IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Profile
Personal Photo
Rating
 
Options
Options
Personal Statement
alina100434 doesn't have a personal statement currently.
Personal Info
alina100434
novice
Age Unknown
Gender Not Set
Bucuresti
Birthday Unknown
Interests
No Information
Statistics
Joined: 27-February 07
Profile Views: 1*
Last Seen: 27th March 2009 - 02:22 PM
Local Time: Nov 22 2017, 08:53 PM
39 posts (0.01 per day)
Contact Information
AIM No Information
Yahoo No Information
ICQ No Information
MSN No Information
Contact Private
* Profile views updated each hour

alina100434

Membri

**


Topics
Posts
Comments
Friends
My Content
29 Mar 2007
Ei, nu-i chiar asa grav.

De fapt, ieri ma uitam pe site-ul astora de la Seat si au acolo optiunea (vedere 360 grade, int, ext). cum vroiam sa mai vad o data ibiza pe interior, ca asta era un cui pt mine, hopa imi cere sa instalez QuickTime View. Il Instalez, dau iar s ama uit, se conecteaza un pic..apoi error. ma rog, am renuntat si am dezinstalat si Quick Time (sa nu ma prinda sefu ca am mai luat ceva de pe net)

Azi insa, cand sa deschid un film (AVI) de pe hard, pauza, nu se mai deschide nici cu Winamp nici cu mediaplayer. Iar ieri mergea. de fapt, programele se deschid, apare ca ruleaza, dar nu se vede nimic, ecran negruuuu.
Nu stiu ce sa le fac! o fi pt ca m-am jucat cu QuickTime? (instalat, dezinstalat)
Momentam sunt probleme cu reteaua la serviciu, dar eu programele astea le am instalate pe C, si am cateva filme la fel, pe hard-ul meu.

Nu stiu ce sa fac, mi-e sa nu mai stric ceva, avti vreo idee???
29 Mar 2007
In asteptarea banilor pt masina (maxim 12-12,5k euro) cred ca am devenit campioana la versus-uri.
In alt topic alegeam intre 207, Ibiza si Noul Corsa.
207 a cazut (prea scump), Noul corsa a cazut (livrari muult prea intarziate)

Ibiza rezita eroic pe lista mea, la care s-au adaugat Grande Punto (e chiar primul pe lista acum) si Clio III ( e pe ultimul loc).
Deci lupta s-ar da, de fapt, intre Ibiza (nu stiu de ce nu pot renunta la ea, ma face sa intorc capul cand vad una pe strada) si Grande Punto, la acre acum se face reclama la modelul de 1,4/90CP, cu injectie pe benzina, care, spun ei e noua tehnologie. Habar n-am, eu nu ma pricep deloc, asa ca va cer voua ajutorul.
La Ibiza ma atrage nu stiu ce, cred ca fundul (imi place mult cum arata din spate), faptul ca mi s-a parut confortabila, ca are cursele scurte la schimbator. In schimb, la interior, cam austera. Un minus ar fi si ca e un model mai vechi...
Pe de alta parte GP e frumos (dar, totusi, poponeata nu mi se pare f reusita), la interior imi place mult, are comenzi pe volan, tapiterii colorate. Nu stiu ce sa cred despre "noua tehnologie" Merita?? Ce implica dpdv al fiabilitatii, costurilor de intretinere..etc?

Inclin catre GP si ca pret (daca pui pe Ibiza si oglinzi electrice si vopsea metalizata, iese mai scumpa decat Punto!), dar pt noul starjet inca n-am facut rost de oferta.

Astept pareri amabile si/sau avizate!

Va puuup!
13 Mar 2007
Iaca ce am gasit intr-o revista de femei. Mie mi-a placut articolul! biggrin.gif
Chiar sunt curioasa ce parere au barbatii blush.gif

“Masina si amanta nu se imprumuta!” e o vorba din folclorul masculin ce poarta in ea, pe linga un graunte de haz misogin, si dovada ca legenda, conform careia in sufletul barbatilor femeia si automobilul ocupa spatii si profunzimi similare, contine un dureros simbure de adevar. Scene comice de film, pagini de reviste auto, sau momente desprinse din imediata si cruda realitate ne arata cum barbatul adorat, ce abia-si ridica privirea catre un moft sau o durere de-a ta, si-ar sacrifica si ultimele farame de timp sau de buget intru frumusetea si integritatea partenerei lui cu patru roti.

Pentru barbati masina n-a insemnat niciodata doar un banal mijloc de transport, ci un fetis, o prelungire a personalitatii, o carte de vizita, o compensare a lipsei de virilitate, un potentator de curaj, un simbol falic, iar grija pentru ea devine, deseori, o obsesie, o refulare, un mijloc de evadare, un leac pentru singuratate, o daruire vecina cu adoratia.
Un barbat care se gandeste de zece ori inainte de a investi sentimente si bani intr-o relatie de dragoste sau care-si dramuieste cu precizie contabila devotamentul conjugal, pana la limita de subzistenta, poate dezvolta pasiuni incontrolabile pentru nu neaparat frumoasa din garaj.
Cu o detasare aproape autistica barbatul e in stare sa-si contemple ore in sir achizitia, sa-i lustruiasca bordul pana la epuizare, s-o asculte cum toarce sau cum huruie, sa umble duminici la rand in maruntaie unsuroase incercand sa-i vindece unei rable boli fara leac, sa intarzie la propria nunta asteptand diagnosticul de la service, cu ingrijorare, ca pe rezultatul unei biopsii.
Cele mai bine conturate fantezii sexuale masculine au ca decor habitaclul stramt al limuzinei personale. Intre cele trei, sau, dupa caz, cinci usi au loc, real sau doar imaginar, multe dintre nazbatiile lor erotice, cu partenere cucerite sau platite. Oricat de frumoasa si senzuala le-ar fi iubita din patul de acasa, e de nerefuzat o partida de sex oral la volan, ilegala, sordida, de preferat periculoasa, in plina viteza pe autostrada. Marturie sta celebrul caz al lui Hugh Grant, care si-a distrus aura de gentlemen rafinat si si-a compromis definitiv relatia cu superba Liz Hurley dupa ce a fost arestat la Hollywood, pe Sunset Boulevard, pentru o harjoneala in propriul BMW cu Divine Brown, o prostituata ieftina si urata.
Pentru femei, lucrurile nu au ajuns, inca, atat de departe. E drept si ca, poate niciodata, bagajul nostru genetic, croit dupa tipare ce pun abilitatile emotionale deasupra celor pragmatice, nu ne va da voie sa fim soferite la fel de bune precum barbatii. Cu exceptiile de rigoare, noi, femeile, vom sta intotdeauna mai prost la capitolul orientare, reflexele noastre vor fi mai lente, depasirile mai ezitante, parcarile mai stangace, iar masinile conduse de noi nu vor capata, poate niciodata, pe sosea, eleganta si fermitatea celor carora maiestria masculin-instinctiva de-a carmui le confera o tinuta frumoasa de drum.
Pe femeie au adus-o la volan emanciparea, dorinta de a fi in pas cu vremurile, nevoia de a-si face viata mai usoara. Pentru majoritatea femeilor masina inca este, din punct de vedere tehnic, un mister, iar emotional, valoarea carcasei ambulante n-o intrece in intensitate pe cea a masinii de spalat sau a cuptorului cu microunde. Azi sant multe femei pentru care sofatul a ajuns o rutina zilnica, viata de pieton o amintire veche si masina o componenta esentiala a existentei lor, precum electricitatea, apa curenta sau telefonul mobil. Insa, in acelasi timp, masina ramane, pentru femeie, un modern si util mijloc de trai, nu un scop in sine.
Femeile isi iau carnet ca sa nu mai astepte in statii, ca sa castige timp, libertate de miscare sau un job mai bun. Sofeaza pentru a scurta distantele, pentru a-si ajuta familia, pentru a-si proteja copiii, pentru a-si controla mai bine afacerile.
Femeile pot fi mandre de masinile lor, dar niciodata subjugate de ele. Femeile se pot gandi o saptamana ce culoare de caroserie sa aleaga, pot scoate dealer-ii din minti pentru a obtine exact dotarile pe care si le doresc, dar nu fac tragedii din zgarieturile minuscule de pe capota si nici nu le-ar trece prin minte sa puna pe aceeasi balanta timpul necesar inlocuirii unei bujii cu o ora de tandre]e in bra]ele omului drag.
Femeile nu se dau in vant dupa sexul in masina, cel putin nu atat de mult pe cat le-ar placea barbatilor sa creada. Din punct de vedere erotic, pe femei, spatiul inevitabil intim al masinii le imbie mai degraba la preludiu, la tatonare, la flirt, la o apropiere fizica de cel dorit, sub pretextul unei calatorii in scop nevinovat.
Mitul american al pierderii virginitatii pe bancheta din spate genereaza fantasme adolescentilor imberbi, insa-i la ani lumina distanta de felul in care-si viseaza fetele primele suspine de amor. Orgasmul pe care si-l provoaca Sharon Stone in Basic Instinct II, in timp ce goneste ametitor la volanul unui bolid, contrabalanseaza, intru diversitate, cliseul masculului excitat de viteza, insa acela e doar un film, cu scenariul scris de un barbat.
Pentru femeie, masina poate fi o provocare sau un simplu instrument de lucru, o declaratie de independenta, o nevoie, o fita, un accesoriu modern, dar niciodata o suta de cai putere argintii, luati in leasing, nu vor putea fi mai presus decat omul care-i stapaneste sufletul, ii alimenteaza sperantele si-i conduce visele.
7 Mar 2007
Dupa ce am eliminat Colt-ul de pe lista mea (scuze posesorilor de Colt care s-au simtit lezati, in discutia de pe celalalt topic al meu), am fost la drive test la Seat Ibiza si la Peugeot 207. Ibiza e ok, nu mi-a lasat impresie proasta, nu e f zgomotoasa, e confortabila..exact ce imi doresc..iar 207 e..biju..insa cam scuuump. Imi place mult cum arata noul Corsa, cu mutra aia pisicoasa...dar am fost la DiBas si nu mai primeau comezi, iar pt cele deja facute dureaza intre 5-9 luni!
Chiar merita masinuta asta??? Unde pot testa si eu una pe benzina??(la drive test au toti numai pe motorina)
Poate ma ajuta unul dintre voi...Nu stiu , ma gandeam ca daca merita, de se bat toti pe ea, mi-o aduc din Ungaria sau din Germania..

Daca nu, storc buzunarul si-mi iau 207...
Voi ce ziceti?
27 Feb 2007
Am postat si la topicul despre marci de masini despre cat de tare m-a dezamagit Colt-ul! (am fost la un drive test) Arata delicios dar merge ca o dacie veche, huruie ca tractorul (chiar si cea pe benzina), iti zgaltaie ficatii la cea mai mica denivelare.
Acum ca stiti ce ma deranjeaza (vreau o masina confortabila, silentioasa, "pufoasa", moale, care sa nu-mi aminteasca de o dacie din '70) ce m-ati sfatui? ibiza, New Corsa sau Grande Punto? Am sa merg la drive teste dar m-ar interesa parerea posesorilor unor astfel de marci. Dispun de maxim 12.000 euro pt masina dar vreau sa fie moderna, comfortabila si sa consume putin. Cer prea mult???
Last Visitors


17 Jul 2009 - 14:35

Comments
Other users have left no comments for alina100434.

Friends
There are no friends to display.
RSS Lo-Fi Version Time is now: 23rd November 2017 - 01:53 AM
IPS Driver Error

IPS Driver Error

There appears to be an error with the database.
You can try to refresh the page by clicking here