IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Profile
Personal Photo
Rating
 
Options
Options
Personal Statement
GrandePunto doesn't have a personal statement currently.
Personal Info
GrandePunto
sofer incepator
40 years old
Male
Bucuresti
Born Oct-31-1983
Interests
No Information
Statistics
Joined: 10-December 08
Profile Views: 60*
Last Seen: 14th October 2009 - 11:26 AM
Local Time: Apr 20 2024, 01:39 AM
16 posts (0 per day)
Contact Information
AIM No Information
Yahoo No Information
ICQ No Information
MSN No Information
Contact Private
* Profile views updated each hour

GrandePunto

Membri

*


Topics
Posts
Comments
Friends
My Content
14 Oct 2009
Masina este adusa din Germania, nu se mai pot lua numere rosii, este euro 2, 150 cp, cutie automata, 279.000 km, AC(nu functioneaza), airbag, inchidere centralizata, trapa fata/spate, scaune incalzite, oglinzi incalzite, heliomate, culoare neagra pret 950 euro usor negociabil. Masina se afla in sectorul 4, pe langa Real Berceni. Masina este a unui prieten.Pentru informatii suplimentare sunati la 0723.589.343 - Marcel.
Attached File(s)
Attached File  Image005.jpg ( 236.83K ) Number of downloads: 0
Attached File  Image006.jpg ( 165.3K ) Number of downloads: 0
Attached File  Image008.jpg ( 152.71K ) Number of downloads: 0
 
12 Oct 2009
Masina este adusa din Germania, nu se mai pot lua numere rosii, este euro 2, 150 cp, cutie automata, 279.000 km, AC(nu functioneaza), airbag, inchidere centralizata, trapa fata/spate, scaune incalzite, oglinzi incalzite, heliomate, pret 950 euro usor negociabil. Masina se afla in sectorul 4, pe langa Real Berceni. Pentru informatii suplimentare sunati la 0723.589.343 - Marcel.

Masina este a unui prieten.
9 Oct 2009
Salutare!
Am 7 luni de zile de cand detin masinuta si problema a inceput de la cablul de ambreiaj. Cand am cumparat masina ambreiajul tine foarte jos, cursa pedala scurta, pedala de ambreiaj statea ami jos decat pedala de frana. Am reglat ambreiajul conform manualului Opel Tigra. Dupa un timp iar a coborat pedala si m-am decis sa schimba cablul de ambreiaj. Cand l-am schimbat mecanicul l-a strans prea tare, si pedala statea foarte sus. Am mers asa vreo 3 zile apoi l-am reglat conform manual. De atunci a inceput zgomotul.

Cand masina este pe liber cu pedala de ambreiaj ridicata se aude un miorlait in ritmul turatiei motorului. Daca apasa pedala dispare resectivul zgomot. De asemenea miorlaitul se aude si in mers, in sarcina. Ca masura de siguranta am schimbat uleiul din cutia de viteze, dar zgomotul nu s-a diminuat deloc. Sa fie din rulmentul de presiune zgomotul sau din cutia de viteze?

P.S. Am eu un "noroc" cu zgomotele astea ciudate.
9 Oct 2009
Salutare!
Am 7 luni de zile de cand detin masinuta si problema a inceput de la cablul de ambreiaj. Cand am cumparat masina ambreiajul tine foarte jos, cursa pedala scurta, pedala de ambreiaj statea ami jos decat pedala de frana. Am reglat ambreiajul conform manualului Opel Tigra. Dupa un timp iar a coborat pedala si m-am decis sa schimba cablul de ambreiaj. Cand l-am schimbat mecanicul l-a strans prea tare, si pedala statea foarte sus. Am mers asa vreo 3 zile apoi l-am reglat conform manual. De atunci a inceput zgomotul.

Cand masina este pe liber cu pedala de ambreiaj ridicata se aude un miorlait in ritmul turatiei motorului. Daca apasa pedala dispare resectivul zgomot. De asemenea miorlaitul se aude si in mers, in sarcina. Ca masura de siguranta am schimbat uleiul din cutia de viteze, dar zgomotul nu s-a diminuat deloc. Sa fie din rulmentul de presiune zgomotul sau din cutia de viteze?

P.S. Am eu un "noroc" cu zgomotele astea ciudate.
10 Dec 2008
In primul rand salutare tuturor.
Din pacate primul meu post este in aria tehnica. Problema descrisa mai jos m-a adus aici.

Luni seara in drum spre casa aud un scartait strident, intrerupt, in ritmul turatiei motorului. A tot facut asa masina vreo 20 de minute apoi s-a diminuat dar tot exista. Ieri am fost in service la Autoitalia(unde scartaitul era din nou strident) si dupa ce au dat cureaua de accesorii jos si au repornit motorul au constat ca nu este de la nici o rola ci de la rulmentul de presiune al ambreiajului.
Verdict/propunere: schimbarea intregului set de ambreiaj ca asa vine la set, 530 lei kit-ul si 400 lei manopera deci un total de 930 lei suportat de client pentru ca ambreiajul se incadreaza in categoria consumabile care nu fac obiectul garantiei. Mi-au aratat scris in carnetul de garantie faptul ca nu sunt acoperite consumabilele si ca mecanismul ambreiaj este pe lista de consumabile.

Acum am si eu niste nelamuriri. De ce un rulment e consumabil? De ce nu s-a pus problema ca si o consumabila poate avea defect de fabricatie? De ce ma obliga sa schimb tot kit-ul?
Sunt de acord ca materialul de contact de pe discul de ambreiaj e consumabil si se poate uza prematur in urma unei utilizari necorespunzatoare dar din ce cauze se poate uza prematur rulmentul de presiune? De ce simptomul este un scartait strident si nu bate/clantane cum se intampla de obicei cu un rulment uzat?

Mentionez faptul ca nu obisnuiesc sa sprijin piciorul pe pedala de ambreiaj, nu tin ambreiajul apasat la semafor si nici nu fac raliu cu masina.
Astept sfaturi si pareri. Multumesc!

P.S.: Masina e Fiat Grande Punto 1.3 MultiJet 75cp(23.000km parcursi) si in afara de scartait masina merge absolut normal - intra usor in viteze, cupleaza decupleaza normal, trage normal. Scartaitul are 3 faze - strident, discret si inexistent( adica nu scartaie tot timpul) si atunci cand scartaie o face indiferent daca apas ambreiajul sau nu; inclusiv in mers - ritmul scartaitului se accelereaza odata cu cresterea turatiei motorului.
Last Visitors
GrandePunto has no visitors to display.

Comments
Other users have left no comments for GrandePunto.

Friends
There are no friends to display.
RSS Lo-Fi Version Time is now: 20th April 2024 - 01:39 AM
IPS Driver Error

IPS Driver Error

There appears to be an error with the database.
You can try to refresh the page by clicking here