Help - Search - Members - Calendar
Full Version: BMW sau.....
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > BMW
Rai
Am tot obsevat ca discutam mult despre BMW sau masinile germane as vrea sa va dati cu parerea.Dar mai ales detinatorii de modele si sigur argumente concrete an fabricatie numele si puterea pe mine m-ar interesa modelele dupa 2001 dar oricine stie ceva sa scrie.
M i h a i
Hai tziganilor spuneti ce BMW-uri aveti
Ion
Marius, cred ca ar fi si mai interesant o intalnire cu posesori de BMW si facut un traseu, sa se vada cam "ce poate" masina.

Varul meu a avut un BMW 318 is, fabricatie '91, practic ultimul an cand s-a mai fabricat seria 3 "ursulet". A luat masina in '96 din Germania, la 75.000 km. Impecabila, motor de 136 CP. A "invatat" sa si mearga cu ea.


Atata vreme cat schimba pana in 3500 rpm, nu constatai nimic extraordinar. Dar senzatia era cu totul alta cand urcai in ture. Masina parca se lasa in jos, lipita pe sosea si era o senzatie extraordinara sa constati, ce rapid demaraza de la 50 la 130 in viteza a 3-a. Motorul avea un sunet extraordinar si pe toata plaja de turatie (de la 50 la 130) nu se simtea nici cel mai mic semnal de plafonare sau "gatuire". Dupa aia dadea a 4-a si motorul tragea la fel de vioi in continuare. Practic nu stiai cand ajungi de la 50 la 160. Trebuia sa fi foarte atent sa iei stanga de volan, ca sa nu intri in cel din fata. Era o fiara, daca stiai sa o duci cum trebuie. Din pacate a vandut-o fiindca avea nevoie de bani.

Ce era intradevar neplacut, era sa constati ca de o astfel de masina iti bati joc in Romania. Jenti 15'', 205 fata, 225 spate pe talie 50. Suspensie dura asa ca simteai toate fisurile si pietricelele de pe sosea. Nu mai vorbim ca mergea cu 20 km/h prin gropi. Nu era foarte comod sa circuli cu masina, daca iti si pasa de ea si nu vreai sa-i pierzi rotile pe drum.

Nu era problema de consum, lua 7,5 l/100km in afara localitatii, la viteze intre 100 si 130, ceea ce e foarte putin pt. BMW dar explicabil - 4 supape pe cilindru.


[ Acest mesaj a fost modificat de : de 2004-02-13 16:14 ]
Rai
Stiu ca nu au multi BMW dar unde si cu cine sa ne italnim?Eu unul as vrea sa aud pareri si pentru si contra nu ma intereseaza concurenta stiu ce poate si in europa sunt multe masini dar putine adevarate care mai arata ce pot si sigur in Ro nu ai nici unde sa le alergi.Multumes Ion tu stii multe si despre technica si imi pare bine ca si stii sa apreciezi masinile.E placut ca prin forum sa cunosti oameni care au si clasa si experienta.
OMEGA
Marius dar de ce ii numesti pe propietarii de bmw tzigani???
BMW-urile sunt in general masini sport care imbina acest lucru cu luxul oferit de o limuzina
Pentru o intalnire numai cu propietari de BMW cauta un fanclub unde sa te inscrii
Apropo tu ce BMW ai???
M i h a i
OMEGA faza cu tziganii era un apropos la ce au spus unii membrii intr-un topic, si anumea ca toti tziganii isi iau BMW si Mertz motiv pentru care ei nu sunt atrasi de marca. Practic glumeam intrucat eu sunt fan BMW
Rai
Pentru Omega:Cred ca nu ai fost pe faza la discutile pe tema de BMW.
Pe mine ma intereseaza parerea posesorilor adevarati de BMW pro si contra.Eu nu desconsider si jignesc pe nimeni asa ca rog todeauna cand se fac afirmati la adresa mea persoana respectiva sa se documenteze.Multumesc.
Rai
Si sa nu uit am avut un BMW 316ti pana pe 10 feb acum am un 352i Edition sport.De ce?De la 01 martie se scumpesc anumite modele BMW si acum cand 3 e in ultimile faze am facut o afacere buna.Si sa nu uit am comandat ca sa nu astept prea mult un 1 mai bine zis 120i R-4 cu 150 CP dar va mai dura am inceput numai cu prima serie in germana "forserie".
OMEGA
Ok am inteles
Rai
Pt.Ion eu nu zic ca anumite masini sunt rele dar m-am saturat aici in forum se discuta numai de Renault.In primul rand sa lasam istoria suntem in 2004 si masinile care au fost nu se mai fabrica de mult si sa nu vorbim despre Peugeut un diesel e f bun si producatori germani sunt putini Opel e GM Ford e Ford. Eu am lucrat la multe fabrici in viata mea am peste 20 ani de meserie si stiu ce e bine ce e rau.Renault care se fabrica pentru Ro vine din turcia si e facut pentru ost ieftin.Nu as vrea sa-ti scriu ce e inauntru dar nu e ce e in unele masini germane noi nu ne permitem sa ne jucam si nici japonezi.Stii eu am acces la statistici cat de bune se fac masinile intr-o fabrica si stiu ce inseamna calitate prelucrare.Imi pare rau ca nu ma pot exprima in romana asa cum as vrea si ca nu am voie sa scriu anumite date as avea probleme.Dar am sa mai revin.Si orice tema mai ai scrie aici sa nu deranjam pe nimeni.
Ion
Warum kannst du dich nicht so gut auf Rumaenisch ausdruecken? Na, kannst du eventuell auf Deutsch...

Nu stiu ce sa-ti spun. Evolutia asta a facut ca idea initiala sa se piarda pe drum. VW nu mai e demult Volkswagen, ci o masina scumpa.
Prin '84 o broasca noua era vreo 9000 DM (import America Latina), in timp ce masinile incepeau de pe la 12000. Cel mai ieftin BMW 316 costa vreo 16000 DM.
Acuma atat preturile cat si masinile inseamna cu totul altceva. Bun venit in era calculatoarelor (ma refer la dinamica, similara cu schimbarile de pe piata IT)
Rai
Pt.Ion:Es ist nicht schön in deutsch zu schreibein auch wenn ich deutscher bin.Ich lerme rumänisch um mit meiner Freundin gut zu sprechen.Sigur ar fii multe de scris au urcat si salarile mult daca acum 10 ani aveam in DM acum castig accelasi in Euro.
Dar masinile au evoluat f mult aproape nimic nu merge fara electronica,siguranta a crescut si pana si vopseaua e alta,sa nu mai vorbim de catalizatoate numai ele costa vreo 1500-2000 euro si multe altele masinile sunt scumpe dar ofera tot mai mult comfort si siguranta sigur pe piata din ost unde nu sunt asa bani, e greu sa ajungi la o masina mai buna sau mai scumpa dar daca ai putea odata sa ai una ai vedea ca merita banii.Si ce e rau ca daca nu sunt asa multe nici testari nu se pot face asa bine si nu se prea stie ce e bun.Si sa nu uit un BMW 316 costa cam 26.000-30.000 DM in 1990 un Fiat Tipo 20.000 DM.

[ Acest mesaj a fost modificat de : de 2004-03-01 11:56 ]
Ion
Pt. Marius
Mensch! Ich wusste gar nicht dass du Deutsche bist. Oder? Ich habe nur bemerkt, dass "deine Rumaenisch" nicht so fluessig ist. Wahrscheinlich ist genau so schlimm wie "meine Deutsch".

Referitor la "masini germane", reiau idea din alt mesaj al meu de pe forum. Dincolo de Mercedes BMW si Porsche, care sunt altceva, in anii '50 - '60 - '70, cand spre exemplu Fiat avea o gama de productie foarte variata: de la automobile de oras de mic litraj, pana la limuzine adevarate, isi permiteau sa scoata aproape la fiecare varianta de serie, versiuni sportive, care insemnau cu totul alte caroserii si alte motorizari, practic alte masini.
Nici Renault nu a stat rau la modele in perioada aia si sa nu uitam ca R16 a fost Regina Masinilor la vremea ei, o masina revolutionara.

In toata perioada asta VW scotea NUMAI Kaefer - o masina foarte reusita - dupa aia venind cu modelele alea foarte urate, 1200, 1500. Cred ca stii la ce ma refer. Varianta Break a fost precursorul Passat-ului. Abia in '74 au venit cu Golf-ul care a rupt gura la toata lumea.
Din cauza asta eu spun ca situatia de astazi a firmelor, nu spune ca unii stiu sa faca masini si altii nu. Ne poate spune doar ca unii stiu sa faca afaceri si altii nu.

Referitor la VW Golf 4 , cunoscuti din Germania (nemti), mi-au spus ca e o masina scumpa, iar calitatea lasa de dorit. Sunt oameni care au avut Golf, din tata-n fiu.

Mercedes, BMW este altceva. Langa ele poate fi pus Volvo sau Saab. Renault, Fiat sunt pentru alta destinatie
M i h a i
apropos de VOLVO, Promotor a cam desfiintat xc90 care in nici un caz nu poate sta laga X 5 sau X3
Rai
PT.ION, Danke es gibt auch Leute die rumänisch lernen um ein Land besser zu kennen.Meine aufgabe in diesem Forum ist besser zu schreiben und Menschen kennen zu lernen.Ich arbeite in der Autoindustrie.
Si acum sa scriu ceva VW a facut la vremea respectiva tot ce se putea dar toate pe baza Käferului.Microbuze,breckuri,furgonete si erau bune si ieftine si atunci existau alte marci ca Opel care era pe vremuri o masina f buna poate i-ti mai amintesti de Kapitän,au fost si firme ca Glas,Iseta si sa nu vorbim de BMW,Mercedes sau auto Union care acum e Audi si pe o piata destul de mica au trebuit sa supravetzuiasca.Acum e totul altfel si masinile se fac altfel.Opelul el la GM,Saab la fel Volvo a pierdut multe la Renault si as putea continua.Daca ma gandesc la Mitsubishi ce probleme au mai bine ar investi in fabrica si nu in raliuri dar Daimler are bani dar pana cand.In ziua de azi multi se pun impreuna si scot modele pentru a micsora costurile.Dar o sa mai revin.
Rai
Si era sa uit si in familia mea sunt multe VW avem si un Golf 4,da sunt scumpe dar la calitatea asta ce pot oare sa iau mai ieftin?Si japonezele bune si prelucrate bine au cam accelasi preturi calitatea si materialele bune nu le poti reduce sigur ca exista masin ieftine daca le desfaci sa vezi ce e inauntru eu am vazut si mi-e ajuns.Eu nu fac compromis mai bine pe jos nu am facut o scoala de constructor de masini sa ma las prostit de reclame si oameni care nu cunosc mai nimic cum se face o masina si am vazut si cum lucreaza altii tot cu apa isi fierb cafeaua.
Ion
Masina mea de suflet e BMW.
Am ajuns sa lucrez insa pt GV lui DC AG in Ro.

Am vizitat Auto Museum din Sinsheim si Mercedes-Benz Museum din Stuttgart. Foarte interesant.

Despre Opel Kapitaen sigur nu am cum sa-mi amintesc. Am citit insa un articol despre acest model in ADAC. Era o prezentare comparativa si era langa Mercedes si BMW, nu mai stiu insa ce modele.

As vrea sa spui mai multe despre "din ce e facuta o masina"

Daca citesti un studiu din Suedia, cele mai bune sunt Volvo. Daca studiul e din Germania, iese Toyota pe primul loc si dupa aia Mercedes VW BMW

Ar fi multe de spus. Daca faci studiul in Romania, Dacia e cea mai proasta si in acelasi timp cea mai vanduta. Also?
Rai
Cu studiul e cam greu depinde ce sa reprezinte.Americani au un fel dupa care ne orientam noi e f important in germania sunt tot felul stiu ca Toyota e buna pana la 5-6 ani BMW si Mercedes incolo adica e ca un vin cu cat mai vechi cu atat mai bun.
E greu sa scriu din cate componente se face o masina dar incepand de la caroserie tabla e mai groasa si se formeaza si preseaza putin altfel foarte importanta e sudura depinde ce roboti si cate faci.Sa nu vorbesc de vopselele pe baza de apa si evident materialele pentru imbracare.Suruburile cate de cat importante sunt trase cu computerul au toate drehmoment.Ar fii interesant sa vizitezi o fabrica daca mai vii in germania te duc eu ca altfel e cand vezi si iti pot explica multe.Foarte multe piese se fac in afara ca sa scada costurile dar BMW e una din putinile care in ziua de azi mai incearca cu multe din germania ca sa nu se intample minuni cum au acum multi alti producatori.Dar nimic nu e perfect nici la BMW.Eu ma ocup de electronica masinilor sau mai bine zis o parte din ea si am adus multe inovati noi nu mai folosim cablu normal am dispus modulele altfel( voi le numiti computere de masina)si as putea continua.Am sa mai revin dar BMW poti sa-l pui la suflet e o masina buna si inca curata asta a fost si conditia sa lucrez aici nu vreau sa lucrez pentru nimeni cine face si arme sau motoare pentru a face razboi.Si nici la o firma de stat cum e Renault sa iau din impozite ca sa nu dau faliment si cred ca in Ro stie fiecare cum sunt uzinele nationalizate.
Ion
Hallo Marius, und danke fuer deine Einladung. Ich wuerde gerne BMW-Werke besuchen. Ich war in 1993 im Muenchen, und fuer die erste mal im Deutschland. Leider habe ich die BMW-Headquartier-Gebaeude damals nicht besucht. Letztes Jahr habe ich meinen Urlaub in De gemacht. Ich war dort fuer 3 Wochen. Ich habe Headquartier von Daimler besucht, weil ich mit einigen Leute von dort in Rumaenien zusammengearbeitet. Ich habe Verdwandte in De, aber komme auch geschaeflich dort. Fast jede 2 Jahren reise ich nach De. Wie oft kommst du in Rumaenien? Hast du hier ein Geschaeft, oder? Ich gratulliere dich fuer deine Wille, um Rumaenisch zu lernen.



[ Acest mesaj a fost modificat de : de 2004-03-03 09:35 ]

[ Acest mesaj a fost modificat de : de 2004-03-04 09:44 ]
M i h a i
Marius, besuchte er Daimler zuerst. Er verdient nicht, in BMW Land zu gehen. Er ist ein Feind. ... gerade kidding Hoffnung des Ion I Sie nicht minde

[ Acest mesaj a fost modificat de : de 2004-03-03 13:28 ]
Ion
Na ja, schon ein "deutsches" Forum hier.
Sei bitte nicht so "witzig". Mein geliebtes Auto bleibt BMW. Dass ich fuer "die Anderen" arbeite ist etwas anders. Trotzdem, macht Daimler auch gute Autos. Wenn wir z. B. ueber sportlichen Autos reden moechten, habt Ihr etwas gegen SL? Es ist nicht nur ein schoenes Auto, sondern auch ein sportlicher.

Leider habe ich nicht den Daimler-Werke besucht. Mein Vetter arbeitet bei D-Werk/Sindelfingen. Vielleicht naechste mal.

BMW ist aber ein ganz spaezielles Auto. BMW hat Werken nur in De. Einige Sachen sind aber auch in Rumaenien gemacht (Kabelbaum, und andere Elektro-Teile)
Wenn deine Einladung fuer mich noch "gueltig" ist, wuerde ich die gerne annehmen. Wann, kann ich leider nicht sagen...
Rai
Danke!An Ion und Mihai.Nu as vrea sa scriu in alta limba telul meu e sa stiu bine romana nu am nici o afacere in Ro dar ma fascineaza si e o alta lume atata de aproape si totu-si departe.Eu vin din 2000 mai des la Brasov si ma surprinde ca inca multe sunt in germana si lumea invata germana.Fiecare care se intereseaza de BMW e binevenit dar sigur exista fani adevarati.Si ca unii au vazut deja concurenta cu atat mai bine numai asa poti sa stii multe despre o masina si poate facem un BMW fan club RO.Sau exista deja si nu stim.Dar sa trec la BMW,se fabrica in mai multe tari America,Africa de sud,Austria dar numai pentru pietele respective tot ce vine in RO vine in general din germania si eu ma uit cu nostalgie ce masini bune isi comanda unii de acolo.Dar sa nu uitam facem si motociclete f bune si renumite si sa nu uit de Mini,Rolls-Royce,si turbinele fara de care orice avion modern nu ar putea zbura dar in comparatie cu alte firme e o firmulita.Bis bald.
M i h a i
Nic eu nu o sa mai scriu in germana. Adevarul este ca habar nu am de limba germana. Textul ala l-am facut scriindu-l in engleza si traducandu-l in germana pe altavista.com

Ideea cu fanclub-ul mi se pare fantastica. Nu stiu daca mai exista asa ceva ori ba insa o sa dau o raita pe internet sa vad daca aflu ceva. Oricum o marca precum BMW merita un fanclub pentru fiecare masina scoasa de pe linia de productie.
Marius astept sa vad la ce topic te-ai gandit.

_________
BMW Rulez
Rai
Si eu ma gandeam la tine sa mai vezi putin.Am sa-ti scriu personal.
Salut. Am citit ce ati scris. Extrem de interesant pentru mine. As avea o intrebare pentru voi. Vreau sa-mi cumpar un BMW Ursulet 1980-1985. Cam cit ar trebui sa dau pe el? 1000 Euro? 1500? Si daca stiti cite ceva despre el. Ma refer la consum si intretinere. Ce ar trebui sa verific mai intai. Cam citi Km tine motorul 300 000?
Va multumesc. Sper sa devin si eu posesor BMW chiar si mai vechi.
Rai
Avem un nou topic pentru fanii BMW unde se vor da raspunsuri in timp la mai toate chiar si la anumite preturi.Multumesc.
M i h a i
azi e imola

remember senna

forza bmw

[ acest mesaj a fost modificat de : de 2004-04-25 14:51 ]
iulian-58
Am adus anul trecut citeva din Germania ,de un BMW 525 d M Packet din 2001,am fost cel mai multumit ,pacat de drumurile proaste de la noi ,sper anul acesta sa aduc si BMW 530d
iulian-58
Poate pe viitor
Marco39856
SALUT, io am un BMW E39 din 2001-2002 si ii super merge traznet! mai greu ii ca ii mare si incapi mai greu cu el, da' in rest IL IUBESC, ce mai, am avut BMW din '93, si voi avea BMW pana voi...
Dudau40071
Vrea si eu sa mi iau o masina si am avut de ales intre A6 si seria 5 si pana la urma cred ca o sa merg pe mana BMW ului...Stie careva cat ia prin oras un 525d si un seria 520d pt ca am auzit mai multe variante si inca nu am tras o concluzie.Inca o chestie interesanta pe care am aflat o e ca daca iti iei masina dupa luna a 7 a anului sa zicem 2002 in Romania ti o inmatriculeaza ca ar fi fabricata de fapt in 2003...Stie cineva daca e adevarat?Eu vrea sa mi iau masina pana in 20 de mii de euro si daca e adevarat ce am enuntat mai sus mi ar conveni sa o iau din 2002 dupa luna a 7...Stie careva cam la ce bani gasesc asa ceva in germania asta comparativ cu site ul mobile.de pt acolo era masini cu 23 de mii de euro si la noi se vindea aceasi masina cu 17-18 mii ceea ce mi se pare o diferenta foarte mare...
StarorenzaAbsinth
Salve,

Fratele meu are un BMW Z4, cu motor 2.5i. L-a cumparat din Germania acum 1 an si este pur si simplu indragostit de masina asta.
L-a costat in jur de 20.000 E in total. Accelereaza destul de lejer. Are un aspect foarte frumos, culoarea negru...
Are 177 CP. Este din 2004.
Masina este perfecta...pentru mine. Imi place sa-l tachinez. Ii spun mereu ca nu e pt el masina, ca are 1.90 inaltime si 100kg huh.gif
BMW-ul parca este o masina in miniatura, cand coboara din ea dry.gif

Ma gandesc si eu la un z4... Si cred ca am gasit o solutie ca sa-l am mai repede whoops.gif whistling.gif
StarorenzaAbsinth
Dar nu as renunta la Mustang pentru un BMW (orice model).
Felina mea frumoasa wub.gif
As renunta la Mustangul cu 305CP pentru un Porsche cu 500CP, probabil. Dar este drum lung pana acolo drunk.gif


OffTopic
Excuse-moi!
G e o r g e
nu doar CP fac o masina smile.gif
StarorenzaAbsinth
In opinia mea, viteza conteaza. Poate este doar parerea mea, dar nu as cumpara o masina sigura, cu aspect frumos, confortabila si cu o viteza maxima de 180 km/h.
Nu am copil/sot. In general merg singura cu masina. Nu am de ce sa ma gandesc la siguranta, in mod special.

Nu CP fac o masina,nici marca sau tipul de combustibil. Soferul face masina sa mearga. Dar fiecare cu preferintele lui, cu exigentele lui si cu riscurile lui.
smile.gif
Rebel
Sunteti off-topic, exista un topic cu ce-ti place si ce nu-ti place la masina ta sau altele similare de comparatie, eventual deschideti un comparo la Versus.
Si tu ori nu stii ori Z4-ul respectiv nu merge bine. Viteza lui maxima este de 240 km/h respectiv 250 km/h , ambele limitate electronic.
Cat despre viteza, ea poate fi foarte bine obtinuta si cu 75CP, sunt multe alte caracteristici care isi spun cuvantul in performantele unei masini. Exista masini cu cai mai putini care mananca pe paine un Mustang.
Si la fel cum spunea si George, masina nu e doar motor (ca sa nu mai spun ca sunt motoare si motoare, mai are Ford cu 4.6-ele sau brut pana atinge finetea BMW), dar sunt si alte lucruri care contribuie la viata la bord...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2020 Invision Power Services, Inc.