IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Profile
Personal Photo
Rating
 
Options
Options
Personal Statement
ciprianeagu doesn't have a personal statement currently.
Personal Info
ciprianeagu
perioada de proba
Age Unknown
Gender Not Set
Location Unknown
Birthday Unknown
Interests
No Information
Statistics
Joined: 27-April 09
Profile Views: 0*
Last Seen: 1st June 2009 - 12:21 PM
Local Time: Apr 18 2024, 09:51 PM
3 posts (0 per day)
Contact Information
AIM No Information
Yahoo No Information
ICQ No Information
MSN No Information
Contact Private
* Profile views updated each hour

ciprianeagu

Membri


Topics
Posts
Comments
Friends
My Content
5 May 2009
Stiti vorba batraneasca : Pana la Dumnezeu te mananca Ingerii ?! ...ei bine chiar asa mi se intampla mie...

Sunt clientul fidel al societatii Astra Asigurari de muuuulti ani si cu destul de multe masini raportate la o singura persoana....cred ca au trecut 7 ani de cand am inceput colaborarea si am 4 masini numai ale mele, pe care le-am avut asigurate ( RCA + Full Casco)...sa nu mai vorbesc de cele ale socrului meu sau ale fratelui meu...desi nu sunt un VIP, totusi, tinand cont de aceste circumstante, eu zic ca as putea fi cel putin incadrat intr-o categorie superioara mediei (care fac 1 amarat de RCA din plesneala, iar anul urmator sar la alta societate mai ieftina...), si, in consecinta, tratat ca atare...insa nu, se pare ca haosul si nesimtirea sunt la ele acasa
Datele de mai jos sunt aproximative, neavand documentele in fata....
1. Evenimentul produs pe 18.02, constatarea initiala pe 19 sau 20...nimic de comentat aici...
2. Auto reparat pana pe 13.03...din pacate abia la acea data s-a constatat ca mai este 1 piesa de comandat (compresorul AC), iar pentru comanda trebuia facuta reconstatare. Ok. Mi se pare logic. Dar sa dureze 10 zile si telefoane peste telefoane si multe rugaminti care un reprezentant al Astra sa se prezinte 5 minute sa vada si sa faca 4 poze mi se pare ABERANT SI INACCEPTABIL !!!...
3. Ulterior reconstatarii trebuia ca reprezentantul Astra de la Pitesti sa ridice o Nota tehnica de la service (Erste Pitesti – Kia) pe care sa o anexeze la dosar si sa o transmita catre sediul central pentru acceptare. Se pare ca era mult prea ocupat (desi stabilisem o ora de intalnire la service, oricum m-a facut sa astept 3 ore, ca sa inteleg cine e seful , sau cum ?!) pentru a mai astepta aceasta nota tehnica, asa ca am ramas tot eu sa o iau de la service sa o duc la Domnia Sa la birou...Buuunn...si asa am facut....
4. Dupa o saptamana intreaga sunt agasat cu telefoane de la Erste ce se intampla cu acceptul, pentru ca ei nu pot comanda piesa fara accept...iarasi telefoane. Iarasi timp pierdut, iarasi nervi ! ...se pare ca acea nota tehnica ajunsese la Astra, care dupa ce ca nu o trimisese unde trebuie, nici macar nu-si mai aducea aminte ca a ajuns la el ! ( eu am lasat nota tehnica unui coleg, care i-a transmis-o in aceeasi zi. Inspectorul de dauna care se ocupa de dosarul meu mi-a spus telefonic, ca nu are cum sa primeasca acceptul de la sediul central daca nu are acea nota !!!...care era la dansul de mai bine de 1 saptamana !....)...
5. Trecem cu vederea si acest fapt....dupa primirea acceptului, s-a intocmit si varianta finala a Facturii de reparatie....factura care a ajuns la cine trebuia....mai trece aproximativ 1 saptamana, dupa care sunt iar agasat cu telefoane de la service ca de ce nu se primeste acceptul pt factura...se pare ca dl Inspector a avut o lene de nedescris sau, haideti sa vorbim pe fata, o NESIMTIRE EXAGERATA FATA DE CLIENT, si a “omis” sa spuna ca mai trebuie semnata si o cerere de despagubire...si asa a mai trecut 1 sapatamana....( in momentul in care am aflat de acea cerere, a doua zi a ajuns la dosar semnata )...
6. Acum, dupa aproape 1 saptamana de cand are TOATE actele la dosar, mi se transmite faptul ca de la Pitesti nu se poate da accept de plata pt ca suma este prea mare (de inteles acest aspect) si ca dosarul trebuie SA AJUNGA in centrala....TREBUIE SA AJUNGA !!! = NU A FOST TRIMIS NICI dupa 1 saptamana !!!!....mai mult de atata, ma plesneste in fata si cu faptul ca nici macar nu-mi poate da accept de plata, pentru ca nu exista o Conventie cu acest service, iar plata dureaza chiar si 1 luna !!! ...acest aspect nu trebuia oare sa-l stiu si eu de acum 2 luni ???

Ca sa concluzionam, eu nu contest / critic fluxul de lucru al dosarelor de dauna, ci sunt efectiv scarbit de modalitatea de punere in practica, pur romaneasca, cu o lipsa de profesionalism exagerata, care nu ar trebui sa mai existe in Romania Europei anului 2009...

Maaaaare grija unde faceti asigurarile CASCO....
Last Visitors


2 Jan 2010 - 17:10


18 May 2009 - 14:25

Comments
Other users have left no comments for ciprianeagu.

Friends
There are no friends to display.
RSS Lo-Fi Version Time is now: 18th April 2024 - 08:51 PM
IPS Driver Error

IPS Driver Error

There appears to be an error with the database.
You can try to refresh the page by clicking here