Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Starea drumurilor
Masini.ro Forum > Discutii generale > Off Topic
Tiberiu61940
Sapt viitoare plec din Iasi spre Nadlac, si am o intrebare pentru cei care frecventeaza zona:
Pe unde e drumul mai bun: pe la Reghin sau prin Bistrita? Ma intereseaza ca sa pot obtine o medie orara cit mai buna, dar fara sa imi rup masina... Prefer sa merg ceva mai mult, daca e drumul mai bun.
Mersi
James Kilowatt
Eu am fost in iarna in zona Bistrita... Inca dinainte de Campulung Moldovenesc, si pana la Bistrita, drumul a fost plin de cratere desi e un E.
Valentin50014
Judetul Bistrita Nasaud are printre cele mai proaste drumuri din tara.
vma
QUOTE(Valentin50014)
Judetul Bistrita Nasaud are printre cele mai proaste drumuri din tara.


Hehehe biggrin.gif nu ai vazut Timisul biggrin.gif
gabi4
acu vreo 4 zile era sa rup masina in doua prin niste gropi alias cratere prin zona orasului Targu Neamt. daca puteti ocoliti zona ca e teroare :argue:
Cristi2
v-as ruga sa postati doar daca aveti informatii ACTUALE, nu de acum 2 ani. asadar, m-ar interesa :
1.Tg Secuiesc - Lepsa
2.piatra fantanele - vatra dornei (stiu ca e dezastru, dar se lucreaza, poate intr=o luna se schimba datele problemei)
3.deda-toplita, si mai departe, spre miercurea ciuc.
4.vatra dornei-bicaz-piatra neamt-bacau-adjud


mersi mult !
ValiR
Atentie pentru cei care circulati pe DN7.

http://www.evzvest.ro/article.php?artid=324018

Am circulat de cateva ori intre Sibiu sau Sebes spre Ilia si traficul e de cele mai multe ori foarte dificil, in special datorita tirurilor ce merg spre sau dinspre Nadlac si a faptului ca pe majoritatea portiunilor de drum fiecare sens are o singura banda. Pana nu apare autostrada, modernizarea DN7 nu va aduce un castig important in opinia mea, traficul greu va fi in continuare o problema. Cel putin pe mine asta m-a deranjat, calitatea drumului era acceptabila.
FAR EASTERN
România dă în gropi. Primarii le numără, Guvernul se consolează: există și în Austria

Asfaltul de calitate proastă și ambuteiajele în combinație cu zăpadă și îngheț au transformat drumurile într-o înșiruire de gropi. Specialiștii dau vina pe bitum, CNADNR spune că așteaptă primăvara.

La noi in oras strazile arata execrabil. Gropi, gheata, mormane de zapada. Asta daca s-a curatat prin zona, altfel e zapada peste tot:
- pe trotuare - lumea circula pe strada, ar trebui amendati astia de la curatenie la fel ca pe cei care blocheaza trotuerele cu masinile, pentru ca situatia e aceeasi - pietonii sunt obligati sa se puna in pericol, circuland pe sosea;
- pe aleile din cartiere - aici e si vina locatarilor, dar nici ei nu misca un deget(lopata), nici macar sa-si curete locurile de parcare, "rezervate". Ieri am facut ceva munca voluntara, dar mi-a trecut repede, ca ma luasera naduselile. Si de la efort, si de la nervi, cand vedeam ghertzoii cum se uitau la mine ca la nebuni... banned.gif




alias
Am plecat duminica dimineata spre Seged, din Bucuresti.
Daca puteti, evitati Dealul Negru. Este dezastru, gropi mari, daca ar fi pline de apa, rotile ar ramane acolo. Nu glumesc si nu exagerez!
In rest drumul e ok.
Lucian107416
Are dreptate. Gropile sunt de jumatate de roata si cu miile( pe bune ). N-am vazut in viata mea un drum sa se distruga atat de repede.
solmar
QUOTE (alias @ Feb 3 2010, 10:46 AM) *
Am plecat duminica dimineata spre Seged, din Bucuresti.
Daca puteti, evitati Dealul Negru. Este dezastru, gropi mari, daca ar fi pline de apa, rotile ar ramane acolo. Nu glumesc si nu exagerez!
In rest drumul e ok.


am pus eu poze cu gropile de pe dealul negru dar nu mai stiu pe ce topic, parca la consumuri...
AlexTM
Bine ca n-ai zis A1 ca ne bagai in ceata smile.gif A1 fiind presarat prin tara, de la Bucuresti pan' la Arad.
mike.omega
QUOTE (AlexTM @ Jan 3 2012, 02:28 PM) *
Bine ca n-ai zis A1 ca ne bagai in ceata smile.gif A1 fiind presarat prin tara, de la Bucuresti pan' la Arad.


In care tara e presarat A1 de la Bucuresti si pan la Arad? biggrin.gif

PS: este normal ca la viteze mai mari directia sa se simta mai usoara, masina se ridica de bot si astfel apasarea este mai mica. Acest fenomen este mai mult perceptibil la masinile din clasa mica. Parerea mea e ca nici n-ar trebui sa depasesti 120 pe autostrada. Din cauza de siguranta si de consum smile.gif
AlexTM
S-avem pardon, autostrada A1 (A unu, nu e greseala de tipar) merge de la Nadlac la Bucuresti. E drept, mai sunt portiuni in lucru, si anume de la Nadlac la Arad, de la Timisoara pana inainte de Sibiu si dupa Sibiu-Pitesti, insa in rest e gata 36182451.gif
Am fost zilele astea de mai multe ori intre Timisoara si Arad, adica pe A1 de la km 5xx la km 5xx (cinci_sute_nu_stiu_cat, nu mai retin exact). Iar anul asta planuiesc sa mai se extinda cu inca 9.5 KM de la Timisoara spre Lugoj. Portiunile lipsa din A1 devin insignifiante biggrin.gif
22nst
GENIAL!

Propun sa il ridicam la statutul de membru de onoare pe AlexTM pentru postul de mai sus! thumbsup.gif
solmar
Nu, e prea putin.
Vorbim cu Boagioaca sa-l ia consultant, secretar de stat in minister, ceva de genul asta. Apoi va deveni doctor Honoris Causa al unui numar de universitati din tara (transporturi, ar, etc) si in cele din urma cavaler al Legiunii de Onoare! Apoi ministru la Transporturi si calea ii este deschisa pentru Presedintie! Am zis!
Si cu aceasta ocazie fericita va doresc din suflet Jos Basescu!
DORU
Ma bag si eu in seama...daca nu gresesc, centura Sibiului are titlul A3, nu A1, sau am retinut eu aiurea ? unsure.gif
getodac
A3 este Bucuresti - Ploiesti - Brasov - si probabil pana la Sibiu, ne confirma Alex imediat smile.gif)
solmar
Care-i aia care duce direct in Germania?
pmhoria
@Doru

getodac
Wikipedia (cu ocazia asta am invatat si eu) spune asa:

Autostrada A1 este o autostradă din România, parte a Coridorului IV european de transport, aflată în construcție, din care sunt funcționale trei segmente: unul de 128 km care leagă Bucureștiul, capitala României, de Pitești, reședința județului Argeș (care are un capăt în vestul Bucureștiului și celălalt la Bascov, la nord de Pitești); un alt segment de 17 km care ocolește orașul Sibiu pe la nord (între localitățile Șelimbăr și Șura Mică); și tronsonul Timișoara (Giarmata)–Arad, de 45 km. Autostrada A1 a fost prima construită în România, în perioada 1968-1973 și refăcută în 2000, cu noi segmente adăugate în 2007, 2010 și 2011.
La finalul lucrărilor, autostrada urmează să lege Bucureștiul de Pitești, Sibiu, Sebeș, Deva, Lugoj, Timișoara, Arad și Nădlac, făcând legătura cuautostrada M43 din Ungaria, spre Seghedin. În iarna lui 2011-2012, erau în lucru segmentele Deva–Orăștie, Nădlac–Arad, Timișoara-Lugoj, Lugoj–Deva și Orăștie-Sibiu, ultimele patru atribuite pentru construcție în aprilie 2011.

Autostrada A2, denumită și Autostrada Soarelui este o autostradă aproape de finalizare, care, când va fi gata, va lega Bucureștiul de Constanța, cel mai mare port al României. Din lungimea totală de 197 km a autostrăzii, au fost terminați și sunt funcționali 166 km, împărțiți în două porțiuni distincte, 152 km între București și Cernavodă via Fundulea, Drajna și Fetești, și alți 14 km între Murfatlar și Constanța.[1][2]

Autostrada A3 reprezintă o autostradă în construcție, de 565 km, ce urmează să pornească de la București spre nord, să penetreze Munții Carpați prin Valea Prahovei, să traverseze Podișul Transilvaniei pe diagonală, și să ajungă, prin nordul Carpaților Occidentali, la punctul de trecere a frontierei cu Ungaria de la Borș. Autostrada va lega orașele București, Ploiești, Brașov, Făgăraș, Sighișoara, Târgu Mureș, Turda, Cluj-Napoca,Zalău și Oradea.
DORU
Multumesc, inseamna ca Alex are dreptate rolleyes.gif
Titi1988
QUOTE (getodac @ Jan 5 2012, 01:24 PM) *
[b]Autostrada va lega orașele București, Ploiești, Brașov, Făgăraș, Sighișoara, Târgu Mureș, Turda, Cluj-Napoca,Zalău și Oradea.



oare o sa prind eu autostrada asta.. Cluj => Bucuresti in 3 ore usor
22nst
Crede-ma... nu vom prinde in viata asta.
(si avem aceeasi varsta)
AlexTM
Acu si voi...
A3 e autostrada Transilvania, Bors-Brasov-Bucuresti, cum se spunea mai sus. Si din care, tin sa va reamintesc, doar 2 tronsoane nu sunt date in functiune si anume Bors-Gherla si Cimpia Turzii-Bucuresti. In rest, e perfect functionala biggrin.gif
Iar pentru a taia din elenul carcotasilor, guvernul promite inaugurarea anul asta a inca 18 km, undeva inspre Oradea (presupun Suplacu de Barcau-Marghita). In plus se lucreaza si la Bucuresti-Ploiesti, deci calea Bucurestiului catre Viena e deschisa. N-o sa stiti pe care traseu sa mergeti mai repede...
Titi1988
Alex..esti cel mai optimist (si ironic) om de pe acest forum laugh.gif 36182451.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.