IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Profile
Personal Photo
Rating
 
Options
Options
Personal Statement
liviuv doesn't have a personal statement currently.
Personal Info
liviuv
novice
40 years old
Male
Bucuresti / Craiova
Born June-4-1983
Interests
No Information
Statistics
Joined: 8-April 08
Profile Views: 268*
Last Seen: 6th September 2009 - 08:33 PM
Local Time: Apr 19 2024, 11:07 AM
42 posts (0.01 per day)
Contact Information
AIM No Information
Yahoo No Information
ICQ No Information
MSN No Information
* Profile views updated each hour

liviuv

Membri

**


Topics
Posts
Comments
Friends
My Content
28 Apr 2008
Iata manualele pe care le am eu:
Manual de utilizare
Manual service

De manualul service nu am avut nevoie inca si sper nici sa nu am prea curand. Insa de manualul de utilizare am mare nevoie deoarece cel primit la achizitionare este in maghiara si nu inteleg o boaba din el. Ma uit doar pe poze. Am vorbit la dealer de un manual in engleza, dealer-ul a promis ca se intereseaza la fabrica si ca imi trimite prin posta. Dar s-ar putea sa mai dureze ceva pana il primesc (daca il primesc).
Manualul de utilizare pe care l-am dat mai sus este destul de slabut, facut in India, in 2005, pentru versiuni destul de primitive de echipare. Nu sunt date destul de multe lucruri legate de dotarile de la GS: oglinzi electrice, computer de bord, etc. Are cineva o versiune mai buna? Nu trebuie neaparat sa fie in engleza. Ma multumesc si cu un manual in franceza / spaniola / italiana. Eu am tot cautat pe web dar nu am gasit nimic. Multumesc!
25 Apr 2008
Dupa lungi cautari si dupa ce am comparat majoritatea modelelor de clasa mica m-am hotarat sa imi iau un Swift 1.3 GS in 5 usi. Motivele care au stat la baza deciziei sunt date de multi altii pe acest forum. Daca GLX-ul ar fi venit cu 6 airbag-uri probabil ca nu as fi trecut la GS, insa nu regret deloc decizia luata. Apropo, chiar daca inainte de a avea masina credeam ca keyless go este un moft, dupa ce am luat masina mi-am dat seama cat de util este. Sunt momente in care si uit ca am "cheie".

Citind parerile expuse aici in privinta termenului de livrare dat de dealerii din tara si stiind ca masinuta este asamblata in Ungaria am inceput sa iau in calcul achizitionarea acesteia de la vecinii nostri. Un thread foarte util a fost cel similar de la Ignis: Se merita sa cumperi din Ungaria un Ignis. Am inceput prin a vizita site-ul oficial www.suzuki.hu si site-urile dealerilor. Peste tot pretul era le fel: 3.400.000 HUF (+/- 50.000), aproximativ 13.400 EUR, mai mult decat pretul din tara (12.277 EUR). Totusi in pretul din Ungaria este inclusa si taxa de prima inmatriculare la ei de aproximativ 361.000 HUF (aproximativ 1.400 EUR). Si din thread-ul de la Ignis am aflat ca unii dealeri au o reducere de 500.000 HUF (aprox. 2.000 EUR) pentru Ignis. Am intrat si pe site-ul http://www.hasznaltauto.hu/ care este un fel de Autovit de la noi. Acolo am gasit dealeri care postau anunturi de masini noi avand preturi cu reducerea de 500.000 HUF aplicata, pentru Swift. A se nota ca pe site-ul dealerului pretul afisat era cel oficial, fara nici o reducere. Am inceput prin a trimite email-uri la toti dealerii care aveau puse anunturi pe http://www.hasznaltauto.hu/, cu acea reducere de 500.000 HUF. In email-urile trimise (in engleza evident, nestiind o boaba de maghiara) le-am explicat care este situatia, faptul ca sunt din Romania, ca nu voi inmatricula masina in Ungaria si ca doresc sa o achizitionez fara a plati acea taxa de 361.000 HUF, si ca doresc si acel discount de 500.000 HUF. Din 11 email-uri trimise am primit raspuns doar la 2. Ungurii stau extrem de prost la capitolul limbi straine. Parerea mea este ca am primit doar 2 raspunsuri deoarece la ceilalti dealeri nu exista nici macar un singur angajat care sa stie engleza.

Primul dealer care mi-a raspuns la email, si cel de la care am si achizitionat masina a fost Suzuki Pest din Budapesta. Mi-au acordat reducerea de 500.000 HUF, si au fost de acord sa imi factureze masina fara acea taxa de inmatriculare de 361.000 HUF, taxa pe care urmeaza ca si-o recupereze ei dupa ce le trimit o copie a certificatului de inmatriculare in Romania prin care ei sa poata face dovada ca acea masina nu a fost inmatriculata in Ungaria. Astfel pretul a fost de 3.400.000 - 500.000 - 361.000 = 2.539.000 HUF. Pe langa asta am mai luat un set de cauciucuri de cauciuc (aproximativ 7.000 HUF), pachetul legislativ (trusa medicala, triunghi si vesta, dar fara extinctor), inca 2.500 HUF. Fiindca am optat sa plec cu ea pe roti de acolo am mai platit o taxa de 35.000 HUF pentru numere provizorii pe 30 de zile si pentru asigurare gen RCA tot pentru 30 de zile. In plus fata de asta am mai avut de platit o taxa de 70.000 HUF pentru culoarea metalizata (silky silver). In total am platit 2.672.000 HUF (aproximativ 10.550 EUR).

Dealer-ul nu avea modelul solicitat de mine, in culoarea dorita pe stoc, si mi s-a spus ca trebuie sa fac o comanda ferma si sa platesc un avans de 20% ca ei sa poata sa dea comanda mai departe la fabrica. Mi-au trimis contractul si facuta proforma pe e-mail, documente pe care le-am semnat si le-am trimis inapoi pe email. Am platit prin transfer bancar avansul de 20%, adica 521.800 HUF. Din momentul in care au primit banii a mai durat 2 zile pana cand au primit masina de la fabrica, inca 2 zile pentru documente si inca o zi pentru a-mi scoate numere provizorii. Am fost personal si am ridicat masina. In momentul in care am ajuns acolo totul era aranjat. Nu am mai avut decat de platit diferenta de bani si de semnat actele. Timp total din momentul in care am contactat pentru prima data dealer-ul si pana am ridicat masina din curtea lor: 2 saptamani.

Un total al tuturor cheltuielilor avute - cost masina, comisioane bancare, motorina dus-intors (Craiova - Budapesta - Craiova) pentru masina cu care am fost in Ungaria, benzina pentru Swift la intoarcere, cazarea o noapte pentru 3 persoane la hotel in Budapesta: 11.000 EUR. Daca ar fi sa calculez la pretul dat de dealerii din Romania in momentul in care am inceput sa trimit email-uri in Ungaria ar fi o diferenta de 1.500 EUR. Zilele trecute am observat pe site-urile dealerilor romani o scadere a preturilor de aproximativ 1.000 EUR. Si in acest caz tot cred ca am iesit mult mai bine, fie si numai tinand cont de termenul de livrare.

Mai nou am vazut pe forum ca dealerii romani nu ar mai onora comenzile pentru Swift pana in iunie, iulie, ca cica s-ar fi sistat productia la Swift. Lucrul acesta mi se pare destul de ciudat incat masina mea a fost produsa pe 15 aprilie, iar eu am ridicat-o de la dealer pe 23 aprilie. Mi se pare extrem de ciudata si aceasta ieftinire subita afisata de dealerii romani in situatia in care ei nu pot onora comenzile pentru acest model, reducere care nu pare a fi deloc promovata pe prima pagina a site-ului.

Pana acum sunt multumit de alegerea facuta, atat de masina, cat si de modul de achizitie. Cei care doriti sa aflati mai multe detalii puteti posta aici sau imi puteti trimite un PM.
Last Visitors


28 Aug 2009 - 8:22


2 Jul 2009 - 17:40


21 Apr 2009 - 10:04


21 Apr 2009 - 7:11


12 Nov 2008 - 0:14

Comments
Other users have left no comments for liviuv.

Friends
There are no friends to display.
RSS Lo-Fi Version Time is now: 19th April 2024 - 11:07 AM
IPS Driver Error

IPS Driver Error

There appears to be an error with the database.
You can try to refresh the page by clicking here