Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Citroen C4 Coupe nou sau Volkswagen Passat SH?
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
Violeta76346
Am nevoie disperata de sfaturi, pentru a ma putea hotari. Mie imi place f. mult cum arata C4 coupe-ul (pe care mi l-as permite nou). Pe de alta parte, in aceeasi bani as putea sa-mi iau un VW Pasat din 2002-2003 (cred), acesta fiind o alta masina care imi place (mai ales modelul nou mi-ar fi placut, cu lampitele alea rotunde, dar...nu mi-l permit financiar). Ideea este ca nu stiu care alegere ar fi mai inteleapta. Ma puteti ajuta impartasindu-mi opiniile voastre? Pleeease! Convingeti-ma intr-un sens, sau in altul!
HalbaSus
Cred ca ar fi util sa citesti topicul acesta: http://www.masini.ro/forum/viewtopic.php?t=9687 Comparatia e intre un megane si un passat SH dar per total poti vedea avantajele si dezavantajele masinii noi sau sh.
Bugnar74523
Ar trebui sa ne spui pentru ce vei folosi masina.Passatul si C4 Coupe sunt din clase diferite.
Daca nu o sa fie masina de familie merita C4 un plus fiind faptul ca e masina nou(o sa ai garantie ceea ce nu poate fi vorba la Passat)
Citroen parca ofera si cea promotii.
Violeta76346
Masina o voi folosi pentru mine si pentru mine cand voi merge undeva cu sotul meu. Nu stiu daca asta o face masina de familie... :angel:
Intre noi fie vorba, sotul meu este un mandru conducator de Logan...if you know what I mean
James Kilowatt
Daca ai de gand sa o tii timp indelungat, eu as alege masina noua. Daca vrei sa o schimbi peste 2-3 ani, atunci cea noua se devalorizeaza mai repede.

Personal, as alege masina noua (desi nu Citroen, insa asta e altceva). SH-urile de 3 ani pot fi dubioase. Exista foarte multi care stiu de la inceput ca le vor revinde in 3 ani si atunci le forjeaza de le iau dracii si fac intretinerea la minim. Eu cunosc personal pe cineva de genul asta, care are exact passat tdi si care intr-o duminica i-a completat uleiul cu ulei de benzinar de la mine blush.gif Ca sa reuseasca sa arda atata ulei in cateva sute de km incat sa i se aprinda becul la bord, inchipuie-ti cum a forjat-o. Oricum nu-i pasa de ea, in cateva luni expira leasingul si o da inapoi la dealer si ia alta, iar pe asta probabil o cumpara vre-un samsar sau un roman convins ca a facut afacerea vietii lui, cu o masina "de dincolo" luata direct de la concesionarul VW.
ncristi
Eu as merge sigur pe C4 smile.gif
DORU
Passat daca ai o sursa de incredere SH, C4 daca nu. Sa ai in vedere ca frantuzoaicele ajung repede la service cu probleme de fiabilitate. E suficient sa vizitezi 2 dealeri (unul PSA celalalt VAG) si iti faci o parere.
Violeta76346
Am citit si versus-ul Megane nou- Passat sh si am vazut ca si acolo majoritatea inclina catre masina noua.
Ideea este ca nu am nicio sursa de incredere SH; de fapt nici nu stiu prea bine daca inteleg sintagma: adica daca o iau de la un prieten/cunostinta? Masina voi fi obligata sa o tin mai mult, pentru ca nu o iau cu banii jos, ci o voi plati in 5 ani, la banca. Deci, minim 5 ani.
Despre "frantuzesti" stiam ca nu sunt grozav de fiabile si de cautate la revanzare. Insa design-ul de la C4 Coupe m-a dat efectiv pe spate. Mi se pare futurist si imi place la nebunie, desi eu sunt o persoana mai degraba clasica. Dar deh...contrariile.
Daca mi-as permite rate la un VW Passat nou, mi l-as lua pe acesta. Dar deocamdata nu-mi permit masina de 20 000 euro (decat daca as manca la cantina saracilor si as sta in cort). blush.gif
DORU
Un coleg de-al meu de servici are un C4 Coupe 1.6 benzina negru si este multumit de masina pana acum (are 3 luni). Deci...go for it!
romb
si eu am un C4 coupe 1.6 negru biggrin.gif biggrin.gif si sunt foarte multumit de el ... si culmea tot de 3 luni ...

oricum comparatia ta e cel putin ciudata intre un sedan mediu SH cu pretentie de premium , si un 3 door hatch frantuzesc ... deci deducem ca nu stii prea bine ce vrei , si in principiu vrei o masina care sa dea bine ...

amandoua dau bine , C4 prin design , Passat prin renume si prestanta , dar din moment ce ai spus de rate decizia e clara , C4 all the way.

mi se pare o mare prostie sa platesti 5 ani rate la o masina forjata deja prin strainatate . second-hand decat cash .
florin55503
daca in rate si eu zic noua. gandeste-te doar ca nu stai cu frica de ati pica ceva si apoi sa vezi distractie. si rate si bani pt reparatii. nu suna chiar bine.
Violeta76346
Adevarul este ca sunt femeie si nu ma dezmint nici la alegerea masinii. Vreau o masina care sa imi placa si cu care sa nu imi fie rusine pe strada. Daca imi plac hatchback-urile sau sedan-urile asta e alta treaba...Imi plac sedanurile, dar m-am uitat si catreC4 pentru ca...C4 Coupe-ul este ALTCEVA si atunci, as fi dispusa si eu sa mai pierd din confortul sedanului, doar pentru a conduce o masina cu un design asa de avangardist.
Dar daca vrei, romb, un alt criteriu care sa apropie C4 Coupe-ul de VW Passat SH, atunci acela este criteriul banilor. Si cred ca multi facem asa: ne uitam intai in portofel/banca si apoi la masinile pe care ne-ar placea sa le conducem si vedem care se potriveste cu banii pe care-i putem da. Dupa aceea trecem si rafinam oferta pe cai putere, dotari, consum, culori.
S-ar putea ca barbatii sa plece in cautarea unei masini zicandu-si :"Ia sa vad eu care-i oferta daca vreau sa-mi iau eu un hatch, sa nu fie benzinar, si sa aiba peste 100 cai sub capota".
De aceea se spune ca femeile sunt de pe Venus, barbatii de pe Marte.
Leone
si eu as recomanda masina noua, chiar daca citroen nu sta foarte bine la capitolul fiabilitate (nu eu spun asta ci studiile de piata referitoare la fiabilitatea marcilor); mai ales ca ai de gand sa tii masina pt mai mult timp...

in plus designul lui C4 coupe e deosebit...arata ff bine mai ales dc il comari cu cel al passatului-care are tendinta spre clasic! (ok, stiu ca aceasta comparatie nu e tocmai la locul ei!) biggrin.gif
romb
QUOTE(Violeta76346)
Dar daca vrei, romb, un alt criteriu care sa apropie C4 Coupe-ul de VW Passat SH, atunci acela este criteriul banilor. Si cred ca multi facem asa: ne uitam intai in portofel/banca si apoi la masinile pe care ne-ar placea sa le conducem si vedem care se potriveste cu banii pe care-i putem da. Dupa aceea trecem si rafinam oferta pe cai putere, dotari, consum, culori.
.


de acord cu tine ca banii sunt o problema ca altfel am conduce toti numai masini de lux ... dar tocmai asta e problema , daca iei Citroen-ul nou singura cheltuiala 5 ani va fi rata , daca ai si putin noroc desigur , pe cand la Passat sh vei avea 100% cheltuieli costisitoare plus rata. unde mai pui ca si casco va fi mai mare.

eu nu zic sa iei C4 ca am eu si e cea mai tare , poti lua orice alta compacta echivalenta care iti place , eu zic sa nu iei masina second-hand de clasa medie in rate pe 5 ani.
Mihai64798
C4-ul nu este o masina extraordinar de fiabila este adevarat, insa depinde si ce vrei sa faci cu ea. Pe drumuri de oras cativa ani de zile nu o sa cada. Passatul deja are o prestanta, are un nume insa precum a amintit cineva mai sus, trebuie sa ai ceva cunostiinte (tehnice) si pe cineva care sa te indrume in momentul cand vrei sa cumperi o astfel de masina intrucat riscurile sunt multe si mari. In plus, aveti copii, sau planuiti sa aveti curand ? Pentru ca daca o sa aveti )sau aveti deja, o masina in 3 usi o sa va dea de cap (mai ales ca ai spus ca vrei sa o tii 5 ani minim). E o alegere putin dificila avand in vedere clasele diferite in care se incadreaza masinile si diferenta noua/sh. E drept, tie iti place designu la c4 si este mai mult decat clar ca trebuie sa iti si placa ceea ce conduci, iar pentru tine ca doamna, o masina noua te-ar scuti cel putin teoretic de anumite neplaceri ulterioare (service-uri).
romb
[quote="Mihai64798"]C4-ul nu este o masina extraordinar de fiabila este adevarat, insa depinde si ce vrei sa faci cu ea. quote]

eu cred ca C4 e prea noua ca sa poate fi categorisita drept fiabila sau nefiabila.afirmatia ta arata o adversitate clara fata de marcile frantuzesti care nu prea isi are rostul pe un forum care se vrea tehnic.
iar daca afirmatiile ti le bazezi pe ce ai citit pe diverse forumuri monomarca sa stii ca acelea nu sunt intotdeauna cel mai bun loc de a-ti aduna informatiile ...
HalbaSus
Cred ca informatiile referitoare la fiabilitatea C4 au fost deduse din pozitiile slabe ocupate de marcile frantuzesti in sondajele de fiabilitate (oricare ar fi ele). E drept ca fiabilitatea modelelor anterioare nu e obligatoriu sa se reflecte la modele noi... dar este si asta un indiciu.
romb
eu unul nu m-as ghida dupa ele ... am avut un renault luat SH si a avut masina aia o fiabilitate maxima (a se citi ca nu a cerut nici un RON cheltuiala) ... citroen nu am avut pana acum , dar masina pare bine inchegata si eu nu cred sa fie probleme.
Armadyllo
C4 as recomnada si eu unei doamne/domnisoare.Daca fiabilitatea s-ar adeveri,macar ai garantia,care te scoate.Acum nu stiu daca iti acopera chiar totul,dar este varianta mai sigura.La SH...sansele sunt 50/50 %.Poti sa o dai bine,dar valabila este si cealalta varianta.Cadgeturile probabil vor fi aceleasi,dar sigur vor fi diferente la confort,in primul rand.....spatiu,calitatile materialelor,si ar mai fi.

Daca mai dai si ceva detalii la motorizare,nivel de echipare.
Un prieten din Castellon,si-a luat un Passat TDI 1,9- 130 Cp,2002,60000KM. Acum masina are un an si nu a avut nimic probleme.A adus-o printr-o casa de maisini din Germania,a avut si garantie 6 luni.L-a ajuns 15 mii si un pic...cam 12800 in Germania.Mi-a placut nivelul confortului,spatiu si suspensia.

'Tre sa alegi singura...faci un drive test cu C4...si poate ...poate.
Vlad72257
Parerea mea e ca in primul rand depinde de unde iti iei passatul SH.Mie unul nici nu mi-ar trece prin cap sa-l iau din Autovit,dar ma rog,poate sunt speriat eu de masinile sh.

Pot in schimb sa-ti spun niste lucruri legate de C4 Coupe.

1.In primul rand,e prea devreme ca sa fie catalogata drept o masina fiabila sau nu si nu cred ca ar fi avut asa mare succes la vanzari daca ar fi fost doar o masina frumoasa (vezi fiat stilo).

2.O problema ar fi usile gigantice,chiar nu mi-am dat seama de incomoditatea lor cand ma uitam la masina in showroom.E destul de complicat atunci cand vrei sa parchezi langa o alta masina.Trebuie sa fii un pic contorsionist ca sa nu ii izbesti pe cei din jur.Si tot legat de contorsionism,tin sa spun ca accesul in spate este destul de dificil,deci uita sa bagi vreo persoana batrana ca mai mult ca sigur ca in noaptea aia va dormi pe o scandura de lemn.

3.Vizibilitatea in spate.Datorita lunetei,sau mai bine zis lunetelor cand te uiti in retrovizoare,bucata aia de plastic negru este exact pe mijloc si aici se vede ca stergatorul a fost gandit in ultimul minut,fiind minuscul si putand sa stearga doar partea de jos asa ca atunci cand e geamul murdar si dai sa-l stearga,vezi doar printr-un semicerc cat jumate de disc.

In rest,nu pot decat sa-ti recomand masina asta,este destul de bine dotata pentru banii pe care ii dai iar probleme nu am avut de nici un fel cu ea.Singurul lucru ar fi ca,in timp o sa cam scartaie plasticele din ea. Pana si cei de la ATS in mai multe randuri mi-au zis ca e o masina foarte buna.

Apropo de ATS,ei sunt de fapt ultima si cea mai mare problema. Datorita numarului mare de citroenuri vandute in ultimul timp si faptului ca exista doar un singur service autorizat in Bucuresti,dupa ce Champion a fost exclus,programarile pt orice problema sunt paralizante,la fel si perioada cat iti tin masina in service.De ex. pt o schimbare de bara fata,m-au programat peste 5 saptamani si trebuia sa tin masina in service vreo 10 zile.

Sper ca te-au ajutat sfaturile mele si mult succes.
romb
Vlad are dreptate , nu am vazut nici o masina cu usile atat de mari si de grele as completa.daca masina e cocotata pe o bordura usa in panta e foarte greu de impins.
De asemenea ma dezamageste felul cum sunt lipite fetele de usi , tremura rau de tot , basul dat un pic mai tare le scutura puternic , iar geamurile scot sunete urate. Se poate face ceva in privinta fetelor de usi ...?
@Vlad , tu cati km ai cu masina ?
Vlad72257
Am doar 4000km.Ai dreptate cu fetele de la usi,sunt parca prea subtiri si plasticul este cam ieftin dar nici nu ma asteptam la atceva.Stiu ca acum parem ca si cum am cauta nod in papura dar tin sa spun ca sunt foarte multumit de masina.Taica-miu a dat 25.000 E pe un 407 si tot nu iti da senzatia de plastice de calitate.
Asta e lucru stiut,ca francezii taie din costuri la calitatea asamblarii. Ce am observat ca aceleasi butoane de la geamuri electrice le gasesti pe toate masinile facute de PSA. De la C1 de 8000E ,la 407 de 25.000 pana la C6 de 55.000.Se vede care e politica lor.E o diferenta intre calitate si fiabilitate.
romb
masina nu e proasta , spun de usi pentru ca nu am altceva de reprosat si nu vreau sa par ca o ridic in slavi...asta cu componentele comune la francezi chiar nu e grava , studiaza masinile din grupul VAG si o sa vezi cate elemente comune au ... dar se pare ca asta e viitorul. am vazut ca odata cu faceliftul la 307 a primit cd-player-ul , climatizarea , afisajul comp de bord si levierul cutiei de viteze de la C4.
Violeta76346
Nu am inteles cu ce impieteaza marimea usilor asupra parcarii alaturi de o alta masina. Nu poti deschide usa complet ca sa iesi?
Si cum e cu statul in spate? De ce e accesul dificil? Nu e spatiu?
Eu nu am intrat inca in niciun C4 coupe si chiar eram ingrijorata daca nu cumva voi fi dezamagita dupa ce voi vedea habitaclul, in ciuda designului masinii de care m-am indragostit.
Iarasi, aveam instinctiv temeri legate de privitul prin luneta aceea avangardista, prin retrovizoare.
Faza cu service-ul e nasoala rau. Exista oare sanse pentru remedierea situatiei, adica sa se faca mai multe service-uri?
Dat fiind ca de cand am deschis topicul si pana acum hotararea mea de a-mi lua C4 crescuse simtitor, astept sa-mi spulberati temerile. blush.gif
Ma hotarasem sa dau in iunie banii pe un C4 coupe 1.4 rosu (evident, ca doar sunt femeie biggrin.gif ). Imi mai place si negrul si jaune scott-ul si bronzul persan si argintiul. Am vazut un C4 jaune scott in fata la "La Fourmi", frumusel rrrrau si se uita toata lumea la el, intorcand capul dupa ce trecea.
Ah, si inca ceva: in cat timp iti vine masina dupa ce faci comanda si de la ce dealer? Adica daca dau banii la jumatatea lui iunie pe cand pot fi in masinuta? Ca sa stiu cum imi planific si eu concediul... biggrin.gif
romb
pai problema e ca usile sunt foarte mari si trebuie sa ai loc suficient pana in masina vecina sa le deschizi.

cat despre culoare rosu de la C4 nu e cel mai reusit posibil , e mai mult un caramiziu , bronze persan arata oribil pe coupe , am vazut si eu si e jale , iar jaune scott nu se mai fabrica , ultimele pe stoc au zburat...

raman negru si argintiul (atentie gris aluminium !!! nu celelalte) . amandoua arata superb cu coupe , eu zic sa alegi dintre astea.
de asemenea masina arata absolut superb pe alb (blanc banquise) si fiind si culoare nemetalizata scade pretul cu aprox 300E , dar nu exista pe stoc si trebuie data comanda.

spatiu e absolut suficient , iar accesul e facil , eu nu am gasit nici un inconvenient...

vizibilitatea spate e foarte proasta , trebui sa fi sofer bun sa parchezi cu spatele sau lateral ca mare lucru nu se vede...dar te obisnuieste sa vezi luneta despartita in doua in retrovizoare... eu oricum folosesc decat oglinzile laterale si nu ma deranjeaza.

daca esti din Bucuresti nu ar trebui sa ai probleme cu service-ul ... eu in Craiova inca il astept , am inteles ca in jur de 1 iulie e gata ....

daca masina se afla in stocul importatorului va fi la tine in 2 saptamani , daca se lanseaza comanda in jur de 2 luni jumatate.
Violeta76346
Rosie nu am vazut niciuna prin oras, deci nu ma pot pronunta pana nu o vad; mi-a placut pe site, in poze.
Am vazut in schimb gris aluminiu si mi-a placut f. mult.
La fel, am vazut si bronz persan si mi-a placut. De fapt, pana la a ma uita pe site la culori am crezut ca este culoarea olive. Eu am vazut-o pe la ora amiezii si mi s-a parut foarte frumoasa cu aceasta culoare.
Negrul imi place de cand ma stiu. Totusi cred ca e mai potrivit pe o limuzina; desi nu da rau deloc pe C4 coupe, dupa mine nu o pune in valoare suficient.
Alb n-am vazut.
Cat despre soferie...cam nasol. Eu sunt incepatoare, in sensul ca am permis de mai multi ani dar nu am condus decat ocazional masina sotului, seara cand iesim sau cand am eu treburi si el nu. Deci...nu am reflexele unui bun sofer. Inca nu-mi ies toate parcarile ca la carte si inca am emotii cand trec la milimetru pe langa o masina scumpa.
Vlad72257
Tinand cont ca masina mea era pe stoc(n-am avut rabdare sa astept biggrin.gif ) totul s-a miscat destul de repede.Trebuie sa fie o sincronizare intre trailerul care vine din Ungaria din cate am inteles,ca acolo este depozitul mare si momentul platii asa ca in CEL MULT 2 saptamani,poti sa te sui in masina.

Daca esti mai pretentioasa in ceea ce priveste culoarea si dotarile si vrei sa o iei pe comanda,atunci va trebui sa astepti 3 luni,stiu pare mult. Depinde cum vrei s-o iei:credit auto,leasing sau banii jos.Pentru comanda o sa fie nevoie de un depozit inainte,nu mai stiu exact cat,parca 800E,asta ca sa nu te razgandesti cand ajunge masina in tara.

In rest,mi s-au parut cei de la ATS ca s-au miscat destul de ok la ceea ce inseamna livrarea masinii.

Si inca ceva,pe langa reducerile de rigoare care o sa ti le faca pe loc(radio-cd,jante,6 airbaguri),depinde de varianta,mai e loc de o reducere de 5% daca esti perseverenta.......dar ramane intre noi asta :angel: biggrin.gif,incearca la dealerul de pe Titulescu.

QUOTE(romb)
daca esti din Bucuresti nu ar trebui sa ai probleme cu service-ul ...


Din pacate serviceul e jalnic.Nu din cauza angajatilor,dar din cauza aglomeratiei infernale si a programarilor paralizante.......multe multe saptamani.
romb
pai cate service-uri sunt in Bucuresti de e asa mare aglomeratie ?
Mihai64798
[quote="romb"][quote=Mihai64798]C4-ul nu este o masina extraordinar de fiabila este adevarat, insa depinde si ce vrei sa faci cu ea. quote]

eu cred ca C4 e prea noua ca sa poate fi categorisita drept fiabila sau nefiabila.afirmatia ta arata o adversitate clara fata de marcile frantuzesti care nu prea isi are rostul pe un forum care se vrea tehnic.
iar daca afirmatiile ti le bazezi pe ce ai citit pe diverse forumuri monomarca sa stii ca acelea nu sunt intotdeauna cel mai bun loc de a-ti aduna informatiile ...[/quote]

Dimpotriva, printre altele sunt fan Peugeot, prin urmare nu am nici o adversitate fata de masinile frantuzesti. Afirmatiile se bazeaza pe experienta personala.
Vlad72257
QUOTE(romb)
pai cate service-uri sunt in Bucuresti de e asa mare aglomeratie ?


Serviceurile sunt in numar de 1.Si n-as putea sa spun mare si lat, ATS Pipera.

Inainte,mai era si Champion,dar ATS a incetat colaborarea cu ei. Asa ca si la o banala revizie,sau vizita de 1500-2500 de km trebuie sa astepti cateva saptamani,2-3.Pur si simplu,nu fac fata si din cate observ,numarul de Citroenuri creste deci viitorul il vad si mai negru.

Sper din toata inima ca o sa mai deschida si alte serviceuri dar cand i-am intrebat pe cei de la ATS mi-au dat raspunsul foarte concret, "In viitor".

Din cate am inteles,tot mai multi de pe clubcitroen.ro se gandesc sa isi faca reviziile sau alte probleme la serviceurile din provincie.
romb
ar putea sa se duca la Pitesti. eu mi-am facut acolo verificarea de 2k si m-am dus intr-o vineri fara programare si nu era nimeni in sevice.
Violeta76346
Aveti idee la cat se ridica rata de leasing cu tot cu Casco pentru echiparea VTR de 1.4? Mai precis cam cat e Casco la ea, ca rata pe 60 de luni cu TVA inclus dar fara Casco este vreo 250 Euro (la avans 15%). Ca sa-mi fac niste calcule. Ah..si alarma si culoare, de astea uitasem, cred ca mai cresc putin rata si ele.
air_wolf
passat W12 560cp 15.000 de iepuroi pret germania. la banii astia sa ai motorul de bentley sub capota sa dea naiba ca merita 10000% sa-l iei sh. dar e adevarat, nu stiu ce garantie are si nici nu e recomandat ca masina de familie decit daca tati sau mami sint fost campioni de raliu :1:
romb
@air wolf , dute si te culca , si nu uita sa ne inviti la majorat :quiet: :rant:

@violeta , casco se calculeaza in functie de pretul DDP (adica cu toate taxele incluse al masinii) si pt persoana fizica in general variaza intre 4,5 si 5,5% din DDP. Ex la C4-le meu la o valoare de 14.200 E casco in primul an este 704E si il platesc in 4 rate trimestriale de 176E.
nu iti recomand sa platesti casco inclus in rata lunara pentru ca in cazul acesta , vei plati TVA si la valoarea casco-ului si rata va creste nejustificat .
diferenta de pret e mica intre 1.4 si 1.6 in echiparea VTR . de ce nu iei 1.6 ? consumul va fi tot pe acolo si exploatarea mult mai placuta ...
air_wolf
QUOTE(romb)
@air wolf , dute si te culca , si nu uita sa ne inviti la majorat :quiet: :rant:


masina o are o cunostinta, asa ca nu vad unde este problema. asta e un passat cu toate optiunile, cu un motor la care un posesor de C4 doar va visa. dar cum toti care iau o masina cu botul ascutit cred ca au ferrari...
HalbaSus
air_wolf... esti sigur ca are motor W12 sub capota unui passat ? Ori e vorba de Phaeton W12 ori e vorba de Passat W8... dar passat W12... sa fim seriosi...
air_wolf
Halba, avind in vedere ca tipul lucreza la VW tind sa cred ca e W12... altfel n-ar fi specificat puterea. pentru phaeton pretul mi se pare mic... totusi e prea mic... am sa-l rog sa-mi dea niste poze. pina atunci hai sa nu induc lumea in eroare si ii rog sa ignore ultimele 2 posturi ale mele.
Vlad72257
@air_wolf

Gaseste si mie pe un site oficial specificatiile tehnice de la acest passat "w12" pls

@restu

La leasing,ATS iti da ales intre Unita si Generali ca si companie de asigurari.La Unita,prima este 4.5% din valoarea ddp/an iar la Generali este 5.05%/an.Faza mai nasoala e ca ATS nu mai lucreaza cu decontare directa cu nici una dintre ele asa ca tre sa scoti banii din buzunar si sa-i recuperezi ulterior(mai usor la Generali,mai greu la Unita).Mai mult,pe toata durata contractului,rata Casco va fi integrata in rata masinii fara a putea suferi modificari pe durata contractului(ex: nr mare de daune sau numar mic de daune,depreciere,etc)
Cel mai important este ca prima de casco nu are TVA si facturile iti vin separat,una de la HVB Leasing si una de la HVB Insurance Broker.
Repet,toate aceste specificatii sunt pt achizitionarea masinii in leasing.
ncristi
C4 este un pas urias inainte pt citroen si un pas inainte si din punctul de vedere al fiabilitatii, calitatii asamblarii, materialelor etc.

Sg dubiu in a alege C4 este puntea spate care am inteles ca-i f asemanatoare cu ce-a a 307-lui si nu se preteaza de loc la gropile noastre.


Pe de alta parte passatul (modelele mai vechi) este masina care alaturi de G4 a ruinat imaginea W care fie vb intre noi nu este mult peste citroen in topurile fiabilitatii.

Eu as merge pe masina noua fara discutii in situatia asta.


Daca era vb de accord cu 20k la bord vs C4 nou mai discutam dar asa... :angel:
AlexTM
QUOTE(ncristi)
Pe de alta parte passatul (modelele mai vechi) este masina care alaturi de G4 a ruinat imaginea W care fie vb intre noi nu este mult peste citroen in topurile fiabilitatii.
Passatul si Golful au ruinat imaginea Volkswagen? Hai sa ridem biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
E adevarat ca se strica muuuuult mai multe VW-uri decit Citroenuri. Pentru ca SINT mai multe.
Vlad72257
@ncristi

Sunt convins ca stii ce vorbesti cand spui asta si sunt de acord cu tine intr-o oarecare masura.Dar tinand cont ca esti posesor de masini franceze,deci,un pic subiectiv si ai atacat unele dintre cele mai suprapreciate masini din romania,passat si g4 ma astept sa-ti sara lumea in cap
AlexTM
Dar de unde vine aprecierea asta?
Lumea-si ia Golf sau Passat doar pentru ca e "trendy"?
Reclama prea mare in media n-am vazut sa le faca (OK, este, dar nu atit de agresiva ca la cele frantuzesti)
Nu ar avea cum sa reziste pe piata si cu un asa succes daca ar fi proaste. Incet incet oamenii nu si-ar mai lua doar pentru ca e "la moda", daca experienta altora ar dovedi ca nu sint fiabile.

N-or fi ele "best of the best", dar sa zici ca au ruinat imaginea VW ....
biggrin.gif biggrin.gif mai prinde bine cite un moment de umor pe forum biggrin.gif biggrin.gif
ncristi
QUOTE
dar sa zici ca au ruinat imaginea VW


Bine nu au ruinat-o au stricat-o smile.gif
Asa cum primele modele megane II si lagunaII facut praf imaginea reno, primele modele 307 au puncat decisiv (negativ) pt pejo etc.

JD Power in Germania - tara mama smile.gif
romb
QUOTE(air_wolf)
Halba, avind in vedere ca tipul lucreza la VW tind sa cred ca e W12... altfel n-ar fi specificat puterea. pentru phaeton pretul mi se pare mic... totusi e prea mic... am sa-l rog sa-mi dea niste poze. pina atunci hai sa nu induc lumea in eroare si ii rog sa ignore ultimele 2 posturi ale mele.


inainte zici de passat , acum o dai in vrajeala cu phaeton , care are W12 , dar nu are 560 cp nici cu slujbe .
vezi ca aici nu e coltu blocului unde spargi seminte cu tovarasii si te lauzi cu ce cunostinte cu masini de 1000 cp si 450 "in bord" ai ...
cine a deschis acest topic se gandeste la o compacta si nici decum la o masina cu 8 , 10 , 12 cilindri ....
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.