Help - Search - Members - Calendar
Full Version: probleme volkswagen passat
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Volkswagen
florinm2all
Am un vw passat din 2001 TDI de 130 de cai. In ultima vreme am tot felul de probleme. Din cand in cand motorul nu mia are putere si trebui oprit si pornit iarasi ca sa-si revina (se reseteaza computerul). Mi s-a spus ca ar putea fi de la geometria varibila, ceva trebuie curatat. O alta problema de ceva timp am observat va daca accelerez brusc se a ude un sunet ciudat l-as caracteriza "ca de aer sub presiune care iese". Se aude numai in mers. In gol daca turez nu se aude. Nu stiu de la ce o fi. Intre timp am observat ca a inceput sa-mi pape ulei. Mi se tot aprinde becul de la nivelul de ulei. De asemenea am impresia ca nu mai are demarajul pe care il avea inainte. Credeti ca aceste probleme au legatura intre ele? Care ar putea fi cauza? Daca ati avut probleme asemanatoare va rog sa-mi raspundeti. Multumesc anticipat :angel:
DORU
Viziteaza te rog link-ul de mai jos:

http://vwforum.vwforum.ro/index.php?showtopic=3312
florinm2all
multumesc pentru link
DORU
Cu placere, si altadata...
ionut83652
QUOTE(florinm2all)
Am un vw passat din 2001 TDI de 130 de cai. In ultima vreme am tot felul de probleme. Din cand in cand motorul nu mia are putere si trebui oprit si pornit iarasi ca sa-si revina (se reseteaza computerul). Mi s-a spus ca ar putea fi de la geometria varibila, ceva trebuie curatat. O alta problema de ceva timp am observat va daca accelerez brusc se a ude un sunet ciudat l-as caracteriza "ca de aer sub presiune care iese". Se aude numai in mers. In gol daca turez nu se aude. Nu stiu de la ce o fi. Intre timp am observat ca a inceput sa-mi pape ulei. Mi se tot aprinde becul de la nivelul de ulei. De asemenea am impresia ca nu mai are demarajul pe care il avea inainte. Credeti ca aceste probleme au legatura intre ele? Care ar putea fi cauza? Daca ati avut probleme asemanatoare va rog sa-mi raspundeti. Multumesc anticipat :angel:


problema ta e in mod sigur turbina
florinm2all
problema ta e in mod sigur turbina


nu stiu ce sa zic ca acu pe timpul verii nu am mai avut probleme sa inteleg ca s-ar putea la iarna sa am probleme?
ionut83652
dac spui ca iti papa si ulei! sigur te va mai chinui turbina !verifico am inteles ca la voi in cluj este cineva care repara turbine incerca sa dai de el daca mai ai probleme iar faza cu resetatul calc e din cauza vreuni senzor vezi senzor supraalimentare daca e k ala comanda si turbina eu am avut aceaiasi problema si sa dovedit a fi desfacut un surub de la turbina si tragea aer fals si lamine cand mergea cand nu mergea !
florinm2all
Mersi ionut pentru sfaturi. de cand am postat prima data am mai fost cu ea la mecanic. suieratul era de la turbo. era spart un furtun nu stiu exact de unde (avea diametreu de vreo 5 cm). L-am inlocuit si de atunci a scazut consumul si nici nu am mai avut probleme cu puterea. Chestia cu puterea aparea deoarece nu stiu ce senzor de suprapresiune semnaliza avarie si pana nu resetam calcu de bord prin repornire tot asa mergea. sa nu zic intr-un ceas rau da aproape de vreo 8 luni nu mi-a mai facut probleme. acu sa vedem cu se manifesta la iarna.
Radu89482
Am un VW passat din 2002 TDI 74 kw. De ceva timp am o problema interesanta. Cam dupa 2500 rot. in sarcina turbo decupleaza. Iau si pun contactul inapoi turbo functioneaza. Problema e cu atat mai interesanta cu cat ea nu se manifesta constant. Deci nu totdeauna si nu la o anumita turatie. Am fost la reprezentanta si au zis ca e turbosuflanta si ca trebuie schimbata. ma poate ajuta cineva ? De la ce pot aparea asemenea probleme ?
Cristi2
de obicei, se genereaza o presiune prea mare si intervine un "modul" de gestiune a motorului pentru a limita eventualele pagube : limp mode.
cand se opreste motorul el este dezactivat, ca sa zic asa.
problema e din zona turbinei, dar de obicei nu e musai sa o schimbi.
Radu89482
E o problema serioasa. masina ma lasa cand mi-e lumea mai draga. Nu e o chestie normala. Probabil e asa cum spui tu cu presiunea da inseamna ca undeva este o problema. Sa fie o chestie electronica ?
Cristi2
limp mode-ul e o "chestie" electronica, dar generata de obicei de o chestie mecanica, daca pot spune asa.
furtune crapate sau sarite, actuator blocat, depuneri pe turbina, etc.
in mod cert trebuie sa faci o diagnoza, cel mai concludent in mers.
daca crezi ca te poti deplasa pana la Cluj, te pot ajuta cu un numar de telefon al unui amic ce se ocupa cu diagnoze si chestii de genu.
te intelegi cu el si va intalniti. partea buna e ca tipul te poate pune in contact si cu un mecanic cu experienta.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.