QUOTE(Ala75146)
Stati baietzi ca este vorba despre masina unui vecin, ma doare-n spate.
Si sa revenim la "subect", oare de ce nu am sesizat la un Logan nou (condus de mine) turatia mai ridicata la pornire ?, adica pornea dimineata direct de pe la 900-1000.
Pai e masina ta sau nu?!
Daca ridici capota la matiz o sa observi ca deasupra motorului e o chestie, o cheam injectie si din cate stiu eu tine loc si de soc.
Daca ridici capota la tico(acelasi motor ca si la matiz) o sa gasesti filtrul de aer deasupra motorului si sub el un carburator, mai destept decat muuuulti mecanici de la noi din tara. Ala are soclu automat care functioneaza dupa nu stiu ce valva si functioneaza chiar si in 2 trepte, in functie de temperatura de afara. In momentul in care soclul este in functiune, sa zic asa, turatia este undeva la 1500rpm, aprox ca n-am turometru
PS: carburatoarele cum e cel de pe tico se regleaza pe banc si atat, eu am incercat la o reprezentanta Daewoo si mi-au zis ca n-au scule pt asa ceva
:bash: