IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Profile
Personal Photo
Rating
 
Options
Options
Personal Statement
SKN-TUNING doesn't have a personal statement currently.
Personal Info
SKN-TUNING
perioada de proba
Age Unknown
Gender Not Set
Location Unknown
Birthday Unknown
Interests
No Information
Statistics
Joined: 18-February 09
Profile Views: 21*
Last Seen: 14th December 2010 - 12:22 PM
Local Time: Nov 21 2017, 08:38 AM
7 posts (0 per day)
Contact Information
AIM No Information
Yahoo No Information
ICQ No Information
MSN No Information
* Profile views updated each hour

SKN-TUNING

Membri


Topics
Posts
Comments
Friends
My Content
14 Dec 2010
Performanta incepe cu Mitsubishi Lancer EVO 7, 8 sau 9, dar nu se opreste la usa fabricii. Daca detii o asemenea supermasina, acum o poti trezi cu adevarat la viata, nu printr-un tuning agresiv al motorului, ci printr-unul mult mai inteligent!



In premiera absoluta in Romania, Superformance iti duce Evo-ul intr-o treapta superioara a performantei, prin rescrierea programului de transmisie din calculator (TCM – Transmission Control Unit), pentru un comportament perfect adaptat conditiilor, starii de spirit si abilitatilor tale de pilot.



Programul revolutionar Superformance ACD schimba total comportamentul masinii tale prin remaparea celor 3 moduri de lucru ale TCM-ului: Tarmac/asfalt, Gravel/macadam si Snow/zapada cu programe noi.



Castiga stabilitate in viraje, anuleaza tendintele subviratoare, sporeste aderenta – orice vrei de la EVO-ul tau, noi ti-l “dresam” sa se ridice la nivelul cerintelor tale.



Superformance ACD iti ofera o serie de programe special dezvoltate pentru ca tu sa te bucuri de noi performante la volanul EVO-ului personal.



Urca o noua treapta a performantei Evo-ului tau la http://www.superformance.ro/superformance_acd.html



Superformance ACD – in premiera absoluta in Romania si chiar la nivel european, unde foarte putine firme de tuning pot oferi acest nivel de performanta posesorilor de Lancer Evo 7, 8 sau 9!



Rafinarea performantei Evo-ului tau incepe cu Superformance ACD – primul program care rescrie modurile de lucru ale Unitatii de Control a Transmisiei cu setari noi, mult mai potrivite stilului tau de pilotaj/sofat si experientei tale la volan.



Pentru mai multe informatii poti suna la 0742.000.361 sau poti trimite un email la andrei@superformance.ro . Detaliile despre programele dezvoltate pana in present precum si descrierea lor urmeaza sa fie lansate in curand.


Attached File(s)
Attached File  Superformance_Logo_fond_alb_virgula.jpg ( 9.76K ) Number of downloads: 1
Attached File  ACD_EVO.jpg ( 34.54K ) Number of downloads: 2
 
11 May 2009
"In acest an noutatea va fi insa absoluta, in sensul ca la startul competitiei se va alinia cel mai puternic automobil de curse prezent in Romania pana in zilele noastre."

...acestea sunt cuvintele folosite despre Osella PA20 masina care a participat la etapa de Viteza pe Traseu Montan - Rasnov 2009. Pe langa toate acestea, masina are un coeficient aerodinamic impresionant, este inalta de un metru si 3 metrii latime. O adevarata masina de Hill Climbing.

Dar vedeta absoluta a etapei de la Resita este de fapt un Evo VI, preparat complet in curtea Tuning Corner. Spun asta pt ca, in ciuda tuturor minusurilor (inaltime, greutate, putere) aceasta masina a tinut piept Osellei.

Vineri masina setata de SKN a urcat pe locul I, iar duminica a fost la 6 zecimi in spatele faimoasei campioane de Hill Climb. Iar asta ne intareste idea ca masini puternice si performante putem face si noi.





7 May 2009
Subaru STI si Mitsubishi Lancer EVO 7.

Atat Dan Maghetiu cat si Valentin Porcisteanu au ales SKN pentru a-si seta masinile.
Aceste 2 masini nu sunt singurele masini ale pilotilor resoftate de SKN.
Inainte de masinile de curse Dan Maghetiu si-a setat masina de strada, tot un Subaru STI , iar
Valentin Porcisteanu si-a setat Golful V GTI. Fiind foarte multumiti de rezultatele obtinute pe masinile
de strada acestia au ales ca inainte de inceperea campionatului FRAS sa isi seteze si masinile de curse.
Asa ca am inceput.
Masinile au primit o resoftare de strada pentru a concura in
campionatul de viteza in coasta.Si asta doar pentru ca pilotii si-au dat seama ca masinile
noastre de strada merg chiar mai bine decat masinile de curse, mult mai sigur si
cu mult mai putine compromisuri.
Antrenarea turbinii nu reprezinta o problema pentru cursa, iar puterea este la acelasi
nivel cu cea a masinilor cu calculatoare stand-alone.
Si da.... Aceste masini de grupa H merg cu calculatoarele originale.


Ambii piloti cat si masinile acestora pot fi admirati la prima etapa din campionatul national
de viteza in coasta
08-10 05.2009 la Rasnov.







23 Apr 2009
Un supercar în adevăratul sens al cuvântului, Nissan GT-R R35.

Mașina este o dovadă de supremație tehnologică japoneză. Pe lângă un design desprins din filmele science-fiction, noul supercar de la Nissan excelează în toate domeniile. Din 480 CP și 588 Nm stock, SKN a reușit printr-un soft, o evacuare completă cu downpipe și prin montarea kit-ului HKS GT570 să ridice puterea mașinii la 625 CP și 700 Nm.

În plus, acest GT-R a putut fi văzut și la 4Tuning Days 2009.
Attached File(s)
Attached File  DSC01447.JPG ( 87.78K ) Number of downloads: 11
Attached File  DSC01444.JPG ( 71.67K ) Number of downloads: 7
Attached File  DSC01453.JPG ( 78.85K ) Number of downloads: 12
Attached File  DSC01463.JPG ( 87.68K ) Number of downloads: 15
Attached File  gtr.jpg ( 9MB ) Number of downloads: 10
 
Last Visitors


11 May 2009 - 15:48


21 Feb 2009 - 0:58


20 Feb 2009 - 14:28

Comments
Other users have left no comments for SKN-TUNING.

Friends
There are no friends to display.
RSS Lo-Fi Version Time is now: 21st November 2017 - 08:38 AM
IPS Driver Error

IPS Driver Error

There appears to be an error with the database.
You can try to refresh the page by clicking here