IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Profile
Personal Photo
Rating
 
Options
Options
Personal Statement
liviu108930 doesn't have a personal statement currently.
Personal Info
liviu108930
perioada de proba
Age Unknown
Gender Not Set
Bucuresti
Birthday Unknown
Interests
No Information
Statistics
Joined: 23-June 07
Profile Views: 83*
Last Seen: 25th September 2007 - 07:00 PM
Local Time: Apr 19 2024, 07:41 PM
7 posts (0 per day)
Contact Information
AIM No Information
Yahoo No Information
ICQ No Information
MSN No Information
Contact Private
* Profile views updated each hour

liviu108930

Membri


Topics
Posts
Comments
Friends
My Content
24 Jun 2007
Postez pentru prima data si imi cer scuze daca gresesc cu ceva, dar sunt disperat.
Am un Mondeo TDCI de 131 cp. si, in eventualitatea ca ma puteti ajuta cu vreun sfat, incerc sa prezint problemele pe care le am cu masina si evenimentele care le-au generat, cronologic.
Aveam aprox. 10 litri motorina si am alimentat din greseala cu 1,5 litri benzina. Mi-am dat seama ce am facut, m-am panicat, am cerut un sfat unde nu trebuia si am pus in continuare in rezervor un flacon intreg de aditiv si inca 20 litri de motorina.
Urmarile au fost urmatoarele: am mers cu masina si dupa aprox. 60 km si mi s-a oprit in mers. Am incercat sa pornesc imediat dar nu a plecat (martorul din bord sub forma de spirala se aprindea intermitent daca incercam sa pornesc motorul). Opririle s-au succedat periodic si apoi, la un drum intins, din ce in ce mai des, dar intotdeauna motorul de oprea in mers, iar inainte de fiecare oprire pilpia martorul cu pricina (acela de la injectie). Ca sa pot porni din nou motorul trebuia sa astept 3-5 min altfel nu pleca. Am ajuns cu masina la un service (unul din reprezentantele Ford), au curatat rezervorul, au schimbat filtrul de motorina si au inlocuit si senzorul de la axul cu came fiindca dupa operatiunile aste masina nu mai vroia sa porneasca. Dupa ce au inlocuit senzorul a pornit.
Am plecat bucuros cu masina, mergea cam asa cum o stiam eu, si surpriza ... a inceput sa se opreasca din nou, dupa ce motorul ajungea la temperatura de regim, dar numai in ralanti, fara ca martorul din bord sa mai dea vreun semnal. Dupa asemenea opriri puteam sa-l pornesc imediat fara sa-i acord vreun ragaz.
M-am intors la service, au bagat-o din nou pe tester si au decretat, siguri pe ei, ca ar trebui schimbata, pentru inceput, pompa de injectie. Si pe urma? ... am fost curios sa aflu. Mi-au spus ca dupa ce se inlocuieste pompa, bineinteles pe cheltuiala mea, mergem mai departe si inlocuim injectoarele si... tot asa.
Nu m-am impacat cu solutia si m-am dus la alt service cu renume, specializat in sisteme Delphi. Le-am expus problema si, fara sa analizeze prea mult situatia, ma invitau si ei sa schimb pompa de injectie si apoi ... injectoarele si tot asa.
Le-am spus ca oricum nu cumpar pompa de la ei si atunci s-au aplecat asupra problemei si au schimbat un senzor de la pompa de injectie (3,5 mil lei) si masina nu s-a mai oprit, nici in mers si nici la relanti, dar parca motorul era altul: functiona mai zgomotos, mai infundat si era mai putin puternic; parca si pornirea era mai ingenunchiata, nu stiu cum sa zic.
Acum masina are urmatorul comportament:
la pornire, pana se incalzeste motorul bine, motorul functioneaza destul de rotund, ralanti stabil, fara sincope si are ceva forta. Dupa ce se incalzeste bine incepe sa aiba niste sincope, ralanti fluctuant, intreruperi si nu are forta. Aerul conditionat il ingenunchiaza efectiv. Dupa ce sa- incalzit bine de tot ralantiul este din nou stabil dar motorul functioneaza mai duduit. Daca incerc sa compensez lipsa de putere cu demaraje mai pronuntate, peste 2600-2700 incepe sa devina mai zgomotos si oricum nu sare in turatie cum sarea inainte.
Mai nou, a inceput sa faca alta chestie ciudata. Daca opresc masina cu motorul cald, dupa un drum mai lung, refuza sa porneasca desi am respectat procedura.

Acestea fiind spuse, ii rog pe cei avizati care pot sa puna simptomele cap la cap si sa traga o concluzie, sau pe cei care au mai intalnit asemenea probleme, sa-mi spuna si mie din ce parte trebuie sa incep sa rezolv problema cu motorul.
Pot fi busite toate injectoarele in conditiile in care motorul are momente cand functioneaza bine. Si, in orice caz, trebuie schimbate toate? Simptomele prezentate mai sus indica ca ar fi stricata pompa de injectie? Sau pompa din rezervor?
Exista vreo metoda sa inlocuiesc doar ce este stricat si tot sistemul de la un cap la altul (fiindca sunt foarte scumpe)?
Doua din service-rile cu nume nu mi-au putut indica exact problema fiindca nu au constatat erori la testare.
Acum stiu cum trebuia sa procedez dupa ce am pus benzina, stiu ca aditivul a facut mai mult rau si stiu ca era mai bine sa fac plinul saa chiar sa golesc instantaneu rezervorul, dar nu stiu cum sa rezolv acum problema fiind vorba de un motor TDCI.
Last Visitors


9 Dec 2013 - 20:17

Comments
Other users have left no comments for liviu108930.

Friends
There are no friends to display.
RSS Lo-Fi Version Time is now: 20th April 2024 - 01:41 AM
IPS Driver Error

IPS Driver Error

There appears to be an error with the database.
You can try to refresh the page by clicking here