Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Crash-test
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
Artur
Care credeti ca ar fi ordinea in functie de rezistenta la ciocnire dintre masinile romanesti(Dacia, Aro, Oltcit, Daewoo).
Daca aveti vreun link cu crash-teste despre aceste masini post-atil.
calin1
dacia, oltcit, aro, daewoo
petaca1
1:Daewo nu este o masina romaneasca. 2:dupa ce criterii au ajuns Dacia si Oltcitul mai rezistente la coleziuni decit Aro?
Dan7
Depinde de cate zile are omu din masina cand face accident - stiti proverbu - omu nascut sa fie spanzurat nu se va inneca niciodata...
OMEGA
pai voi nu va uitati la tabla de la olcit ca e mai groasa ca cea de la dacie dar nu ca cea de la aro
o ordine ar fi aro, olcit, dacie, la daewoo sunt cam naspa tico nare deact cativa mm carne de tabla iar cielo sucks
bark35485
aro(fac masini de teren in general si sunt STRONG smile.gif ) ,olcit,dacia(solenta,logan) ,daewoo


:wav:
Luka
Ordinea cred c-ar fi ARO....Dacia...Oltcit...Daewoo. Daewoo e pe ultimul loc din cauza de Tico, Matiz, Damas.
Oricum, pot sa spun ca m-am dat peste cap in sant cu o Solenza si n-am patit nimic. Absolut nimic. Un fel de crash test:) Ea a patit mai multe:)
James Kilowatt
E cam ciudat clasamentul. Nu-mi spuneti ca o dacia berlina e mai sigura decat o leganza.... ar trebui sa faceti clasamentul pe modele, nu pe marci. Eu as pune Leganza Espero nubira Cielo Lanos Solenta Oltcit matiz tico, insa nu bag mana in foc:)
gogu25920
cu cat tabla e mai rigida cu atat masina este mai nesigura. deci in momentul de fata eu cred
ca , clasamentul este Logan dacia, daewoo, oltcit, aro.

Capacitatea de absorbite a socului intr-un aro e mai mica si energia d eimpact va fi preluata in mare parte de pasager. Basca ca la aro nu cred ca ai airbag. Dac privesti superficial din punct de vedere al pagubelor la o tamponare usoara normal ca aro e in frunte dar scopul discutiei este comportarea la un impact major .
James Kilowatt
La o coliziune cu un zid, asa este, o masina rigida face piftie pasagerii, asa ca aro nu e neaparat favorizata. Insa la o coliziune intre doua masini, atunci discutia se schimba. Oricum, cred ca s-a mai dezbatut teoria asta topicul despe testele NCAP. Eu in continuare cred ca nu e corect clasamentul pe marci, ci pe modele.
Iulian HondaFan
de acord cu Gogu si MR. :3some: Au spus exact ce aveam de spus si eu...

totusi daca un Aro se ciocneste de o masina de masa similara ( un Passat spre exemplu) mult mai periculos va fi pt. cei din Aro.
Marius36293
eu cred ca dacia, care se oberva f clar ca rezistenta e.......este ultima in calsament,dacai a fost fct fara cap,de ingineri din anii '70(sau in fine cu, cap pt vremea aceea).nu mai comparati voi matizul(nu vb de tico) cu dacia si cu olcit,nici nu cred ca ati vz o bara de protectie de matiz, e fct stil fagure(pt a absorbii energia degajata la un impact frontal)si masina e fact pt a de deforma usor in urma unui impact tot pt a absorbii energia impactului,daci in sch nu cred ca e gandita asa,ranforsari in usi,dacia solenza are si ea...dar modelele noi(dupa ce a aparut varianta diesel)....si sa va mai zic ceva, uitati-va la testele euroncap,matiz are 3 stelute la rezistenta,cea mai "tare" dacie(loganul) are tot trei, asa ca nu mai faceti afirmatii pripite...ca ala are tabla mai "rosie" decat altu si e mai tare! laugh.gif
1.daewoo
2.aro
3.dacia
4.olcit

ps. daewoo nu face numai matiz si tico.....are si alte modele...care nu se compare cu masinile mentionate mai sus!
V l a d
se muta la versus
zefir34016
Am cautat Dacia pe un site unde Every vehicle is subjected to a scientific programme of destructive attack testing, producing accurate results that are relevant to the real world. These tests are also used to produce security data for the insurance industry - si, evident, n-am gasit (fiind un site care acopera marcile de masini vandute in UK). Am gasit insa Daewoo - si Nubira, de pilda, are 3 stele (din 5). Cielo nu figureaza.

http://www.thatcham-sites.org/nvsr/html/cars/index.html

Apropo de crash-teste, am primit nu demult pe email un fisier .pps (PowerPoint) cu un crash de-adevaratelea: un Audi rupt in 3 de un copac. Not funny! Are 1.4 Mb si l-am pus aici ( http://www.geocities.com/dentimod/how_fast_was_this.pps ) pentru cine ar avea curiozitatea sa-l descarce (click dreapta pe link si apoi save target as...)

P.S. Acum imi dau seama ca paragraful 1 este de fapt off-topic. Scuze. Rating-urile de pe site se refera la securitatea masinii, nu la siguranta pasagerilor in caz de impact/coliziune. Securitatea masinii in sens de "rezistenta la furt" smile.gif
QUOTE
Theft of assesses the car’s ability to resist theft of the actual vehicle, testing the immobiliser, locks and any vehicle identification. Theft from assesses the car’s ability to resist theft of items from the car, testing the alarm, door locks and glazing. The car is awarded between 1 and 5 stars depending on its performance in each category.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.