IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Profile
Personal Photo
Rating
 
Options
Options
Personal Statement
Radudaniel doesn't have a personal statement currently.
Personal Info
Radudaniel
sofer incepator
Age Unknown
Gender Not Set
Location Unknown
Birthday Unknown
Interests
No Information
Statistics
Joined: 21-October 07
Profile Views: 227*
Last Seen: 31st October 2007 - 09:47 AM
Local Time: May 18 2024, 12:06 AM
12 posts (0 per day)
Contact Information
AIM No Information
Yahoo No Information
ICQ No Information
MSN No Information
Contact Private
* Profile views updated each hour

Radudaniel

Membri

*


Topics
Posts
Comments
Friends
My Content
27 Oct 2007
Salutare. Deschis acest topic pentru ca vreau sa stiu parerea voastra despre leasing pe firma versus cash. In afara de faptul ca imi deduc TVA-ul eu mai vad urmatorul argument.

Cumpar o masina second hand de exemplu: un BMW 2 ani vechime, si beneficiez de garantie BMW inca un an (pentru ca il cumpar de la ei) si e company car. Fac leasing si platesc avans mic gen 3.000 eur plus o rata de 600 si un pic pe luna. Ceea ce inseamna ca masina intr-un an ma costa nu mai mult de 11.000 Eur. Dupa un an o vand si din cei 11.000 Eur dati de mine cer 9.000 si cel care o preia ii raman de plata 3 ani a cate 600 eur rata ...

Sau alta varianta este sa ma duc in Germania sa cumpar aceelasi BMW 22.000 eur cu TVA, deduc TVA si ajung la 18.000 si ceva si tin masina 1 an. Abia cand vand masina platesc TVA dar la valoarea de vanzare adica daca o vand cu 10.000 platesc TVA-ul aferent la 10.000 eur deci 1900 eur care cu cei 18.000 eur initial inseamna 19.900 Eur. Daca luam in calucl la BMW o depreciere de 10% pe an inseamna ca pretul real al masinii ar fi undeva in jur de 17.500 eur (trec in acte 10.000 cand vand masina ca sa platesc mai putin TVA) si inseamna ca pierd 2.000 sau 2.500 Eur


Voi care din solutii credeti ca este vandabila ?

si 2 care din masini credeti ca va avea un pret de revanzare mai bun:

1) BMW serie 3 motor 2.0 diesel (cateva dotari ca comenzi pe volan, tempomat, oglingi antioribre, PDC, faruri stergatoare automate)
2) Alfa 159 2.4 JTD full option (piele, navitatie, comenzi pe volan, scaune electrice incalzite, etc)
23 Oct 2007
Am o intrebare pentru toti posesorii de BMW. Vreau sa revin la BMW dupa o absenta de 7 ani de la a poseda un BMW. Ultimul model avut un 850ci, inainte un 735 (1987)

Idea este simpla, cu nici una din ele nu puteam sa merg prea bine iarna, adica ce sa mai daca era zapada nu mergeam deloc. Eu am de facut cam un drum pe luna in zona Valea Oltului si nu stiu daca cu un BMW modern (serie 3 E90, tractiune spate) pot sa merg si pe zapada. Nu am zis sa il forjez doar sa merg. Astept parerile celor care au aceasta masina. In Bucuresti de exemplu cand ninge si e zapada in locul de parcare poti iesi cu el ?


Tot ce vreau sa stiu este daca pot sa ma descurc cu masina iarna fara sa fie nevoie sa iau un taxi sau sa chem un prieten
21 Oct 2007
buna ziua,

dupa multa vreme am avut in sfarsit timp sa vad cateva masini saptamana aceasta si sa pun cap la cap cateva oferte.


Situatie: am cam 15.000 Eur si vreau sa tin masina in jur de 1 an maxim un an jumate. Merg aproximativ 15.000 km pe an din care 12.000 in Bucurest restul in tara. Varianta cea mai simpla este sa preiau un leasing sau sa fac un leasing la un second hand cu avans minim si avansul + rata pe un an jumate sa iasa exact in banii calculati de mine dupa care sa vad masina... voi ce ziceti, merge calculul si ce parere aveti de masini ?

BMW 320d 177cp manual 2005, 50.000km (de la dealer) se ofera garantie 1 an. Clima bizonala, geamuri, tempomat, pdc, senzori lumini si ploaie, volan piele, insertie crom. 20.000 eur cip, cu 15% avans inseamna 3.000 eur jos si inca 600 eur pe luna cu tot cu TVA si Casco fara rata reziduala

Alfa 159 2.4 jtd 200 cp 2006, 38.000 km (in garantie inca un an).Masina este full option neagra cu piele bej intretinuta optic foarte bine, dar tehnic nu prea cred intrucat a fost forjata rau. preluare leasing 10.000 eur avans + 550 eur rata lunara + 5500 rata reziduala.

Considerente:

1) Pretul de revanzare

2) fiabilitate. Eu sunt posesor de Alfa 156, si pot sa zic ca din punct de vedere al placerii de condus este excelenta masina, dar fiabilitatea lasa mult mult mult de dorit din toate punctele de vedere (mai putin poate motor). In rest tot ce inseamna interior + tren de rulare sunt sub orice critica. Nu e singura Alfa Romeo pe care o am (am avut 3, 156 pana acuma) si pot spune ca sunt masini ok pana in 50.000 sau maxim 60.000 km dupa care incep sa cada totul pe ele in draci. Aici e marea diferenta intre o Alfa si un BMW dupa 60.000 km. BMW-uri am avut 2 un 735 din 87 si un 850 din 93 si pot spune ca in afara de uzura de timp masinile nu scartiau, si nu cadea piese pe ele desi aveau sute de mii de kilometrii la bord.


3) Test Drive: Am mers cu 159 2.4 jtd la test drive-ul de pe baneasa, si pot zice ca masina e frumoasa dar s-au indepartat mult de spiritul Alfa Romeo. E grea are 1700 kg si se simte, nu mai are sportivitatea de sasiu, si nici macar reprizele alea frumoase pe a 2-a si a 3-a, pur si simplu barca. Foarte frumoasa barca intradevar dar barca

BMW 320D. O masina mai bine echilibrata decat Alfa 159 fara nici o discutie dar fara aceelasi design. Din punct de vedere al sasiului mi se pare mai bun BMW-ul, din punct de vedere al motorului e greu sa le compari pentru ca sunt cilindree diferite, dar daca compar 1.9 jtd cu 2.0 d BMW-ul castiga de departe.
Last Visitors
Radudaniel has no visitors to display.

Comments
Other users have left no comments for Radudaniel.

Friends
There are no friends to display.
RSS Lo-Fi Version Time is now: 18th May 2024 - 02:06 AM
IPS Driver Error

IPS Driver Error

There appears to be an error with the database.
You can try to refresh the page by clicking here