Sal!Iti recomand sectiunea Audi de pe
www.vwforum.ro!
Uite si niste preturi la piese(ptr 1.8):
QUOTE
curea distributie,rola intinzatoare,rola A/C,curea mica(cred ca de la pompa de apa)=6700000lei .
Trenul de rulare fata este identic cu cel de pe Passat B5 si B5.5,adica multi-link(cate 4 brate dr-stg):confortabila,dar sensibila.
QUOTE
Un brat costa cam 3-4 milioane functie de furnizor. Despre calitate....teoretic ar trebui sa fie aceeasi pentru ca, din cate stiu eu, in Romania nu se fabrica asa ceva. Eu am schimbat 3 pana acum, Bilstein. Personal, nu recomand "bucsarea" lor. Costa mai putin -> rezista mai putin. Ofera cineva garantie dupa bucsare? Nu prea cred si nici nu m-as juca cu articulatia masinii.
Pareri de pe forum referitor la A4 1996-1997:
QUOTE
Cred ca este A4 din generatia respectiva este o alegere excelenta... sunt foarte multumit de calitatea masinii (nu pun la socoteala o problema bizara a injectiei de la motorul meu, sunt convins ca nu este un caz reprezentativ).
Singura problema potentiala de fiabilitate care se poate dovedi costisitoare (in plus fata, sa spunem, de VW cu care te-ai obisnuit) este suspensia fata, cu brate paralele din aluminiu si pivoti ne-demontabili. Aceasta suspensie este mult mai costisitor de intretinut decat McPherson-ul de pe masina ta actuala, un asemenea brat costand in jur de 3-4M si pe gropile autohtone fiind destul de "expus".
Bafta!