Help - Search - Members - Calendar
Full Version: NOUL FIAT PANDA (CIP incepand cu 6490 €)
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Fiat
bogdan8
Ce parere aveti de noul Fiat Panda?Credeti ca va fi un succes? La lansarea in Italia, in primele 2 luni sa vandut in peste 90.000 de bucati.

[ Acest mesaj a fost modificat de : de 2004-03-05 14:00 ]
M i h a i
90.000 ? sigur n-ai gresit cifra?

ca impresie nu stiu ce sa zic...m-am inscris pt drive test
serban4
si eu cred ca e gresita cifra de 90000!
G e o r g e
daca tai un zero din coada numarului ala te mai cred , 90 000 este enorm, dacia vinde 50 -75 k unitati pe an , ca fapt divers .
Rai
Pentru 2 luni si italia e mult.Dar am vazut masina un test nu am vrut sa fac nu are rost pentru mine dar pretul si prelucrarea e buna zic eu o masina reusita pentru cumparaturi si oras dar cam atat.
M i h a i
adica dau 8-9000 ca sa ma duc la paine cu ea?
Rai
Mihai,modelul pe care la-am vazut era vreo 10.000-11.000 euro si nu era cine stie ce cu 12.000 euro imi cumpar un Punto.Si daca tot vreau Fiat un Punto Sh face dupa un an max.8.000 euro si cred ca e alegerea mai buna.
M i h a i
Spre disperarea mea, sa stii ca asa e, Punto dupa un an max 8000.
bogdan8
Da.Sunt sigur...90.000 in Italia.Dar acolo e altceva.Vorbind totusi despre varianta de baza la pretul de 6490 euro, ce parere aveti?E clar ca cine isi doreste niste performante mai sportive inclina catre Punto.Eu conduc una de vreo 7600 de euro Cip.Sincer sunt mai mult decat satisfacut (in oras binenteles).Am ABS,aer conditionat,geamuri electrice fata,inchidere centralizata,air bag sofer,vopsea metalizata.Motor 1.2 cmc 60 cp.
bogdan8
?
G e o r g e
90 000 de unitati este ENORM, sincer.
Liviu10
Unde se poate vedea pe net masina asta? Cu caracteristici cu tot. Si de unde stii pretul asta? Ca nici pe site-ul de dealer nu am gasit-o.
bogdan8
detalii gasiti pe site-ul:

www.autocomo.ro

si pentru mult mai multe amanunte legate nu numai de Panda intrati pe:

www.italiaspeed.com

pretul asta de 6.490 euro cip e pret de dealer,iar eu sunt dealer Fiat.
bogdan8
noul raport al vanzarilor de panda in toata lumea :
in 5 luni peste 150.000 de bucati
Rai
nu stiu cat de bine se vinde dar ar fii bine sa numesti sursa de unde vine ca 150.000 e mult dar si f posibil si la asa o masina mica cred. mai ales ca noi producem bmw seria 3 cu o mana de oameni si facem 300.000-350.000 pe an.
M i h a i
pai dati-mi si mie unul ca la 35.000 chiar nu se cunoaste
Rai
mihai, era vorba de 350.000 buc.
Anubis
chiar asa; ce dreaq.. nu toate or fi trecute pe inventar .... la 350,000 ce mi-e una in plus sau un minus.

daca esti adevarat pe la bmw adu si tu un 320d...negociem pretul..

sa te vad ce poti.. am un feeling ca nu prea poti mare lucru in directia asta...

numai bine
Rai
eu nu fac afaceri cu masini dar daca tot vrei unul hai pe aici si iti fac rost fie unul nou sau aproape nou.nu e o problema si nu uita eu sunt turist in ro.
bogdan8
pai ce potential de piata ai pentru sume incepand cu 25-30 de mii de euro si ce potential de piata ai pentru sume incepand cu 6500 de euro???pana si cei care au cumparat bmw se pot uita la panda ca la o a doua masina pentru familie.sursa (ma rog, una din ele) autoshow. alta sursa: eu.
bogdan8
cred ca e banal sa calculezi potentialul pietei.mai greu este sa vinzi conform prognozei.
Rai
stii bogdan ce nu stii tu e cum se calculeaza o masina sunt firme care fac numai sa faca un castig mic la un beneficiu de bmw trebuie sa vinzi 4 golfuri si gandeste la cate materiale.piata ceea mare e america daca poti sa vinzi acolo mult si esti bun e ceva si restul conteaza mai putin poate mai vinzi bine si in europa de vest.dar china vine puternic.restul ce conteaza e numai pentru reclama si renume si sa ai investitii care le scoti de la impozite.
bogdan8
una din strategiile de piata pentru fiat in momentul de fata este de a lansa pe piata masini competitive din punct de veder al pretului si a calitatii.acum, un nou "varf de lace" este reprezentat de acest mic automobil cu numele de panda.eu nu pretind ca stiu atat de multe despre cum se face un auto sau cum se pregateste un produs nou pentru a fi lansat.as putea deveni o enciclopedie ambulanta, dar ma pasioneaza alte lucruri.inainte de a ma exprima pe larg, prefer sa mai treaca macar un an de la lansarea acestui panda si apoi cred ca voi putea sa ma exprim cu adevarat despre aceste lucruri pe care se pare ca tu deja le cunosti.asta e, experienta isi spune cuvantul
Ion
trebuie spus ca piata italiana are un specific aparte fata de alte piete. se cauta in disperare masini mici, din cauza lipsei spatiilor de parcare si a aglomeratiei fantastice din localitati. e singura tara unde mercedes-benz a-klasse e ceruta in varianta scurta si nu in varianta lunga, la care spatiul din spate e cat cel din s.

pus ca foarte multi nici nu mai folosesc masini ci scutere. pe piata italiana, in segmentul masinilor mici, batalia e foarte stransa. sa nu uitam de fiat 500, 600, 850, care mai pot fi vazute si astazi in italia. la vremea respectiva putini constructori mai produceau asemenea "miniautoturisme". ciudat, dar astfel de masini au fost o afacere extraordinara la vremea lor. sa nu uitam ca iseta a scos bmw din criza. limuzinele, masini foarte bune, dar si scumpe, trag o firma in jos in situatii de criza, cand devin masini exclusiviste. astazi putini stiu despre iseta, modelul lansat de bmw si care i-a scos din criza.
bogdan8
este foarte adevarat ce zice ion.in plus, nu stiu daca se observa, dar bucuresti-ul deja a inceput sa devina neincapator si in decursul a catorva ani, poate max 10, cred ca si celelalte orase mari ale noastre vor fi cam la fel.
James Kilowatt
Problemele cu spatiile de parcare sunt peste tot, nu doar in Italia. Nici Franta sau austria nu stau mai bine la capitolul asta... asa ca pe piata masinilor mici sunt din ce in ce mai multe modele disponibile. Acum 10 ani era doar twingo.... acum e panda, C2, twingo, Lancia Ypsilon, Lupo, Arosa... batalia e din ce in ce mai dura pentru ca si piata devine mai importanta. Plus ca in Fr de exemplu 80% dintre masinile noi sunt diesel... asa ca Fiat a investit bine in dezvoltarea dieselului in ultimii ani.... Si JTD-ul si MJT au fost cutting edge in motoare diesel la vremea lor. Panda e o masinuta mica, insa simpatica si are toate optiunile si gadgeturile unei masini mari si serioase... nu e nici pe departe o cutie pe roti precum vechiul panda sau twingo.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.