IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Profile
Personal Photo
Rating
 
Options
Options
Personal Statement
Zalmodegikos doesn't have a personal statement currently.
Personal Info
Zalmodegikos
perioada de proba
Age Unknown
Gender Not Set
Location Unknown
Birthday Unknown
Interests
No Information
Statistics
Joined: 4-July 10
Profile Views: 0*
Last Seen: 27th July 2010 - 04:14 PM
Local Time: Nov 24 2017, 08:43 PM
2 posts (0 per day)
Contact Information
AIM No Information
Yahoo No Information
ICQ No Information
MSN No Information
Contact Private
* Profile views updated each hour

Zalmodegikos

Membri


Topics
Posts
Comments
Friends
My Content
27 Jul 2010
Populatiile române împrastiate pe mapamond se cifreaza la aproximativ 12 milioane (românii din teritoriile răpite : Basarabia,Bucovina de Nord, Maramureșul de Nord, românii de linga tara(Ungria,Serbia,Bulgaria), românii deportati în gulag (peste un milion), exilul românesc, emigratia și migratia post ’89).

Marii patrioți români au reusit împotriva vicisitudinilor să desavîrsească unitatea țării prin unirea din 1918, eveniment crucial în istoria noastră ca popor.

Inceputul instabilitatii politice în 1938, a determinat o succesiune de evenimente ce au dus la ciuntirea patrimoniului național, mostenit din negura istoriei,(resemnarea in fața dicktatului din 1940-pactul Ribbentrop-Molotov), furtul voinței naționale la alegerile din 1946, trădarea intereselor românesti la tratatul de pace de la Paris din 1947 (de către delegația comunistă).

Deportarea in gulagul sovietic a aprox. 1,2 milioane de români din provinciile rapite, exterminarea elitei politice (patriotii, ctitorii unirii din 1918)în inchisori, a armatei române în lagărele de prizonieri, a permis sistemului comunist implantat să prolifereze.

Căderea comunismului în Europa(1989)a obligat structura comunistă din România să planifice o reformare a sistemului premeditînd o schimbare de fatada, perenizind sub alte forme de influență și dominare controlul asupra statului.

Fosta nomenclatură comunistă și-a impins pionii din esalonul doi și trei, descendenții, pe scena politică nou creată dupa’89, ocupînd-o, impunînd desfăsurarea operațiunilor de privatizare și spoliere a resurselor vitale ale națiunii în detrimentul a milioane de cetațeni.

Dupa jumatate de secol de intuneric in ‘89-’90 a fost un moment cind puteam sa aducem izbavirea, sa terminam cu batjocura, na fost sa fie, revolta populara(revolutia) a fost furata, generatiile tinere ce s-au implicat atunci au pierdut in fata structurilor comuniste, esaloanele inferioare au infiltrat toate organizatiile nou create.

Partidele politice in principiu ar trebui sa fie institutii fundamentale ale statului, metamorfoza fostului conglomerat(PCR) intr-o puzderie de sateliti artificiali de toate orientarile(stinga, centru, dreapta, extrema stinga sau dreapta, iredentisti, etc), face imposibil acest lucru, tehnica lor consta in saturarea spatiului pentru a impune controlul si legea iudelor.

Suntem 30 de milioane de romani imprastiati in toate colturile lumii, nu concep ca o casta de infractori, tradatori, iude, uzurpatori, speculanti, estimata la 30 000 personaje sa submineze natia romana.

Rezumat : Un partid(formatiune politica) are menirea de a fi o institutie fundamentala a natiunii nu un cuib de tradatori, impostori,uzurpatori, etc.
Potential exista, meditatia de douazeci de ani este suficienta.

2.1. Statul mafiot postdecembrist (rezumat)

Prin lovitura de stat care a urmat revoltei populare anticomuniste din decembrie 1989 și prin manipularea informațională a cetățenilor, în România a fost instaurat un stat care s-a autointitulat democratic, dar care nu este construit de popor și nu guverenează, nu exercită puterea statală, în interesul poporului, pentru popor.

Dimpotrivă, el este un stat autocratic, dictatorial. Este un stat care s-a autoconstruit, un stat care s-a autocreat. Este un stat care s-a autoinvestit cu puterea statală.

Statul român postdecembrist este opera activiștilor și securiștilor partidului și statului comunist, care au creat Constituția din 1991, au infiltrat partidele politice postdecembriste, au devenit membrii parlamentelor și guvernelor postcomuniste, au conceput și aplicat “reforma”, au conceput și aplicat legile prin care capitalul românesc acumulat până în 1989 a trecut în proprietatea lor privată, prin care o bună parte a veniturilor cetățenilor create după 1989 au intrat tot în buzunarele lor, ale guvernenților, prin care națiunea română a fost adusă la starea de cea mai săracă și umilită națiune din Europa.

Clasa politică românească postdecembristă, constituită din foștii securiști și activiști comuniști s-a înregimentat în diverse partide, care, prin discursuri și lozinci acoperă întreg spectrul politic european, având, însă, toate, un scop comun: “reforma”, adică îmbogățirea lor, a guvernanților, prin însușirea avuției create de români înainte de 1989 și după.

Pentru a-și realiza obiectivul său fundamental – îmbogățirea – clasa politică românească postdecembristă și-a creat statul de care avea nevoie, stat care a aplicat aceeași politică, aceeași “reformă”, indiferent de coloratura politică a celor care au câștigat alegerile din 1990, 1992, 1996, 2000, 2004, 2008.

Pentru a-și realiza scopul său fundamental – îmbogățirea guvernanților – statul român postdecembrist s-a autodotat cu puteri nelimitate, discreționare, dictatoriale.

Acest stat s-a autodotat cu puterea de a-și pune membrii săi deasupra legii, prin legiferarea imunității parlamentarilor hoți, excroci, corupți, șpăgari, țepari de bănci, de societăți de asigurări, de fonduri de investiții, ș.a.m.d.

Acest stat s-a autodotat cu puterea de a da legi prin care a expropriat cetățenii României de întregul capital acumulat de aceștia de-a lungul istoriei, capital care a fost trecut, mai întâi, în proprietatea statului, prin Legea nr. 15/1990, apoi, prin așa-zisa privatizare, în proprietatea privată a lor, a guvernanților și a clientelei lor politice și financiare.

Acest stat s-a autodotat cu puterea de a adopta legi, ordonanțe și hotărâri de guvern care au făcut posibilă îmbogățirea guvernanților, prin jefuirea cetățenilor de o mare parte a veniturilor acestora, prin inflație artificială, manipularea piețelor de capital (vezi FNI, SAFI), falimentarea băncilor și a întreprinderilor industriale, reducerea continuă a puterii de cumpărare a salariilor și pensiilor.

Constituția din 1991 nu i-a acordat statului român puterea de a tipări monedă, dar nici nu i-a interzis să tipărească monedă, astfel încât statul, prin Banca Națională a României, a tipărit și a aruncat pe piață atâția bani câți i-au trebuit pentru a genera o inflație galopantă, prin care salariile și prețul forței de muncă au fost aduse la unul din cele mai scăzute niveluri din lume, prin care întreprinderile românești au fost falimentate și decapitalizate, astel încât să poată fi “trecute”, cvasigratuit, în proprietatea privată a guvernanților.

Constituția din 1991 nu i-a acordat statului român puterea de a stabili nivelul dobânzilor la care banii tipăriți de stat au fost puși la dispoziția sistemului bancar, nici nu i-a interzis, nu i-a impus vreo restricție, sau vreo răspundere legată de nivelul acestor dobânzi, astfel încât statul, prin Banca Națională a României, a impus, cu de la sine putere, niveluri ale dobânzilor de peste 100% pe an, care au contribuit și ele la crearera inflației artificiale, principalul instrument utilizat pentru jefuirea capitalului național, pentru reducerea valorii forței de muncă și a capitalului național, pentru sărăcirea populației și îmbogățirea guvernanților.

Constituția din 1991 nu a acordat statului român puterea de a da legi prin care să reglementeze piața de capital, respectiv modul în care să fie efectuate oparațiunile de vânzare-cumpărare a titlurilor de valoare – acțiuni, obligațiuni, etc. Fără a avea această putere, statul a dat mai multe legi, ordonanțe și hotărâri de guvern pentru reglementarea pieței de capital, care au permis ca sume bănești uriașe ale cetățenilor să fie furate de excroci – SAFI, FNI – cu ajutorul instrumentelor acestei piețe, instrumente create de stat, prin lege, regulamente, instrucțiuni, etc.

Constituția din 1991 nu a acordat statului român puterea de a da legi prin care să reglementeze circulația banilor în economie, prin care să reglementeze activitatea băncilor, a sistemului bancar. Fără a avea această putere de la popor, statul român a adoptat mai multe legi, ordonanțe și hotărâri de guvern prin care a permis Băncii Naționale a României să falimenteze cea mai mare parte a băncilor cu capital de stat și privat românesc (BANCOREX, BANCA AGRICOLĂ, BANKOOP, B.I.R., etc) și aproape toate băncile populare înființate după 1989.

Constituția din 1991 nu a acordat statului român puterea de a avea proprietate privată, nici pe aceea de a fi proprietar de capital. Nici nu i-a interzis dreptul de a fi proprietar de capital. Nici nu i-a stabilit vreo răspundere pentru capitalul ajuns în proprietatea lui, a statului.

El, statul român, se autoîmproprietărise în 1990, prin Legea 15/1990, cu întregul capital acumulat de cetățenii români până în 1989, încălcând prevederile Constituției în vigoare la acea dată.

Neavând nici o răspundere constituțională pentru capitalul național pe care și l-a însușit abuziv, statul român postdecembrist a făcut ce a vrut din acest capital, fără să dea vreo socoteală poporului, de la care furase capitalul: l-a devalizat, l-a vândut, la prețuri de nimic, cu sumele încasate și-a plătit menținerea la putere, i-a mituit pe salariați să se lase expropriați și concediați.

Statul român postdecembrist s-a autodotat cu puterea de a pune pe grumazul cetățeanului român cele mai grele impozite și taxe de pe continent, deși el, cetățeanul român, tot datorită statului, are cele mai mici venituri.

Acest stat s-a autodotat cu puterea de a încălca, în mod sistematic, Constituția, propriile legi, ordonanțe și hotărâri de guvern, cu puterea de a încălca libertățile și drepturile cetățenilor, fără să răspundă, în nici un fel, fără să dea socoteală în fața cetățenilor pentru abuzurile sale.

Este cunoscut modul fraudulos în care guvernanții României au obținut în octombrie, 2003, votarea Legii privind revizuirea Constituției.
Adevăratul motiv al revizuirii Constituției nu l-a constituit, nicidecum, aderarea la Uniunea Europeană, ci jaful, adică scoaterea la mezat, la vânzare, a unor importante componente ale avuției naționale, care, conform Constituției din 1991, nu puteau fi înstrăinate.

“Scăpaseră” bogățiile subsolului – aurul, uraniul, cărbunele, petrolul, gazele naturale, etc, ca și apele – delta, lacurile, râurile, apele minerale.

Conform Constituției din 1991, făceau obiectul exclusiv al proprietății public – adică nu puteau fi înstrăinate, vândute – “bogățiile de orice natură ale subsolului, căile de comunicații, spațiul aerian, apele cu potențial energetic valorificabil și acelea ce pot fi folosite în interes public”.

Conform Constituției revizuite în 2003, fac obiectul proprietății publice “bogățiile de interes public (deci nu de orice natură) ale subsolului, spațiul aerian (nu și căile de comunicații), apele cu potențial energetic valorificabil, de interes național (deci nu toate apele, ci numai cele de interes național)”.

Cine va stabili care bogății ale subsolului nu sunt de interes public și care ape nu sunt de interes național? Poporul? Nu. Statul. Cum? Prin legi adoptate de parlamentarii care au votat și legile privatizării, și legile care au falimentat băncile și fondurile de investiții, și legile care au condus la înjumătățirea salariilor și pensiilor.

Statul român postdecembrist a fost de la început și continuă să fie un stat autocratic, mafiot, care trebuie înlocuit cu opusul său, un stat democratic, un stat popular.

Doctrina populara-Dr Constantin COJOCARU
Absolvent al Colegiului Național „Sf. Sava" și al Academiei de Studii Economice din București. Doctor în economie, specialitatea management.
Motto _ Patria este norodul, nu tagma jefuitorilor ! TUDOR VLADIMIRESCU

edit by HalbaSus:
Multumim pentru cele 13 link-uri patriotice... dar... reclama e interzisa !
4 Jul 2010
România se confruntă cu o gravă criză economică, care nu este determinată de criza financiară internațională, ci de cauze interne. Ea este determinată de așa-zisa privatizare. Prin această „privatizare”, cea mai mare parte a capitalului românesc a trecut, pe nimic, în proprietatea străinilor.


Din această cauză, banii reprezentând fondul de amortizare și cea mai mare parte a profiturilor nu au mai fost investiți pentru reînoirea și sporirea capitalului – echipamente, mașini, fabrici, uzine etc – ci au fost transformați în bunuri de consum de lux, sau transferați în afara țării.


În prezent, capitalul românesc este uzat, învechit, neproductiv, necompetitiv. Din cauza asta se restrânge producția, se reduc locurile de muncă, se reduc salariile în sectorul productiv.

Toate vor continua să se reducă, dacă nu oprim hemoragia. Din această criză economică nu se poate ieși decât prin măsurile radicale propuse prin PROIECTUL PENTRU ROMÂNIA, cunoscut și sub denumirea de LEGEA COJOCARU, adică prin despăgubirea românilor pentru capitalul de care au fost deposedați prin Legea 15/1990 și utilizarea acestor despăgubiri pentru realizarea unui amplu program de investiții, de peste 400 miliarde de euro, în următorii 10 ani.


România se confruntă cu o gravă criză bugetară, care nu este determinată nici de criza economică internă, nici de criza financiară internațională, ci de incompetența, iresponsabilitatea și lăcomia guvernanților. Iată, ce spun cifrele (A se vedea și datele din tabelul nr. 16, anexat).
La începutul anului 2009, România avea o datorie publică de 20 miliarde de euro (Anu se confunda cu datoria externă, care, în prezent, este de aproape 80 miliarde de euro). În cursul anului 2009, la bugetul național s-au colectat venituri în valoare de 37 miliarde euro, dar s-au făcut cheltuili în valoare de 47 miliarde de euro.


Deficitul (diferența între cheltuieli și venituri), de 10 miliarde de euro, s-a acoperit prin noi împrumuturi, în valoare totală de 10 miliarde de euro. Astfel că, la începutul anului 2010, datoria publică a ajuns la 30 miliarde de euro, iar serviciul acestei datorii, în anul 2010, este de 10 miliarde de euro. Din această sumă, 8,2 miliarde sunt rate, restul, de 1,8 miliarde, reprezintă dobânzi.

FMI-ul, care a acordat cea mai mare parte din cele 10 miliarde împrumutate anul trecut, pune condiția ca, în acest an, 2010, deficitul să nu fie mai mare de 6,8% din PIB, adică să nu fie mai mare de 8,2 miliarde de euro (la un PIB estimat de 120 miliarde de euro). Asta înseamnă că, în acest an, Guvernul României nu se mai poate împrumuta decât cu suma de 8,2 miliarde de euro. Exact, ratele la împrumuturi.

Ceea ce face ca, la sfârșiul acestui an, să avem, din nou, aceiași datorie publică, de 30 miliarde de euro, pentru care, la anul, în 2011, va trebui să plătim, din nou, un serviciu de 10 miliarde de euro.

În anul 2009, cheltuielile bugetului național, în valoare totală de 47 miliarde de euro, s-au compus din: 26 miliarde euro pentru salarii, pensii și ajutoare sociale; 18 miliarde de euro pentru achiziții de bunuri și servicii și 3 miliarde euro pentru serviciul datoriei publice (rate plus dobânzi). Se observă că, valoarea veniturilor, de 37 miliarde de euro, a fost mult mai mare decât valoarea salariilor, pensiilor și ajutoarelor sociale, de 26 miliarde de euro.

Deci, nu pentru salarii și pensii a împrumutat Guvernul cele 10 miliarde de anul trecut, ci pentru a avea la dispoziție 18 miliarde de euro pentru achiziții de bunuri și servicii, “pușculița” de unde se sifonează banii pentru firmele căpușe ale guvernanților. Dacă ar fi fost competent și responsabil, anul trecut, Guvernul Boc ar fi trebuit să se mulțumească cu o „pușculiță” de 8 miliarde, adică să nu fi împrumutat nici un euro.

În acest fel, în anul acesta, 2010, serviciul datoriei publice ar fi fost, ca și anul trecut, de 3 miliarde de euro, ceea ce înseamnă că ar fi fost bani suficienți și pentru salarii, pensii, ajutoare sociale și pentru achiziții de bunuri și servicii. Nu am fi avut nici o criză bugetară.

În trimestrul I al acestui an, 2010, veniturile bugetului au fost de 9,1 miliarde de euro, iar cheltuilile de 11,4 miliarde de euro, fiind compuse din:
a) 7,1 miliarde pentru salarii, pensii și ajutoare sociale;
cool.gif 0,5 miliarde pentru serviciul datoriei publice ;
c) 3,8 miliarde pentru achiziții de bunuri și servicii.
Deficitul, de 2,3 miliarde de euro, s-a acoperit, evident, cu noi împrumuturi. Se observă că, și în acest trimestru, veniturile au fost mai mari decât salariile, pensiile și ajutoarele sociale. Noul împrumut, de 2,3 miliarde de euro, nu s-a făcut pentru salarii și pensii, ci tot pentru „pușculiță”.

Pentru intregul an 2010, se prognozează venituri bugetare de 36, 4 miliarde de euro. Condiția cerută de FMI este ca deficitul să nu fie mai mare de 8,2 miliarde de euro. Asta înseamnă că cheltuielile să fie de maximum 44,6 miliarde de euro (36,4+8,2). Serviciul datoriei este de 10 miliarde de euro.

Mai rămân 34,6 miliarde, care trebuie împărțite între salarii, pensii și ajutoare sociale, pe de o parte, și achiziții, pe de altă parte. Dacă ținem seama că, în trimestrul I al anului, salariile, pansiile și ajutoarelor sociale au foast de 7,1 miliarde, rezultă că, pe tot anul 2010, aceste cheltuieli s-ar ridica la 28,4 miliarde de euro.

Pentru achiziții mai rămân 6,2 miliarde de euro. Din aceștia, numai în trimestrul I, s-au cheltuit 3,8 miliarde de euro. Mai rămân 2,4 miliarde de euro, pentru 3 trimestre. Cu siguranță, cele 2,4 miliarde de euro au fost, deja, cheltuite, până în prezent, adică până la sfârșitul trimestrului II. În acești bani intră, printre altele, și medicamentele. Iată că, Guvernul Boc, prin împrumutul de 10 miliarde de anul trecut, a pus în pericol siguranța sănătății, deci viața a milioane de români.

Prin reducerea cu 25% a salariilor bugetarilor și cu 15% a pensiilor și ajutoarelor sociale, în semestrul II al acestui an, 2010, se face o „economie” de 2,7 miliarde de euro. Acestea se duc, automat, la achiziții, care cresc de la 6,2 la 8,9 miliarde de euro. Dar nu pentru medicamente, ci pentru „borduri”. Atentatul la siguranța vieții românilor rămâne, deoarece, reducerea, salariilor, pensiilor și ajutoarelor sociale va avea același efect cu reducerea cheltuielilor bugetare pentru medicamente, adică moartea cu zile a milioane de români.
România dispune, în acest moment, de o rezervă internațională de 35 miliarde de euro. Pentru a rezolva criza bugetară din acest an, putem lua cele 2,7 miliarde de euro de la rezervă, lăsăm neschimbate salariile, pensiile și ajutoarele sociale și cheltuim cele 2,7 miliarde exclusiv pentru bunuri și servicii de care depinde siguranța națională, viața românilor.

Între timp, până la sfârșitul anului, un guvern competent și responsabil, trebuie să se angajeze să reducă numărul de salariați din sectorul bugetar, să reducă salariile bugetare nesimțite, ca și pensiile nesimțite. Să reducă și scurgerile pentru spagă din „pușculița” pentru achiziții de bunuri și servicii.

Pentru anul 2011 și următorii, singura soluție pentru ieșirea României din criza bugetară, ca și din criza economică, o reprezintă LAGEA COJOCARU. Prin aplicarea acestei legi, în anul 2011, am putea colecta la Fondul Național de Despăgubiri și Investiții (FNDI), 24-25 miliarde de euro.

Din acestă sumă, am putea sacrifica 10-12 miliarde pentru a finanța serviciul datoriei publice, astfel încât, în cel mult 3 ani, să scăpăm de datoria publică și să nu mai permitem guvernanților să mai facă împrumuturi. Statul român trebuie să funcționeze cu veniturile colectate din taxe și impozite. Nici un leu în plus. Acesta este, de fapt, statul popular, competent și responsabil, propus prin PROIECTUL PENTRU ROMÂNIA.

Având în vedere cele de mai sus, propunem adoptarea proiectului de lege privind rectificarea bugetului de stat pe anul 2010, pe care îl anexăm.
București, 14 iunie 2010


Constantin Cojocaru
Platforma de studiu si dezbateri a proiectului pentru Romania-Dr. Constantin COJOCARU : http://www.universulromanesc.com/forumdisplay.php?f=223
Varianta COJOCARU,site autor : http://www.variantacojocaru.ro/
Situația României: criza identitară, politică, socială, economică :
http://www.universulromanesc.com/forumdisplay.php?f=228
Neliniștea Generalilor-Nicolae DURAC :
http://www.universulromanesc.com/forumdisplay.php?f=156
Last Visitors
Zalmodegikos has no visitors to display.

Comments
Other users have left no comments for Zalmodegikos.

Friends
There are no friends to display.
RSS Lo-Fi Version Time is now: 24th November 2017 - 08:43 PM
IPS Driver Error

IPS Driver Error

There appears to be an error with the database.
You can try to refresh the page by clicking here