Help - Search - Members - Calendar
Full Version: intrebare Cielo AC
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Daewoo
vma
salut,
am si eu o intrebare, la Cielo e normal sa creasca temperatura antigelului cand merg cu aerul conditionat pornit? Acul sta intre cele doua puncte in orice alte conditii... oricat de cald ar fi, orice viteza as avea nu se misca de acolo. Antigelul a fost schimbat acum. Poate sa fie ceva de la motor?
James Kilowatt
Da, e posibil sa se intample pentru ca motorul lucreaza mai greu cand ai AC pornit, si in plus radiatorul de la ac e aproape lipit de cel al motorului si e posibil sa-l impiedice sa se raceasca cum trebuie. Figura e mai evidenta la relenti sau in trafic nasol, cand mergi cu turatii si viteze mici.

Insa ajunge sa se supraincalzeasca, sau doar merge mai cald decat de obicei? daca ajunge la o temperatura in zona "verde" fara sa o depaseasca, nu trebuie sa-ti faci griji.
stelian61244
nu este normal sa se incalzeasca mai mult decit in mod normal de lucru ,ba din contra trebuie sa se raceasca ceva mai repede,pentru ca in momentul in care pornesti ac iti pornesc si ventilatoarele de pe radiator,2 la nr,unul in fata si altul in spatele radiatorului;verifica daca iti functioneaza ambele ventilatoare=pornesti motorul(motorul sa fie rece ca sa nu te pacaleasca sonda pentru temperatura) ,cuplezi ac ,deschizi capota motorului si te uiti daca iti functioneaza ambele ventilatoare si cu ocazia asta verifica daca nu ai eventuale scurgeri de antigel si daca busonul de la vasul de expansiune este strins,in paralel mai urmareste si daca temperatura pe bord mai face aceleasi simtome.
eu am alta problema, dar simtomele sint acelesi :in momentul in care cuplez dezaburirea imi creste nivelul indicatorului de benzina,nici pina acum tot nu stiu de unde este buba sau care este nivelul corect de benzina ,dar mergem tot inainte !
apropo daca stie careva despre ce este vorba as fi interesat sa-i dau de cap,este un cerc vicios intre :sonda de benzina,dezaburire,ceata spate,faza lunga si semnal dreapta--masina este un espero din 1998.
Felix60549
Asa cum s-a explicat mai sus, nu are voie sa creasca. Din contra, tb. sa coboare mai jos de jumatate indicatorul de temperatura.


@Stelian. Incearca sa gasesti daca exista vreun fir comun + sau - pe traseul dezaburire-indicator benzina, adica la un moment dat pe traseu acestea sa nu aiba vreo legatura, in special la tabloul de sigurante.
vma
mersi. parca stiu ca mergeau amandoua ventilatoare dar o sa ma mai uit sa fiu sigur.
Valentin62582
QUOTE(stelian61244)
eu am alta problema, dar simtomele sint acelesi :in momentul in care cuplez dezaburirea imi creste nivelul indicatorului de benzina,nici pina acum tot nu stiu de unde este buba sau care este nivelul corect de benzina ,dar mergem tot inainte !
apropo daca stie careva despre ce este vorba as fi interesat sa-i dau de cap,este un cerc vicios intre :sonda de benzina,dezaburire,ceata spate,faza lunga si semnal dreapta--masina este un espero din 1998.

Verifica mufele instalatiei electrice din ceasurile de bord, sa nu fie scoase sau in scurt. Eventual da cu spray de contacte.
stelian61244
cind o sa am ceva timp liber am sa incerc sa-i dau ceasurile jos sa verific si acolo,dar nefiind prea deranjanta treaba nu stiu cind o sa fie ziua aia.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.