Help - Search - Members - Calendar
Full Version: nu porneste dupa ce se incalzeste
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Opel
silviu73124
Salut.

Am mai scris mesajul asta dar in speranta ca cineva imi va raspunde il pun iarasi.Este vorba despre un Vectra B din 97 si are cam 150 k km. parcursi.Porneste fara probleme si merge foarte bine pana se incalzeste dupa care se aprinde un bec galben in bord(al 3-lea de la dreapta la stanga,numarand de la indicatorul de km)si se opreste.Apoi porneste iar abia dupa o ora sau doua cand se raceste motorul complet.Si tot asa...porneste..se incalzeste...se opreste..etc.Apa in vas este la nivel si nu urca mai mult de 85 C.Uleiul este la nivel maxim pe joja.Motorina bag numai de la PECO si filtrele sunt schimbate recent.Problema asta o am de doua zile si nu stiu daca este de natura electrica sau mecanica.Daca s-a confruntat cineva cu problema asta il rog sa-mi spuna cum a rezolvat-o.Pe cei care se pricep ii rog sa ma sfatuiasca ce si cum sa fac ptr ca in rest sunt foarte multumit de masina asta.Hai ca sunt novice!!![/b]
stefan44002
Am intalnit aceeasi problema ca si tine , la o Dacie - biggrin.gif
Multi ar putea sa spuna ca nu se compara, dar amandoua masinile au electromotor, nu-i asa?. Ei bine problema este electromotorul- datorita caldurii , materialelele se dilateaza - periile colectoare( carbunii ) sunt uzati. Cand motorul se raceste, revin la parametrii si motorul porneste. Deci du-te la un service specializat pe parte electrica - demonteaza electromotorul -nu stiu insa daca la Opel poate fi demontat cu usurinta.
Bafta!
silviu73124
Nu se pune in discutie problema electromotorului pentru ca se simte cand "da in greu" sau "fura curent" si oricum l-am verificat si este ok.
Dupa ce am consultat mai multi mecanici am ajuns la probabila concluzie ca este vorba de un senzor de temperatura care este amplasat pe blocul motor si care la randul sa da comanda calculatorului care opreste injectia.Asa isi dau cu parerea cei mai multi.Oricum voi merge la un service autorizat pana la urma,insa ma gandeam ca poate cineva a mai intalnit problema asta si o putem dezbate.Din pacate in afara de Stefan n-am mai primit nici un raspuns.Bafta tuturor!
stefan44002
Iti spun sincer ca nu mi-a venit sa cred ca a fost electromotorul - la rece pornea la sfert, nu fura curent sau dadea greu. Ar putea fi si senzorul de temperatura, dar in mod normal, daca acesta e defect, ar trebui sa-ti apara la bord semnul "check engine".
Bafta si sa- mi spui ce a avut.
Tib37130
Eu am un Astra F, motor X16SZ. Am patit si eu aproape aceasta problema. Mi sa oprit odata, si nu a mai pornit pana cand nu sa racit. Problema era valva EGR. A ramas blocat in stare deschisa. Din cauza asta nu a pornit motorul.
silviu73124
Azi am fost la un service cu tester si am facut testarea.Se pare ca problema mea are un raspuns simplu care se numeste "senzor turatie".Alte probleme nu au fost depistate la repetarea testarii.desi m-au speriat vreo cativa "meseriasi"ca ar fi pompa de injectie sau modul electronic al pompoi de injectie.Asa ca astept sa vina piesa si sa vedem rezultatele.Dupa inlocuire va spun daca totul este ok!Deci...cei care aveti probleme ca cea reclamata de mine...verificati si senzorul ala de turatie...lua-l-ar dracii!
Bafta tuturor!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.