Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Probleme la motoru de 2.2 diesel?
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Jaguar
Magic72259
Sunt un incepator al forumurilor dar sunt foarte curios daca ma puteti lamuri cu ceva... Urmeaza ca in vara anului asta sa-mi iau un jaguar X type modelu 2.2 diesel... si am inteles ca ar avea ceva probleme la motor...acuma ideea e ca am de ales intre a cumpara ceva care nu stiu cum merge... adica jaguaru x type de 2.2 sau o alfa 159 1.8 jts... oscilez pt. ca preturile nu sunt foarte diferite... dar e cu totul altceva cand te dai jos dintr-un jaguar care iti inspira lux si alfa romeo care desi e o masina foarte frumoasa este in acelasi timp sji o masina mai accesibila.
Meditatorul
orice ti-ai lua, multa bafta, amandoua sunt niste masini care impun admiratie!
Dan45727
Adevarul e ca motoarele diesel nu sunt punctul forte la Jaguar. Luxul rimeaza mai bine cu benzina decat cu motorina, nu crezi? Oricum, eu sunt hotarat sa-mi iau un S type (V6, 3l), dupa un drive test n-am putut sa dorm doua nopti. Una peste alta ti-as recomanda Jaguar, dar asta e numai o parere.
CPI
Motoarele diesel de la X-type sint cele Ford de pe Mondeo. daca nu primesti raspunsuri aici poti sa intrebi pe sectiunea Ford. Din ce stiu eu sint ok, si pe mine m-a tentat varianta. La fel toata masina, platforma e cea de Mondeo. Chiar daca s-ar putea sa ti se spuna ca ii scade din noblete mergi inainte! Platforma Mondeo e una foarte buna.

E tentant pretul pentru versiunea de baza, mai ales cind te gindesti ca vei merge cu un Jag. Pacat ca versiunile diesel nu au si AWD ca cele pe benzina. In cazul in care aveau cred ca luam si eu.

Succes la alegere!
PS Compari benzina cu diesel? De la 159 poti sa pui in comparativ cele 2 diesel-uri, de 150 si 200 CP, sint cel putin la fel de bune!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.