Help - Search - Members - Calendar
Full Version: pareri cu privire la pierderile de ulei
Masini.ro Forum > Service/Reparatii & Tuning > Aria Tehnica Masini.ro
vali72033
Am o nova 1,6 L si in timp ce mergeam cu ea a inceput sa ii scada puterea,fiind noapte si avand bordul modificat nu mi-am dat seama ca imi feirbea apa.Am oprit masina si am vazut ca nu mai aveam ulei in motor,imi aruncase uleiul pe esapament si in filtrul de aer.Din cate stiu eu asta inseamna ca trebuie segmentata.Acum va intreb pe voi,care ati mai trecut prin asa ceva,de la ce s-a intamplt asta?Eu am mers cu max 120 km/h cu ea si am cumparat-o de la un idiot cu 2 saptamani in urma el spunandu-mi ca masina a fost tinuta in garaj si nu a umblat cu ea.Faza e ca arata extraordinar de bine si motorul mergea bine cand am luat-o dar dupa 1500 km au picat segmentii.O fi si datorita faptului ca nu a mai fost alergata inainte?Astept pareri sa stiu ce i se va intampla....
ciubotariu75110
pot fi doua probleme.de fapt si sunt dak ai ajuns asa. e posibil sa te fi lasat pompa de ulei si nemaiavand ungere sa fi omorat si segmentii.sa ramai fara ulei asa dintr-o data nu e normal.oricum ar trebui sa iesi o compresie si sa faci o comparatie intre cilindri.si pune ulei sa vezi dak urca sus la axul cu came.
Felix60549
Daca nu s-a gripat motorul in urma functionarii fara ulei este bine.
Exista posibilitatea sa se fi fisurat garnitura de chiuloasa, apa sau antigelul (ce ai avut in ea) sa fi patruns in ulei marindu-se cantitatea acestuia si aruncandu-l pe evacuare si in filtru.

Pune alt ulei, apa si in ralanti vezi ce se intampla. Daca la 90 grade, arunca apa pe esapament, o garnitura de chiuloasa noua.
Aceasta este pura teorie, dar cred ca ai face mai bine sa mergi cu ea intr-un service sa o vada un specialist. Asa prin discutii nu-ti prea dai seama ce are, caci simptomul este totusi de segmenti dusi. blink.gif
vali72033
Sincer sa spun am ramas fara apa in vas dar i-am pus alta sa va daca are ulei in ea si nu are,deci garnitura de chiulasa sare din schema.Acum eu stau si ma intreb de ce mama dracu mi-a mancat segmentii,e ceva normal la dacie?Fratilor,ajutati-ma ca nu am mai avut dacie si nu stiu ce dracu sa cred.Intrebarea mea este:a fost alergata inainte si de aia s-au dus?Motorul se invarte,acu cateva zile si pornea dar acum i-am dat bujiile jos si am inceput sa o demontez...Astept pareri de la cunoscatori.
Ionut45405
N-ai s-o diagnostichezi/repari IN VECI pe forum !
eddie
De unde stii ca sunt segmentii uzati ? Ai desfacut motorul ?
James Kilowatt
Daca tot ai pus apa si ulei, si ai mers cu ea putin, vezi cum arata si uleiul, nu doar. Daca are bule pe joja, atunci iti amesteca fluidele. Iar daca miroase a benzina, ai si segmentii dusi.
Compresia se poate masura destul de usor la un garaj si nici nu poate sa coste mare lucru.

Dupa ce raul a fost facut, e greu de spus daca ai ramas fara ulei pentru ca s-au dus segmentii, sau daca s-au dus segmentii pentru ca ai ramas fara ulei.

Daca era pompa, ar fi trebuit sa ti se aprinda martorul la bord ca ai ramas fara presiune! Orice masina are fie un manometru care da direct presiunea (Moskwich), fie un martor care se aprinde daca scade sub un prag (restul lumii biggrin.gif)
Felix60549
QUOTE(vali72033)
Sincer sa spun am ramas fara apa in vas dar i-am pus alta sa va daca are ulei in ea si nu are,deci garnitura de chiulasa sare din schema.Acum eu stau si ma intreb de ce mama dracu mi-a mancat segmentii,e ceva normal la dacie?Fratilor,ajutati-ma ca nu am mai avut dacie si nu stiu ce dracu sa cred.Intrebarea mea este:a fost alergata inainte si de aia s-au dus?Motorul se invarte,acu cateva zile si pornea dar acum i-am dat bujiile jos si am inceput sa o demontez...Astept pareri de la cunoscatori.


Inseamna ca segmentii de ungere, probabil si cei de compresie sunt dusi.
Ai cumparat-o exact in momentul in care nu trebuia, dar nu ai cum sa vezi ce este in motor. Cu un set de segmenti ar tb. sa rezolvi pb.

Daca tot te-ai apucat sa o desfaci, verifica si supapele si planeitatea chiuloasei.
Exista posibilitatea ca mergand fara apa motorul sa se fi incalzit excesiv si de aici pana la distrugerea segmentilor nu a fost decat un pas.

Oricum tine-ne la curent cu reparatia si multa bafta! :wave:
liviu8
O problema asemanatoare am avut la un seat din 1992.In cazul meu,era fisurata garnitura de chiuloasa si amesteca apa cu uleiul.Insa asta se poate vedea f usor,verificand joja.La mine arunca apa si antigelul pe toba si scotea un fum alb dens.Am schimbat garnitura si s-a rezolvat.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.