Help - Search - Members - Calendar
Full Version: probleme vectra a
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Opel
Ionut72961
Am o problema ciudata; am constatat un condens fantastic sub tapiteria din portbagaj. Care este explicatia? cum pot scapa de ea?
Ionut72961
Salut,
am o vectra a din '92, iar eu o am cam de 1 an si am facut cam 12000km, acum are 173500. in general sunt multumit de ea. consum bun in afara 5.5 %. sunt totusi cateva probleme care ma supara:
1. acul la apa nu trece de 60 decat foarte rar (trebuie sa merg cu a intaia pe drum de tara, vara). Iarna nici nu ajunge la 60. (am bord model fara turometru). Totusi caldura am. Ce se intampla? se poate strica motorul?

2. masina porneste perfect in orice conditii, dar uneori dupa ce merg cam 10 min si vreau sa o pornesc din nou porneste foarte greu, de parca ar fi inecata si merge in suturi pentru un timp.

3. un rulment spate pe care l-am schimbat de 2 ori in 10000km si tot huruie. cel care mi l-a schimbat a spus ca ar fi axul uzat. ciudat ca prima data am folosit rulmenti mahle si a huruit din prima, si a doua oara am folosit rulmenti de brasov cu care am facut aproape 7000 km si a rezistat mai mult.

care pot fi solutiile la problemele de mai sus?
Ionut72961
am uitat sa precizez

am vectra a '92, 1.6 benzina, C16NZ, berlina
Horia49540
salut:
1.probabil termostatul este blocat pe deschis; verifica si schimba-l urgent, altfel risti sa strici motorul, un motor se simte bine cat mai cald cu putinta, fara sa fiarba apa
3. probabil masina a avut o lovitura mare la roata respectiva...
2. daca e pe carburator e din reglaje (probabil); daca e pe injectie sa raspunda un specialist biggrin.gif
succes :wave:
Ionut72961
De cat timp o am eu roata nu a avut nici o lovitura si am mers cam 3000 pana sa schimb primii rulmenti. Mai da-mi te rog niste detalii eventual cum as putea rezolva problema.
Mersi
Horia49540
cel mai bine ar sa te duci la un service bun care are si aparate electronice sa faca o verificare amanuntita
Skywalker
Ia scoate tu roata de rezerva si vezi daca mai ai capacelele alea de scurgere la locul lor, daca nu mai sunt iti intra apa si deaia ai "condens"
Iacobescu60445
Interesanta chestie ! Si la opelul meu Ascona se intampla la fel !!! Si stiu sigur ca lipsesc vreo 2 capace sub roata de rezerva ! O sa incerc sfatul tau !!!
ovidiu73208
salut...îs nou user(la voi)
poate cineva să mă lămurească într'o chestiune?Am o vectra A (TD) din '95 cu motor Isuzu(normal),ce mă'nervează e că acul la motor,mai ales vara,se ridică peste 90(acolo'i place să stea),așa merg motoarele astea ?mi'e și frică, parcă,s'o forțez pe'un munte ceva...ce dreaq e de făcut,așa merg ele? :brave:
Alex-F1
@Ovidiu: stai linistit man, ca totul e in regula la masina....si io am tot o Vectra A TD (Isuzu) din '95 si la mine e la fel....acest motor asa lucreaza el la temperatura mai mare....chiar si la 100 de grade totul e ok....apa nu fierbe inca, deoarece e sub presiune....asa ca poti merge cu ea linistit pana la 110 grade.....dar peste 110 grade intr-adevar nu-i bine daca urca....in zona rosie apa are aproape 120 de grade si acolo deja nu-i bine daca ajungi!!! blush.gif La urcus la munte vara (canicula) si la mine trece putin de 100 de grade apa (poate 105), dar mai mult nu! :angel: Trebuie sa ai si sistemul de racire/ventilatie perfect functional....you know....radiator neinfundat, termostat bun, iar termocupla (ventilatorul mic) si ventilatorul mare sa functioneze cand trebuie.... Mai vorbim.... :wave:
ovidiu73208
merci frate,eu mai trăgeam pe dreapta(vara trecută)de emoție că...e cam mare temperatura,am avut un ford vreo 3 ani și ăla nu'mi făcea așa,m'am gândit io că poate motoarelor Isuzu le place la temperatură mare,nu ajunge până la 120,e bun sistemul de ventilație...ce mașină ai acum,Alex?
Alex-F1
....pai nu ti-am zis ca am tot o Vectra A 1,7 TD (Isuzu) din '95....cea din poza (avatar)??? blush.gif Ca si tine.... beer.gif A ta ce culoare e? Si io am avut un Ford, dar 4 ani... :angel:
Ionut72961
am verificat sub roata, e ok; capacele snt acolo. ce e curios e ca acest condens se produce mai ales in zona aripilor interioaresi se extinde spre zona cu roata de rezerva.
ovidiu73208
haha,eu citisem ,,am avut și eu o vectra'',e albă a mea...ești mulțumit de cum ,,trage'' a ta?eu i'am dat catalizatoru' jos anu' trecut(să ,,tragă'') și nu i'am mai făcut consumu',oare ia mai mult?,a ta cât consumă?
Skywalker
QUOTE(Ionut72961)
am verificat sub roata, e ok; capacele snt acolo. ce e curios e ca acest condens se produce mai ales in zona aripilor interioaresi se extinde spre zona cu roata de rezerva.

fa un test, dute la spalatorie, spala masina si verifica daca iti face "condens" atunci iti intra apa pe la stopuri si imbinarile portbagajului.
ovidiu73208
becul de la airbag mai mult stă aprins decât stins(cum ar trebui,nu?)la început m'am îngrijorat crezând că mă va ,,pocni'' în ochi airbag'urile acu's obișnuit cu situația(de vreo 4-5 luni îmi face așa,am mișcat volanu' stânga-dreapta ...becul nu se stinge)de fapt atunci când se stinge o face de la sine nu contează dacă mașina e'n mers sau stă cu motoru' pornit...a avut cineva o problemă asemănătoare?
Ionut72961
salut,
stie cineva cam cat costa o punte spate pentru vectra a 1.6i 92?
sau cum se poate verifica daca e buna ca sa nu iau teapa?
sau se poate ramforsa cea veche in cazul in care se dovedeste ca ar fi stramba? cam care ar fi costurile?
merci
marius34515
QUOTE(ovidiu73208)
becul de la airbag mai mult stă aprins decât stins(cum ar trebui,nu?)la început m'am îngrijorat crezând că mă va ,,pocni'' în ochi airbag'urile acu's obișnuit cu situația(de vreo 4-5 luni îmi face așa,am mișcat volanu' stânga-dreapta ...becul nu se stinge)de fapt atunci când se stinge o face de la sine nu contează dacă mașina e'n mers sau stă cu motoru' pornit...a avut cineva o problemă asemănătoare?


Probabil e un contact sau un senzor defect.
Faptul ca e aprins nu inseamna ca o sa te pocneasca, ci ca nu va functiona in nici o situatie (nici la accident - Doamne fereste!).

Eu aveam asemanator la ABS - se aprindea/stingea aiurea, aleatoriu. Apoi, din intamplare, intr-o zi, m-am uitat la motor in cutia de plastic negru din partea centru-dreapta, cu multe contacte. Era un pin corodat, abia se mai tine. L-am lipit, apoi a mers struna. De te uiti pe acolo si nu e asa ceva, atunci e mai complicat, si nu prea merita efortul. Trebe sa mergi la service, iar ei fac diagnoza pe calculator si spun exact ce trebuie schimbat.
Succes smile.gif
delusb
ovidiu73208 becul de la airbag indica faptul ca o sa ai probleme cu alternatorul, problema foarte des intalnita la motorul de isuzu ! Pare ciudat dar asa se manifesta !
Claudiu72599
Am o Vectra A berlina!
Si mie mi s-a intamplat sa gasesc apa pe tapiterie in portbagaj, mai ales pe partea cu in zona arcurilor!
Am sesizat pe urma ca atunci cand parcam masina in panta cu spatele in sus se strangea apa de la condens dar mai ales de la ploaie si se infiltra printre cheder si capota de la potbagaj!
De cand parchez masina pe loc drept sau cu portbagajul in jos(la o panta nu mai am probleme)!
Claudiu72599
Am o Vectra A berlina!
Si mie mi s-a intamplat sa gasesc apa pe tapiterie in portbagaj, mai ales pe partea cu in zona arcurilor!
Am sesizat pe urma ca atunci cand parcam masina in panta cu spatele in sus se strangea apa de la condens dar mai ales de la ploaie si se infiltra printre cheder si capota de la potbagaj!
De cand parchez masina pe loc drept sau cu portbagajul in jos(la o panta nu mai am probleme)!
Claudiu72599
Am o Vectra A berlina!
Si mie mi s-a intamplat sa gasesc apa pe tapiterie in portbagaj, mai ales pe partea cu in zona arcurilor!
Am sesizat pe urma ca atunci cand parcam masina in panta cu spatele in sus se strangea apa de la condens dar mai ales de la ploaie si se infiltra printre cheder si capota de la potbagaj!
De cand parchez masina pe loc drept sau cu portbagajul in jos(la o panta nu mai am probleme)!
strambu
si eu am aceiasi problema cu temperatura si la fel cu condensul la porbagaj si tot la un opel vectra A din 1993 motor 1.8 c18nz
Skywalker
Schimbati chederul de la capacul portbagajului mai ales la modelele cu hayon.
Daniel78568
Daca nu ai punte cu Abs pina la doua mil.lei,cu ABS 100 euro. Pentru condens verifica mai intai garniturile de etansare de la tripele de spate(cu o sticla de apa),apoi daca masina are trapa verifica in fiecare colt al portbagajului in partea dinspre triple, trebuie sa ai cite un furtun prin care se prelinge apa care patrunde pe la trapa.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.