Help - Search - Members - Calendar
Full Version: ce masina sa-mi cumpar????
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
Pages: 1, 2
Gessi35874
Buna ziua,
Sunt noua pe acest forum, si am o rugaminte: sa ma ajutati in alegerea unei masini. Am 4.000Euro si vreau sa-mi schimb vechea dacie. Optez intre un Opel Astra de prin 1996-1997, un Ford Escort de prin 1997 sau un VW Golf de prin 1993-1995. Am vazut un ford escort din 1997, aratos si intretinut, f. bine arata si un vw golf din 1994. Dar nu ma hotaresc la care sa ma opresc. Deci, doresc o masina la care sa nu fie f.f. scumpe piesele de schimb, sa reziste, eventual sa consume in oras pana in 8%.
Ca design mi-au placut toate, cu toate ca as dori o masina cu garda mai inalta si un spatiu in portbagaj.
Lasand astea la o parte, ca marca de masina, rezistenta in timp, consum redus, piese ieftine si sa se gaseasca pe piata.. Ce-mi propuneti?
Multumesc
Alex-F1
N-ai mentionat un aspect destul de important (ca sa restrangem cercul cat mai mult): DIESEL sau BENZINA? Sau nu conteaza? Dintre masinile amintite de tine, piesele cele mai ieftine le-ar avea Opelul, cea mai fiabila si cu cel mai scazut consum ar fi Golful, iar cea mai aratoasa ar fi Escortul... biggrin.gif Mai vorbim...
James Kilowatt
Eu as merge pe Escort, desi nici Golf3 nu e tocmai o masina proasta. Totusi, Escort e mai tare la tinuta de drum iar motoarele pe benzina sunt destul de bune. In plus, imi place mai mult la design si la interior. Eu m-am dat cu 1.6 16V pe benzina si mi-a placut foarte mult, chiar am cochetat cu ideea sa o cumpar.

Astra 96-97 as scoate-o de pe lista. Se degradeaza foarte repede, are o fiabilitate indoielnica si e facuta din zgarcenie, ideea a fost sa iasa o masina cat mai ieftina posibil. Dateaza din perioada proasta a Opel, cand au reusit sa devina cea mai proasta marca din Europa. In '97 au dat directorul afara si au luat-o in sus in materie de calitate, insa cu una din 96-97 nu m-as complica. Dintre cele pe care le vad pe strada, majoritatea arata mai jalnic decat Nexia (Cielo) din aceeasi perioada.
Gessi35874
Va multumesc pentru raspuns,
Referitor la carburant, nu prea conteaza pentru mine, cu toate ca au consumul la fel cred ca as prefera benzina. Am auzit ca rezista mai mult motorul. Si mie imi place fordul dar am inteles ca nu-s fiabile, iar de golf... e super.
Mai astept pareri de la voi, si va tin la curent cu ce-mi cumpar. Inca nu m-am hotarat.
Multumesc
stefan44002
Si eu as merge pe un Escort, am avut unul, ceva mai vechi, si am fost multumit.Intretinerea nu este chiar asa de costisitoare.
Golf ar fi Ok, dar in Romania sunt exemplare superalergate, romanul are un cult ptr. Golf.
Despre Opel, s-a spus mai sus ce era de spus.
La 4000 mai te poti uita si la un Daewoo Cielo 1997-1998
Gessi35874
La Daewoo Cielo nu ma uit pentru ca are consumul f. mare si nici nu doresc sa-i pun gaz sau sa aibe gaz. Sunt de parere ca daca masina e facuta cu benzina sau motorina, asa sa ramana.
Mi-e frica si de an: un golf pot sa iau c-am de prin 1994 dar un ford escort ma pot duce la 1997. Oare acesti ani nu conteaza la varsta masinii?
Sa fie mai bun golful decat fordul chiar daca are cativa ani in plus?
Astept parerile voastre, multumesc.
stefan44002
E drept ca eu am avut un Escort pe motorina, dar pot sa-ti spun ca este o masina fiabila, pe care as pune-o pe picior de egalitate cu Golf-ul.Dupa mine, punctele ei forte ar fi( in 3 ani de utilizare): franele, tinuta de drum si consumul redus. Directia este ceva mai sensibila, bucsa de la caseta de directie cedeaza dupa 25-30.000km, dar nu este scumpa,cam 80-90RON
Trebuie apoi sa te gandesti ca 3-4 anireprezinta o diferenta destul de mare , care se reflecta in uzura masinii.
Daca vrei consum mic, cumpara masini pe benzina cu cilindree mica : 1,3 -60CP, 1,4 -75 CP -valabile si pt. Golf si pt. Escort
Dieselul e mai scump si, daca nu mergi mai mult de 20-25.000km/an nu are rost, fiind mai alergat.
1,3CP - 60 CP de la Ford este un motor intr-adevar de conceptie veche, dar este f. rezistent. Inca se mai pune pe Fiesta!!!
La amandoua masinile, suspensia este mai sensibila la dr. din RO.
Gessi35874
Mda, va multumesc,
Acum cochetez pe langa un ford escort din 1997 sau 1998, 1600cmc, 16v. Credeti ca merita la 4000Euro?
Dar de consum la acest ford ma poate ajuta cineva?
stefan44002
Depinde si de ce dotari are masina(AC, ABS, trapa, etc). Depinde si de cat a fost alergata.
Daca masina a fost bine intretinuta, merita banii. Cel mai bun lucru ar fi sa- i faci o vericare amanuntita in service - in targul din Vitan exista o firma care face astfel de teste.
Daca proprietarul refuza, renunta.
Cere cartea de identitate a masinii si vezi cati proprietari a avut masina. Vezi de asemenea de cat timp o are cel care o vinde. Daca o are de putin timp, inseamna ca e o masina cu probleme.
Consumul ar fi cam de 9-10% in oras, 5-6% afara.
Gessi35874
Salutari la toata lumea,
Incetul cu incetul ma indrept catre lista de sfarsit care cuprinde un ford escort 1998, 1.6i, 16v cu 40.000Km la bord (sigur... e de la o cunostinta, cica a avut probleme cu motorul cat a fost in garantie si i l-a schimbat), si a doua masina este un golf 1996, 1.9 pe motorina, nu stiu cati km are la bord.
Ambele se incadreaza in suma de 4000Euro si arata bine estetic si functional, a prima vedere.
Ce sugestii imi dati? Care sa fie aleasa?
Multumesc
Mihai 36955
Se ajunge la benzina vs motorina.
Cati KM mergi pe an? Ce stil de condus preferi?
In rest cred ca's la fel, fiind din aceeasi categorie.
stefan44002
Intr-adevar, cam alea sunt preturile pietei la Escort si Golf din anii respectivi.
In locul tau as lua:
- masina cu mai multe dotari ( AC, ABS,geamuri electrice) e mai "de luat"
- masina al carui proprietar e mai de incredere( asta fiindca femeile au intuitie mai dezvoltata)
Verifica ambele masini cu cineva care se pricepe.
Dieselul este o afacere doar daca mergi mai mult de 30.000km/ an
Maff
Eu cred ca in momentul asta conteaza dotarile si kilometrii.La acelasi pret nu conteaza cati kilometri faci pe an ci cati kilometri au masinile si ce dotari au.Si cel mai important, daca le stii istoria masinilor, alege-o pe cea care este mai de incredere.Poate fi un plus ca Golful este pe motorina pentru ca consuma mult mai putin.La masinile noi, intr-adevar conteaza cati kilometri faci, dar aici este mai putin important.
Gessi35874
Sunt dezamagita total. Am vazut indeaproape fordul escort si spun cu regret ca are probleme. Are 3 locuri unde e impuscata de rugina si pe o usa e umflata vopseaua, iar parbrizul este crapat - lovit de o pietricica.
Imi pare f. rau, dar eu nu vreau sa-mi iau masina ca s-o vopsesc. Speram sa ma mai folosesc cel putin 2-3 ani, pana sa investesc in ea.
Cu ocazia asta, reiau cautarea.
Mentionez ca nu ma intereseaza f. mult combustibilul , tinand cont ca nu merg mai mult de 10.000Km pe an. Dar ar fi bine daca ar consuma in oras undeva la 8l.
In balanta a ramas tot golful si escortul, si se inclina spre cea cu varsta mai mica.
Va tin la curent.
stefan44002
QUOTE(Gessi35874)
Buna ziua,
Sunt noua pe acest forum, si am o rugaminte: sa ma ajutati in alegerea unei masini. Am 4.000Euro si vreau sa-mi schimb vechea dacie. Optez intre un Opel Astra de prin 1996-1997, un Ford Escort de prin 1997 sau un VW Golf de prin 1993-1995. Am vazut un ford escort din 1997, aratos si intretinut, f. bine arata si un vw golf din 1994. Dar nu ma hotaresc la care sa ma opresc. Deci, doresc o masina la care sa nu fie f.f. scumpe piesele de schimb, sa reziste, eventual sa consume in oras pana in 8%.
Ca design mi-au placut toate, cu toate ca as dori o masina cu garda mai inalta si un spatiu in portbagaj.
Lasand astea la o parte, ca marca de masina, rezistenta in timp, consum redus, piese ieftine si sa se gaseasca pe piata.. Ce-mi propuneti?
Multumesc

Avand in vedere cerintele tale, cu putin efort ai putea sa te bagi si la o Dacia Solenza. Alte variante, masini din clasa mica mai noi de 1997 : Opel Corsa, Ford Fiesta, VW Polo.
Sa stii insa ca la orice SH va trebui sa mai bagi ceva banuti in ea. Pastreaza cam 200 euro pt. astfel de interventii - nu stii daca vor fi necesare, dar e bine sa -i ai deoparte
Maff
Eu zic ca 200 de euro pt mici reparatii nu ajung pentru o masina SH.Dar daca masina a fost bine intretinuta, atunci nu vei avea mari probleme.Vezi si Golful cum arata.Eu zic ca este ooptiune de luat in seama.
Gessi35874
Ajung iar la balanta. Pe de o parte , un ford escort din 1996, 1,6, 16v, 90.000Km, kaki, ac, inchidere + alarma, geamuri electrice fata. Masina arata f. bine, motorul nici nu se aude, e ciupita de rugina intru-un singur loc, deasupra rotii pe spate. Are un mic defect: trebui schimbate amortizoarele pe fata. Pret final 4200Euro.
Pe de alta parte VW Golf, 1998, 1.8, 97.000 Km, benzina, ac, inchidere+alarma, cauciucuri de iarna+vara, alba, motorul merge bine, tabla arata bine, doar vopseaua ciupita in citeva locuri ca si cum ar fi fost lovita de o piatra mica. Deci e doar un punctulet, nu e umflata vopseaua. Are un defect mare: nu mai are catalizator. Pret final 4400Euro.
Rog pareri pro si contra. Voi incotro a-ti opta?Multumesc
VECTOR
esti sigur ca nu s-a umblat la kilometraje? mi se pare cam putin 97.000km la un golf de 8 ani. iar la escort pare si mai dubios.
Maff
Mda, pare destul de dubios (eu fac 80k intr-un an, dar maica-mea care merge mult mai putin decat mine face si ea cel putin 25k km pe an).Fa si tu un calcul.Este destul de nasol daca nu are catalizator, la reanmatriculare s-ar putea sa ai probleme.
stefan44002
Daca masina a fost intretinuta, 200 euro ajung, ptr. inceput.
Gessi, te rog, spune-ne si noua unde gasesti masinile alea? In mod sigur au mai multi km decat cei declarati. Golf-ul ar fi OK, dar treaba cu lipsa catalizatorului - va trebui sa bagi bani seriosi in asta, pt. ca trebuie sa faci ITP-ul si masina trebuie sa iasa la noxe.
Vezi si tu cartile de identitate, cati proprietari au avut masinile si cat timp au fost tinute, mai ales ultimul proprietar.
Multi proprietari >>>> masina cu probleme
Mai putin de un an ultimul proprietar >>>>masina cu probleme.
La amandoua te vor costa in plus reparatiile inca 7-800 euro, daca nu si mai mult.
Gessi35874
Masinile le-am gasit pe net sau in ziar.
Nu ma pricep si nu am cum sa-mi dau seama daca sunt km reali. Dar fordul arata f. bine si motorul nu se aude. Dar are o buba la tabla, si cred ca toate fordurile au aceasta buba, deasupra la roata din spate, pe aripa, rugineste.
Acum ma gandesc tare la variante pe motorina. Am mai discutat pe ici pe colo si toti ma sfatuiesc sa-mi iau pe motorina. Deci iar o iau de la inceput cu cautarea.
Am un golf din 1996, 160.000Km la bord, 1.9 , motorina, bleumarin, la 4400Euro. Astept sa-l vad si sa aflu si alte amanunte.
Va multumesc si mai astept parerile voastre.
stefan44002
Intr-adevar, Escort-urile au aceasta buba; trebuie sa te duci la o tinichigerie foarte buna pentru asta. Exista si piese de caroserie noi ptr. Escort si chiar as recomanda schimbarea aripii pe spate. Problema e ca asta costa ceva bani.
Motorina e ok daca faci mai mult de 20.000km/an - intretinerea te va costa mai mult decat la benzina.
Incearca totusi sa iei o masina mai noua, poate mai mica decat Golf sau Escort, dar care sa nu aiba probleme de tinichigerie.
Sfatul de baza: daca nu te pricepi, incearca sa mergi cu cineva care se pricepe,un mecanic eventual.SH-ul e o loterie si nu cred ca vrei sa te tepuiesti. Orice masina SH este pregatita de vanzare, e normal ca proprietarul sa vrea sa scoata cat mai mult pe ea. Avand pe cineva priceput, acesta va sti macar cat sa ofere ptr. respectiva masina.
Exemplu : Golf-ul 1996/motorina.
Lipsa AC : 5-10% - oferi tu un 4000 euro
Lipsa ABS : 5-10% - mai poti sa scazi inca 200 de euro
Multe alte amanunte mai pot constitui obiectul unei negocieri
Gessi35874
Masina mai mica decat golful nu doresc. Gasisem un ford fiesta din 2000 la 4000Euro, 31.000Km, dar mi se pare prea mica, nici cu un golf nu stiu cat de impacata sunt. Eu vreau sa ma simt mai in siguranta, si asta o da o masina mai mare, plus spatiul din portbagaj. Dar nici prea mare, ca dupa aia te ustura consumul. Dar incerc sa ma impac cu golf.
Intotdeauna m-am dus cu un mecanic. El mi-a spus ca merita masinile (ultimile 2). Ti-am spus, fordul e impecabil. Dar acum ma gandesc la masini pe motorina.
Mai vorbim.
stefan44002
Vorbeste cu mecanicul tau si vezi cam cat te poate costa reparatia fiecarei masini pe care o vezi.
Alege masina care are cat mai putine reparatii de facut.
Daca vrei diesel, verifica NEAPARAT compresia motorului, sa nu ai surprize iarna.
Daca ti-a spus ca ultimele doua merita, incearca sa mai negociezi la pret cu proprietarii.
AlexTM
De Fiat Brava ce zici? Stiu ca exista apetenta romanilor pentru masini germane, dar orice masina, daca e intretinuta, e buna.
Fiat-ul are o imagine de marca foarte slaba si din cauza asta preturile sint mici. La 4-5000 gasesti unul mai nou decit un Golf sau Escort. Parerea mea - merita.
James Kilowatt
In topgear, Brava are o fiabilitate foarte buna, mult mai buna decat masini cu pretentii (germane). Sau mai buna decat sor-sa geamana Bravo.
In plus, Brava are deja motoare diesel common rail onorabile, oricum mult peste TD-urile "chioare" de la Golf3 sau Escort.
Gessi35874
Am gasit un fiat brava, si chiar mi-a placut ca design. Dar nu stiu nimic de fiabilitatea masinii si de rezistenta in timp. Am gasit un fiat brava din 1996 cu 100.000Km, 1700cmc pe motorina la 4800 Euro neg. Arata bine ... in poze. Nu l-am vazut in realitate. Ma mai gandesc.
Dar gandul meu zboara la fordul escort. In afara de amortizoare nu trebuie sa-i faci nimic. Si amortizoarele ma costa c-am 6 mil. lei.
Astept pareri : CE STITI DESPRE FIAT BRAVA?
Tinand cont ca si fordul e din 1996 si tot 100k km are.
Multumesc.
James Kilowatt
Kilometrajul e foarte mic pentru o masina diesel de 10 ani... la varsta asta ar fi normal sa aiba cel putin dublu.
Motorul de 1700 e TD simplu, nu e common rail. JTD-urile sunt common rail, si sunt de 1.9L si sunt de la 105CP in sus.
LA fiabilitate, se pare ca e ok. Totusi, in '96 s-ar putea sa mai sufere inca de boli ale copilariei, am uitat in ce an au iesit....
AlexTM
Eu personal nu am avut, insa un prieten cu mai multe Barava-uri la o firma zicea ca n-au avut mari probleme cu ele. Se plingea doar de cele cu motor de 1200.
Legat de cel din 96 , 1700 D, eu as zice nu. La banii astia trebuie sa gasesti unul mai nou. El are pretul supraevaluat pentru ca e diesel... dar e diesel vechi, cum zicea si MR.
Cauta 1.9 jtd sau ... benzina
Adelin Daniel47895
Dak vrei fiat iti recomand punto...cel mai fiabil fiat din cate am auzit...si la 5000euro+ poti gasi unul 1.9jtd din 2001...asta desigur dak te multumesti cu ceva dintr-o clasa mai mik
Gessi35874
Fiat punto e prea mic, nu-mi place.
Mai cautam...
stefan44002
Se pare ca ai pus ochii pe Ford Escort.
Daca mecanicul tau garanteaza ca e masina buna si ca poate sa repare ce e de reparat, nu mai sta prea mult pe ganduri. Fiat-ul Brava la 4800 e cam mult.Punctul lui forte este protectia contra ruginii - are tabla galvanizata. O alta varianta ar mai fi si Peugeot 306, care zic eu ca e mai bun decat Brava. Azi am vazut unul din 1997, impecabil.
Gessi35874
Stefan, da-mi amanunte de peugeot-ul 306 care l-ai vazut. poate un nr. de tel.
stefan44002
L-am vazut pe straduta pe langa Pta 1 Mai. Din pacate pt tine nu mi-am notat nici un amanunt. Dar ti-am zis de el ca idee, poate gasesti unul prin anunturi.
Gessi35874
Merci Stefan, dar n-am cum sa ajung prin zona, daca il mai vezi, poate notezi nr. de telefon sa mi-l dai si mie.
Intradevar, mi-a ramas gandul la ford escort, mecanicul a zis ca e ok, in afara de amortizoare. Dar ma gandesc ca daca l-a luat deja rugina, inseamna ca e tabla proasta si o sa ma astfel de probleme in viitor?
James Kilowatt
Daca are deja rugina, mai bine te feresti.
Brava te-ai dat cu ea? TD-ul de 75CP nu rupe asfaltul, insa e destul de silentios si de fiabil.
306 ce motor are?
stefan44002
Din pacate, Escort-urile cam toate au rugina. De asta pot sa spun totusi ca ar fi mai buna o masina sanatoasa la capitolul asta. Din experienta, am vazut ca Peugeot, Fiat, Citroen ( nu zic de BMW, Audi,etc) stau cel mai bine la tinichigerie.
306 -le era cu motorul de 1,4, atat am retinut.
Gessi35874
Multumesc de sfaturi, incerc sa ma uit si dupa fiat si dupa peugeot. Nu arata rau. Totul e sa ma incadrez in bani.
Ma gandeam, am vazut un golf 3 din 1993, arata impecabil la tabla, doar pe ici pe colo i-a sarit lacul. Dar nu are rugina. Fordul, tinut in garaj, are deja rugina. Pai cred ca la mine, care nu am garaj, imi rugineste intr-un an de trebuie sa-l vopsesc la anu'.
Ce parere aveti?
stefan44002
Treaba cu rugina tine si de felul in care a fost ingrijita masina( spalari regulate, degresari, ceara, etc).
Ca o parere personala, as alege o masina care sa-mi dea cat mai putine batai de cap cu tinichigeria, asta daca am de gand sa o tin mai mult.
Problema e ca mai toate masinile astea au mici probleme de tinichigerie. O masina SH poate sa fie revopsita si astfel sa arate bine. Ideea ca nu cred ca tu iti permiti sa iei o masina si sa o bagi intr-un atelier de tinichigerie - doar daca ai un prieten in bransa.
In cazul tau, Golf-ul ar putea fi revopsit, are totusi 13 ani. Ford-ul in mod sigur nu afost revopsit sau daca a fost, a fost facut de mantuiala.
O intrebare : cat vrei sa tii masina?
Gessi35874
Pai as vrea s-o tin cel putin 4 - 5 ani. Nu stiu ce va fi in viitor. Dar deocamdata ma gandesc s-o tin vreo 5 ani.
Golful nu a fost vopsit, stiu sigur, cunosc proprietarul, dar mi-e frica ca-i din 1993. Nici fordul nu cred ca a fost vopsit. M-am uitat atent pe la chedere, la geamuri si la stopuri. Oricat de meserias esti, tot iti scapa putin vopsea pe chedere.mai ales la geamuri
Bine-teles ca nu vreau sa iau masina si s-o bag la vopsit, asta in nici un caz.
Am inteles ca golful are tabla f. buna si nu rugineste decat daca a fost lovita ...
Gessi35874
Dar de o skoda felicia de prin 1997-1999 ce zici?
James Kilowatt
Din cate stiu, are motoare modeste. 1.3 si 1.6 parca pe benzina, cu 8V amandoua, si un diesel aspirat fara pretentii.
Gessi35874
De ce spui modeste? Mie nu-mi trebuie ceva performant ca nu am unde sa alerg cu ea si nici nu vreau. Imi trebuie o masina care sa aibe demaraj, imi place sa plec de pe loc cu demaraj, si sa ma duca in fiecare zi la serviciu si acasa, si in concediu la mare sau la munte. Asta inseamna in jur de 10.000Km pe an. Mi-ar place sa fie si consumul mic iar piesele acceptabile ca pt o masina straina.
Totusi, ce parere aveti de skoda felicia?
James Kilowatt
Modest in sensul ca nu debordeaza de performante. 1.3 benzina are parca 68CP, adica cu 3CP mai putin decat motorul meu de la seat care e de 1.2 si are 71CP, desi e cu 5 ani mai vechi. Cand eram tanar si nelinistit le cam dadeam fum cu Moskwichul.
Personal, definesc prin "modest" un motor mai pacalit decat cel de pe seatul meu scos prin '90 biggrin.gif

La Brava de ce ai renuntat? daca tot nu te omori dupa performante, de ce nu mergi macar pe un turbodiesel chiar si fara pretentii, cum e cel de pe Brava. Macar e economic si silentios pentru un diesel.

Inainte sa-mi iau seatul, am cochetat si eu cu o felicia, insa sincer nu m-a atras, seatul mi s-a parut din prima secunda mai seducator. Eu cautam o masina de buget redus, nu una cu pretentii. Daca nu gaseam seatul, cu care am avut mare noroc, as fi luat poate felicia, insa cu 1300€, nu 4000 asa cum ti-ai propus tu.... Inteleg ca piata in Ro e diferita, insa totusi 4000 euroi pe o felicia mi se pare mult oricum.

Nu ar fi o idee sa vezi intai ce se intampla cu piata dupa aderare? Daca se liberalizeaza, cu 4000€ iei o nubira ca a mea (eu am dat 3800E). Sau un Accent Pony de prin 2000-2001, cu AC si Euro3. Accentul tot motor de 1.3 are, insa are 85CP si nu 68. Sau o Punto/Brava JTD, bineinteles tot cu AC si Euro3.
DAca se baga taxe pe poluare, s-ar putea ca preturile la SH-urile atat de vechi sa scada dramatic si sa-ti para rau si ca ai luat-o scump, si ca platesti mult... Orice s-ar intampla deci, cred ca preturile la SH de la Euro2 in jos vor scadea tapan.
Gessi35874
Dar de Renaul Clio Symbol ce parere aveti?
stefan44002
MR are dreptate, preturile la SH vor scadea dupa aderarea la UE, dar nu stim inca ce taxe se vor pune pe importul acestora.
Daca nu mai poti astepta , masinile sunt OK, chiar si Golf-ul din 93 -as da cam 3200 euro. Felicia nu e o masina extraordinara, dar avand o mecanica simpla, va fi mai usor de intretinut. As da pe una din 97-98 nu mai mult de 4000, daca e bine ingrijita.Chiar si motorizarea de 1,3/55cp e suficienta -este cea mai economica. Dieselul 1,9 Sdi ar fi o afacere pt. tine, fie in Golf, fie in Felicia.
Stiu ca e greu sa alegi o masina SH, dar ideea de baza e sa NEGOCIEZI LA SANGE cu vanzatorul, dupa ce te-ai hotarat ca masina e Ok la banii aia.
Ofera cu cateva sute de euro mai putin decat cere vanzatorul, daca e hotarat sa ti-o vanda, va lasa la pret.
James Kilowatt
Nu vor putea pune taxe pe import, pentru ca ar lua-o peste ochi de la bruxelles.. Insa vor pune probabil taxe la inmatriculare, sau taxe de drum (indiferent de unde e cumparata). Tocmai de asta cred ca ar scadea preturile la SH-uri vechi chiar si inmatriculate deja.
James Kilowatt
Nu cred ca vor putea pune taxe pe import, pentru ca ar lua-o peste ochi de la Bruxelles.. Insa vor pune probabil taxe la inmatriculare, sau taxe de drum (indiferent de unde e cumparata). Tocmai de asta cred ca ar scadea preturile la SH-uri vechi chiar si inmatriculate deja.

De clio symbol eu am o parere mai buna decat despre Felicia, in orice caz.
AlexTM
Si Felicia si Clio Symbol sint alegeri bune. Simple si robuste.
Dar sint in clase diferite de preturi smile.gif
DORU
QUOTE(MR28673)
Din cate stiu, are motoare modeste. 1.3 si 1.6 parca pe benzina, cu 8V amandoua, si un diesel aspirat fara pretentii.


Modelul Felicia este cel mai fiabil din 1991 incoace de la Skoda...Il recomand! Am condus Felicia Combi 1.3 MPI 68CP 5 ani si a fost OK. Am inlocuit numai bateria si toba finala in 40.000 km !! arigato.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.