Help - Search - Members - Calendar
Full Version: masina pe numele altei persoane
Masini.ro Forum > Masini.ro > Juridico-financiar
ion72855
Doresc sa achizitionez o masina iar eu nu am buletin de Bucuresti si sunt si incepator de aceea as dori sa primesc cat mai putine claxoane de la nesimtiti si sa inmatriculez masina cu nr de B, Intrebarea mea este, cat de multe pagube ii pot face persoanei respective? In cazul in care fac accident ce se intampla? Va trebui persoana respectiva sa se duca la oficiu sau cum se procedeaza, am inteles ca poti sa folosesti masina si cu procura, se obtine la un cabinet notarial ? Scuze pt intrebarile stupide dar nu doresc sa ii fac necazuri prietenului meu
mike.omega
Poti sa o inmatriculezi pe numele altcuiva si sa circuli si fara procura, doar in caz de accident, persoana respectiva trebuie sa dea declaratie la politie cum ca ti-a dat tie masina si stie ca e la tine sau ceva de genu biggrin.gif
Acum vreo 2 ani fratimiu s-a lovit cu una pe strada(usor) si a trebuit sa mearga mama la politie sa dea declaratie ca masina a fost luata de acasa cu incredintarea ei. Numele mamei fiind trecut in talon biggrin.gif

Vezi ca taxele la notar depind de zona in care e cabinetul notarial, asa ca mai printre blocuri scapi ieftin, dar "la bulevard" poa sa-ti ceara si 20-30% in plus :bash:
ion72855
ma gandeam ca daca am procura nu o sa mai trebuiasca sa deranjez persoana respectiva, stii ceva de asta, adica in caz de accident sa nu trebuiasca sa mai apelez la el?
mike.omega
Presupun ca nu il mai deranjezi daca ai procura, mergi la un notar si vorbeste ca nu stiu nimic sigur blush.gif
florin55503
si impozitul pe masina cine il va plati?
mike.omega
In evidentele statului figureaza propietarul din acte, dar banuiesc ca fiind oameni se ajunge la o intelegere biggrin.gif
ion72855
eu voi plati impozitul, important era ca nu cumva sa busesc masina si apoi sa trebuiasca sa il deranjez de fiecare data
edward72823