Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Opel astra clasic II 1.7 diesel sau Renaul clio 1.5 diesel?
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
tarlone74747
Ce se poate spune intre demarajele celor doua autoturisme?
Tocmai miam comandat un astra diesel si vreau sa stiu cam ce poate ... daca este mort la demaraj cum zic uni sau nu?.
Va multumesc.
T u d o r
Depinde de varianta de motor pusa pe Clio, de 65 cai sau 80. Eu zic ca motorul opel este intre cele 2 ale Reno dpdv al performantelor. Ca si consum...daca ma iau dupa specificatii, atunci dci-ul este mai bun indiferent de putere.
onose57147
te asigur ca o sa fi placut surprins de demarajul Astrei 1.7Dti, turbina isi face constincios datoria. Am si eu o astfel de Astra si fiind prima mea masina diesel am fost placut surprins de performantele motorului (pot sa zic ca e f stabila, pana si pe ploaie, si am mers pe autostrada cu ea cu 170km/h si e super biggrin.gif )

Clio, daca te gandesti la Clio 3 deocamdata nu are de cat motorizarea de 1.5l 65CP (informatia e recenta) si nici multe alte dotari marfa pt ca zice dealerul ca abia a aparut si mai e nevoie de putin timp.

Ai putea sa dai mai multe info.

Eu as alege tot Astra Clasic 2 1.7DTi H/B !!! ( e modelu vechi dar la performante nu poate tine pasu clio, chiar si cu motoru de 80 CP, deoarece nu are turbina !!! arigato.gif )
Cat despre consum la Astra e excelent 6l 100Km urban blush.gif
romb
QUOTE(onose57147)
Eu as alege tot Astra Clasic 2 1.7DTi H/B !!! ( e modelu vechi dar la performante nu poate tine pasu clio, chiar si cu motoru de 80 CP, deoarece nu are turbina !!! arigato.gif )
Cat despre consum la Astra e excelent 6l 100Km urban blush.gif


intai documenteaza-te cat de cat despre masini si apoi vino cu sfaturi .... arigato.gif arigato.gif arigato.gif
romb
@tarlone , nu va fi mort la demaraje , va avea un comportament normal pentru un diesel relativ slab , eu unul cred ca sub 1.5 dci 80 cp.

oricum sunt curios de ce ai ales Astra diesel ca la banii aia aveai multe alte optiuni...
onose57147
romb: unde consideri tu gresala???
daca clio are turbina pe motoarele diesel imi pare rau de gresala dar eu tot o tin pe a mea ca nu are.
nu stiu nimic de motorul de 80cp de la renault, dar i-am explicat omului ce stiu: motorul Astrei arigato.gif
romb
Renault Clio II Hatchback 5d 1.5 dCi 59kW
Number of seats 5
Engine
Engine code K9K
Engine type Diesel, Front transversal
Number of cylinders 4, In-line
Engine capacity 1461 cm3
Number of valves 8 OHC
Fuel Diesel, Common Rail
Supercharging Turbo + Intercooler
Bore 76.0 mm
Stroke 80.5 mm
Compression ratio 18.8
Max Power 59 kW (ECE) 4000 rpm
Max torque 185 Nm (rpm) 2000 rpm

ba chiar clio poseda o turbina cu geometrie variabila pe care astra nu o prea viseaza ...

omul cat traieste invata , da asa ca o regula generala sa stii ca nu prea mai existe diesel fara turbina ....
onose57147
acum am retinut :bash:
tarlone74747
''''@tarlone , nu va fi mort la demaraje , va avea un comportament normal pentru un diesel relativ slab , eu unul cred ca sub 1.5 dci 80 cp.

oricum sunt curios de ce ai ales Astra diesel ca la banii aia aveai multe alte optiuni...
'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

raspuns:

Pai am vrut o masina noua si disel... si la 13 mii cu dotarile ei nu prea am avut ce alege...

mai puteam un peugeot de 1.4 diesel modelul 206 sau hiunday(care nu imi place marca)... ce altceva puteam sami iau nou?
eddie
Eu am dat 12.670 euro pe Clio Extreme 1,5 DCI 80 c.p si are dotari cam asa :
-scaune sport
-climatronic
-jante de magneziu pe 15 ''
-geamuri fumurii si atermice
-radio-cd 4X22 W+comenzi langa volan
-oglinzi electrice si incalzite
-4 air-baguri
-bord frigorific
-volan si schimbator viteze imbracate in piele
-Abs,Esp,asistenta la franare de urgenta
-calculator de bord
-parasolare cu oglinzi
Atinge 12,2 sec/100 km/h
Consum dat de carte 3,6 afara si 5,3 urban !!!!! biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Mai mult nu-mi aduc aminte acum...
onose57147
m-am documentat:

clio cu 65CP, 15.2s la 100km, max 159km/h
clio cu 80 CP, 12.7s la 100km, max 171 km/h

astra clasic 2 CDTi 80CP, 14.5s la 100 km, max 173 km/h
astra h CDTi 80CP, 12.3 la 100 km, max 175km/h
Am fost indus in eroare de datele tehnice de la Astra H :ban:

Deci pe hartie Clio castiga, daca datele la astra sunt exacte. blush.gif
eddie
80 c.p. are 12,2 sec/100 km/h la Clio II bicorp,nu vorbim de Symbol,daca vrei Symbol sunt alte date......si consum mai mare si dotari mai slabe.
onose57147
o fi brosura grasita care am luat-o eu :puke:
florin55503
nu o sa mai repet ce am scris la astra versus accent privitor la indoielile mele cu privire la astra clasic. Dar am mers cu ambele si iti garantez ca 1.7 cdti se comporta mai bine decat 1.5 dti(80 de cai) mai ales la viteze mari. se simte ca are capacitate cilindrica mai mare. la astra treapta I efoarte lenesa (nu inteleg de ce) apoi din treapta a II a nici macar nu exista comparatie. iti dau cuvantul meu de onoare
in plus in clio stai ca in tir, pozitie proasta de condus, identica cu cea din logan, spatiu mic(dai cu capul de tavan), si foarte mic in spate, materiale cu mult sub cele din astra.

eu cu motorul asta de pe astra am scos tot cam 12 sec si ceva filmat pe camera, deci nu sunt foarte exacte(era caravan deci mai greu)

revenind la problema ta cu demaraje cum am spus treapta I de viteza s cam moarta la astra dar din a II daca o duci pana in linia rosie si apesi cum trebuie pe pedala e destul de furioasa(sincer ar merge si un chip) eu zic ca daca nu esti inebunit dupa plecarea de pe loc nu ai de ce sa iti faci probleme.
la clio chiar daca e mai usor se simte ca e motorul mic
eddie
Complet gresit,Clio bicorp are scaune sport acum,cu reglaje si pe inaltime,nu dai cu niciun cap in tavan si sunt foarte comode.Daca dau la maxim scaunul in spate,abia mai ating pedalele.In plus are volan reglabil.Cu motorul de 80 plec primul de la stop,asa ca nu sufera comparatie cu Astra de 1,7 care e puturoasa.Si am mers cu maxim 185 pe ceas,Astra cu siguranta nu prinde atat.Si sa-ti mai zic si un record la consum afara,mers pe DN1 ca mosii,3,9 l/100 km !!!
florin55503
nu vreau sa intru in polemica cu tine. dar:
eu am 1.82 si scaunul lasat in jos la maxim(era symbol) si parca stateam in camion (am exagerat dar nu are o pozitie buna de condus, la drum lung de peste 200 de km devine extrem de oboositoare)

pe de alta parte si eu am mers cu clio cu 180 dar de la 150 trage foarte greu si te bate vantul din toate directiile masina fiind destul de instabila din punctul asta de vedere. cu asta clasic nu i-a dat sa vad tot ce poate dar am avut Astra G(60 de kW) si in germania am mers cu 190 (asa arata kilometrajul) iar in RO mergem frecvent cu 180 (din nou asa arata kilometrajul) si crede-ma ca trage mult mai bine decat clio.

primul sunt sigur ca vei pleca de la semafor , am si precizat ca treapta I e foarte lenesa la astra si clio e mai usor dar apoi motorul mai mare isi face simtita prezenta. masina are masina de serv al unui amic care lucreaza la o companie de cablu nu are rost sa ii dam numele si asa cablul in RO e oc chestie monopolistica mai mult si nu de alegere

Atentie nu e vorba de motorul DTI de 75 de cai ci de cel de 80 ( e acelasi motor in fine dar cu injectie CR)
eddie
OK,dar si eu vorbeam de Clio bicorp,nu de Symbol,in ala stai intr-adevar incomod la volan.
La 1,75 ai mei,stateam cu picioarele lipite de volan in Symbol !
HalbaSus
La o liniuta mai mult ca sigur ca va castiga clio-ul... pe un circuit lucrurile se complica, tind sa cred ca astra clasic are un comportament mai bun in curbe... La viteza maxima sta mai bine astra, pentru ca orice viteza ar prinde clio-ul fiind o masina mica si nu foarte aerodinamica cu suspensii relativ moi, te cuprinde destul de repede un sentiment de nesiguranta si o lasi mai moale. cu acceleratia... Per total astra e o masina mai buna decat clio. E mai mare cu o clasa, calitatea fabricatiei e mai buna, e mai stabila, imaginea e mai buna in consecinta valoarea de revanzare cred ca va fi mai mare (desi cu toate SH-urile din afara s-ar putea sa ma insel),
eddie
Nu prea imi vine sa cred despre Clio ca sta nasol in curbe si nu prea are forma aerodinamica.Chiar ar fi interesanta o comparatie intre coeficientii de aerodinamicitate.
Pai caroseria asta de Clio face istorie....Pe o caroserie foarte asemanatoare francezii pun motoare de 2000 cmc pe RS si de 3000 pe V6 si asta pe stock....In plus cu Clio s-a alergat la greu la curse...daca nu era asa bun,alergau cu altceva,nu ?

Am gasit pentru Clio 1,5 DCI 80 c.p.

Drag coefficient 0.350
Frontal Area 1.89 m2
Cx 0.66

si pentru Astra Classic hatchbag 1,7 DTI 75 C.P.

Drag coefficient 0.280
Frontal Area 2.06 m2
Cx 0.58
HalbaSus
eu am fost doar in clio symbol si-mi era frica peste o anumita viteza... nu chiar ca la supernova dar nu lipsea mult... iti da senzatia ca o sa se ridice de pe sosea si o sa-si ia zborul... poate bicorpul e mai "infipt"... Ah.. cat despre renault clio sport, am vazut testul celor de la topgear si clio a reusit performanta sa ia aproape fiecare viraj in 3 roti (roata din spate se desprindea cativa cm seriosi de pe asfalt)...

Ah, ca nici astra nu are forma unei masini sportive si ca nu ia curbele tocmai ca un ferrari asta e foarte posibil.
ncristi
Este diferenta intre bicorp si symbol (in favoare bicorpului bineinteles smile.gif ).

Bicorpul se adeseaza unei categorii mai pretentioase care circula pe autostrada si au un nivel de trai ridicat a.i sa-si perimita "extravaganta" de a da 12-13000E pe o masina de asemenea dimensiuni.

Ca o paraneteza astra nu mi s-a parut un exponent al stabilitatii si cred ca cele 2 masini sunt exgtrem de greu de diferentiat la acest capitol...mai ales in ro. unde nu prea ai unde circula cu o viteza de peste 100-120km/h.
James Kilowatt
Symbolul s-ar putea sa aiba coeficientul aerodinamic mai redus decat bicorpul. Probabil asta explica acel 1km/h in plus la viteza maxima a symbolului biggrin.gif (ma refer la dci 65) In general masinile in 3 volume au aerodinamica mai buna decat hatchurile. Se aplica si la Ibiza/Cordoba.

0.35 de la bicorp e jenant blush.gif Logan cat are?
eddie
Logan 1,4 si 1,6

Drag coefficient 0.360
Frontal Area
Cx
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.