Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Noul Santa Fe versus noul Rav 4
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
Pages: 1, 2
S O R I N
Motorizari :

- Rav 4 motor 2.2 D4D 136 CP pret 26 690 echipare full
5 locuri


-Santa Fe motor 2.2 ( tot diesel) 150 CP,pret 24 690 echipare full
5 locuri

Preturile sunt cip.Normal masina se va lua in leasing.

Avand toyota ,stiu ce inseamna acesta marca in lume.De aia am si luat 2

avensis.Fiabilitatea recunoscuta,pret de intretinere mai mic decat la

hyundai,acestea ar fi atuurile ravului ( si nu numai ).Dar imi place foarte

mult cum arata Santa Fe.(probabil asta e singurul avantaj)

Dar totusi as vrea sa vad si parerile voastre.
S O R I N
Am uitat.

Ravul ar veni in 1 luna 2 sau chiar 3,am inteles ca sunt cereri foarte

multe,pe cand Santa Fe intr o luna,la fel si asta ,tot cereri mari.Eu initial

vroiam cu 7 locuri,dar aceasta varianta nu prea e,sa vina asa repede.

Este un aspect foarte important,pt ca ne cam grabim.
ncristi
Noul santa fe este un norm pas inainte mai ales din perspectiva motoarelor diesel car relativ repede au devenit puncte de referinta la noi(1.5 110hp de ex.)

La hyundai mai ai garnatia la motor si cutie de 5 ani (la un diesel CR in ro. conteaza f mult).
Ca fiabilitate nu cred sa fie mari diferente...
Sg. pb cu hyndai ar fi caliteta interiorului dar din ce am vazut prin diferite imagin la noul santa fe hyundai nu a mai facut compromisuri.

Greu de ales...eu cred ca as merge pe santa fe smile.gif
Bafta si fa un drive test inainte smile.gif
HalbaSus
Din cate stiu santa fe e si mai mare decat rav 4 (desi noul rav a crescut ceva in dimensiuni)... Finisarile de pe hyundai nu sunt grozave (chiar daca incearca sa scoata ochii clientilor cu "scaune piele" care sunt standard...
S O R I N
@cristi36176 am mers cu ravul nou un piculet pe autostrada.I am dat un

scurt 160.Mi s a parut usor instabila la viteza aceea.In rest ar fi ok.

Cu santa fe am mers fratimio si mi a zis ca se misca bine masina.Eu

decat i am dat o cheie la sanat fe si am obs. ca este mai galagios motorul

decat la rav.Cat priveste finisarile la interior,mari diferente nu sunt,parca,

parca cu un plus pt rav,dar mic.

@Halba. Intradevar santa fe -ul este mai mare decat rav-ul.Si te asigur ca

scaunele de piele nu sunt standard.

Inainte de a vedea noile modele ale acestei marci (sonata,santa

fe,accent ul nou) si eu eram mai circumspect .Acum am obs. asa cum a

notat si Cristi ai crescut ff mult cel putin ca design.Ramane cu trecerea

timpului sa dovedeasca ce a dovedit si toyota in timp.

In acest moment sansele sun mai mari pt santa fe. smile.gif

Oricum astept sugestii in continuare. :help:
HalbaSus
La vechea generatie de santa fe erau scaune de piele standard... acum ca pielea aia probabil nu a fost luata de pe nici un animal asta e alta treaba biggrin.gif.

La 160 cam toate SUV-urile sunt instabile. Nu te poti astepta ca o masina mare, inalta, cu Cx-ul asemanator cu cel al unei caramizi sa fie extrem de stabila la viteze mari.
Iulian HondaFan
Hyundai face progrese remarcabile. Impresionant! biggrin.gif

Noul Santa Fe este o realizare ce tinteste la cuplurile Toyota Highlander/Lexus RX si Honda Pilot/Acura MDX de mare succes de partea asta a Atlanticului. Noua Sonata care este doar o jumatate de pas in fata Accord american si Camry. Din acest pdv face parte din clasa SUV-urilor medii in timp ce RAV4 este un SUV mic in competitie directa cu Hyundai Tucson.

De ce o fi ales Hyundai sa isi boteze SUV-urile dupa 2 orase din SV USA? ( Tucson este in Arizona iar Santa Fe in New Mexico).

motorul lor diesel pe hartie este la nivelul dieselelor de 2-2.2l ale celor mai buni producatori si foloseste un common-rail de gen. a 3-a de la Bosch.

Bravo Hyundai!

personal as alege RAV4 intre cele 2, doar pentru ca o Toyota este o Toyota.
Arheopterix
Si eu zic la fel:"Toyota e Toyota".
Am mers f putin,cu noul RAV.
Ma deranjeaza pozitia schimbatorului (in 6 trepte).
Cred ca unei persoane mai scunde e greu sa bage in 5.
Am avut senzatia ca stai cam sus.
S O R I N
Apropo,rav are 6 trepte pe cand santa fe doar 5.

:scratchchin:

Observ, asa cum ma asteptam, ca majoritatea spune ti toyota.

Pana la urma ce poate fi asa de rau la santa fe?
Iulian HondaFan
nu cred ca a alege santa fe ar fi o greseala sau ca iti va parea rau. cred ca nu. dar "my gut feeling" imi spune ca RAV4 e mai bun. nu as da insa cu pixu' pana nu le-as vedea, pipai si conduce pe amandoua.
ncristi
QUOTE
personal as alege RAV4 intre cele 2, doar pentru ca o Toyota este o Toyota


Pt mine chestia asta nu inseamna mare lucru. Ca o obs. personala asupra celor 2 masini , hyundai si toyota : hyundai s-a dovedit o masina care a inspirat mai multa incredere de la inceput si pana la sf.

Toyota mai sufera de sindromul masinilor fabricate in eu adica...mai uita baietii sa-i puna lichid de frana, nu porneste la prima cheie, mai scrtie franele, mici greierasi pe ici pe colo...in reste supensie de nota 20 smile.gif
Iulian HondaFan
suntem la curent cu "toyo-scepticismul" tau biggrin.gif chiar daca pana in prezent nu il poti sustine cu multe date obiective.

RAV4-ul comercializat in Europa vine din Japonia fiind asamblat in una din acele uzine model ale industriei auto mondiale studiate in ultimii 10 ani si de americani si de europeni... :angel:
S O R I N
Da.Asa e Cristi.Probabil cand o sa si schimbe masina actuala cu o

toyota poate nu o sa mai fie asa sceptic.

Revenind la topic.Sincer pana in acest moment nu am date concrete ca

ravul este net superior santa fe-ului.Sunt sigur insa de un lucru,

si anume,ca toyota este ca marca peste hyundai.Dar pot sa trec peste

acest lucru.

Cand am luat avensis ,am luat hotararea cu mintea,acum as vrea sa

incerc cu sufletul si sa i au masina care mi place mai mult cum arata.

Poate gresesc.......... blush.gif
Impulse
Eu zic sa maresti sfera. Daca te uiti bine si prin alte gradini mai exista cateva oferte interesante. Ai la Suzuki noul design sportiv, noul Grand Vitara V6 XL7 la pretul de24.750 Eu CIP. Ai un V6 de 184 CP sau TD la 103CP cu un motor de 2.0 (deh , cam micut)...dar mai sunt si alte variante de luat in seama.

La Mitsubishi te-ai gandit? Ai Pajero Psort 2.5 TD de 115 CP la 21680 Euro sau Pajero 3.2 SWB GLS de 160 CP la 31850 Euro.

Mai sunt multe...
S O R I N
Impulse parca mi ai citit gandurile..... biggrin.gif

Am fost la mitsubishi si am fost impresionat de pajero,cel sport nu mi

place.Pajero este o masina veritabila off road,ce a ce nu ne trebuie in

acest moment .Subliniez faptul ca pretul nu este mare,la ce ofera masina.

Suzuki ,cu noul grand vitara,iar este mai mai mult masina de teren.

Este super ,fratimio s a dus special pt ea la Buc.( la Pitesti nu este

reprezenata Suzuki :evil: ),mi a zis ca i a placut la mxim masina.,dar

cum am mai zis se indreapta foarte mult spre off road.

Asa am ajuns la cele doua.

Masina va fi folosita mai mult in oras si foate putin pe drumuri mai

nasoale cand mai mergem la tara......

Nu ma intrebati de ce vreau totusi suv.Am ajuns la concluzia ca avem

doua masini mici ( avensis) si trebuie una mai maricica cand mai plecam

pe la munte,mare, sa avem variante....
Impulse
Eu as alege Suzuki. La aceeasi bani (preturile enuntate de tine pentru cele doua de mai sus) ai 184CP. Mie unul imi place masina. Iar designul este foarte atragator. Platforma tehnica excelenta iar la crash test era foarte bine cotata.
Totusi... daca nu aveti nevoie de un SUV... un concediu la munte poate fi facut in conditii ideale si cu o berlina. Doar asa ca exemplu: BMW-ul clasa 5 are un portbagaj cu ~ 300l mai mare decat un BMW X5 iar locurile din spate sunt mult mai confortabile (au inclinatie confortabila spre spate- punct mai greu de atins la un SUV datorita platformei tehnice) si distanta intre scaune este mai mare.
La urma urmei, un cort si alte acareturi le poti baga intr-un portbagaj ce se poate monta temporar pe plafon.
Mihai63349
Pai, Sorine, daca luati masina sa fie mai "maricica" decat Avensis, atunci nu RAV 4 este raspunsul. Chiar daca e sensibil mai mare ca fostul model, acum abia se apropie de Avensis.
Santa Fe, da, e mai mare si mai incapatoare ca Avensis. Deci, este ce cauti.
S O R I N
Ce m a enervat foarte mult cand am vazut ravul nou,a fost garda la sol

mai mica decat a precedentului. blink.gif

Toti fabricantii de masini se indreapta astazi spre acest lucru,sa fie mai

mare, mai inalta.....pe cand la rav este invers.

Stiu ca modelul actual de rav este mult mai evoluat decat cel din inainte

dar imi pare rau ca atunci nu am luat,parca totusi mi se pare mai reusit

la design,asta e parerea mea.

Dar acum chair nu stiu ce sa fac.Am mai vb la toyota si au zis ca dureaza

foarte mult,cca 3 luni,la santa fe cred ca scap cu maxim 1 luna jumate.

As vrea sa merg la Buc. sa vad si suzuki grand vitara.....parca

parca... :scratchchin:
HalbaSus
QUOTE
Toti fabricantii de masini se indreapta astazi spre acest lucru,sa fie mai

mare, mai inalta.....pe cand la rav este invers.


Gresit, producatorii si-au dat seama ca posesorii de SUV merg 99.9% pe asfalt si pe autostrada, iar in aceste situatii garda la sol inalta ducea la instabilitatea masinii... spre exemplu si la noul ML garda la sol e mai mica decat la vechiul ML, si in general SUV-urile tind sa mearga mai mult spre dobandirea de performante on-road fata de off-road.
T u d o r
Foarte corect, Halba. Si oricum, garda la sol a SUV-urilor este mai mare decat la o berlina, asta ajutand in cazul unui traseu putin mai accidentat.
Faptul ca RAV este mai jos decat anteriorul model se reflecta in stabilitatea superioara pe sosea, care este foarte binevenita.
ncristi
QUOTE
suntem la curent cu "toyo-scepticismul" tau chiar daca pana in prezent nu il poti sustine cu multe date obiective


Nu sunt sceptic man smile.gif...masina este o bijuterie. Zilele astea am fot pana la munte (bran-moeciu) si am condus-o si eu ceva mai mult ... oaauu...super misto masina smile.gif...are o gramada de calitati...si cand te gandesti ca (virgula) costa cam cat o octavia si dupa parerea mea nu exista nici un fel de termen de comparatie intre cele 2 masini :angel:

dar n-o sa inteleg de ce:
-nu au pus o baterie mai mare (pornitul greu la frig este clar de la baterie pt ca zilele astea a pornit de fiecare data far nici ce-a mi mica pb)

- cum au utat sa puna lichid de frana cat trebuie (cred ca englezul care verifica treaba asta avea ceva bere la bord) blink.gif
- in ro. trebuia sa vina cu suspensii de drumuri grele (CHIAR DACA AR FI FOST MAAAARE PACAT--stricau frumusete de suspensii)

In rest trebuie sa recunosc ca masina este superba si nu regret ca am recomandat-o ...directie, scaunele totul este excelent raportat la pret blush.gif
S O R I N
Ai condus o un pic si ti ai dat seama cat de misto este masina.

Da sa fie a ta, si sa ti dai seama pe zi ce trece ca nu ai facut o alegere

gresita,cam asta este toyota,dar normal are si defecte. blush.gif

De asta sunt in mare dilemaaaaaa....... :scratchchin:

Cum a zis si Iulian,o toyota este o toyota.....

@Halba,nu ma refeream fix la suvuri,ci la masini in general,fie ele

sedanuri,hatchuri sau altele.Dar la lungimea si ampatamentul lor tot nu

ai cum sa zici ca nu este cum am zi eu.Vezi avensis I vs avensis II.
zefir34016
Eram astazi dupa-amiaza in Parcul Tineretului (sa-mi plimb catelul) si peste ce dau? Expo Hyundai in aer liber! Cum aveam aparatul la mine, am tras cateva poze. Le pun pe alea cu Santa-Fe-ul - ca sa fiu on topic smile.gif

zefir34016
Ala negru era mai dotat, piele bej and all



Ala albastru avea tapiterie stofa, se vede cam ce avea sub capota, si cum arata bordul

S O R I N
:clapping: Supeeeeeeeeer pozele.Chiar acel albastru s ar putea sa ne

vina si noua,daca o sa ne hotaram la santa fe.

Au zis ca vin doua full intr o luna si ceva maxim,una bej :nope: ,si una

acel albastru din poza.

Zilele astea ne decidem,sigur.
zefir34016
Sa nu uitam insa de RAV4, mai precis model Sport Concept wink.gif


QUOTE
RAV4 SPORTS (Toyota Press release 28 February 2006)
*High-performance sports conversion
*Based on flagship RAV4 T180 with D-4D 180 engine tuned to deliver 201bhp (204 DIN hp) and 450Nm of torque
*Aerodynamic body kit
*Lowered suspension and larger brakes

There is no mistaking the intention of the RAV4 Sports concept, with a beefed-up exterior that includes new bumpers, grille and integrated front fog lights. At the front there is large intake set in above the front protection plate, with a matching plate at the back housing the neatly faired-in exhaust.

To the side there are deep side skirts for enhanced aerodynamic performance and the 21-inch alloy wheels fill the wheel arches to the limit, fitted with 255/35 R21 tyres front and rear.

The 175bhp (177 DIN hp) 2.2-litre D-4D 180 common rail diesel engine, which in standard form is already the most powerful engine in its class, is specially tuned for the RAV4 Sports to deliver 201bhp (204 DIN hp) and 450 Nm of torque.

To meet the demands of the uprated engine, air cooling capacity is increased with a larger front grille and additional air intakes in the bonnet. Braking performance is also greater, with perforated discs with six-piston callipers at the front and four-piston callipers at the rear. The suspension is stiffer and lower compared to the regular T180, with reinforced shock absorbers to ensure the Sports can take the rough as well as the smooth.

Dark tinted glass ensures privacy for those on board, while the Liquid Metal exterior colour has been created exclusively for the model.
HalbaSus
QUOTE
@Halba,nu ma refeream fix la suvuri,ci la masini in general,fie ele

sedanuri,hatchuri sau altele.Dar la lungimea si ampatamentul lor tot nu

ai cum sa zici ca nu este cum am zi eu.Vezi avensis I vs avensis II.


Pai si RAV-ul a crescut in dimensiuni fata de generatia precedenta, atata doar ca a scazut garda la sol pt a imbunatati stabilitatea, mie mi se pare normal avand in vedere ca e vorba totusi de un "SUV de oras" nu de un off-roader veritabil.
S O R I N
O fi crescut el in dimensiuni pe foaie,dar la cum este la interior ( la cum

stai in spate,iti vin picioarele in gat ) si la cum arata pe afara nu s ar zice.

La acest capitol Santa Fe ii dai clasa,cat o fi el de hyundai.

Eu sunt mai inaltut ( 1.85) si dau scaunul cand conduc aproape de maxim

in spate,iar cine sta in spatele meu are un inconfort groaznic.Am facut

acest lucru in cele doua masini,la santa fe este mai mare si ca in avensis

in spate,pe cand la rav nu prea mai ramanea loc decat pt. unul mai

subtirel...... :evil:
HalbaSus
RAV e in clasa cu Tucson si X3 (mhm... cele mai bine vandute masini in europa anul trecut)... Santa Fe e in clasa cu... Land Cruiser biggrin.gif.
S O R I N
Si teracan in clasa cu cine mai e? blink.gif
_Constantin_
Sorine am avzut si eu azi noul Santa FE: impresionant de-a dreptul. Am vazut si ce motoare are si ce preturi si ce dotari. Sperba masina, aduce putin cu Q7 daca mi-e permisa comparatia.

Oricum eu personal te rog ia Rav4, sa vii la craiova cu el sa ne dam "jmecheri" ca avem "gip".

Desi e superg hyundai tot toyot as alege. Exact cum ai spus, in fiecare iti dai seama ca mai bine nu puteai sa alegi. Ce daca altele au crom si parti stralucitoare, TOYOTA E TOYOTA, cel mai mare produicator de masini din lume la ora asta, e pe val, chiar crezi ca ar da-o in bara cu un model asa important pt ei?

Si eu zic tot TOYOTA. beer.gif
Armadyllo
Cel mai mare producator de motoare...fiind Honda arigato.gif

Inca un vot pt Toyota :boxing:
Iulian HondaFan
QUOTE(S O R I N)
Si teracan in clasa cu cine mai e? blink.gif


e complicat blush.gif

Teracan este off-roader.

Japonezii si americanii au in game 2 tipuri de SUV-uri:

1) cross-over - construite pe platforma monococa:

RAV4 este pe platforma Coroollei,
CR-V pe cea a Civic,
Tucson pe a Elantrei,
Santa Fe pe cea a Sonatei,
Pilot/MDX pe Accord,
Highlander/RX pe cea a Camry (Avensis este o varianta mai mica a Camry),
Ford are Freestyle pe platforma lui Five-Hundred,
iar GM are Chevrolet Equinox si Pontiac Torrent pe platforma delta pe care in Europa este construita Vectra,
Nissan are pe platforma Altima-Primera SUV-urile Murano si Infiniti FX.

M klasse si X5 sunt si ele cross-over SUV.

2) SUV-uri off-road construite pe platforme de camioneta ( pe un cadru rectangular de bare de otel); acestea sunt mai adepte la conditii off-road si au capacitate de tractare mai buna decat echivalentele de aceeasi greutate din clasa cross-over-elor dar in general au calitati de asfalt mai limitate.

Toyota 4Runner, Land Cruiser si Sequoia;
Nissan Pathfinder, Armada si Patrol/Safari, Xtrail, Xterra;
Ford Escape/Maverick, Explorer si Expedition; Lincoln Aviator si Navigator
Chevrolet Trail Blazer, Tahoe si Suburban si gemenii lor GMC Envoy si Yukon, Cadillac Escalade,
Mercedes G klasse
Hyundai are Terracan-ul pe care insa nu l-au comercializat decat in Asia si Europa.

sunt si cateva off-roadere monococe primii fiind cei de la Jeep urmati de VW Touareg.
S O R I N
Azi am fost la Bucuresti sa vad suzuki grand vitara.

Am ramas IMPRESIONAT.Se vede ca este japoneza,la interior ce l putin,

se aseamana foarte mult cu rav 4.Are si lumina optitronica la ceasurile

de la bord,exact culoarea care este pe accord sau pe corolla.Este un

piculet mai mare si mai lata decat rav si ceva mai mica decat santa fe,deci

undeva la mijloc.Cu mentiunea cum am mai spus,este cea mai off road

dintre cele 3.

Acu e acu.Pretu full pt benzina 2.0 ,140 cp este de aprox. 22 000 euro

cip,dar nu are discuri pe spate ( are tamburi) ,nu are vsc ( controlul stabili

tatii) si scaune electrice,din ce ar avea santa fe.In rest are cam de toate,

o trapa misto, o mica navigatie din ce nu au celelalte.

Acum este si mai grea alegerea...... :scratchchin:

Drept sa spun toyota a cam iesit din discutie din cauza termenului de

livrare,cel mai mare ,vreo 3 luni.Suzuki au doua pe stoc ce as vrea eu

(benzina full 2.0,140 cp) alba si neagra,as opta pt alba este mai deosebita

si foarte rar intalnita :angel: si santa fe tot doua.Cam maxim 3 sapt. la

amandoua,poate mai repede suzuki.

Nu pot astepta 3 luni pt toyota.Masina o vrem repede.

Pareri ..............

P.S, La suzuki mai aveau o varianta diesel de 1.9.Nu prea suntem noi

adeptii dieselului.La santa fe eram cam obligati pt ca mai este un motor pe

benzina de 2.7 blink.gif ,deci mult prea mare.
Impulse
Asta e: Grand Vitara alb 2.0 la 140 CP. beer.gif
ncristi
Vezi ca vitara este mai prost pozitionata de cat rav si santa fe in clasamntele facute de diferite publicatii si nu stiu de ce ii cred. Sg argument ar putea fi pretul mai mic la suzuki.

Fa un drive test inainte.
Iulian HondaFan
as merge mai degraba pe Santa Fe decat Grand Vitara ( asta este off-roader la origini si pe asfalt este mai putin bun decat celelalte).
S O R I N
Gata.Cautarea s a terminat.

Este Grand Vitara,motor 2.0 140 caluti.Neagra.Vine in 2 saptamani.

Este japoneza,nu este atat de mare precum Santa Fe,nici atat de micuta

precum Rav 4.Are o gramada de optiuni misto,cheie inteligenta,trapa,

sistem de sunet siemens vdo cu 6 boxe ( se aude mai tare decat in

avensis),xenon,piele,jante de 17 (super misto) si multe altele.

Ce nu are si este important este VSC-ul,dar in schimb are 4 sisteme de

alegere a tractiunii.

Asta e .Vom vedea in timp daca am facut o alegere buna.

In curand sper sa postez la "masina mea",nu de alta dar nu am vazut

ca ar mai fi altcineva care sa aiba grand vitara. blush.gif
Armadyllo
Iti doresc viata lunga la masina...si sa ne zici si noua cum merge,si respectiv ....bune si rele (ce-ti place si ce nu)!
S O R I N
Thanks.Si eu sunt foarte curios de cum o sa se comporte masina.

Vom vedea pe parcurs.
Legionaru'
Sorin, iti spun sa o stapanesti sanatos de pe acum!
Sper cand o iei sa ma dai si pe mine cu ea ca pe mana mea nu cred ca mai incape dupa ce i-am facut Avensisului! biggrin.gif
Sa fie intr-un ceas bun! :wave:
_Constantin_
Sorine s-o stapanesti sanatos si abia astept sa ne spui cum e.
Pana la urma " Cand doi se cearta al treilea castiga" se aplica in cazul tau.
Sa traiasca Impulse ca a precizat ca eu nu stiam ca Suzuki are o masina in segmentul asta.
blush.gif
Numai bine si astept pozele cand o sa vina
beer.gif
S O R I N
Mercic frumos .Si eu de abia astept masina.

Azi am mai vorbit la ei la Buc si o sa vina si cu bull bar si praguri.

Cred ca o sa arate misto.Poate cand vin la Craiovita la voi ,vine si

masina.....mai vedem.

Hai ca pun si o poza biggrin.gif
S O R I N
Uite si alba.Ma cam oftic,eu sunt satul de negru,dar de,nu a fost numai

dupa mine. blush.gif
S O R I N
Si din spate.
S O R I N
Una din interior.Are si ceasuri optitronic,iamyyyyy :smokin:
S O R I N
Si ultima,cum va fi a mea,NEAGRA. band.gif
Impulse
Sa o stapanesti sanatos si fara evenimente neplacute! beer.gif
S O R I N
Multumesc frumos pentru urari :wave: .

De abia astept sa bag un off road cu ea biggrin.gif
_Constantin_
Alba sa stii ca arata pimpish, parca ar fi Escalade. Arata bestial, personal cred c arata mult mai bine si decat rav sau santa fe. E mai agresiva iar bordul e de departe cel mai frumos din toate.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.