IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Profile
Personal Photo
Rating
 
Options
Options
Personal Statement
me77 doesn't have a personal statement currently.
Personal Info
me77
perioada de proba
40 years old
Female
Pitesti
Born May-5-1983
Interests
masini si protectia mediului
Statistics
Joined: 13-May 10
Profile Views: 0*
Last Seen: 11th October 2010 - 01:25 PM
Local Time: Apr 19 2024, 07:57 AM
5 posts (0 per day)
Contact Information
AIM No Information
Yahoo alexandra.popescu77
ICQ No Information
MSN No Information
* Profile views updated each hour

me77

Membri


Topics
Posts
Comments
Friends
My Content
11 Oct 2010
Cum prietena mea vrea sa-si cumpere o masina, ne-am hotarat sa punem osul la treabă și începem să testăm mașini. Am ajuns la Auto World Park, care este dealer Chevrolet și Opel pe județul Arges. Prima mașina testate de noi au fost Chevrolet Aveo.

Ni s-a dat la un drive-test un Aveo LT 1,4l 100,6cp, acesta fiind “vârful de gamă” [cel puțin așa ni s-a zis]. Am avut mereu o impresie bună despre Chevrolet și chiar mi-a fost confirmat astăzi. Mașinuța este destul de spațioasă la interior, aveți destul loc să vă întindeți picioarele atât în față, cât și cei de pe bancheta din spate.

La drive-test în schimb a cam dat-o puțin în bară. Suspensia este ok, gropile pe care le-am luat fără să vrem nu s-au simțit chiar atât de puternic. Tracțiunea este pe față. În schimb, deși avea ABS și servodirecție, în curbe ne cam înclinam cu mașina și nici nu prea avea aderență pe carosabil. Nu cunosc motivele pentru care făcea așa, eu doar vă spun ce am pățit smile.gif Viteza maximă pe care ni s-a spus că o poate prinde este de 175 km/h, ajunge de la 0 la 100 km în 11,9 secunde. Are un rezervor de 45l iar în oraș ne-a păpat 7,1l/100 km [cel puțin așa scria în computerul de bord].

După încă vreo 2 ture făcute cu mașina am început să realizăm că trăim în România și nicio mașină nu prea mai reziste drumurilor noastre: scârțâiau plasticele. Singura metodă de a nu le mai auzi a fost să dăm muzica mai tare.

Per total, recomandăm Chevrolet Aveo ca și mașină de oraș dar cu o singură condiție: să fiți cu nervii tari atunci când vor începe să scârțâie plasticele. Și din câte am înțeles este o mașină cu costuri destul de mici de întreținere.

La final, pentru că am fost fete cuminți și am adus mașina safe & sound înapoi [da, ne-am plimbat singure cu mașina, fără vreun agent de vânzări după noi [avem pile ] ni s-a făcut o configurare și ni s-a dat un preț estimativ al mașinii, cu dotările pe care le-am vrut noi.

Just for fact: Doar culorile Alb Galaxy și Roșu Super sunt gratuite la Aveo, pentru celelalte veți plăti o taxă în plus de 250 euro. Atât eu cât și Maria suntem fane ale culorii albastru, așa că mașinuța cu care ne-am plimbat, configurată după bunul plac a ajuns la 11.770 euro.
11 Oct 2010
Ieri am ajuns la Cartec Trade , dealer Citroen pe judetul Arges.

Am testat Citroen C5 2.0 HDi FAP, 138cp, transmisie manuală.

Întrucât este o mașină franceză, primul lucru pe care l-am întrebat a fost “întreținerea? cât e întreținerea?” Evident, ni s-a răspuns că miiiică dar vorba prietenei cu care eram “cine mai are încredere într-un agent de vânzări?”. Oh well, am trecut la pigulit interiorul și la a testa mașina. Primul lucru pe care l-am văzut și m-a enervat la culme: butoanele de pe volan. Multe! Foarte multe! Mai exact 20!! Evident că nu m-am prins ce fac toate, dar asta e partea a doua. În schimb, ne-au plăcut luminile din buzunarele portierelor, care se aprind doar când cauți ceva prin ele. Scaunele erau foarte confortabile și la varianta care ni s-a oferit, aveau și funcția de masaj. Îți venea să nu mai ieși din mașină smile.gif

La drive-test s-a comportat frumos, nu am auzit plastice zdrăngănind, în schimb, un mare plus pentru suspensia hidractivă care face ca ținuta de drum să fie foarte confortabilă. În schimb, dacă doriți ca mașina să fie mai sportivă, mașina poate veni echipată cu celălalt tip de suspensie – cea mecanică. Viteza maximă – 204 km/h, ajunge de la 0 la 100 km/h în 10,6s. Ne-a cosumat 7,0l/100 km [cam multișor ținând cont că am ales mereu ore când traficul e cât de cât liniștit].

Per total, e o mașină drăguță, care se strecoară ușor pe lângă celelalte mașini din trafic. După ce ne-au configurat mașina, am ajuns la un preț de 24.530 euro.
11 Oct 2010
Ma inteleg bine cu cei de la Auto Worl Park Pitesti, așa că ieri am fost din nou la ei. De această dată am dorit să vedem cum se comportă o mașină din gama Opel. Am plecat de acasă cu așteptări mari de la Insignia, ținând cont că a fost mașina anului 2009 în Europa, deci asta ar trebui să însemne ceva.

Am testat un Opel Insignia 2.0 CDTI ECOTEC 110cp, diesel, transmisie manuală.

Am început încă de afară cârcoteala: spatele arată ca la Passat CC. Am rămas fixată pe farurile cu angel eyes care chiar îi oferă mașinii o notă de eleganță. Mai apoi, am aflat că cei de la Opel au implementat un soft [numit Opel Eye] care permite recunoașterea indicatoarelor rutiere și afișarea vitezei maxime admise pe display. Cei drept, am uitat să întrebăm dacă e o opțiune standard..

Dacă la exterior am lăudat mașina, la interior ne-am bucurat doar vizual de frumusețe. De cum am pus mâna pe bord am simțit că o să avem probleme la drum: plastice. Și un plastic tare care ori nu au făcut bine băieții îmbinările când au construit-o, ori au fost alții înaintea noastră care au maltratat-o groaznic.

La drive-test s-a comportat frumos, motorul nici măcar nu s-a auzit, atât de silențios era. Singurul lucru pe care nu l-am înțeles a fost mesajul de atenționare de pe display: “Brakes overheated” de fiecare dată când punem o frână zdravănă sau intrasem într-o succesiune de curbe. Viteza maximă pe care o poate atinge este de 220 km/h și ajunge de la 0 la 100 km/h în 9,5s. Ne-a consumat 5,5l/100 km, cam puțin ce-i drept pentru câte ture de oraș am făcut noi cu el [vreo 6, pe același traseu ca și celelalte mașini testate]. Am uitat să ne uităm câți litri are rezervorul dar am înțeles că poate duce liniștit 1.200 km pentru un motor diesel.

O mică problemă am avut eu cu mașina. Fiind mică iar mașina mare, oglinzile și mai mici, m-am chinuit mult pentru a o parca. Din perspectiva mea piticoată – am nevoie de senzori de parcare la o așa mașină. Smile

Doar Alb Olympic este culoarea gratuită pentru Opel Insignia, celelalte costând 450 euro.

În prețul de bază al modelului pe care l-am testat noi, de 21.850 euro, intră foarte multe dotări standard, așa că mare lucru nu am mai adăugat noi atunci când ne-a fost configurat. Pentru că din fabrică, mașina vine cu angel eyes am preferat să avem și un sistem de spălare a farurilor sub presiune [300 euro], nu de alta, dar la drumurile noastre chiar e necesar. Am vrut să aibă senzori de parcare [550 euro], proiectoare ceață față [175 euro] și sistem de navigație [590 euro]. Toată mașina ne-a ajuns la 23.465 euro.
6 Sep 2010
Am un Chevrolet Cruze cumparat anul trecut si se apropie termenul reviziei de 1 an. Cum este service-ul dealerului din Pitesti ? Am si o bataie pe partea stanga spate si as vrea sa verific despre ce e vorba. Pareri, preturi ?
Last Visitors


11 Oct 2010 - 16:24

Comments
Other users have left no comments for me77.

Friends
There are no friends to display.
RSS Lo-Fi Version Time is now: 19th April 2024 - 08:57 AM
IPS Driver Error

IPS Driver Error

There appears to be an error with the database.
You can try to refresh the page by clicking here