Help - Search - Members - Calendar
Full Version: opel astra sau peugeot 206
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
octavian55425
salutare ...
peste cateva saptamani ma duc sa-mi iau masina si am de ales intre cele doua ... sunt un sofer incepator si as dori sa aflu care este mai buna
stiu k aceasta conparatie nu e tocmai buna deoarece nu sunt in aceeasi clasa
as dori sa aflu detatii despre fiabilitate , consum insa si costurile pieselor si a revizilor
am uitat sa mentionez k masina va fi una la sh si il simpatizez p domnul otto biggrin.gif biggrin.gif
Irving75307
Sfatul meu este Astra.Pe langa faptul ca este mult mai usor de intretinut ai si mai multe sanse la revanzare.Peugeot este o masina la care service-ul este f scump si este mult mai sensibila.
laur6
opel astra
florin55503
opel astra. eu unul nu sunt adept al masinilor mici. motoarele pe benzina de la opel sunt destul de une iar cele dela pejo mi se par cam puturoase (1.4 sau 1.6)
octavian55425
as dori dak se poate si ceva pareri despre motorizare... cel de 1.6l 16v de la opel si costurile revizilor la cele doua masini
florin55503
la eurial pot sa iti spun ca rupere. ca sa iti schimbe un bec la far (si se ard nu gluma iti ia 400.000. eurialul e destul de scump. reviziile la opel sunt mai ieftine
octavian55425
ok am inteles k la eurial e tzeapa...alt loc pt revizii/service pt peugeot??
florin55503
pai daca e leasing nu prea ai unde sa faci. la un moment dat autorizasera meridianul si radacini dar acum au retras licentele pt ca zic ei pejuol e o masina deosebita si nu exista in alte locuri care sa aiba aparatura si cunostintele necesare pt a repara o asa masina. fie vorba intre noinici ei
octavian55425
ce parere aveti de radacinii motors...service opel.....am auzit numai vorbe bune despre ei
Daniel Ioan74529
Opel Astra, fara nici un dubiu. Francezii fac branza, nemtii...masini :cheers:
T u d o r
Vezi ca nemtii mai fac si varza cu carnati. Si bere...