Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Probleme gpl
Masini.ro Forum > Service/Reparatii & Tuning > Aria Tehnica Masini.ro
Sorcer75035
Am o mazda 626 din 86 , care are pe ea o instalatie de gaz vialle !
Acum problema : daca merg cu masina usor fara turatii bruste si viteza max 70-80 km/h atunci totul e ok ,
Dar ca problema apare cand o turez tare ! De ex merg cu a 4-a pe la 3000-3500(adik cam 100 km/h) , daca apas ambreiaju imi moare motoru (nu ramane la relanti) .

Daca ati mai avut careva problema asta spuneti-mi si mie ce sa fac !!
ivghenie74744
trebuie sa verifici conductele de gaz de la butelie pāna la vaporizator ,imediat cand vezi ca nu mai ai putere , s-ar putea ca undeva sa inghete conducta pe dinafara , se formeaza gheata sau zapada .este principiul frigotehniei ,inseamna ca in acel loc este un dop si nu da voie sa iasa gazul cu presiune , masina va merge in gol iar in sarcina nu .se numeste laminare , fenomenul de inghetare a conductei .
Eugen OmegaFan
QUOTE(Sorcer75035)
Am o mazda 626 din 86 , care are pe ea o instalatie de gaz vialle !
Acum problema : daca merg cu masina usor fara turatii bruste si viteza max 70-80 km/h atunci totul e ok ,
Dar ca problema apare cand o turez tare ! De ex merg cu a 4-a pe la 3000-3500(adik cam 100 km/h) , daca apas ambreiaju imi moare motoru (nu ramane la relanti) .

Daca ati mai avut careva problema asta spuneti-mi si mie ce sa fac !!



Saalut,
Problema descrisa de tine se intampla deobicei cand aerul care intra in filtru vine cu viteza prea mare si nu este necesar consum de GPL ( ralanti) Aceeasi problema se intampla si daca rulezi cu viteza de peste 100 Km/ora si franezi brusc, motorul se va opri. Rezolvarea consta in modificarea gurii de intrare a aerului, catre spatele masinii. Din constructie aceasta intrare este catre fata masinii si la viteza mare aerul patrunde cu forta si debit prea mare fata de necesar. Incearca sa gasesti o modalitate sa intorci gura de aspiratie a aerului in filtru catre spatele masinii astfel ca aerul sa fie doar aspirat sa nu patrunda fortat .
Succes si sa ne spui daca ai remediat problema :wave:
James Kilowatt
@ivgenie
In mod normal, vaporizatorul de GPL este incalzit cu apa din circuitul de racire ca sa nu se intample ce spui tu. Trebuie vazut daca nu e infundat vre-un furtul de apa.

@Sorcer
ce fel de instalatie e? Ca la dacia berlina, sau gen Cielo, cu mixer? Ce fel e controlata, are un Lambda control system (LCS) sau chiar un ECM?
Masina e cu carburator sau injectie? Relentiul e controlat de un IAC cu ventil?
ivghenie74744
@MR. daca primul filtru ( la prima electrovalva ) se infunda 50 % la turatie mica nu se intampla nimic ,este suficient gaz, la turatii mari apare laminarea
Sorcer75035
E instalatie Vialle ! Masina e pe carburatie !!
Voi incerca sa fac ce zice Eugen ca e destul de logic !
Va anunt daca am reusit !!
Felix60549
Posibil sa fie ceva din reglaj, daca nu poate ar tb. curatat vaporizatorul.
Eu am Cielo si instalatia este identica cu cea de Dacia pe carburatie, cu filtrul de aer in fata, dar niciodata nu s-a orit din cauza aceasta!

Probleme am avut doar din cauza reglajului si se oprea la ralanti uneori.
Bogdan74942
Am si eu o problema la GPL...la relanti sau la viteze mici masina se balbaie (dupa ce se incalzeste motorul) se opreste...face urat tare.... La viteze mai mari merge perfect.
Am fost la un mecanic si mi-a inchis circuitul de aer rece care vine in filtru de aer din spoiler si mi-a lasat numai aerul cald care vine de pe galeria de evacuare. pare ca merge mai bine masina...dar tot are momente cand face urat (mai rar ca inainte) ...da uneori si rateuri.... CE POATE FI ? masina a mers candva perfect, fara sa umble cineva la ea...s-a dereglat singura... are cineva vreo idee ???
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.