Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Volkswagen Golf R32 DSG vs BMW 1-Series 130i
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
Pages: 1, 2
radu66490
aseara la top gear au cam facut de ras bmw ul
golful pe circuit a scos cu peste o secunda mai putin,la bani e o diferenta de peste 6000 lire sterline (8000 si ceva de euro)
bmw ul in timpul testelor s a aprins tot bordul ca pomul de craciun,se plingea clarkson ca locurile din spate sunt aproape de nefolosit,portbagajul e cumplit de mic
pachetul m este de fapt embleme peste tot si alt spoiler spate,suspensie un pic rigidizata dar nici o modificare notabila si e si foarte scump
ma rog...nu ia placut deloc
HalbaSus
Hehe... eu zic ca o sa se aprinda niste spirite (ceea ce-i bine pt ca in ultima vreme am cam dat cu totii intr-o astenie de primavara pacifista biggrin.gif). Am vazut emisiunea respectiva (dar cred ca ma mai uit odata la ea in seara asta, ca am vazut-o mai demult). Adevarul e ca serie 1 nu e o masina reusita... dar ca sa vin in apararea bmw-ului, la ei e vorba de prima compacta din istoria recenta a companiei... pe cand vw au "inventat" masina compacta si "hot hatch"-ul, golf-ul fiind un simbol al clasei sale.

Eu intre un golf R32 si un 130i as alege alege fara discutie un A3 3.2 quattro biggrin.gif.

Singurul "atu" al bmw-ului ar fi ca e "premium"... dar sincer nu reuseste sa inspire asta... probabil s-au chinuit mai mult la clase superioare.
Paul46623
QUOTE(HalbaSus)
Eu intre un golf R32 si un 130i as alege alege fara discutie un A3 3.2 quattro biggrin.gif.

Da-i scuuump... Stii cum vine 'zicala': "Scump, doamna, scump...", la ai sai 32k CIP. Au luat 130i si R32 ca-s amandoua din aceeasi zona de preturi (28k). Si oricum R32-ul are 4Motion.
radu66490
am luat preturile de baza de la care pleaca aceste modele de pe site urile din uk:

130i m sport: 26 540 lire sterline
golf r32 4motion: 24 240 lire
a3 3.2 quattro sport manual 24 685 lire

corect,
pt 400 lire si eu as alege un a3 chiar daca e un pic mai chel
Paul46623
M-am uitat si eu pe site-urile din UK ale VW, Audi si BMW.
Pfoai de capu meu ! Au oamenii niste mark-up-uri de dai in benga ! De exemplu R32 5usi DSG care in Romania e € 28470 (CIP), in UK e £ 26,070 (Recommended Retail Price), adica cca € 37280. Aceeasi situatie si la BMW si Audi. In mod uimitor, britanicii sunt jecmaniti chiar mai tare decat noi.
griffonu
Din cate tin eu minte (am vazut emisiunea acum ceva vreme, luata de pe net) concluzia era ca BMW-ul e un pic mai rapid in linie dreapta si pe circuit, dar pierde RAU de tot la toate celelalte capitole.

-4x4
Maff
Eh, nu le plange tu englezilor de mila.Preturile sunt intr-adevar mai mari, dar si salariile sunt mari.Si preturile sunt mari la toate nu numai la masini.
Intre cele 2 eu as alege Golful, este mai confortabil.Am urcat intr-un seria 1 si mi-a parut foarte incomod.La seriile mai mari se schimba treaba, dar seria 1 este varza in ceea ce priveste confortul.
BRAC
O secunda in plus in favoarea unei masini 4motion contra unei tractiuni spate la performante similare nu mi se pare un dezastru,ba chiar mi se pare de laudat performanta BMW-lui care a reusit sa scoata o masina atat de echilibrata incat se poate bate cu una cu tractiune 4x4.
@Paul diferenta de pret vine din echiparea suplimentara la modelul de baza . Daca la noi ai sase airbaguri in standard la ei sunt zece si tot asa.
HalbaSus
Tractiunea spate e destul de potrivita pt circuit, sa nu uitam ca majoritatea masinilor sport sunt RWD nu AWD. Iar 4-motion nu are tractiune integrala permanenta, in conditii de aderenta normala tractiunea e 95% fata... In plus din cate am vazut in emisiune bmw-ul subvira de parca ar fi fost cu tractiune fata... pentru un hot-hatch asta mi se pare rusinos.
Paul46623
QUOTE(BRAC)
@Paul diferenta de pret vine din echiparea suplimentara la modelul de baza . Daca la noi ai sase airbaguri in standard la ei sunt zece si tot asa.

La 37k mai pui 1000 si ai obtinut pretul (teoretic) al unui R32 full-option (sau, sa zicem 95% full-option in orice caz) pe care l-am configurat pe pagina din Romania. Eu nu cred ca in UK VW pune toate optionalele standard pe masina.
HalbaSus
Preturile de pe site-ul din UK sunt DDP. Uitati ce scrie:

QUOTE
*Recommended 'On The Road' (R.O.T.R.) retail price includes: delivery charge, full tank of fuel and number plates at £577.00 RRP (inc. VAT), Road Fund Licence and first registration fee at £38.00. Actual Road Fund Licence is lower on some models


Deci cred ca cei mai jecmaniti din lume tot noi suntem.
guerilla
QUOTE(Paul46623)
M-am uitat si eu pe site-urile din UK ale VW, Audi si BMW.
Pfoai de capu meu ! Au oamenii niste mark-up-uri de dai in benga ! De exemplu R32 5usi DSG care in Romania e € 28470 (CIP), in UK e £ 26,070 (Recommended Retail Price), adica cca € 37280. Aceeasi situatie si la BMW si Audi. In mod uimitor, britanicii sunt jecmaniti chiar mai tare decat noi.


nu confunda CIP cu RRP. Daca la CIP adaugi TVA, accize si ce alte taxe mai inventam noi, atunci vezi cat e pretul Retail (care e pretul cu banul jos).
Maff
Pretul R32 cu toate taxele depaseste 40k, gandeste-te ca fiind motor de 3.2 se adauga si accize, TVA si inca o taxa doua.Chestia este ca si asa, nu poti compara pretul de la noi cu cel din Anglia, pentru ca la ei este alta politica.Si dupa cum am spus, salariile depasesc frecvent 1500-2000£ .
Paul46623
QUOTE(guerilla)
nu confunda CIP cu RRP. Daca la CIP adaugi TVA, accize si ce alte taxe mai inventam noi, atunci vezi cat e pretul Retail (care e pretul cu banul jos).

Dat fiind ca e Recommended retail price, dealerul poate sa-si mai traga un pic pe felia lui, ca nu-l urecheaza nimeni.
In UK taxele sunt si mai mari ca la noi (vezi CO2 tax) iar asigurarea pt o astfel de masina e macel/crima/genocid (e clasa 15 de asigurare, penultima, daca tin bine minte).
E adevarata partea cu salariile mari, dar si preturile sunt considerabile.
cosmin45741
clarkson se stie a fi un mare carcotas in ceea ce priveste firma bmw (pana si de m5 a mancat rahat, desi in final a recunoscut ca e cel mai bun sedan al tuturor timpurilor)...

sunt niste mici erori in ceea ce spune radu:
pret cip bmw: 27900
pret cip r32: 26360 (varianta cu cutie manuala)
as putea spune ca e un pic cam scump golful pt o compacta non-premium iar diferente in acest sens sunt multe intre cele 2...

compara golful cu dsg (mai rapid decat varianta manuala cu 0,3 sec) cu bmw cu cutie manuala (nu stiu daca au bagat smg pe serie 1 dar daca nu ar fi fost carcotas ar fi ales un golf manual)...
r32:
Timp accelerare de la 0-100 km/h, s
Cutie de viteze manuala 6,5
Cutie automata/tiptronic 6,2

bmw 130:
Acceleratie (0-100km/h) 6.1 s

si iar ma luati cu portbagajul? blush.gif

clarkson se stie a fi un mare adversar al designului bangle, iar in afara de seria 6 a declarat pe fata despre restul bmw-urilor ca sunt urate in draci...parerea lui! bicycle.gif
ati vazut de altfel si topul masinilor cool/uncool de la noutati unde va sunt prezentate gusturile lui clarkson @co... blush.gif http://www.masini.ro/forum/viewtopic.php?t=8858&start=0
pt ca seria 1 sa fi fost pe gustul lui, probabil trebuia sa fie o diferenta cer-pamant fata de r32...oricum eu as alege seria 1 cu ochii inchisi in fata oricarui golf, fie el si r32
HalbaSus
Cred ca in cazul de fata "premium" vs "non-premium" nu prea are importanta... Vorbim de hot-hatch-uri... Este ca si cum ai compara un trening Adidas cu un trening Armani. Armani e premium... dar cand vine vorba de treninguri parca as avea mai mare incredere in Adidas.

BMW s-a bagat intr-un teritoriu care nu-i apartine asa cum a facut-o si vw cu phaeton-ul... normal ca intre un phaeton si un serie 7 as alege serie 7 (ar fi cazul alegerii unui smoking armani si unul adidas).

Revenind la test... cele 2 masini la "liniuta" au avut un final "la fotografie", parca bmw-ul era cu putin mai in fata dar maxim cu un sfert de masina. Iar la testul pe circuit serie 1 a fost mai lent (in ciuda faptului ca are cu vre-o 13 cai in plus) si s-a comportat execrabil (subvira ca o masina cu tractiune fata).

La capitolul design sunt de acord cu Clarckson, bangle este un idiot :bash: spre exemplu bmw-ul "compact" care era inainte era muult mai frumos decat serie 1. Defapt cam toate bmw-urile "dinainte" erau mai frumoase decat cele noi. Dar accept ca asta e o parere personala, si gusturile nu se discuta...
BRAC
@Halba, tu de cate ori ai ocazia "ii tragi" cu designul mai reusit al modelelor mai vechi SEAT,BMW... :evil: Vezi, ca lumea se mai schimba!
Bangle e un " idiot" ce castiga pe viziunile sale intr-un an cat castigi tu intr-o viata. Tare as vrea sa fiu si eu un "idiot" de asta. Cred ca si seria 6 te dezgusta cand o vezi,nu?
Paul46623
Heh, foarte corecta faza cu treningurile si smokingurile. In plus, atat Clarkson cat si Hammond (care de obicei este in dezacord total cu J-man) au cazut de acord asupra faptului ca, pentru un BMW, finisarile interioare dintr-un seria 1 sunt 'subpar'. Cat despre faza cu portbagajul, trebuie tinut minte ca astea nu-s 'road legal'-uri. Astea-s masini cu care bagi un pic piciorul in gaz pe o bucata goala de drum, dupa ce ti-ai lasat familia la diferitele lor destinatii. Deci comfortul interior (inclusiv spatiul in spate) si volumul portbagajului au un cuvant (mai mic, ce-i drept, dar existent in orice caz) de spus.
Mihai63349
Nici mie nu-mi place "stilul Bangle", dar la emisiunea de mai sus, Clarkson a fost subiectiv. Cel putin la faza cu spatiul interior. Pai vorbim de masini compacte, deci ne asteptam sa fie .... compacte. In plus, ca sa demonstreze ca BMW era inferior Golfului dpdv al spatiului in spate, a dat la max in spate scaunul din fata al BMW-ului si s-a chinuit sa intre pe locul din spate. Pai... voi ati vazut pe viu cat se da de mult in spate scaunul BMW-ului? Pai... va zic eu: cred ca nici unul de 2 m nu ajunge la ambreiaj!
Pana la urma, BMW are ampatamentul mai mare decat Golf-ul, deci ma astept sa fie macar egale la spatiul interior.

Si ca sa-mi dau si eu cu parerea: la nivelul ala de motorizare, cred ca mai bine mi-ar sta intr-un BMW. Ca banii, sunt oricum multi. De dat!
radu66490
am facut o greseala mai sus....diferenta de pret dintre cele doua masini TESTATE era de 4000 lire nu de 6000
golful era dsc,navigatie si...nu mai stiu,bmw ul era manual,fara navigatie etc
pe linie dreapta la final bmw era cu 1-1.5 metri in fata,iar pe circuit....peste o secunda nu stiu exact
porbagaj......pai oamenii o sa cumpere un hatch cu care eventual sa si care soacra si traistele,daca nu vroiau asta cumparau un z4 sau un tt nu?
eu personal acum mi as cumpara un z4 sau un tt,ca nu am nevoie de spatiu in spate dar in cativa ani poate o sa mi trebuiasca un hatch si atunci am sa fiu mai atent cu spatiu interior si cu portbagajul
si bmw ul e urat(chestie de gusturi).sunt atatea masini la clasa asta ......
HalbaSus
QUOTE(BRAC)
@Halba, tu de cate ori ai ocazia "ii tragi" cu designul mai reusit al modelelor mai vechi SEAT,BMW... :evil: Vezi, ca lumea se mai schimba!


Da, se schimba, in rau ! Deobicei modelele mai noi sunt mai frumoase decat modelele mai vechi. BMW si Seat sunt doua exceptii notabile, unde din masini frumoase s-au facut masini urate. Am repetat de fiecare data ca sunt pareri personale, le mai impartasesc si altii deci cred ca nu sunt chiar "gica contra" care vede altfel toate lucrurile.

QUOTE
Bangle e un " idiot" ce castiga pe viziunile sale intr-un an cat castigi tu intr-o viata. Tare as vrea sa fiu si eu un "idiot" de asta. Cred ca si seria 6 te dezgusta cand o vezi,nu?


And your point is ? Bill Gates castiga intr-o zi cat castiga bangle intr-un an, asta inseamna ca microsoft nu duce o politica incorecta ? Eu consider ca bangle e un idiot pt ca din niste masini frumoase a facut niste masini urate. Poate o fi omul vizionar, dar mie nu imi place viziunea lui. Seria 6 arata bine, dar totusi e vorba de un coupe cu jante de 19"... ma intreb ce ar fi trebuit sa faca pt a strica aspectul unei asemenea masini.

Si daca tot veni vorba de bani... BMW incepe sa piarda la vanzari, in germania A4 si A6 s-au vandut mai bine decat serie3 si 5. Si asta, oricat as fi eu de fan audi, nu se datoreaza evolutiei impresionante a audi-urilor ci designului "controversat" al bmw-urilor. Defapt, imi retrag cuvintele, Bangle nu e un idiot, e un geniu, pe langa faptul ca primeste bani frumosi de la bmw probabil primeste sume serioase si de la Audi, sau alte firme concurente, pt a submina vanzarile firmei bavareze.

P.S: sper ca toata lumea a inteles ca ultima parte e o gluma.
cosmin45741
QUOTE(HalbaSus)
BMW s-a bagat intr-un teritoriu care nu-i apartine asa cum a facut-o si vw cu phaeton-ul...

nu zau!!! chiar o fi asa de greu sa faci o compacta pt. cineva care e "tatic" la clase mult mai grele...bmw s-a bagat sa faca troaste in timp ce vw s-a bagat sa faca limuzine... blush.gif e o mica diferenta, macar de nuanta, nu-i asa? blush.gif asa s-a carcotit si de x5, care a fost pana la urma cel mai tare suv la vremea lui...

QUOTE(HalbaSus)
La capitolul design sunt de acord cu Clarckson, bangle este un idiot :bash: spre exemplu bmw-ul "compact" care era inainte era muult mai frumos decat serie 1. Defapt cam toate bmw-urile "dinainte" erau mai frumoase decat cele noi.

Clarckson e un idiot, macar uneori, iar umorul sau englezesc, tot uneori, ma depaseste...dar...degustibus...
QUOTE(radu66490)
diferenta de pret dintre cele doua masini TESTATE era de 4000 lire nu de 6000

bombeu, diferenta de pret intre cele 2 masini, cel putin in varianta de plecare in RO, vezi mai sus...mi se pare aberant de scump golful, in ciuda performantelor sale...e cu 1500 euro mai ieftin decat bmw-ul si cu cateva sute decat a3-ul de 3.2...las-o naibii!!! o fi r32, dar e aberant...
mi-as lua bmw fara sa clipesc, iar faptul ca nu va place voua, treaba voastra, mergeti cu vw blush.gif :angel: biggrin.gif biggrin.gif
HalbaSus
QUOTE(cosmin45741)
QUOTE(HalbaSus)

BMW s-a bagat intr-un teritoriu care nu-i apartine asa cum a facut-o si vw cu phaeton-ul...

nu zau!!! chiar o fi asa de greu sa faci o compacta pt. cineva care e "tatic" la clase mult mai grele...bmw s-a bagat sa faca troaste in timp ce vw s-a bagat sa faca limuzine... blush.gif e o mica diferenta, macar de nuanta, nu-i asa? blush.gif asa s-a carcotit si de x5, care a fost pana la urma cel mai tare suv la vremea lui...


Probabil ca si armani ar putea sa faca treninguri... si jack daniels cred ca dispune de resursele necesare dezvoltarii unei fabrici de bere... si Intel probabil dispune de tehnologia necesara sa faca un ceas de mana electronic. Dar prefer treninguri adidas/nike NU armani, bere pilsner urquell sau chiar chiar ursus si NU jack daniels si ceasuri de la casio pana la rolex dar nu intel.

Diferenta substantiala dintre Golf R32 si serie 1 e ca VW la golf R32 a dat cam tot ce avea mai bun, pt ei e o chestiune de onoare sa aiba cel mai bun hot hatch (sincer cred ca R32-ul va fi un fiasco al vanzarilor, pt ideea de "hot hatch" e suficient un Golf GTI care costa muuult mai putin, R32-ul a fost facut pt a avea cel mai bun hot hatch de pe piata, chiar daca nimeni nu-l va cumpara). BMW in schimb nu a prea acordat atentie seriei 1, pt ei e "entry level"... comparati interiorul unei serii 1 si al unei serii 3... zici ca sunt masini facute de companii diferite.

QUOTE(cosmin45741)
QUOTE(HalbaSus)
La capitolul design sunt de acord cu Clarckson, bangle este un idiot :bash: spre exemplu bmw-ul "compact" care era inainte era muult mai frumos decat serie 1. Defapt cam toate bmw-urile "dinainte" erau mai frumoase decat cele noi.

Clarckson e un idiot, macar uneori, iar umorul sau englezesc, tot uneori, ma depaseste...dar...degustibus...


Si iti respect gusturile... defapt uneori clarckson chiar spune tampenii... nu se supara nimeni daca tie nu iti place clarckson si stilul lui (nici eu nu sunt tot timpul de acord cu el) si cred ca nimeni n-o sa moara daca mie nu imi place designul lui bangle...
:harhar:
Andrei55037
Sunt de acord cu Halba dar doar in ceea ce priveste Seatul. Actualele modele cu exceptia Leonului(la exterior) sunt mult mai urate decat cele anterioare. Iar in ceea ce priveste interiorul toate mi se par nereusite. BMW-urile Bangle imi plac toate cu mici retineri la Seria 7 inainte de face-lift.
Revenind la topic pot spune ca astept cu nerabdare un M1 cu motor L6 de 343CP. Probabil o sa fie mult mai scump dar in mod sigur nu cred ca-l va mai intrece alt Hot-hach.
Xalanx
Domnilor, design-ul este intr-adevar (dez)apreciat in mod subiectiv. Mie imi place ce a facut Bangle, in majoritatea cazurilor. Pe de alta parte, mie imi place si Primera si sunt suficienti fani Bangle care stramba din nas la asta.
Ideea de baza insa era umilirea acelui serie 1 pe circuit. In principiu, cel care conduce un bmw (sheer driving pleasure, nu?), nu se simte extrem de magulit cand intr-un traseu cu ceva curbe il streseaza unul cu un ... VW din spate, dandu-i faruri sa-i faca loc sa treaca.
HalbaSus
QUOTE
Revenind la topic pot spune ca astept cu nerabdare un M1 cu motor L6 de 343CP. Probabil o sa fie mult mai scump dar in mod sigur nu cred ca-l va mai intrece alt Hot-hach.


Probabil il va intrece doar viitorul RS3 de 350 cp... dar in rest chiar nimeni... asta daca nu face mertul un B55AMG or something..
radu66490
cel mai nostim lucru despre bmw...acum 10-15ani erau cred ca cei mai tari de pe piatza la clasa lor...acum se lupta cu masini ale poporului ca vw si divizia lui de lux,audi,si altele
zicea cineva aici mai inainte....e putin frustrant sa te tragi si tu multumit cu bmw ul tau nou noutz si sa vina un golf(care pina acum 10-15 ani era o masina ieftina,usor de intretinut......ma rog vezi golf 2)sa ti faca blitz cu farurile si .....vrooooommm...dus a fost
loooooool
si ..o parere personala bm seria 1 e o masina fara sens a fel cu a2 si cu
a klase.ce drac vor sa dovedeasca firmele astea ca pot sa faca si ele golfuri sau astre?pentru ce?
HalbaSus
Acum 10-15 ani Mertzul era rege... iar bmw-ul era privit ca o masina cu spirit mai sportiv... aproape premium... iar audi... audi era cam unde e vw acum.

Acum BMW a scapat de mercedes (adica e jos jos de tot... diferentele de vanzari sunt impresionante, doar la clasa de lux (S-class vs 7er) mai are de lucrat) dar ii sufla in ceafa audi si alte marci "obscure"
radu66490
2 poze cu interioarele acesto masini
radu66490
vw
radu66490
bmw
radu66490
vw
cosmin45741
nu ti se pare ca difera un pic cam tare gradul de dotare???? :boxing:
pui un interior de piele alaturi de unul de carpa?
cosmin45741
serie 1
cosmin45741
MIZERIA...in afara de volan, nu are nimic
Xalanx
ei, aici e foarte mult similara treaba, as spune eu. Interioarele seamana. Si sincer sa fiu imi plac ambele. Un plus pentru bmw, datorita ecranului care cred ca se pliaza (cool wink.gif) si este pozitionat mai sus. In rest sunt FOARTE similare.
Paul46623
Acu cine manareste ? cosmin45741 te rog frumos sa postezi un BMW si un VW din aceeasi clasa de dotari. E 'painfully obvious' ca sa zic asa ca cele doua poze prezinta doua nivele complet diferite de 'interior trim' (cel mai simplu exemplu este faptul ca BMW-ul are computer de bord si VW-ul n-are; LCD-ul ala este al CD-playerului). Si pune o poza cu amblele in aceeasi nuanta de piele (da, si mie piele be jmi se pare oribila), daca vrei cu adevarat sa faci o comparatie "veridica".
T u d o r
Acum nu dati cu pietre, dar mie mi se par ambele urate, anoste si cenusii (atat la propriu cat si la figurat). Interiorul A3-ului, care este in aceeasi categorie de preturi este peste amandoua, as zice chiar mult peste. Repet, parerea mea... biggrin.gif
cosmin45741
puteam sa-l pun si cacaniu, tot aia... biggrin.gif
nu are navi? my bad :angel:

si apropos de ce spunea andrei, M1 is coming blush.gif astept cu nerabdare urmatorul R50, ca sa-si frece mainile de bucurie dobitocul de Clarckson :bash:
Armadyllo
Pai...TUDOR.....pune o poza cu A3-ul....ca sa facem mai bine diferenta...asta ca sa-ti sustii "parerea"
HalbaSus


Hai ca pun eu una... Nivelul de echipare este ambition... fara nici o chestie extra. Cam asa ceva am si eu (puneam pozele din A3-ul meu dar din pacate telentul meu de fotograf nu e tocmai evident... asa ca prefer una facuta de profesionisti).
BRAC
Din pacate sau din fericire pentru mine bordul A3 este unul din motivele pentru care nu mi-am luat acest model si as mai avea de comentat diferenta minima de pret dintre 120d si 2.0TDI la o diferenta enorma ca performante a celor doua motoare. Pentru mine 120d este cel mai bun compact diesel in acest moment si nimeni nu poate sa conteste lucrul acesta. band.gif
BRAC
@Halba, la A3 Ambition, climatronicul nu e standard?
HalbaSus
Nu la toata lumea place bordul de pe Audi-urile noi... asa cum nu la toata lumea place designul lui bangle blush.gif

Motoarele BMW sunt intradevar foarte reusite... nimeni nu contesta asta... Cel mai bun compact nu mi se pare totusi 120d... pt ca daca vrei sa folosesti masina mai mult pt familie atunci faci compromisul cu A3 Sportsback (care are cel mai mare spatiu din clasa) iar daca te intereseaza performantele atunci ai la dispozitie Golf GTI sau A3 2.0 TFSI.

P.S: in timp ce ne certam care e mai bun VW/Audi/BMW v-as ruga sa observati o absenta notabila... Mercedesul... a lansat deja de ceva vreme B-class-ul... si nimeni nu-l baga in seama... bine, nici nu avem motive sa il bagam in seama dar oricum, e rusinos pt merc.

P.P.S: Apropo ca nu le place la toti interiorul audi, nici macar Iulian care si-a luat tot A3 nu era incantat de faptul ca interiorul e inspirat de Audi TT... Eu cred ca daca BMW ar fi facut acelasi lucru si s-ar fi inspirat din Z4... nu ar fi fost o tragedie... daca ar fi aratat asa interiorul de la serie 1 chiar nu as fi avut nimic de comentat referitor la interior:



Latter edit:
QUOTE
@Halba, la A3 Ambition, climatronicul nu e standard?


La toate A3-urile climatronicul bizonal (sau bizonic biggrin.gif ) e standard. Si in imaginea pusa de mine masina are climatronic... bizonic biggrin.gif
BRAC
Halba,am zis 120d cel mai bun compact DIESEL de pe piata.
Ce-as vrea eu sa spun si va rog sa comentati si voi este faptul ca VW si Audi isi supun modelele la facelift-uri majore. Eu gandesc, ca in momentul cand iti iei un model nou ,il cumperi cu gandul ca ai un model la care cel putin 4-5 ani nu se discuta de uzura morala.Cine si-a cumparat un A3 cu 2 ani in urma s-a trezit ca dupa un an modelul a suferit un facelift major prin introducerea grilei single-frame.Acest lucru mie personal mi se pare lipsa de respect pentru clienti. La BMW si MERCEDES un facelift este abia sesizabil si apreciez acest lucru foarte mult.
HalbaSus
QUOTE(BRAC)
Halba,am zis 120d cel mai bun compact DIESEL de pe piata.
Ce-as vrea eu sa spun si va rog sa comentati si voi este faptul ca VW si Audi isi supun modelele la facelift-uri majore. Eu gandesc, ca in momentul cand iti iei un model nou ,il cumperi cu gandul ca ai un model la care cel putin 4-5 ani nu se discuta de uzura morala.Cine si-a cumparat un A3 cu 2 ani in urma s-a trezit ca dupa un an modelul a suferit un facelift major prin introducerea grilei single-frame.Acest lucru mie personal mi se pare lipsa de respect pentru clienti. La BMW si MERCEDES un facelift este abia sesizabil si apreciez acest lucru foarte mult.


120d e masina compacta cu cel mai bun motor diesel... asta nu inseamna ca masina in ansamblul ei e cea mai buna compacta.

Referitor la facelift-uri... singurul facelift de la audi a fost la A3... in rest e vorba de modele noi, iar la modelele noi nu doar audi a schimbat radical aspectul... la fel a facut si bmw... mercedes ce-i drept nu s-a schimbat foarte mult, si respect acest lucru la ei, e unul dintre motivele pt care un mercedes nu se devalorizeaza asa repede.
La A3 faceliftul era absolut necesar... dupa ce a aparut "single-frame" nimeni nu mai vroia un audi nou fara grila single frame. Eu as fi optat pt A3 Hatchback, dar din pacate cand am comandat eu masina inca nu aparuse faceliftul la A3... De altfel exista "single frame conversion kit" pt A3 oferit de Audi... pt ghinionistii care au cumparat A3 hatchback inainte de facelift.
Xalanx
QUOTE(BRAC)
Halba,am zis 120d cel mai bun compact DIESEL de pe piata.
Ce-as vrea eu sa spun si va rog sa comentati si voi este faptul ca VW si Audi isi supun modelele la facelift-uri majore. Eu gandesc, ca in momentul cand iti iei un model nou ,il cumperi cu gandul ca ai un model la care cel putin 4-5 ani nu se discuta de uzura morala.Cine si-a cumparat un A3 cu 2 ani in urma s-a trezit ca dupa un an modelul a suferit un facelift major prin introducerea grilei single-frame.Acest lucru mie personal mi se pare lipsa de respect pentru clienti. La BMW si MERCEDES un facelift este abia sesizabil si apreciez acest lucru foarte mult.


Facelift-urile fac parte din politica de marketing.
Xalanx
Bangle explicand noul design:

http://vodcast.bmw.com/static/bmwvodcast/f...a_vodcast_4.wmv

Interesant.
_Constantin_
Subscriu si eu destul de tarziu la urmatoarele idei:
1. bangle este destul de controversat, pe buna dreptate. Nici eu nu sunt un fan al stlului noilor BMW desi nu imi displace categoric.
2. Cred ca seria 1 , A clsse si A2 sunt masini fara rost fara un target precis.
3. As alege Golful fara macar sa ma gandesc.
4. Clarkson este enervant uneori dar a vazut si a condus ( in toate felurile posibile) toate masinile despre care noi doar visam. Deci in cazul de fata cuvantul lui atarna mult mai greu decat al meu sau al vostru.
5. Romanii sunt un popor sarac.
6. M-as muta in Anglia dar mi-au refuzat viza de 2 ori.
7. As fi vrut Avensis 1.8 VVT-I dar nu am avut destui bani.
8. www.masini.ro e un forum foarte obiectiv prin diversitatea parerilor.
9. Madonna imbatraneste si eu tot n-am viza.
10. Sunt convins ca raspunsul meu va astere ordinea universala in dezbaterea de fata.

Sunt acceptate posturi referitoare la raspunsul meu doar daca vreti sa mai radem. biggrin.gif
Xalanx
QUOTE
6. M-as muta in Anglia dar mi-au refuzat viza de 2 ori.


offtopic - am stat eu in Anglia cateva luni. E misto, e mizerie cam ca la noi, dar fii atent ca la 11 seara iti ia berea din mana si te da afara din orice pub. :ban:
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.