IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Profile
Personal Photo
Rating
 
Options
Options
Personal Statement
m100342 doesn't have a personal statement currently.
Personal Info
m100342
novice
Age Unknown
Gender Not Set
Bucuresti
Birthday Unknown
Interests
No Information
Statistics
Joined: 26-February 07
Profile Views: 312*
Last Seen: 1st August 2008 - 03:33 PM
Local Time: Apr 27 2024, 06:04 PM
20 posts (0 per day)
Contact Information
AIM No Information
Yahoo No Information
ICQ No Information
MSN No Information
Contact Private
* Profile views updated each hour

m100342

Membri

**


Topics
Posts
Comments
Friends
My Content
1 Aug 2008
Salutare tuturor...din necesitate a trebuit sa-mi cumpar o masina si am cumparat un volvo 440 1,6i 1996...am venit cu el din anglia,fara probleme pe drumurile europene.insa odata ajuns in tara,aseara,am vrut sa-l pornesc si nu l-am putut porni.am curent in baterie,dar nu am lasa sa-l pornesc,este ca si cum nu actionez imobilizatorul inainte de a-l porni,cu toate ca-l actionez.tot la fel de ciudat,dupa un timp,ma lasa sa-l pornesc.aceasta problema am avut-o odata si in anglia,inainte sa plec,dar nu mai tin minte pe ce am dat vina.insa aseara eram cu un amic in masina si el mi-a sugerat aceasta varianta a cipului din cheie si a imobilizatorului....am fost cu masina la un electronist si el mi-a sugerat ca ar trebui sa schimb bateria din telecomanda...apoi am cerut o a 2-a parere la un service bun din valcea si ei mi-au spus ca au mai avut probleme cu imobilizatoarele la diferite masini si ca nu se baga nimeni in valcea sa le faca,ci ca ar trebui sa ma duc cu masina in bucuresti,la reprezentanta,ca numai ei pot repara cipul din cheie si imobilizatorul.voi ati avut probleme asemanatoare?astept sfaturile voastre...multumesc anticipat.....
12 Aug 2007
salut,am vazut pe acest forum ca exista numeroase probleme legate de injectoarele de la tdci.Stiu ca sunt foarte pretentioase,dar sunt si la fel de laudate,fiind unele dintre cele mai bune sisteme common-rail.Poate ca si lipsa service-urilor si a personalului calificat de la noi le fac sa aiba asa probleme.Si atunci,motorizarea tddi,mai "invechita",nu la fel de performanta si de pretentioasa,nu este mai recomandata pentru romania?Care ar fi avantajele motorizarii tdci fata de tddi?La tddi,este pompa clasica de motorina,care daca trebuie schimbata nu este la fel de scumpa ca injectoarele de la tdci.Apoi,este motorina mai slaba,care afecteaza injectoarele,la fel si "mecanicii"care-si dau cu parerea,daca te duci la 3 service-uri,ai 3 pareri diferite.Nu este mai simplu de intretinut un motor tddi fata de un tdci?Dar un motor 1,6i?Are cineva?Ce probleme pot aparea la aceasta motorizare?este scumpa intretinerea lui?Si in alta ordine de idei,de ce in romanii nu aleg cutia de viteze automata?Ce probleme pot aparea la aceasta cutie?L-am intrebat odata pe un mecanic de la reprezentanta Ford locala si a zis ca "nu domne,nu sunt bune",dar din ce motive nu a stiut sa-mi spuna.Oare inginerii de la Ford,VW,etc sunt atat de idioti ca sa nu vada ca exista probleme cu ele?Multumesc anticipat.Astept parerile voastre.
27 Jul 2007
Salut,asa cum v-am spus am de ales intre 2 masini,ambele motorizare 1,6 i,un focus din noiembrie 2002 din germania si un golf 4 din 2001 din italia.ambele au aceleasi optiuni,ambii proprietari spun ca au carte service cu reviziile la zi.Eu as inclina spre golf.problema e ca am vorbit azi cu italianul si mi-a spus ca-mi trebuie o platforma sa aduc masina ca ei nu se ocupa de numere de export si nu fac chestia asta.Am intrebat din ce motiv si mi s-a spus "politica industriale",care nu inteleg prea bine ce inseamna.Voi ati adus masini cu platfoma?m-a cam pus pe ganduri ca cu totii ne dorim sa vedem ce pot masinile pe care le cumparam de dincolo pe strazile/autostrazile lor.In afara de contractul de vanzare-cumparare si brieful masinii,de ce mai am nevoie?Pentru ca numere de zoll nu mai nevoie sau asigurare la masina,daca vine pe platforma.Stiti firme de transport care se ocupa cu asa ceva?Astept sfaturile voastre,multumesc.
26 Jul 2007
Salut,
Poate sa-mi spuna cineva ce acte trebuie sa fac in germania atunci cand cumpar o masina? Exista un birou unic la care sa ma duc cu neamtul si sa facem toate actele astea?A fost cineva in KOLN si le facut?
-contract vanzare cumparare
-brief
-certificat euro 1(cum se spune in germana?)
-numere provizorii
-asigurare provizorie(14 zile?)
-altceva??
cam cat costa toate astea?am inteles ca in jur de 200 euro,asa este?
odata ajuns la vama romaneasca,nadlac,,ce formalitati trebuie indeplinite?se mai plateste ceva? mai trebuie platit pe undeva TVA?la noi,la ei?
multumesc anticipat si astept sfaturile voastre.
25 Jul 2007
Salut,am gasit sa-mi iau un focus cu motor 1,6 cmc 101 cp din germania.Are cineva asa ceva?Cum este motorul?Are putere in el?Trage?
Poate sa-mi spuna cineva ce acte trebuie sa aduc din germania atunci cand o cumpar?
contract vanzare cumparare
brief
certificat euro 1(cum se spune in germana?)
numere provizorii
asigurare provizorie(14 zile?)
cam cat costa toate astea?am inteles ca in jur de 200 euro,asa este?
odata ajuns la vama romaneasca,nadlac,,ce formalitati trebuie indeplinite?se mai plateste ceva?
multumesc anticipat si astept sfaturile voastre.
Last Visitors
m100342 has no visitors to display.

Comments
Other users have left no comments for m100342.

Friends
There are no friends to display.
RSS Lo-Fi Version Time is now: 27th April 2024 - 11:04 PM
IPS Driver Error

IPS Driver Error

There appears to be an error with the database.
You can try to refresh the page by clicking here