.Este necesara reprofesionalizarea functiile de conducere din administratia centrala si locala, prin eliminarea politrucilor si a clientelei de partid si introducerea concursurilor publice si transparente de acupare a acestor functii.

12.Trebuie realizata descentralizarea, astfel incat fiecare comunitate sa-si decida viitorul pe care si-l doreste, pe care il merita si in care investeste.

13.Reforma institutionala, inclusiv constitutionala, se face cu aportul semnificativ al societatii civile, trebuie sa puna in prim plan integritatea si mecanismele necesare si suficiente de supraveghere, transparenta, responsabilitatea publica, descentralizarea, evaluare si audit independente, de terta parte.

14.Politica externa se bazeaza pe pastrarea actualelor aliante cu UE si NATO, dar nu trebuie sa neglijeze zone geografice si economice de maxim interes pentru Romania.

Pe ce ne bazam

1.Stim ca milioane de cetateni gandesc ca noi, scarbiti de politica ultimilor 21 de ani.

2.Caracterul si traseul profesional al persoanelor din structurile de conducere ale formatiunii noastre reprezinta o garantie in sine.

3.Prin statut vom pune filtre care sa blocheze accesul in partid acelora care au avut functii de conducere in partidele politice parlamentare, in fostul partid comunist, au facut politie politica in fosta securitate, care au probleme nerezolvate cu justitia. Pentru persoanele cu functii de conducere este obligatoriu sa nu se afle in relatii comerciale cu statul, sa posteze pe site-ul formatiunii CV-ul, declaratia de avere si de interese.

4.Criteriile de etica, integritate, comportament, competenta, responsabilitate civica vor reprezenta referentialul pentru evaluarea persoanelor din conducerea centrala si locala a partidului.

5.Specialistii neinregimentati politic isi vor gasi alturi de noi locul in care sa-si aduca contributia la bunul mers al societatii, in fruntea institutiilor statului.

6.Ne bazam pe partea din media cinstita, neplatita din afaceri mai mult sau mai putin curate.

7.Ne bazam pe inteligenta oamenilor simpli care au stiut si stiu sa deosebeasca oamenii cinstiti de hoti.

8.Ne bazam pe speranta ca ni se vor alatura toti aceia care gandesc ca noi, le pasa de soarta tarii, a familiilor si copiilor lor si spera, ca si noi, ca nu este totul pierdut, ca mai putem salva ceva inainte de a fi prea tarziu.

Manifest Economic - Mihnea Vasilache

CIP 2011 este un partid politic fictiv al carui nume este un acronim pentru „Competenta, Integritate si Prosperitate”. Adica cam tot ce ne dorim dar nu prea avem in Romania anului 2011. In consecinta Manifestul Economic al CIP 2011, care contine principiile care ar trebui sa stea la baza dezvoltarii durabile a economiei romanesti, este un exercitiu teoretic. Deocamdata.

Romania este un stat democratic, de drept, membru al Uniunii Europene. Economia Romaniei este bazata pe liberul schimb de marfuri si servicii reglementat de o legislatia economica si comerciala in concordanta cu acquis-ul comunitar. Romania are nevoie de o economie deschisa, flexibila si capabila de o crestere durabila pentru asigurarea unui nivel de trai in crestere pentru cetatenii ei si promovarea interesele nationale in regiune si in lume. O economie puternica sta la baza unui stat puternic.

CIP 2011 sustine si promoveaza initiativa si intreprinderea privata ca si principal mod de dezvoltare si crestere durabila a economiei romanesti. Sectorul privat creeaza locuri de munca, isi asuma riscuri comerciale, face investitii pentru dezvoltare si plateste taxe locale si nationale. Taxele colectate de stat de la angajatii si intreprinderile din sectorul privat reprezinta resurse publice care trebuie cheltuite legal, rational, transparent si cu respect.

In consecinta, CIP 2011 considera ca urmatoarele principii trebuie sa stea la baza politicilor economice ale statului Roman:


1. Rolul statului in economie. Statul asigura cadrul legal si judiciar pentru buna desfasurare a liberului schimb de marfuri si servicii. Guvernul ca si decident in procesul de alocare a resurselor publice limitate sustine, organizeaza si investeste in dezvoltarea infrastructurii fizice si umane a Romaniei: drumuri si poduri, educatie si sanatate.

2.Disciplina Bugetara. Guvernul Romaniei trebuie sa exercite o continua disciplina bugetara. Deficitul bugetar anual al Romaniei, prin lege, nu poate sa depaseasca 3% din Produsul Intern Brut. Datoria publica externa a Romaniei se plafoneaza, prin lege, la nivelul maxim de 60% din Produsul Intern Brut. Orice derogare temporara de la aceste reguli este exceptionala si trebuie aprobata in Parlament cu o majoritate de minimum doua treimi din voturi.

3.Transparenta Bugetului. Proiectul de buget anual este un document public. Se elaboreaza o prezentare simplificata care explica principalele categorii de venituri si cheltuieli. Prezentarea este larg distribuita prin principalele canale media cu cel putin 30 de zile inainte de dezbaterea din Parlament. Se creaza un mecanism de colectare a sugestiilor si comentariilor membrilor publicului.

4.Fiscalitate simpla, consecventa si echitabila. Cota unica de taxare a veniturilor, profiturilor si castigurilor de capital este de 16%. Taxa pe Valoare Adaugata nu va fi mai mare decat cea din oricare alt membru al Uniunii Europene si nu poate fi schimbata mai des decat o data la trei ani. Taxele sociale vor fi reduse pe termen mediu pentru a incuraja cresterea si legalizarea fortei de munca. Numarul de taxe va fi redus substantial. Se introduce si implementeaza taxarea averilor nejustificabile.

5.Legislatia economica. Legile si masurile de aplicare aferente care afecteaza economia nationala se elaboreaza prin consultare cu principalele organizatii ale sectorului economic privat si ale sindicatelor. Guvernul are un responsabil desemnat, de rang inalt, pentru relatia cu asociatiile patronale si Consiliul Investitorilor Straini. Legislatia muncii prevede dreptul de lucru fara restrictii in Romania a oricarui cetatean al Republicii Moldova.

6.Evitarea conflictul de interese. Pe perioada exercitarii functiei nici un membru al statului de rang inalt, atat la nivel national cat si local, nu poate incheia direct, indirect sau prin intermediul unor terte parti contracte economice sau comerciale care prevad venituri platite din resurse publice. In cazul in care astfel de contracte sunt in vigoare la preluarea unei functii, ele trebuie declarate public si administrate de un manager profesionist si neafiliat politic.

7.Responsabilitatea Cheltuielilor Publice. Autoritatea si responsabilitatea cheltuielilor publice se deleaga la nivel de minister, agentie si, dupa caz, regional. Responsabilii desemnati la aceste nivele raspund direct si raporteaza periodic Ministrului Finantelor Publice. Orice depasire cu mai mult de 5% a alocatiei bugetare trebuie justificata in scris si este facuta publica.

8.Evaluarea Cheltuielilor Publice. Se adopta standarde de costuri si proceduri de verificare la principalele categorii de cheltuieli publice. Aceste standarde si proceduri sunt elaborate cu ajutorul firmelor specializate din sectorul privat. Toate proiectele de investitii publice sunt verificate in concordanta cu standardele de costuri. Implementarea unei investitii publice este verificata periodic in concordanta cu procedurile de verificare.

9.Remuneratia functionarilor publici. Toti functionarii publici permanenti cu un salariu brut (inclusiv sporurile) de mai mult de 1,500 de lei pe luna sau 18,000 de lei pe an sunt supusi unui proces anual de evaluare a performantei. Acest proces se elaboreaza si administreaza cu ajutorul firmelor specializate din sectorul privat si include, dupa caz, reclamatiile sau aprecierile membrilor publicului. Se instituie sporuri de performanta bazate pe rezultatele evaluarii anuale.

10.Ajutorare sociala compasionata si eficienta. In limita resurselor publice limitate statul asigura ajutorarea sociala a categoriilor defavorizate. Se stabileste un nivelul minim al diferitele categorii de ajutoare sociale (pensii, somaj, copii, alte nevoi) care se suplineste periodic dar nu mai putin de o data pe an in functie de executia bugetara. In acest fel, cand economia privata creste si in consecinta veniturile bugetare se maresc, categoriile defavorizate au cota parte prestabilita din beneficiile cresterii economice nationale.

Faptul ca un stat functioneaza corect sau este uzurpat de un organism parazit care fagociteaza societatea nu e tratabil prin prisma "stinga/dreapta" (orice sens s-ar da acestor notiuni tocite) ci pe verticala sus-jos (cei ce profita de uzurparea statului si cei ce sint exploatati astfel).
am sters linkurile, nu facem SEO gratuit.
11 Jan 2011
Cicerone Ionitoiu - Președintelui Curții supreme de Justiție

Consider rezoluția netemeinica și nelegala, un refuz scandalos al parchetului de a cerceta adevarul faptelor incriminate de mine și vă rog sa o desfiintati, prin sentinta, urmind sa obligati parchetul sa faca cercetari temeinice si legale…

Sînt în măsură , ca unul care a strîns atîtea probe privind crimele comunismului (făcindu-le publice si depunind suficente și la dosarul 35/P) și care a făcut atîtea demersuri blocate pentru dreptate, să apreciez că instanța nu ar mai trebui să returneze dosarul privind genocidul comunist și acoperirea lui după 1989 la procuratură, ci să-l rețină spre judecare. Nu mai e nevoie de alte cercetări pentru a trage concluziile de rigoare și a spăla obrazul justiției.

Interpretarea tendențioasă a legii și sabotarea aplicării ei trebuie să înceteze.
Detalii AICI : http://www.universulromanesc.com/ginta/for...splay.php?f=624


Către președintele Curții Supreme de Justiție – Plîngere

Subsemnatul, Ioan Roșca, cercetător interdisciplinar, [], vă solicit să rezolvați următoarele patru capete de cerere, pe care le consider patru trepte către dreptate.

I. Dosarul 35/P/2006 - genocidul comunist și acoperirea lui după 1989
II. Dosarul 75/P/1997- reprimarea acțiunilor întru înfăptuirea dreptății
III. Constatarea a două decenii de sabotare a luptei mele pentru justiție
IV. Constatarea legimității luptei pentru pedepsirea uzurpatorilor statului
Observații finale

Solicit (în baza art. 278 cpp) desființarea rezoluției 9971/4335/II/2010 din 3.12.2010, comunicată mie la 13.12.2010, prin care procurorul Marius Iacob, șeful secției de urmărire penală și criminalistică de pe lîngă Parchetul de pe lîngă Înalta Curte de Casație și Justiție a răspuns la plîngerea depusă de mine la 10.11.2010 față de decizia de NUP dată de procurorul Iuliu Molcuț la 29.09.2010 și comunicată mie la 22 oct. 2010, în dosarul 35/P/2006 (devenit 1304/P/2008)- ordonanțe prin care se lichidează o anchetă tergiversată două decenii privind crimele comunismului.

Cercetarea lor a fost solicitată deseori după 1990 (inclusiv de mine, în octombrie 1990, în urma desoperirii de la Dealul Mărului - vezi dosarul 430/P/1990, integrat în 35/P/2006) și închisă cu NUP-uri abuzive, cum ar fi cel pronunțat la 08.10.1993 de procurorul Aurel Cute în dosarul 430/P/1990, pe motiv că faptele ar fi fost prescrise în acel moment. O "soluție" de care am aflat de-abia în cadrul cercetării redeschise de mine la 31 iulie 2006, printr-o plîngere în care aminteam largul evantai de aspecte de drept și de fapt care reclamă:

a.) Deblocarea cercetarii genocidului comunist și b.) Pedepsirea celor care au împiedicat această cercetare după 1989).

======TEXT INTEGRAL : http://www.universulromanesc.com/ginta/showthread.php?t=1013



Avînd în vedere importanța acestor clarificări pentru analiza dosarelor depuse la (închise de) procuratură dar și pentru orientarea jurisprudenței în cauze similare, solicit instanței să constate (infirme sau confirme) următoarele aserțiuni generale (potențiale prezumții):

1. (Regimul comunist a fost criminal și ilegitim)

1.1 Regimul instalat după 23 august 1944 nu a fost expresia voinței libere a poporului român pentru o organizare comunistă ci a reprezentat interesele -nocive- ale unei puteri străine- de ocupație.

1.2 Regimul a supus pînă în 1989 populația: hărțuielii, explotării nemiloase, represiunii genocidare, dezinformării și degenerării, transformînd țara într-un lagăr de muncă, exterminare și alienare

1.3 Instituțiile statului au fost uzurpate de membrii clicii "comuniste". Legislația elaborată de slugile lor a fost criminală și ilegitimă. Justiția a fost deturnată și făcută părtașă


2. (După 1990, trebuiau pedepsite crimele regimului comunist)

2.1 Schimbarea din 1990 s-a făcut în numele eliberării de sub comunism. Pe această bază a fost judecat Ceaușescu și apropiații săi, cîștigate alegerile, administrată țara. Oamenii legii, dacă își scuză prin conformism vechea activitate, trebuiau să se conformeze și valorilor anticomuniste care formau baza noului sistem de drept.

2.2 Comunismul a căzut cu legislația lui criminală cu tot. S-a creat un gol formal, în care justiția de tranziție trebuia să opereze corector, în baza dreptului natural și a formulelor puse la punct în regimuri de drept - și nu invocînd legi care trebuiau condamnate.

2.3 Ansamblul crimelor regimului alcătuiește un tot unitar indivizibil, în spațiu, sens și timp. Pentru operaționalitate, faptele pot fi cercetate și judecate pe tronsoane. Dar segmentarea tratamentului nu înseamnă că micilor infracțiuni componente li se aplică automat termenele scurte de prescriere. Trebuie ținut cont și de de unitatea temporală, de continuitatea fenomenelor. Dacă, după 1989, nu se constată doar tăinuirea crimelor și favorizarea vinovaților ci și sprijinirea valorificării (acaparării) prăzii acumulată de stat de la victime- este vorba de complicitate, într-o infracțiune continuată împotriva umanității trăitoare în România.

2.4 In timpul comunismului nu se puteau judeca crimele regimului. Pînă la 22 decembrie e suspendată prescripția (conform art 128 c.p)- așa cum au admis deja public miniștrii justiției. Plîngerile pertinente respinse de instanțe constituie temei de întrerupere a prescripției, conform art 123 CP. Dar și în cazul NUP-urilor procuraturii, plîngerea făcută de reclamanți ar fi dus la un act comunicat învinuitului sau inculpatului, dacă aceasta ar fi fost pus sub acuzare. Procurorilor complici nu li poate recunoaște dreptul de a paraliza justiția pînă la depășirea termenilor de prescriere. Iar dacă faptul se consideră consumat, trebuie pedepsiți cei ce au l-au provocat. In plus, dacă e dovedit blocajul justițiar, înseamnă că nici după 1990 penalizarea acestor crime nu a fost posibilă, deci se prelungește suspendarea prescrierii.

2.5 Nu există temeiuri respecabile pentru a eluda imprescriptibilitatea genocidului comunist. Statul român post-comunist nu era obligat democratic la susținerea omului-călău, dimpotrivă, trebuia să-și arate noua orientare, în direcția respectării drepturilor omului-victimă. Vinovații nu pot fi exonerați, în numele "principiului" non-retroactivității aplicat dolosiv, pentru că au introdus chiar ei în legi prevederi favorabile (auto-amnistiante) sau au amînat semnarea tratatului internațional privind imprescriptibilitatea- căci s-ar premia astfel juridic infracțiuni împotriva justiției.

3. (Regimul "de tranziție" a lucrat în folosul criminalilor comuniști).

3.1 Au fost stinse cu justificări formale procesele deschise de victime, înăbușite anchetele penale- din interese transparente. După ce s-a motivat închiderea dosarelor cu prescrierea pănă în 1989 (coroborată cu respingerea imprescriptibilității), s-a afirmat că faptele s-au prescris după 2005, prin absența învinuirilor, pe care reclamanții nu le-au putut obține. In mod sistematic, procurorii au prelungit anchetele pînă la (pentru) trecerea termenului de prescriptie.

3.2 Nu au fost anulate și condamnate toate legile vicioase ale sistemului demontat, nici date toate legile necesare corectării situației de drept. Arhivele au fost încuiate pentru ca strîngerea probelor să fie îngreunată. Nu au fost scoase din poziții de conducere persoanele care făcuseră lucruri grave sau dovedeau complicitate cu vechii criminali. Nu s-a permis nici măcar cunoașterea la timp a faptelor lor de către electorat.

3.4 Au fost hăituiți activiștii pentru reabilitarea justiției, cu mijloace extreme în 1990, siliți să renunțe la "utopia" civică, să părăsească țara, să se sinucidă (Nemes, Chesaru, Gravrilescu, etc.) sau să coabiteze cu rețelele care gestionează mafiot putreziciunea post-comunistă.

3.5 A fost dezinformată continuu populația prin media aservită și rețeaua informatorilor conspirați, distrusă educația, formîndu-se noi generații care să tolereze/susțină/amplifice bolile societății și ale legalității

3.6 A fost diminuată și amînată pînă la decesul victimelor reparația morală și materială pentru abuzurile justițiare din timpul comunismului. Este expresiv detestabilă anularea Legii 221/2009 care a creat- tardiv- un cadru reparației, de către Curtea Constituțională (prin decizia 1.358 din 21.10.2010).

In ce privește mijloacele de probă pentru această parte generală, voi proceda în functie de evoluția procesului, în speranța că recursul la luminile, cultura și conștiința judectorului, coroborat cu documentele (publice, difuzate de mine sau depuse la dosar,) va fi suficient. Pe lîngă cercetarea arhivelor încuiate și periate , s-ar mai putea recurge și la mărturii interogatorii pertinente, pînă cînd tergiversarea nu va ucide toți supraviețuitorii catastrofei judiciare.

Observații finale

Am evitat implicarea altor reclamanți sau reclamați- pentru operaționalitate. Imi rezerv dreptul de a-i adăuga pe parcursul procesului.

Instanța ar trebui să asigure (conform obligațiilor asumate de România și încorporate în Constituție) dreptul meu la judecare echitabilă, într-un proces în care partea reclamată este sistemul judiciar care stabilește sarcinile, evaluările, promovările, penalizările și remunerațiile judecătorilor. E o provocare/ocazie pentru constituirea/reconstituirea statului de drept. Dacă nu va fi folosită reparator, o voi folosi eu pentru analiza patologiei sociale a societății românești, dirijată spre CEDO și mai ales spre cărțile de istorie a (ne)dreptului.

Ioan Roșca , 22 decembrie 2010

Detalii: http://www.legiuneastraina.org
9 Nov 2010
Populatiile romane pe mapamond se ridica la aproximativ treizeci si doua de milioane de persoane, din care, sapte milioane constituie ansamblul de populatii aflat la hotarele sanctuarului national ciuntit de vitregii si tradarile ciocoilor (Romanii din jurul Tarii), spiritul apartenentei la valorile moral spirituale ale neamului a ramas nealterat de scurgerea timpului si vitregia sortii, pastrind identitatea impotriva evidentei, onorind eroii si traditiile neamului, ducind o lupta inegala, tradati in sperante, umiliti de ignoranta, abandonati in voia sortii….. reperul lor este patria mama, vatra stramosilor, credinta in idealul national. Este oare onorata credinta compatriotilor nostri in idealul national ?

Diaspora, defineste ansamblul de cetateni de origine romana (emigrati, exilati, samd) divizindu-se in entitati distincte :

Emigratia, constituie ansamblul de populatii romane ce au emigrat la sfirsitul secolului al-XIX-lea, descendentii de a doua, a treia generatie, a patra generatie, sunt cetateni romani.

Exilul, constituie ansamblul de cetateni de origine romana ce au fost constrinsi la emigrare in secolul trecut (estimati la jumatate de million de persoane, descendentii inclusiv.

Migratia, constituie ansamblul de cetateni ce au emigrat masiv dupa ‘89, subgrupati in sub-diviziuni distincte( a)Migratie Definitiva ,cool.gif Migratie Temporara ), cifrindu-se la aproximativ cinci milioane de persoane.

Diaspora romana se ridica la aproximativ sase milioane de cetateni.
Romanii din jurul Tarii si romanii deportati (sapte milioane).

Populatia totala a tarii, incluzind si migratia se ridica la 21 716 835 cetateni in 2008, din care 17 968 014 reprezenta persoanele cu drept de vot.

Diaspora Romana si Romanii din jurul Tarii se ridica la peste 12 milioane de persoane (descendentii inclusiv), ansamblul formeaza entitatea: Romanii din afara hotarelor sau Romanii de pretutindeni (Susținem că 10-12 milioane de români de peste hotare : http://www.universulromanesc.com/showthread.php?t=152 ), exista un departament (Departamentul pentru Romanii de Pretutindeni : http://www.dprp.gov.ro/ ) si o manifestatie :
Festivalul Romanilor de Pretutindeni-Mangalia: http://www.voceabasarabiei.net/stiri/cultu...-16-august-2009 , Alte surse: http://www.agero-stuttgart.de/REVISTA-AGER...mangalia-04.htm

Delimitarea, Romanii din jurul Tarii si Diaspora romaneasca este evidenta……

Votul electronic (la distanta), este necesar pentru ca segmentele reunite ale celor peste 12 milioane de romani (minorii sunt inclusi totalului general) sa-si poata manifesta dreptul fundamental de a decide (alege). Actiunea Diaspora: Situl: http://diasporavoteaza.org/

S-a vehiculat in ultima vreme sintagma ‘’Cele doua Romanii’’ sau ‘’Romania divizata in doua’’, incercind sa se induca in constiinta a milioane de cetateni ca ‘’opozitia’’ si ‘’puterea’’ sunt cele doua romanii, scenariu foarte bine regizat si pus in practica, aproape ca atinge perfectiunea………

La prima vedere, pentru cetatenii neinformati, pare logic, se ia de bun ceea ce se spune prin ‘’mass-mediile aservite’’, numai ca la o analiza atenta se remarca altceva, in cazul in care incercam sa privim dincolo de ceata intretinuta: privind din alt spectru decit ‘’stinga dreapta si extreme’’ci de sus in jos, se remarca o ‘’romanie a lor’’(stat in stat), a ciocoilor de ieri si azi(300 000 de persoane), ce dominina ,subjuga, tinind ostatece cele trei romanii (romanii din tara, romanii din jurul romaniei si diaspora), peste 30 de milioane de romani (Explicatie: http://www.universulromanesc.com/showthread.php?t=556 ).

Cit timp vom eluda fondul problemei, limitindu-ne doar la forme create, lasindu-ne amagiti de ‘’flacari violete sau pseudo-simboluri’’ fabricate, nu vom face nimic, ne vor organiza ei, vom fi o turma umilita, haituita, invrajbita, divizata, la discretia stapinilor.

Partidele politice din tara : PDL, PSD, PNL, au inceput desfasurarea antenelor colectoare in afara hotarelor, creaza organizatii, filiale, ONG-uri, etc., cu un singur obiectiv, pastrarea controlului.

Nu stiu cum sunt reprezentati romanii din afara hotarelor la Festivalul romanilor de pretutindeni-Mangalia (finantat de la bugetul statului in fiecare an), dupa unele date partiale inclin sa cred ca migratia temporara-postdecembrista, constituie majoritatea participantilor !

Lege fundamentala ce ar trebui modificata pentru a permite romanii din afara hotarelor sa se organizeze politic, in mod autonom, fara ‘’naseala’’ partidelor actuale:

Legea nr. 14/2003 a partidelor politice (CAPITOLUL -IV-, Inregistrarea partidelor politice)
Art. 19. (3) Lista trebuie sa cuprinda cel putin 25.000 de membri fondatori, domiciliati in cel putin 18 din judetele tarii si municipiul Bucuresti, dar nu mai putin de 700 de persoane pentru fiecare dintre aceste judete si municipiul Bucuresti. ( http://www.universulromanesc.com/showthread.php?t=174 )
( http://www.dri.gov.ro/documents/lg%2014-2003.pdf )

-Modificare prevederilor la maxim 1000 de membri fondatori: in nici o tara europeana nu exista acest barem ("În cele mai multe țări din UE, este suficient un număr de câteva persoane pentru a înființa un partid (Austria, Belgia, Danemarca, Franța, Italia, Luxemburg, Olanda, Regatul Unit al Marii Britanii, Slovacia, Slovenia, Spania, Suedia – până la 10 membri, Bulgaria 50 de membri).

Rarele excepții unde este nevoie de un număr ceva mai mare de membri fondatori fac referire la câteva sute de membri sau 1000 de membri Polonia și Estonia, 5000 de membri Finlanda și Ungaria, 7500 de membri Portugalia)."

Nicaieri in UE nu ai nevoie de peste 9000 membri fondatori pentru un partid politic!
De ce, in Romania, ai nevoie de 25.000 membri, filiale in 50% +1 din judetele tarii)

Este nevoie de partide noi….degeaba vom putea vota (romanii din afara hotarelor) intr-o proportie semificativa, daca nu avem ce alege…….vom vota tot cadrele partidelor existente, legitimindu-le.

Explicatie:

Clasa politica postdecembrista, metamorfozata din fosta nomenclatura comunista, securisti, speculanti, escroci, demagogi, oportunisti, etc., isi reformeaza structurile in circuit inchis, promovind pe linie succesorala, odraslele.

Structurile politico-economice coagulate dupa decembrie 1989 s-au desfasurat conform unui plan de organizare in adincime, complex, ocupind spatial politic, economic, financiar, prin trei mari ramificatii: FSN1(PD-L, ex : PD), FSN 2(ex: FDSN, PDSR, PSD) si FSN-3 (falsul istoric PNL).

Fiecare din aceste ramuri economico-politice (gasti mafiote) au aspirat anumite formatiuni, si au generat ministructuri satelite, politice( PRM, PC, UDMR, PNG, PNTCD, PIN, UNPR, etc), civice(ONG-uri, Sindicate, etc), ecomomico-financiare (Institutii capuse, Trusturi , Agentii, Fonduri, etc), prin care sa creeze diversiuni, manipulari, deruta, cu un singur obiectiv major, pastrarea controlului, spolierea tarii, mentinerea poporului in ignoranta si sclavie.


Tinind cont de aspectele de fond ale ultimilor evolutii pe scena sociala, politica, economica-financiara romaneasca, pot fi evidentiate anumite desfasurari in mai multe forme dimensionale ce interactioneaza asupra formelor primare ale sistemului actual, cu o singura constanta majora, controlul statului.

Restructurarea structurilor politice (executive, legiuitoare, judecatoresti,administrative), diminuarea la 2/3 a numarului agentilor de influenta, etc. se impunea din prisma faptului ca resursele financiare ale statului fiind administrate numai pentru consumul lacustelor(capuse), au inceput sa diminueze drastic, instabilitatea sistemului heteroclit nu permite supravetuirea actualilor actori emanati din esaloanele vizibile si obscure ale camariliei comuniste (nomenclatura), sa faca fata presiunii sociale si aparitiei unor forte novatoare (populare), pe scena politica.

Incepind din 1990 aprox. 7 milioane de cetateni romani au luat drumul pribegiei, jumatate s-au intors, cealalta jumatate s-a integrat sau este pe cale de a se integra in societatile de adoptie, interactia produsa cu alte culturi si civilizatii, a celor citeva milioane de romani, a anulat efectul de spalare a creierului efectuat de mass-media romaneasca de-a lungul anilor.

Acest fapt ce creeaza o situatie extrem de periculoasa la adresa structurilor ce controleaza statul roman, contestarea directa a ‘’autoritatilor uzurpatoare’’, revendicarile la scena deschisa, pot lua o forma organizata, fapt ce ar anihila sistemul actual format din aprox 30 000 de cadre ale structurilor politico-economice mafiote.

Actiunile/spectacolele mediatice livrate de conglomeratul politico-economic prin structurile vizibile(‘’partide si politicieni’’) desfasurate in ultimii ani, fac parte dintr-un scenariu complex, regizorii si actorii isi dau toata silinta sa captureze atentia opiniei publice (sa fie crezuti pe cuvint, aprobati sau dezaprobati.

Pe fondul acestor diversiuni/manipulari, sa lucrat intens la absorbtia unor fonduri de consum in circuit inchis : imprumuturile de la FMI si Banca Centrala Europeana, artizanul/intermediarul direct, unul din pivotii sistemului, BNR-ul, este beneficiar si protectorul actualului sistem mafiot.


In diverse contexte, statul si-a permis sa efectueze imprumuturi imense fata de institutiile internationale, creind panica sociala, aservind romania si generatiile viitoare la plata acestor imprumuturi, luind ostatec poporul roman, scopul real fiind de deturnare a fondurilor imprumutate catre pusculita mafiei politico-economice.

Toate actiunile scenariului pus in practica cu cinism, viclenie, machiavelism de catre regizorii (sforarii) sistemului politico-economic mafiot, sunt sortite in final unui mare esec, vor pierde, dar cel care va plati tributul din nou, va fi poporul, insa cel care a suferit sute de ani in tacere: poporul, va rupe lanturile…….
intrarea in rezonanta a grupurilor cetatenesti anti-sistem este perceptibila, lovitura coordonata simultan va anihila definitiv sistemul mafiot ( reteaua sepiilor), ce a uzurpat statul de drept………….

Populatiile romane imprastiate pe mapamond se cifreaza la aproximativ 12 milioane (romanii din teritoriile rapite : Basarabia,Bucovina de Nord, Maramuresul de Nord, romanii de linga tara(Ungria,Serbia,Bulgaria), romanii deportati in gulag (peste un milion), exilul romanesc, emigratia si migratia post ’89).

Marii patrioti romani au reusit impotriva vicisitudinilor să desavirsească unitatea tarii prin Unirea din 1918, eveniment crucial in istoria noastră ca popor.

Inceputul instabilitatii politice in 1938, a determinat o succesiune de evenimente ce au dus la ciuntirea patrimoniului national, mostenit din negura istoriei,(resemnarea in fata dicktatului din 1940-pactul Ribbentrop-Molotov), furtul vointei nationale la alegerile din 1946, tradarea intereselor romanesti la tratatul de pace de la Paris din 1947 (de catre delegatia comunista).

Deportarea in gulagul sovietic a aprox. 1,2 milioane de romani din provinciile rapite, exterminarea elitei politice (patriotii, ctitorii unirii din 1918)in inchisori, a armatei romane in lagarele de prizonieri, a permis sistemului comunist implantat să prolifereze.

Caderea comunismului in Europa(1989)a obligat structura comunista din Romania sa planifice o reformare a sistemului premeditind o schimbare de fatada, perenizind sub alte forme de influență si dominare controlul asupra statului.

Fosta nomenclatura comunista si-a impins pionii din esalonul doi si trei, descendentii, pe scena politică nou creată dupa’89, ocupind-o, impunind desfasurarea operatiunilor de privatizare si spoliere a resurselor vitale ale natiunii in detrimentul a milioane de cetateni.

Dupa jumatate de secol de intuneric in ‘89-’90 a fost un moment cind puteam sa aducem izbavirea, sa terminam cu batjocura, na fost sa fie, revolta populara(revolutia) a fost furata, generatiile tinere ce s-au implicat atunci au pierdut in fata structurilor comuniste, esaloanele inferioare au infiltrat toate organizatiile nou create.

Partidele politice in principiu ar trebui sa fie institutii fundamentale ale statului, metamorfoza fostului conglomerat(PCR) intr-o puzderie de sateliti artificiali de toate orientarile(stinga, centru, dreapta, extrema stinga sau dreapta, iredentisti, etc), face imposibil acest lucru, tehnica lor consta in saturarea spatiului pentru a impune controlul si legea iudelor.

Suntem 32 de milioane de romani imprastiati in toate colturile lumii, nu concep ca o casta de infractori, tradatori, iude, uzurpatori, speculanti, estimata la 30 000 personaje sa submineze natia romana.

Rezumat : Un partid(formatiune politica) are menirea de a fi o institutie fundamentala a natiunii nu un cuib de tradatori, impostori,uzurpatori, demagogi, escroci, hoti, etc.

Potential exista, meditatia de douazeci de ani este suficienta.
Analiza spectrului socio-politic : http://www.universulromanesc.com/showthread.php?t=501
Analiza socio-economica : http://www.universulromanesc.com/showthread.php?t=236
Analiza cauzelor : http://www.universulromanesc.com/showthread.php?t=155
Semne de intrebare : http://www.universulromanesc.info/ginta/
Nelinistea : http://www.universulromanesc.com/showthread.php?t=441
Falimentul clasei politice românești anunță trezirea politică a poporului român: http://www.universulromanesc.com/showthread.php?t=885
Singura soluție de ieșire din criză: scoaterea României la mezat - a ceea ce a mai rămas din ea: http://www.universulromanesc.com/showthread.php?t=884
Statul român: executorul prin care corporațiile și bancile occidentale spoliază România și generațiile viitoare de români: http://www.universulromanesc.com/showthread.php?t=883
Cui îi mai pasa de Romania si de poporul Roman?: http://www.universulromanesc.com/showthread.php?t=882
De ce "SALVAȚI ROMÂNIA" ?: http://www.universulromanesc.com/showthread.php?t=881
Last Visitors
vio


27 Apr 2011 - 23:37


22 Apr 2011 - 16:10


12 Jan 2011 - 10:05

Comments
Other users have left no comments for Tatanka-Iyotake.

Friends
There are no friends to display.
RSS Lo-Fi Version Time is now: 19th April 2024 - 05:54 AM
IPS Driver Error

IPS Driver Error

There appears to be an error with the database.
You can try to refresh the page by clicking here