Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Fabia vs Polo vs C1 vs 107 vs Fiesta vs Opel
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
Adi72713
Salutare la toti soferii!
As dori sa-mi cumpar si eu o masina noua la max 12.000 euro cu toate taxele.
Ce ma intereseaza la aceasta masina este: consum mic (o sa fac naveta Ploiesti - Bucuresti), costuri mici de intretinere (piese, revizii etc.), fiabila.
Ca dotari, as prefera: aer conditionat - de preferat clima - (vara sa nu fac sauna), ABS si alte chestii d'astea, scaun cu reglare pe inaltime (am 1,60m), o protectie cat mai buna in caz de accident (nu se stie niciodata)
Am ales modelele din subiect, dar nu trebuie sa fie musai alea.
Astept sfaturile si sugestiile voastre.
Va multumesc anticipat!
Narcis44825
Si eu am fost in aceeasi situatie acum 1 luna.
Iti recomand Fiesta 1.25cp 75cp.
Dealerul din Ploiesti este chiar ok si ca persoana de contact poti vorbi on-line cu Andreea JOSAN (yahoo: andreea_josan@yahoo.com).
Fa si un drive test ca merita.
Mihai34891
Iti recomanda Seat Ibiza, care-i pe platforma lui Polo. In 12.000 DDP cred ca te incadrezi cu motorul de 1.4, 75 CP.
107 si C1 sunt si ele simpatice si chiar mai potrivite pentru oras, fiind mai mici.
Adi72713
Si SEAT e o optiune buna
Dar de cheltuielile de intretinere nu spuneti nimic?
E adevarat ca la masinile frantuzesti piesele sunt mai scumpe?
marius60959
Nu ai zis daca vrei diesel sau benzina.
Iti recomand Opel Corsa. In banii astia iti poti lua 1.3CDTI.AC, ABS, 2xairbag, scaun reglabil pe h, geamuri electrice.
Si Fiesta e ok. 4 ani garantie e ceva...
Citroen C3 se incadreaza deasemenea...Fa un drive test si vei alege tu.
Adi72713
De preferat diesel deoarece consuma mai putin.
Daca este pe benzina si are un consum apropiat de cel diesel, atunci nu e problema. La Peugeot 107 am vazut ca este cam acelasi consum diesel-benzina
M A R I A N
Pe forum sunt unele pareri destul de naspa despre service-ul Ford.Despre Seat unii zic ca nu e o marca fiabiala, ca si Fiat.Astea le-am citit si eu pe forum, nu stiu daca sunt reale sau nu, asa ca nu-mi sariti in cap.
Sigur pot sa-ti expun pareri despre Corsa 2005 (benzina 1.0)si Toyota Yaris 2006(la fel)pe care le posed.
Corsa este o masina de care te indragostesti.Nu consuma mult(modelul meu cam 6,5-7 in oras vara), la 12000 DDP iti poti pune, pe langa ce vrei tu, inclusiv ESP, spalare faruri, cutie semiautomata etc.Service foarte bun(la Galati), piese ieftine in comparatie cu altele.Minusuri-zgomot cam de diesel la motorul in 3 cilindri de 1.0(te obisnuiesti repede), nu filtreaza excelent gropile si in plus, vei intalni pe forum pareri ale celor cu corse pana in 2003 care au avut probleme cu timoneria si caseta de directie(dar dupa 2003 nu mai apar aceste probleme).
Yaris este o bijuterie pe roti.Eu am motor tot de 1.0 dar CP mai multi-69.In 12945 DDP am cam tot ce vrei tu.Filtreaza gropile perfect, pare mult mai inchegata decat Corsa, atmosfera high-tech, mult mai modulabila(poti cara inclusiv mobilier usor).Iar numele Toyota=superfiabilitate.Aici nimeni nu te va contrazice.Tot de pe forum-service excelent la Toyomotor Bucuresti, revizii ieftine, ca la Opel.A, si 5 stele la testele de impact NCAP-super.
Amandoua modelele 1.0 consuma chiar si iarna sub 8%.
Spor la cumparaturi!Daca mai ai intrebari...
Mihai34891
Seat-ul este la fel de fiabil ca si VW. Skoda la fel.
Este interesant ca acum vreo 5 ani, in Romania, Toyota era ca si inexistenta, desi era marca nr. 2 din lume. Au trebuit sa treaca multi ani pentru ca romanul sa descopere masinile japoneze.
Opelul (in special Astra) este, mai mult, o masina la moda, la noi. Criteriul "moda" si folclorul "masinistic" (influentat puternic de o reclama desteapta a marcii respective) este, de multe ori, mai important decat adevaratele calitati ale masinii. Nu ma refer neaparat la Opel...
CipponeG
Ptr naveta zilnica Ploiesti -Bucuresti e recomandata o masina diesel!
Asa ca te poti uita la Corsa, Fiesta, ,Polo, Seat Yaris sau Astra Classic
Mihai66305
Oricum C1 si 107 sunt mai degraba trotinete...smile.gif
Inca doua optiuni de luat in seama din clasa mica (nu mini) ar fi: Suzuki Swift si Renault Clio III (mai pui cateva sute peste 12k pt. noul Clio).
Armadyllo
Salutare...parerea mea:este ca ar trebui luat in considerare si Jazz-ul de la Honda...nu stiu cat e pretul in Rom....dar aici (Spania)...incepe de la 10900...sau daca te obisnuiesti cu design-ul..poate Micra-..

Bafta la cumparaturi...
DORU
Ia in considerare si oferta de aici:

http://www.bradytrade.ro/index.php/skoda|promotii

Daca foloseai si functia Search, gaseai si:

http://www.masini.ro/forum/viewtopic.php?t=8286
Adi72713
Inclin din ce in ce mai mult spre Fabia diesel. Nu stiu ce sa aleg dintre motoarele astea: 1.4 l - TDI si 1.9 l - SDI. Primul am vazut ca este euro 4, iar cel din urma este euro 3. Nu prea ma pricep la motoare, asa ca cer ajutorul vostru.
HalbaSus
1.9 SDI e motor normal aspirat in 3 cilindri:
Avantaje: fiabil (nu are turbina)... economic
Dezavantaje: puturos, mai poluant, ceva mai zgomotos, mai greu

1.4 TDI e motor turbo diesel in 4 cilindri:
Avantaje: mai puternic (ma rog, nu foarte puternic dar se misca mai bine), economic
Dezavantaje... cred ca e mai scump...

Eu as alege 1.4 TDI.
Aer Curat
@HalbaSus: cum nu se poate mai eronat.
Motorul 1,9sdi 64cp are 4 cilindri, este diesel aspirat
Motorul 1,4Tdi in variantele de 70 sau 80cp are 3 cilindri si are turbina.

Recomand motorizarea 1,4tdi 80 cp 195Nm.
HalbaSus
De pe skoda.ro 1.9 SDI:
QUOTE
Motor Dieselmotor, OHC, vorne quer
Cilindri 3
Cilindreea, cm3 1.9 / 1896
Alezajul/cursa pistonului, mm 79,5 / 95,5
Puterea maximă kW(CP) la 1 / min 47 (64) / 4.000


1.4 TDI 70 cp:
QUOTE
Motor Turbodiesel, injecție directă prin pompă-injector, motor cu supape în cap și un singur arbore cu came pe chiulasă (OHC), față transversal
Cilindri 4
Cilindreea, cm3 1.4 / 1.422
Alezajul/cursa pistonului, mm 79,5 x 95,5
Puterea maximă kW(CP) la 1 / min 51 (70) / 4.000


1.4 TDI 80 cp:

QUOTE
Motor Turbodiesel, injecție directă prin pompă-injector, motor cu supape în cap și un singur arbore cu came pe chiulasă (OHC), față transversal
Cilindri 3
Cilindreea, cm3 1.4 / 1.422
Alezajul/cursa pistonului, mm 79,5 x 95,5
Puterea maximă kW(CP) la 1 / min 59 (80) / 4.000


Nu inteleg de ce unul are 3 cilindrii si celalalt 4... dar asa scrie.
Paul46623
Se intampla ca situl romanesc sa fie, ca de obicei, muci/varza. Ia de pe www.skoda-auto.it pdf-ul cu datele tehnice, si ai sa vezi ca toate motoarele 1.4 TDI au 3 cilindri, iar 1.9 SDI are 4 (la fel ca toate 1.9 TDI).
HalbaSus
my bad blush.gif ... defapt nu... their bad... m-am mirat si eu cum de 1.9 e in 3 cilindri... dar i-am crezut pe cuvant... concluzia: Nu credeti nimic din ce scrie pe site-urile romanesti biggrin.gif.
florin55503
nici 1.9 sdi nu e chiar asa de puturos. da se simte mai ales in depasiri nevoia unei turbine. la urcat etc face fata cu brio. de aceea recomand 1.4 tdi care e destul de fasnet. am mers cu el pe un polo. si mi-a placut. are aceiasi arhitectura cu cel in 4 cilindri(fara un cilindru)
Aer Curat
1,4 tdi este un compromis intre 1,9tdi si 1,9sdi.
Adi72713
Am vazut ca si noul Accent (diesel) se incadreaza in banii astia. Stiti ceva de costurile de intretinere (piese de schimb si manopera)?
DORU
Recomand 1.4 TDI 80CP, ca si Aer...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.