IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Profile
Personal Photo
Rating
 
Options
Options
Personal Statement
Lucian862006 doesn't have a personal statement currently.
Personal Info
Lucian862006
sofer incepator
Age Unknown
Gender Not Set
Location Unknown
Birthday Unknown
Interests
No Information
Statistics
Joined: 11-May 09
Profile Views: 0*
Last Seen: 29th August 2009 - 09:13 AM
Local Time: Apr 24 2024, 09:20 PM
11 posts (0 per day)
Contact Information
AIM No Information
Yahoo No Information
ICQ No Information
MSN No Information
Contact Private
* Profile views updated each hour

Lucian862006

Membri

*


Topics
Posts
Comments
Friends
My Content
24 Aug 2009
Buna ziua tuturor. Ideea e simpla si cred ca s-au aflat mai multi in ipostaza mea. Cat de curand voi achizitiona o masina second-hand. Pana aici totul bine si normal. Chestia e ca, nu ma pricep deloc la mecanica. Partea si mai proasta e ca nici nu cunosc un mecanic auto pe care sa-l iau cu mine sa studieze masina. Asadar, in cazul acesta, cum ma asigur sa nu iau teapa ? Ma gandeam sa pun masina pe tester. Ma refer la testerele de la reprezentante. Deci, vrei sa-ti cumperi Renault, mergi la reprezentanta Renault si o pui pe tester. Vrei VW, mergi la VW la reprezentanta si o pui pe tester. Ideea e ca, nu stiu ce date aflii cu aceste testere. Cat de destepte sunt acestea ? Chiar ieri navigam pe un forum VW celebru in Romania si am ramas socat de o chestie. Eu stiam pana ieri ca testerul iti arata cati KM reali are masina. Sau macar incearca. Ei bine, se pare ca cel putin la VW, la motoarele pe benzina, nu arata. La nici un motor nu poate sa citeasca. Si, la dieseluri, doar la cateva. Am ramas stupefiat. As dori sa stiu daca numai la VW e chestia asta sau la toate marcile e asa ? Ce citeste de fapt un tester din acesta ? Si , mai important, avand in vedere ipostaza in care ma aflu ( paralel la mecanica) cum fac sa nu iau teapa ? Ma duc la reprezentanta cu vanzatorul si ii zic la mecanicul de acolo sa inspecteze masina ? Sau cum ? Multumesc mult anticipat pentru raspunsuri si va rog ajutati-ma. Cred ca nu sunt/am fost singurul in aceasta situatie.
Asa per ansamblu stiu sa ma uit la masina. Adica sa vad daca sunt diferente de coluare, daca volanul/scaunul soferului/schimbatorul/pedalele sunt uzate. Desi-i nici astea nu sunt asa de relevante. Am inteles ca unii schimba aceste componente sa arate ca noi. La fel am auzit si cu cartea service ca se poate maslui foarte usor.
24 May 2009
Buna seara tuturor. Situatia sta in felul urmator : Buget aproximativ 7000 E. Masina : clasa compacta sau berlina ( mai mult compacta). In acest buget, singurele masini pe care le-am vazut si ma atrag sunt : Opel astra H 1.3 CDTI/90 CP (cu mult noroc poate un 1.7 CDTI/101 CP), Ford Focus generatia a doua 1.6 TDCI/90 CP sau 1.6 benzina/101 CP, Citroen C4 1.6 HDI/90 CP/110 CP. Toate masinile sunt an fabricatie 2005, pe alocuri 2006. Dotarile in mare sunt la fel, kilometrii in jur de 100.000-140.000. Acuma sincer nu stiu ce sa aleg d.p.d.v. al fiabilitatii. Masina trebuie sa ma tina in jur de 7 ani. Am observat ca pe forumuri lumea se plange de Opel-ul Astra 1.3 CDTI ca porneste foarte greu la temperaturi scazute, uneori si la temperaturi normale, si ca la relanti cateodata se opreste din senin. Astea ar fi niste puncte in minus foarte mari. In schimb, avantajul mare la acest motor este ca are distributia pe lant, ceea ce ma scuteste de inca o cheltuiala imensa pe care sincer nu mi-as putea-o permite decat intr-un viitor nu chiar apropiat. Motorul 1.7 CDTi pare in regula, dar distributia e pe curea si asta, la kilometrajul de peste 100.000, ar insemna schimbarea ei, chiar din momentul achizitionarii masinii.
Fordul Focus nu prea ma incanta ca design, dar nu prea am vazut lume plangandu-se de ele pe forumuri. Principalul punct in minus revelat de proprietari fiind greierasii multi din interiorul masinii ( in usi, in bord, la haion, practic aproape peste tot).
Asadar dumneavoastra ce spuneti ? Eu sincer as merge pe Opelul Astra 1.3 CDTI dar ma sperie problema cu pornitul iarna si cu oprirea din senin a motorului la relanti. Din cele spuse, ar fi o problema de soft si alternatorul. De Citroen C4 chiar nu stiu ce sa zic. Am observat ca si posesorii acestora au problema cu relantiul si ca ar fi o eroare de soft dar care se poate remedia cu o vizita la reprezentanta. Asadar, sunt intr-o ceata totala. Chiar nu se gaseste o masina care sa nu aibe defecte de fabricatie ? Cel putin parerea asta mi-a lasat-o modelele acestea noi. Voi ce ziceti ? Poate ati avut un model sau mai multe din acestea sau aveti cunostinte care poseda asemenea masini. Va rog sa va exprimati liber parerile. Cu stima, Lucian.
Last Visitors
Lucian862006 has no visitors to display.

Comments
Other users have left no comments for Lucian862006.

Friends
There are no friends to display.
RSS Lo-Fi Version Time is now: 24th April 2024 - 08:20 PM
IPS Driver Error

IPS Driver Error

There appears to be an error with the database.
You can try to refresh the page by clicking here