Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Submotorizare la Logan 1.4 ?
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Dacia > Logan Berlina/MCV/Pick-up
Cristian67492
Din lectura topicurilor de la grupul de subiecte masini - Dacia (dar nu numai, afirmatia se mai intalneste la multe alte topicuri cand vine vorba de Logan) am observat ca se face referire la SUBMOTORIZAREA Logan 1.4. Nu sunt un cunoscator dar observ ca sunt unele auto, foarte apreciate, care la o masa mai mare au un motor de capacitate asemanatoare sau chiar mai mica (de exemplu Hyundai Accent, dar sunt si alte exemple).
Sa nu ma intelegeti gresit, si eu as prefera Hyundai-ul (dar din alte motive: consum, garantie 5 ani) insa tot nu vad de ce un Logan 1.4 (mult mai ieftina), daca sunt 4 persoane in ea, masina are probleme cand dai drumul aerului conditionat (cam asa se batea apropoul pe undeva pe forum) iar la alte marci (cu greutati/motoare de capacitati similare) nici nu se pune aceasta problema. E adevarat, la alte marci (si la Logan, normal) se pune problema de baza: cine vrea cai putere, viteza, demaraj in tromba, isi ia motoare de capacitati cat mai mari, cat il tine punga, face tunning-uri s.a.m.d.
Dar 4 oameni incalziti chair nu pot da drumul aerului conditionat in Logan in drum de la Bucuresti spre Brasov, sa zicem (am bagat si ceva panta) ca moare masina?
Sau are un demaraj chiar atat de penibil ca nu poti depesi pe autostrada o masina oarecare fara emotii?
Nu cumva astea sunt simple rautati, fara o baza reala?
Sincer, deschid topicul nu sa isi dea lumea cu parerea ci sa aflu sincer situatia REALA de la posesorii de Logan 1.4 obiectivi.
Asta nu inseamna ca nu as fi incantat sa citesc si comparatii cu alte marci (eventual la fel de "submotorizate").
Mentionez ca iau in considerare in viitorul destul de apropiat achizitionarea unui astfel de Logan (la concurenta in sufletul meu se da bataia pentru un SH, dar asta e subiectul unui alt topic, pe care l-am deschis la locul lui, la versus; oricum deja incep sa inclin spre Logan, motiv pentru care am deschis prezentul topic)
Va multumesc.
Cristian
-------------
pieton batran si obosit band.gif
-------------
Rares33010
Stai linistit! Se intampla si la case mai mari. Nu e voba de rautati. Sunt posesorul unui Kalos cu motor de 1.2 (motorul de Opel Corsa 1.2 benzina) si vara cand am 4 oameni in masina si dau drumul la AC nici nu ma gandesc sa obtin ceva performante de la biata masina. AC-ul papa din puterea motorului si se pare ca abia de la 2000cmc in sus nu mai simti ... Asa ca nu e vorba de "rautati".
Maff
AC-ul iti ia din cuplu.La masinile cu motor diesel se simte cel mai putin.
T u d o r
Cristian, cred ca eu "bateam apropourile" cu pricina. Si-mi mentin punctul de vedere, ba chiar as vrea sa dezvoltam putin subiectul. Sa ne uitam la oferta Skoda, la Octavia. Baza: motor 1.4 de 75 cai. Sa ne uitam acum la VW Golf... Baza: 1.4 cu 75 cai. Colegul cu Kalos ti-a spus si el despre masina lui. Cam toti producatorii ofera baza gamei putin submotorizata. Diferenta este ca de regula, in Romania, nu prea vezi motoarele astea pe masini, din varii motive. La noi nu exista o patura de mijloc, adica potentiala clientela pentru o astfel de masina. Sunt doar bogati, care iau versiuni scumpe si puternice, si saraci, care iau Logan sau SH. un SH il iei mai puternic, mai accesorizat la aceiasi bani cu Loganul. Chestie de optiune, nu face subiectul discutiei noastre. smile.gif
uita-te tu singur pe site-urile producatorilor pe care ti i-am exemplificat eu si vezi ce performante ofera motoarele de 75 cai puse pe masinile de 1,2 - 1,3 tone. Vei zice ca Loganul 1.4 este racheta. smile.gif)
Si la 1,6 pe care-l am eu se simte greutatea suplimentara, ca sa nu mai vorbesc de AC. La orice masina se simt astea in performante, mai mult sau mai putin.
Cat despre exemplul tau cu Buc - Bv facut cu AC pernit si 4 persoane, fii serios. Eu am facut Transfagarasanul in aceleasi conditii cu Solenza acum 3 ani, si am reusit.. :angel:
florin55503
eu am povestit ce am patit asta vara cu un logan de 1.6 incarcat (chiar prea mult) cu 4 persoane si cu AC pornit cand m-am chinuit sa depasesc o dacie berlina destul de veche pe la 80-90 km/h. am retrogradat succesiv din a 5-a in a patra (nimic m-am bagat in depasire si nu reuseam sa il depsesc, apoi a treia si am reusit.

eu zic ca de pe la 120 de cai in sus diferenta nu e asa mare. dar depinde de motor, de ex la pejo daca e o persoana in plus se cunoaste imediat nu mai zic de 3 sau 4 fara bagaj. trage greu la fel si la aer. daca ai AC pornit si inca o persoana in masina se simte diferenta. la opelul meu nu se simte asa de tare, iar la golf care avea 130 de cai chiar de loc
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2021 Invision Power Services, Inc.