IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Profile
Personal Photo
Rating
 
Options
Options
Personal Statement
leutzu doesn't have a personal statement currently.
Personal Info
leutzu
sofer incepator
40 years old
Male
Bucuresti
Born Mar-22-1984
Interests
No Information
Statistics
Joined: 7-October 07
Profile Views: 297*
Last Seen: 3rd September 2010 - 12:40 PM
Local Time: Apr 26 2024, 03:20 AM
19 posts (0 per day)
Contact Information
AIM No Information
Yahoo liviu_leutzu
ICQ No Information
MSN No Information
* Profile views updated each hour

leutzu

Membri

*


Topics
Posts
Comments
Friends
My Content
25 Oct 2008
Am si eu o problema (desi sper sa nu) cu un Wagon R+ Motorul de 1.3L si 76CP (stiu ca au scos si o versiune cu mai multi CP) din 2002 si 75000 km (reali - primul propietar).

Acum o saptamana pe cand puneam apa la rezervorul de parbriz imi trece prin cap sa arunc un ochi si pe la ulei, scot joja si constat cu stupoare...uscata, ma uit la pozitia masinii si era cam in "panta" si imi zic...s-o fi dus uleiul in baie si nu ajunge joja la el. Astazi imi aduc aminte de "eveniment" si imi spun sa mai verific odata si cand scot joja era aproape la fel de uscata, e drept sub semnul de minim se vedea ceva ulei. Fara sa mai stau pe ganduri am dat o fuga pana la un magazin de piese auto si am cumparat 1L de ulei Mobil1 S 5W40 (asta am vazut ca mi-au bagat la schimbul trecut de ulei), si cand am verificat joja nivelul uleiului a ajuns undeva la jumate (intre minim si maxim).

Ultima revizie cea de 65k km am facut-o pe la 64k km, cand am schimbat si distributia la recomandarea celor din service. Pe la 70k km am schimbat kitul de ambreiaj.
1. Care sunt sansele ca un astfel de motor sa consume ulei (cam 2L in 11k KM) in conditiile in care reviziile au fost facute la timp iar masina a fost exploatata in conditii normale, sau uleiul este "prea subtire" si acesta sa fie motivul pentru care l-a consumat?
2. Este posibil ca atunci cand mi-au schimbat kit-ul de ambreiaj cei din service sa fi scos uleiul din motor si sa fi uitat sa-l puna la loc (habar nu am care este procedura de schimbare la disc+restul).
3. M-am uitat sub masina si nu se vede nici o urma de ulei deci exclud posibilitatea sa fie sparta baia de ulei sau vre-o garnitura rupta pe undeva.

Toate reviziile si operatiunile efectuate la masinuta au fost facute in service-ul BS Motors deci nu in vre-un service de cartier...
Va rog dati-mi un sfat pentru ca sincer sa fiu imi vine greu sa cred ca ar putea cosuma ulei la asa putini km...

Va multumesc,
Leutzu
7 Oct 2007
In primul rand va salut ca asta este primul meu post aici.

Am un Suzuki WagonR+ din 2002 si de ceva timp am observat ca ii scade relantiul pana pe la 5-600rpm si apoi isi revine. Nu situ ecact de cand face ca abia de 1 luna si ceva am luat masina de la taicamiu (pana acum am avut un tico smile.gif ). Din vagele mele cunstiinte de mecanica as spuen ca sursa acestei probleme este o prosibila murdarie prin IAC (Idle air control) - cel putin asa era pe la Daewoo . Intrebarea mea este daca si Wagon-ul are IAC si daca da unde se afla acesta. La fel as dori sa va intreb daca stie cineva procedura de Idle Learning pentru acest model.

Va multumesc,
Leutzu.
Last Visitors


3 Jul 2009 - 22:26


26 Mar 2009 - 20:36


22 Mar 2008 - 14:00


13 Feb 2008 - 13:28

Comments
Other users have left no comments for leutzu.

Friends
There are no friends to display.
RSS Lo-Fi Version Time is now: 26th April 2024 - 02:20 AM
IPS Driver Error

IPS Driver Error

There appears to be an error with the database.
You can try to refresh the page by clicking here