IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Profile
Personal Photo
Rating
 
Options
Options
Personal Statement
narcisu doesn't have a personal statement currently.
Personal Info
narcisu
perioada de proba
Age Unknown
Gender Not Set
Location Unknown
Birthday Unknown
Interests
No Information
Statistics
Joined: 9-March 09
Profile Views: 2*
Last Seen: 29th March 2009 - 01:01 AM
Local Time: May 1 2024, 07:49 PM
5 posts (0 per day)
Contact Information
AIM No Information
Yahoo No Information
ICQ No Information
MSN No Information
* Profile views updated each hour

narcisu

Membri


Topics
Posts
Comments
Friends
My Content
9 Mar 2009
salutari amicilor.
sapt trecuta am ramas cu masinuta pe autostrada, in spania, malaga.la service mi.au spus ca s=a dus aarboreñle. aveau carterul dat jos dar arborele nu era, si imi aratau ei undeva k e rupt, dar nu am vazut. knd incerc sa dau la keie...face un clack..si gata, deci sigur e motorul blocat. treaba e ca mi.au cerut 5000 pe motor nou, dar am gasit si cu 600 la dezmembrari. cine imi spune cum e mai usor sa.l schimb, daca cu tot cu cv, pe jos sau pe sus, sau orice idicatie e binevenita. multumaesc
9 Mar 2009
cam prin nov 2008 am dat masina la un prieten si o ramas fara apa in motor.(a fost a2 oara, prima data am skimbat garnitura si totu a fost perfrct,, si consumul si tot, ok). Ca rezultat a trebuit sa ii schimb chiulasa, se rupsese bine in 2 parti.Am cumparat alta si am montat=o, dar aaveam un consum f mare , ..9, 10 la suta.Inainte cel mult 7juma imi lua la un consum mediu.
asa ca am desfacut=o iar si am skimbat segmentii, erau de schimbat, si cuzinetii de la arborele cotit. bune si frumoase, a pornit motorul, dar mi se aprinde in bord lampa aia galbene, care spune ceva de defectiuni. am plecat intr.o noapte la un drum mai lung, si dupa 200km s.a aprins becul de la ulei. am oprit , am deskis capacul nde la culbutori si am vazut ca arunca ulei, aveam presiune. am mai vb cu cineva si mi=a spus ca s.ar putea sa fie vb de calitatea uleiuli, eu bag mobil10w40, si mi.a spsu ca pentru zona unde stau, malaga spania, ii destul dfe subtire si sa folosesc cel putin 15w, dak nu 20. pana una alta am cumparat un recipient de duralube, sau asa ceva, un tratament de motor, si am pus aproximativ,,,2 capace, si treaba cu presiunea de la ulei s.a inkeiat.
acum treaba pentru caree va cer ajutorul este tot cu lampa aia din bord care se aprinde. inainte sa se aprinda, simptomele sunt urmatoare:motorul este rece, il pornesc (la sfert)turometru se pune undeva sub 1000, si apoi incep sa rulez cu ea.dupa ceva timp se aprinde martorul ala galben din bord, si dak o las la relanti urca peste 1700, pana in 2000. daca mi se intampla treaba astain timpul mersului, de exemplu pe autostrada, ii iau contactul si il pun din nou, sau opresc si repornesc motorul, atunci se stinge becul indicator. si turatia revin iar sub 1000.
se mai intampla ca uneori sa scada mai mult, ca si cum sa se opreasca, si atunci incepe sa trepideze motorul, dar isi revine in cateva secunde, apoi dupa ce se aprinde martorul din bord, creste turatia.
ce poate sa fie¿ astept un raspuns de la cei care stiu , sau au patit.o si ei cu treabaasta.
va multumesc, cred ca am fost inteles.
Last Visitors
narcisu has no visitors to display.

Comments
Other users have left no comments for narcisu.

Friends
There are no friends to display.
RSS Lo-Fi Version Time is now: 1st May 2024 - 06:49 PM
IPS Driver Error

IPS Driver Error

There appears to be an error with the database.
You can try to refresh the page by clicking here