Help - Search - Members - Calendar
Full Version: doresc sa montez un chip pe un stilo 1.9 mjtd de 140 cp
Masini.ro Forum > Service/Reparatii & Tuning > Tuning > Engine
florin64774
unde as putea gasi un chip compatibil pt fiat stilo
G e o r g e
you are kiddin' right ?

domnu' chip tuning , remapare , resoftare cum vrei sa spui e ca si cum ai pune alt sistem de operare pe calculatorul matale . intelegi matale ?

incearca www.aspad.ro
mike.omega
Sau mergi inapoi la reprezentanta sa-ti faca ei si mai pastrezi si garantia. Stiu ca la opel, care au aceleasi motoare diesel ca fiat, se poate biggrin.gif
florin64774
as dori sa fac un remap si apoi doresc sa-i schimb si toata evac si s-o fac cu 2 tevi una de o parte si una de cealalta parte,cun pe cineva care m-ar putea ajuta si cam cat m-ar costa
florin64774
as dori sa fac un remap si apoi doresc sa-i schimb si toata evac si s-o fac cu 2 tevi una de o parte si una de cealalta parte,cun pe cineva care m-ar putea ajuta si cam cat m-ar costa
Vlad75531
Nu recomand ASPAD pentru chip. Sunt cam superficiali. Cat despre tobe, iti recomand sa iti pui INOX borla. Merita. De costat nu stiu dar o sa te coste multisor. Chipul se invarte pe la 300 de euro-400 euro. Si pe un diesel merita!
Doc
Pentru remaparea motorului tau incearca : www.obdtuning.ro

La diesel nu este nevoie sa schimbi toata evacuarea cap-coada, pentru ca nu va avea niciun efect asupra cresterii de putere, ci va fi doar pierdere de bani. Daca insa vrei sa modifici ceva la evacuare si la costuri rezonabile, incearca la Pilot, cei care se ocupa de Borla.
r4mp
eu am mici indoieli in ceea ce priveste evacuarea borla efectuata la pilot! ganditiva ca folosesc aceleasi tevi ( diametru ) pentru creearea evacuarii la toate masinile, finalele sunt cateva la numar .. si ornamentul cum il vrei tu dintr`o lista mai mare. o evacuare calumea aftermarket este una de la firmele de profil care fac exact dupa forma care trebuie! de ex la stilo al meu ar trebuii indoita tzeava respectiva de si`ar da pumni in cap ! si sudurile sunt cum sunt! uitatziva singuri la o evacuare .. remus sa zicem .. si la una efectuata de borla! concluzia o trageti singuri
Vlad75531
Sunt deja povesti cu evacuarile remus, care la noi majoritatea sunt contrafacute. Am vazut remus ruginita si rupta la un prieten. In general au pentru mai multe modele de masina la pilot. Eu de exemplu am avut 4 ani evacuare pe cielo borla de 50 de inox. Nici o problema. Sa iti zic ca mi-au facut si saxofonul (serpisorii), dupa niste calcule si imitand pe cel de kadett GSI? Si crede-ma e facut brici. Eu nu zic ca sunt cei mai tari, dar la banii aia nu gasesti de inox ceva mai bun. Si din nou zic: marile evacuari de firme nu ajung la noi. Majoritatea sunt contrafaacute.
Doc
Nu zice nimeni sa nu apelezi la o firma renumita in evacuari , dar trebuie sa iei in calcul partea financiara. Eu am ales la masina mea sa las finala stock si sa ii pun un tips. Nu se merita sa iau finala de la Remus, care ma costa in jur de 500 euro cu taxe. Nu am de ce sa pun super evacuare, daca masina mea este diesel. La o benzinara as fi facut aceasta investitie pentru sound si eficienta evacuarii.
Deci cea mai buna varianta la ora actuala ramane Borla.

Tips-ul de pe masina mea:

florin64774
merci mult pt sfaturi dar credeti cumva ca dak montez 2 tobe de evac paralele ar mai iesi atat de mult fum(cum iese la un diesel cand e in sarcina),ma refer la faptu ca daca sunt 2 tevi plecate de la 1 toba de evac (saxofon) de la motor si continuat cu sfarsirea a 2 tobe de evac.....
air_wolf
evacuare devil sau doar tips devil.
air_wolf
QUOTE(Vlad75531)
Si din nou zic: marile evacuari de firme nu ajung la noi. Majoritatea sunt contrafaacute.


devil-ul iti spun sigur ca ajunge 100% original. a fost si madac-ul original la noi (dar doar pentru cunoscatori).
Andrei Suzuki
Daca tot vorbiti de tobe finale,aveti habar cam cat m-ar costa sa imi schimb si eu finala? La mine e mai nasol pt ca toba finala e in fata puntii spate(daca va puteti imagina cam cum vine) si pana sub bara e teava. Deci..?
r4mp
bine ca mi`ai amintit biggrin.gif ! acum o saptamana m-am intalnit in trafic in pasaj la obor cu un ignis argintiu cu o toba nervoasa rau! urla in tot pasajul! nu am apucat sa`i vad numarul pentru ca s-a bagat in fatza unui autobuz in pasaj si dupaia a facut dreapta pe o stradutza! dar suna extraordinar biggrin.gif biggrin.gif

http://shophost.net/shop_j/product_info.ph...63aef6a9b99da37 :angel:
florin64774
masina este prevazuta doar cu o finala iar eu as dori sa-i fac traseu separat plecand de la a2a toba pt inca o finala care sa vina pe partea cealalta....doresc acest lucru pt ca sa nu mai scoata fum asa de mult cand o calc...si nu shtiu,poate va avea si un randament mai bun...
James Kilowatt
Nici plecand de la a doua toba nu se obtine mare lucru in materie de performante. Doar sunet si placebo . O linie de esapament pentru modificata pentru performanta incepe cu galeriile de evacuare. blush.gif
florin64774
cunosti pe cineva care a facut acest lucru?....nu cred ca am spatiu suficient pt 2 tevi in cazul in care pleca de la motor,insa de la a2a toba as putea face un racord si sa urmez acelasi traseu ca cealalta din stock...
florin64774
ce performante as avea daca as pleca de la a2a toba in comparatie cu dak as pleca de la galeria de evac?
Jeff
Performante mari nu vei avea in nici unul din cazuri, dar daca pleci de la galerii e mai bine. Desi la un diesel nu obtii nici cat la un benzinar aspirat, eventual scapi putin de turbo lag. Iti recomand cu caldura sa ramai la remapare; filtru sau evacuare sport pe diesel nu ajuta mai nimic - cheltui mult si obtii zero performante. Ba mai mult, un filtru sport imbibat in ulei iti poate distruge debitmetrul.
air_wolf
daca vrei sa faci tuning nu iti recomand sa incepi cu evacuarea. un esapament se gindeste si calculeaza in functie de puterea motorului. daca faci un espament prea gros pierzi din putere, la fel si unul prea subtire. motorul trebuie sa impinga gazele arse de la "cap la coada" fara efort. practic, un esapament bun nu face decit sa scoata "sunetul" motorului.
florin64774
merci mult tuturor pt sfaturi deci mai bine raman sa fac doar un remap...iar banii care m-ar fi costat evac ii bag in exterior,dar tips-urile cum se monteaza?trebuie sa sudez ceva....sau cum se face...
Andrei Suzuki
In marea majoritate a cazurilor se prind cu suruburi.Probabil ca ar fi mai bine sa fie sudata,mai ales la diesel unde se misca toba rau.
florin64774
chestia este ca teava de esapament este curba spre asfalt,deci asta presupune s-o tai...,toba finala e din inox si teava de esapament la fel....tips-ul este tot din inox sau e din alt metal pt ca nu merge "cred" sudat un alt fel de metal...ce spui?
florin64774
am facut un remap la un prieten si mi-a spus ca am acum vreo 170cp/360nm...masina merge super am facut un drum de buc si cam fuge...bafta tuturor.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.